Lig er niet wakker van iigquote:Op zondag 10 januari 2016 00:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net als DaMart bij DarkNiet sellen op 400.000 maar hopen op 500.000 en een paar weken laten niet meer boven de 100.000 kunnen verkopen
Maar goed, als je dat lukt is het toch een behoorlijke mooi zakcent
De auto is zeker aan vervanging toe onderhand?
Gekocht op 32 en gister verkocht op 45.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij nou ook DOGE gekocht laatst? Die is ook ineens omhoog geschoten.
Ik zat te twijfelen om dat met Doge te doen. Maar die wallet loopt dus ruim 2 jaar achter. Dat duurt weken om die up to date te krijgen. Toen had ik geen zin meerquote:Op zondag 10 januari 2016 11:42 schreef DaMart het volgende:
Wel weer genoeg DGB kunnen verkopen in deze pump om weer wat 'gratis' coins naar mijn wallet te sturen. Nu weer wachten tot de koers weer richting de 30 sat gaat.
Veel altcoins worden inderdaad verlaten door de dev na verloop van tijdquote:Op zondag 10 januari 2016 18:57 schreef roislecxe het volgende:
Heb nu aardig wat MOIN gekocht op c-cex. Ben benieuwd of dat wat wordt.
In ieder geval is dat een coin waarvan de dev nog leeft. Die zijn blijkbaar zeldzaam
Wat is de ROI op deze site?quote:Op zondag 10 januari 2016 21:50 schreef NatteBever het volgende:
Maakt iemand gebruik van BTCpop? Ik doe het nu een tijdje maar vind het rendement maar tegenvallen eigenlijk en vertrouw die security op de een of andere manier toch niet helemaal.... Misschien dat ik alles richting een wallet verhuis binnenkort.
Solar 63.88% omhoogquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:15 schreef MaGNeT het volgende:
https://poloniex.com/exchange#btc_fct
Last Price
0.00265000
24hr Change
+62.98%
24hr High
0.00283799
24Hr Low
0.00160358
24hr Volume: 1906.14073688 BTC / 870269.45844097 FCT
Zit nu virtueel op 29,15 BTC, dus die door mezelf opgelegde verkoopgrens van 50 BTC komt nu wel snel dichterbijquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Solar 63.88% omhoog![]()
Maar jouw aandeel is wel wat groter
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zit nu virtueel op 29,15 BTC, dus die door mezelf opgelegde verkoopgrens van 50 BTC komt nu wel snel dichterbij
Zeker lekker. Ik ben nooit goed geweest in traden dus daar ben ik vrij vlot mee gestopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Mijn spul is nu 3.1btc bij elkaar. Heb er 0 euro voor ingelegd wat Solar zelf betreft, alles gratis bij elkaar getrade door bijv 1000 solar te kopen voor 0.03btc, en dan voor hetzelfde bedrag in BTC weer te verkopen. Bijvoorbeeld 820 Solar. Hou je 180 over --> wallet.
Repeat het honderden keren en het loopt op.
Ik ben nooit goed geweest met holden. Dus dit was een mooie combiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zeker lekker. Ik ben nooit goed geweest in traden dus daar ben ik vrij vlot mee gestopt.
Holden lukt me wel prima
Hehequote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben nooit goed geweest met holden. Dus dit was een mooie combi
Je hoeft natuurlijk niet alles te verkopen op 1 prijs. Als je je inleg x2 veilig stelt en met de rest een gokje waagt oid. Dan heb je hoe dan ook een dik profijt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe
Het stomme is, als Factom echt zou waarmaken wat ze van plan zijn dan kan 50 BTC wel eens peanuts zijn... Maar meer risico wil ik niet lopen...
Ja, kan natuurlijk 2.000 FCT bewaren idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alles te verkopen op 1 prijs. Als je je inleg x2 veilig stelt en met de rest een gokje waagt oid. Dan heb je hoe dan ook een dik profijt.
Tipsquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik ook weer eens gaan investeren met mijn zuur verdiende studielening?
Zo ja, welke coin zou ik kopen?
Volgens mij heb ik daar nog wat van..quote:
Die leeft nog wel. Nog altijd tussen de 3 en 6 sat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar nog wat van..
op een exchange die ik allang ben vergeten laatstaan mijn wachtwoord..
Ik heb ook nog redelijk veel RDD, zou dat nog wat worden, denk het niet.
Zo, vanwaar de pump?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:20 schreef roislecxe het volgende:
7000+
Ga bijna twijfelen om iets te verkopen![]()
Oh okay. Waarom?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:15 schreef roislecxe het volgende:
Spatie, misschien moet je wat Solars kopen
En anders kun je vast wel wat spaargeld lenen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik ook weer eens gaan investeren met mijn zuur verdiende studielening?
Zo ja, welke coin zou ik kopen?
Ik heb ook nog wel wat spaargeld ja eigenlijk. Het gaat ook zo hard als je bijna niks uitgeeft behalve aan eten...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders kun je vast wel wat spaargeld lenen, toch?.
Te verkopen voor 5 sat per stuk: https://yobit.net/en/trade/RDD/BTCquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar nog wat van..
op een exchange die ik allang ben vergeten laatstaan mijn wachtwoord..
Ik heb ook nog redelijk veel RDD, zou dat nog wat worden, denk het niet.
Ik had ze gekocht bij de IPO ofzo, volgens mij was dat duurder :/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Te verkopen voor 5 sat per stuk: https://yobit.net/en/trade/RDD/BTC
Ik denk dat ie weer terug gaat naar 4000sat ongeveer.quote:
Bestond er toen als iets als een IPO?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had ze gekocht bij de IPO ofzo, volgens mij was dat duurder :/
Oh okay voorruit dan maar, even kijken hoeveel BTC ik in mijn wallet heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weer terug gaat naar 4000sat ongeveer.
En ik verkoop maar 20%, om weer wat Btc vrij te hebben.
Zo oud ook weer niet, het zou ook een IPCO kunnen zijn, niet dat ik het verschil weet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bestond er toen als iets als een IPO?
Volgens mij niet
RDD is al een verdomd oude coin.
https://www.reddcoin.com/ipo-result/quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bestond er toen als iets als een IPO?
Volgens mij niet
RDD is al een verdomd oude coin.
Ik heb er 10.000 in de verkoop op 7000. Dus niet helemaal, maar wel een end.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nog 0.42 BTC. Is dat genoeg om al je Solar op te kopen?
Omdat jij er om vroeg. En Solar klinkt wel als goede coin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er 10.000 in de verkoop op 7000. Dus niet helemaal, maar wel een end.
Maar waarom zou je dat doen
Dat tweede ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat jij er om vroeg. En Solar klinkt wel als goede coin.
Ja wel goed idee eigenlijk, denk ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat tweede ben ik wel met je eens
Ook al een oudje, en nog steeds erg goed bezig met uitbreiding en vernieuwing.
Maar ik denk dat je ook wel lager in kunt kopen als je een weekje wacht.
Gewoon wachten tot hij weer onder de 3000 sat komtquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat tweede ben ik wel met je eens
Ook al een oudje, en nog steeds erg goed bezig met uitbreiding en vernieuwing.
Maar ik denk dat je ook wel lager in kunt kopen als je een weekje wacht.
Volgens mij is 95% gewoon zooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel goed idee eigenlijk, denk ik ook.
Maar tegenwoordig is toch bijna elke coin in die lijst oud of niet?
Die grens wordt wel steeds minder makkelijk bereikt lijkt het. Alleen doordat die ene kerel die er 200.000 verkocht ging ie laatst diep omlaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot hij weer onder de 3000 sat komt.
Dat denk ik ook. Ik heb meeste vertrouwen in BTC, ik zie het als een soort digitaal goud waar er maximaal 21 miljoen van kan zijn. In tegenstelling tot goud komt er gewoon echt niks meer bij daarna, pas was er weer 18 miljard dollar aan goud gevonden in een oceaan van China ofzo.quote:
Daar zijn er nog maar 537 van over zo te zienquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb er 10.000 in de verkoop op 7000. Dus niet helemaal, maar wel een end.
Maar waarom zou je dat doen
Nee had de order weggehaald. Stond op 7100. Iemand zette er een sellorder van 37900 stuks net onder. Geen zin in die spelletjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zijn er nog maar 537 van over zo te zien.
Staat SLR serieus zo hoog?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:48 schreef roislecxe het volgende:
We zijn al 1000 punten lager. Zo'n 20%. Nu nog een beetje verder, en een buywall ergens in de lage 4000 en het is de mijne
Gister naar 7000 gegaan. Ik heb 10k verkocht boven de 6000. 0.63btc. Nu terugkopen op 4000 ongeveer. Das het plan.quote:
Als je nou eens 11.000 stukjes dumpt op Bittrex, dan koop ik het wel op 13sat opquote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, kan natuurlijk 2.000 FCT bewaren idd.
edit: hij stijgt nog steeds![]()
Ja, die zie ik ook echt niet meer terugkomen hoor. Ben blij dat ik er al heel lang geen zaken meer deed. Maar ben wel benieuwd of dit nog van invloed gaan zijn op de prijs van BTC. Misschien zorgt het voor een extra inkoopmomentjequote:
Ja, blijkbaar... op BCT de laatste weken nog steeds mensen die klaagden dat ze geen coins van Cryptsy konden halen, terwijl de rode vlaggen al een paar maanden waren gehesen...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Waren er mensen die daar nog meededen ja?
Erg interessant.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 09:57 schreef Sander het volgende:
https://github.com/alerj78/lucky7coin/issues/1
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:41 schreef TimKuik het volgende:
[..]
HET GAAT NOOIT MEER GOEDKOMEN! DAAAAAG GELD!
Gedonder in het dev team helpt ook niet echtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:43 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben ook steeds meer van mening dat BTC echt niet zomaar de nr1 gaat worden.
Zolang btc nog teveel een ordinair P&D is, gaat het niet mainstream worden. Het grote publiek gaat daar niet in investeren als ze het risico lopen binnen een paar dagen 10-20-30% te verliezen. Banken zullen het daarom ook niet gaan aanbevelen aan hun clientèle.
Banken daarnaast zijn al flink aan het investeren in digitale currencies, zo is er een samenwerking van ruim 40 internationale banken die "iets" ontwikkelen in combi met blockchain. Ik geloof nooit dat die banken voor hun "iets" btc gaan gebruiken omdat het er toch al is (met zijn beperkingen), maar met een nieuwe btc komen waar ze meer controle over hebben en dat hun cliënten moeten gebruiken.
De belangen van banken, maar ook hun invloed is te groot om zichzelf gedeeltelijk buiten spel te gaan zetten.
De laatste tijd zie ik net iets teveel berichten waar alleen over blockchain gesproken wordt....
Zoals in dat artikel: stel je voor dat alle stockexchanges via de blockchain zouden gaan en er geen banken meer nodig zouden zijn..... De forex markt alleen al heeft een dagelijks volume van 3 biljoen (ik kan er een miljardje naast zitten). Dat laten de banken écht niet lopen......
Ze hebben meerdere rekeningen, storten meestal met de zelfde bank iedere dag rond 12:00.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef Kadooosh het volgende:
Wow bl3p is echt supersnel. Rond een uur 11:30 geld laten terugstorten on mijn asn rekening en nu al binnen. Komt wel doordat ze zelf bij sns zitten.
Doordat ik gebruiker was bij bitonic heb ik een invite gekregenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:43 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere rekeningen, storten meestal met de zelfde bank iedere dag rond 12:00.
Hoe kom jij op BL3P trouwens?
Ah zo. Ik heb mezelf moeten uitnodigenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Doordat ik gebruiker was bij bitonic heb ik een invite gekregen.
Kraken is ook erg snel. Vannacht gestort, vanmorgen al op de rekeningquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:07 schreef Kadooosh het volgende:
Wow bl3p is echt supersnel. Rond een uur 11:30 geld laten terugstorten on mijn asn rekening en nu al binnen. Komt wel doordat ze zelf bij sns zitten.
Het laagste van heel het jaar gek!quote:
lolquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Het laagste van heel het jaar gek!
Gedonder in het BTC-team en de mededeling over de 'hack' van Cryptsy... zal nog wel wat lager worden de komende dagen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |