Die pump en dump heeft wel mijn huis betaald bitchquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:43 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben ook steeds meer van mening dat BTC echt niet zomaar de nr1 gaat worden.
Zolang btc nog teveel een ordinair P&D is, gaat het niet mainstream worden. Het grote publiek gaat daar niet in investeren als ze het risico lopen binnen een paar dagen 10-20-30% te verliezen. Banken zul blablabla noob.
Mooie zaak. Hoeveel btc ging er mee gemoeid?quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:53 schreef DaMart het volgende:
gevoegd op Bittrex en daar heb ik mijn MND weer voor 500 sat per stuk kunnen ver
Gekocht voor ongeveer 0,01 BTCquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mooie zaak. Hoeveel btc ging er mee gemoeid?
En olie gaat ook lekkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 08:24 schreef TimKuik het volgende:
Gaat een gezellige dag worden vandaag.
Chinese stock exchanges zijn weer halted.
2 weken geleden op $405 was wel een mooi koopmoment.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:40 schreef VeX- het volgende:
Wanneer komt er weer een goed moment om te kopen.
1 van de redenen waarom ik nauwelijks nog in btc handel en voornamelijk forex. Daar gebeurt altijd wel iets en de weekenden gewoon geslotenquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef brombeer_ het volgende:
eindelijk ook weer wat actie in bitcoin na zowat 2 weken sideways
Yep, ik heb toen ook wat bijgekocht, maar wil mn aandeel in bitcoin vergroten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2 weken geleden op $405 was wel een mooi koopmoment.
weekenden gesloten is sowieso wel lekker ja. kan je even op rust komenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
1 van de redenen waarom ik nauwelijks nog in btc handel en voornamelijk forex. Daar gebeurt altijd wel iets en de weekenden gewoon gesloten
Moet ik weer tot morgen wachtenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
Leuk, Bitonic geeft bitcoins weg omdat ze er 200.000 hebben verkocht. Je moet wel een puzzeltje oplossen: https://bitonic.nl/puzzle2016/
Wordt een mooi jaar denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag gaat Solar lekker... 4795 satoshi al.
Nog bijna 50k in de wallet. Op de exchange nog maar een paar 100.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
`
Mijn sell op 4100 is er in ieder geval doorheen. Dus ben nu weer door alle SLR heen.
Twee letters vormen 1 denk ik...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vat mijn reactie ook wel samen ja.
Ben wel wat aan het proberen.
Het antwoord:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe je dat daar uit kan halen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het antwoord:Het is een zogenaamd Playfair cipher.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe je dat daar uit kan halen.
http://rumkin.com/tools/cipher/playfair.php
Kies decrpyt
Vul in 'christiaanhuygens' als Alphabet Key
Ik had m al een tijdje maar ik wist niet hoe je two thousand hundred moest invullen (met spaties dus)
Maar de keyquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Letterparen zijn een aanwijzing voor een Playfair cipher. Als er paren van twee keer dezelfde letter inzitten kan het nooit Playfair zijn, maar die zag ik hier niet. Dus dan ga je wat proberen.
Dat was de oplossing van de eerste puzzelquote:
Ik was wel aan het googlen naar codes, maar kwam bij een verkeerde variant uitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Letterparen zijn een aanwijzing voor een Playfair cipher. Als er paren van twee keer dezelfde letter inzitten kan het nooit Playfair zijn, maar die zag ik hier niet. Dus dan ga je wat proberen. Oh en de alphabet key is de oplossing van de eerste puzzel. Ik had eerst 'bitonic' geprobeerd, maar dat gaf rommel.
Als je op de hoofdpagina van de puzzels kijkt, zie je daar een vraagteken bij solution staan. Als je daar je muis op zet, dan zie je de oplossing.quote:
Ow, wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was de oplossing van de eerste puzzelMaar goed, iemand anders was net even sneller. Het scheelde niet veel.
FCTquote:
Ja ik. Goeie ervaring.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is iemand van jullie trouwens actief op BL3P ?
Zet even een 11.000 stuks sellwall op 360.000satquote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
FCT
Schiet weer omhoog!
En op Bittrex!
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-FCT
Ik wacht tot ze op 450.000 Sat zitten.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zet even een 11.000 stuks sellwall op 360.000sat
Misschien wil iemand hem wel in 1x opkopen, heb je wel mooi 41btc
Net als DaMart bij Darkquote:Op zondag 10 januari 2016 00:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze op 450.000 Sat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |