Mij stoort het niet, het onderwerp is eten en dat staat er ruimschoots opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je dat überhaupt vraagt...
Esthetische fotografie vereist meer dan simpelweg een overdracht van inhoudelijke informatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mij stoort het niet, het onderwerp is eten en dat staat er ruimschoots op
Helaas wel, maar ik kon deze opmerking alsnog niet negerenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met zijn werk zie ik?
I'm with stupidquote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Leuk ook dat Sunchaser een keer een normale en fatsoenlijke foto plaatst en dat ook daar niet op een normale manier op gereageerd kan worden..Kunnen we in ieder geval stoppen met alleen Sunchaser de schuld geven van de slechte sfeer in dit topic.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Leuk ook dat Sunchaser een keer een normale en fatsoenlijke foto plaatst en dat ook daar niet op een normale manier op gereageerd kan worden..Kunnen we in ieder geval stoppen met alleen Sunchaser de schuld geven van de slechte sfeer in dit topic.
Mee eens, ik schrok ook van de kwaliteits foto dit keer.. los ervan dat de taart niet goed is gecentreerd. Moet wel leuk blijven, bij het stemmen kan je bij de punten je mening geven over ieders foto, daarvoor is de stem ronde.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Vind ik ook, het moet leuk blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Want ons commentaar is onfatsoenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:36 schreef Thrilled het volgende:
Zo is hetquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:38 schreef Thrilled het volgende:
Als je deze reeks al meerdere topics volgt weet je dat de sfeer beladen is en dat er weinig voor nodig is om mensen hier tegen elkaar op te zetten.. dan vind ik zo'n reactie op de foto gewoon kinderachtig.. Wat anderen hier ook zeggen; hou dan gewoon je mond en plaats het in je stemmingsronde als oordeel.
Ja, foto-technisch een terechte opmerking, maar we zijn ook gewoon mensen hier in dit topic en een beetje op een normale manier met elkaar omgaan lijkt mij ook niet verkeerd. Zeker als driekwart van de mensen gewoon een normale contest willen zonder gezeik, dan zijn dit gewoon geen handige opmerkingen.. Actie = reactie...
Beetje elitair, waarom zou iemand zoals ik hier niet welkom zijn. Nee ik heb geen professionele camera, maar als ik nou toch probeer om een beetje leuk plaatje te schieten? Laat iedereen in hun waarde. Het is een geheel vrijblijvende leuke wedstrijd, hang er niet zo'n zwaar waardeoordeel aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:41 schreef very het volgende:
Het is hier niet de maandelijkse snapshotwedstrijd, toch?
Ik vind dat snapshot niets te maken heeft met de apparatuur die je gebruikt maar wel met hoeveel je hebt nagedacht over compositie, standpunt en de elementen die je wel of juist niet laat zien in je plaat. Met een 5000 euro body kan je snapshots maken en met een compactje van 50 euro kan je mooie platen schieten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beetje elitair, waarom zou iemand zoals ik hier niet welkom zijn. Nee ik heb geen professionele camera, maar als ik nou toch probeer om een beetje leuk plaatje te schieten? Laat iedereen in hun waarde. Het is een geheel vrijblijvende leuke wedstrijd, hang er niet zo'n zwaar waardeoordeel aan.
Als we alle waarden en regels laten vallen, wat is een wedstrijd dan nog waard? Waarom doet iedereen zo moeilijk over kritiek? Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Beetje elitair, waarom zou iemand zoals ik hier niet welkom zijn. Nee ik heb geen professionele camera, maar als ik nou toch probeer om een beetje leuk plaatje te schieten? Laat iedereen in hun waarde. Het is een geheel vrijblijvende leuke wedstrijd, hang er niet zo'n zwaar waardeoordeel aan.
Dit dus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik vind dat snapshot niets te maken heeft met de apparatuur die je gebruikt maar wel met hoeveel je hebt nagedacht over compositie, standpunt en de elementen die je wel of juist niet laat zien in je plaat. Met een 5000 euro body kan je snapshots maken en met een compactje van 50 euro kan je mooie platen schieten.
Je hebt PM met mijn rekeningnummer voor het vliegticket.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:34 schreef JeroenLucas het volgende:
[ afbeelding ]
Even een lekker plaatje tussendoor, want ik ga nu op t strand liggen.. en me nergens druk om maken, misschien bestel ik wat eten en maak ik er een foto van... misschien niet.. jullie zijn welkom, heb nog wel een handdoek over en een zwembad met meer ruimte dan voor mij alleen!
Moge de beste winnen deze maand, zonder gezeik & met een beetje liefde voor elkaar.. en als ik af en toe het nieuws lees is er al genoeg ellende in de wereld. Ayo!
Hoe is mijn foto dan een snapshot en een foto van een bak patat en bier niet? Omdat ik besluit voor een andere crop of kader is het ineens een snapshot?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik vind dat snapshot niets te maken heeft met de apparatuur die je gebruikt maar wel met hoeveel je hebt nagedacht over compositie, standpunt en de elementen die je wel of juist niet laat zien in je plaat.
Ik zeg nergens dat jouw foto een snapshot is. Sterker nog, ik heb over geen enkele foto iets gezegd en heb alleen een algemene fotografische opmerking gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe is mijn foto dan een snapshot en een foto van een bak patat en bier niet? Omdat ik besluit voor een andere crop of kader is het ineens een snapshot?
Jouw foto is een snapshot omdat je puur fotografeert om iets te registreren. Je denkt niet na over compositie. Zo lijkt het althans. Als dat onjuist is dan neem ik het terug, maar ben dan wel benieuwd naar je motivatie. Nu lees ik alleen dat het eten er volledig op staat en dat je het daarmee prima vind. Ik denk dat die foto van een bak patat ook wel onder het kopje snapshot te scharen is. Mijn eigen foto deze waarschijnlijk ook, al let ik daar alsnog wat meer op het estethische ipv dat ik alleen een lolly in beeld breng. Ik heb alleen niet erg mijn best gedaan deze maand.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoe is mijn foto dan een snapshot en een foto van een bak patat en bier niet? Omdat ik besluit voor een andere crop of kader is het ineens een snapshot?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:42 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je hebt PM met mijn rekeningnummer voor het vliegticket.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |