SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik ben in real ook openquote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet ook weinig op te biechten. Ben altijd wel vrij open over mijn leven hier.
Geen idee. Ik heb vooral die spasmen. Heel kut is datquote:Op woensdag 30 december 2015 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh naja bij mij gaat dat gevoel van vallen en die spastische trekken samen. Of ik haal het door de war. Godver door jou twijfel ik nu!
Twee keer zelfs.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik heb jou nog als fb-vriend
Oh ik ook wel maar ik denk dat 90% van mijn leven wel bekend is hier. Die andere 10% hou ik voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in real ook open
maar heb toch nog wel wat geheimpjes voor fokkers en real hoor
quote:
Veel dingen weten fbvrienden niet neequote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Twee keer zelfs.
Maar ik zie alleen gemeenschappelijke vrienden, dus zelfs als ik wat naar je vrienden zou willen sturen ( zou ik nooit doen) dan kan ik dat niet.
het lijkt mij wel fijn om die 10% ook ooit te zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ook wel maar ik denk dat 90% van mijn leven wel bekend is hier. Die andere 10% hou ik voor mij.
Ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het lijkt mij wel fijn om die 10% ook ooit te zeggen
"yo''quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Hoe groeten jullie een broer/zuster van zelfde geslacht.
Heh?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Ja, mits van zelfde geslachtquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?
Je bedoelt gewoon je broertje of je zusje?
hoi pikquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Heee, hoii?quote:
Heb ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Oh zo, nee, geen van alle4quote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet in woorden.
Maar hand, boks, kus of knuffel
Ik vond het vroeger ook heerlijk. Tot ik een normaal dag/nachtritme ontwikkelde en merkte hoeveel extra tijd ik overhieldquote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind slapen heerlijk, toch jammer van al die tijd :/
hand en lijkt beetje op een knuffelquote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet in woorden.
Niet. Maar we wonen nog samen. Sowieso zou ik nooit kus geven. Knuffel misschien op NYE omdat MDMA en boks eigenlijk ook nooit. Ik denk dat ik een hand zou doen als ik zou moeten kiezen.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet in woorden.
ligt eraan wie het is. Dus een knuffel of gewoon: hoiquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Ik zag een groep Polen op de luchthaven, als vriendengroep, en die gaven elkaar allemaal een kus op hun wang, is dat beetje gebruikelijk ook in de cultuur?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geef mn broertje bijna altijd een kus
en soms brohug
Maar we kwmaen er laatst na 2 jointjes achter dat Nederlanders dat niet vaak doen
Als ik mn broertje lang niet heb gezien knuffel en kus op het hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan wie het is. Dus een knuffel of gewoon: hoi
Of bedoel je echt mijn broertjes
Want daar zeg ik alleen hoi tegen
ik pak hem heel vaak met mijn arm om hem heen zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geef mn broertje bijna altijd een kus
en soms brohug
Maar we kwmaen er laatst na 2 jointjes achter dat Nederlanders dat niet vaak doen
Ik geef best vaak vrienden een kus ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een groep Polen op de luchthaven, als vriendengroep, en die gaven elkaar allemaal een kus op hun wang, is dat beetje gebruikelijk ook in de cultuur?
Bijzondere cultuurquote:Op woensdag 30 december 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn broertje lang niet heb gezien knuffel en kus op het hoofd.
Heel raar hoe dat werkt.
Valt wel mee.quote:
wat liefquote:Op woensdag 30 december 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn broertje lang niet heb gezien knuffel en kus op het hoofd.
Heel raar hoe dat werkt.
oh ik wel. En een knuffelquote:
Ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind een kus op het hoofd ook intiemer dan op de wang, wat jullie?
quote:
ik mijn pa nietquote:Op woensdag 30 december 2015 02:21 schreef supersof het volgende:
Knuffel mijn vader en moeder ook altijd
Zo fijn
Ik niet echt.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:21 schreef supersof het volgende:
Knuffel mijn vader en moeder ook altijd
Zo fijn
Eens. Broederlijker ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
dat doet alleen mijn oma of vader somsquote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik me kut voel bel ik mijn moeder ook altijd. En als zij niet opneemt ga ik mijn vader op zijn werk bellen :'Dquote:Op woensdag 30 december 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet echt.
Al ga ik wel als ik verdrietig ben en mn moeder is er graag naar mn moeder in bed knuffelen.
#genant
Neven/nichten sowieso knuffelquote:Op woensdag 30 december 2015 02:22 schreef Tjacka het volgende:
ik knuffel mijn nichtje heel vaak nog
maar ja ook wel raar nu ze ouder wordt
Mijn vader is diep autistisch. Helaas.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:22 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik me kut voel bel ik mijn moeder ook altijd. En als zij niet opneemt ga ik mijn vader op zijn werk bellen :'D
ik kan wel goed met mijn vader praten. Vooral in de autoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is diep autistisch. Helaas.
Daar moet je ook wel een goeie band voor hebben natuurlijk ook. Als je gewoon neutraal met je ouders omgaat dan is knuffelen al snel intiemquote:Op woensdag 30 december 2015 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik knuffel mijn ouders nooit eigenlijk..
mijn vader heeft ook een gebrek aan empathiequote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is diep autistisch. Helaas.
Ik met mn moeder in bed, en dan val ik vaak in slaap en maakt mn vader me wakker.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan wel goed met mijn vader praten. Vooral in de auto
Ik ook niet. Ik vind dat aan de ene kant jammer.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik knuffel mijn ouders nooit eigenlijk..
Wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar duidelijk, jullie geven vrienden geen kus dus.
ik alleen met drank opquote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan wel goed met mijn vader praten. Vooral in de auto
Oh. DISCRIMINATIE!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging ook vooral om mannen.
Dat doe ik bij mn moeder nog steeds als ik bij hun slaap.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Oh ik heb een biecht voor je Tjacka
Tot beste late leeftijd kregen mijn ouders elke avond standaard een kus als ik naar bed ging
ahh, als een kleine insoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik met mn moeder in bed, en dan val ik vaak in slaap en maakt mn vader me wakker.
Terwijl mn moeder 1,58 is. En ik 1,93.quote:
Heet jouw vader Rene?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Tjacka het volgende:
als het niet goed met mij gaat dan vertel ik het tegen mijn moeder
die gaat zelf huilen
heb ik dus niks aan
en mijn vader zegt
´uh oke´
dus ik zet het maar op fok
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Crack_ het volgende:
AND NOW THAT IM WITHOUT YOUR KISSESSS, ILL BE NEEDING STITCHEEEESSSS
EN ALLEMAAL ALWEER OP ZEKER?quote:
echtquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Tot beste late leeftijd kregen mijn ouders elke avond standaard een kus als ik naar bed ging
dat doe ik ook nog steeds als ik bij ze ben en naar bed gaquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben ook 1.58, nu weet je hoe het is als wij zouden knuffelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl mn moeder 1,58 is. En ik 1,93.
Ja heel genant.
Vind ik ook best normaal.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doe ik ook nog steeds als ik bij ze ben en naar bed ga
1,58 is echt heel klein.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.58, nu weet je hoe het is als wij zouden knuffelen.
lekker toch dat dat kanquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl mn moeder 1,58 is. En ik 1,93.
Ja heel genant.
Klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt
ik had vroeger ook een tik
ik moest ´welterusten en tot morgen horen´ anders was ik bang dat ik er niet meer was of hun er niet meer waren
Nope, wel knuffel als ik tijdje niet heb gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar duidelijk, jullie geven vrienden geen kus dus.
Het is best gek want ik heb het echt lang gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doe ik ook nog steeds als ik bij ze ben en naar bed ga
Is toch ook niets geks aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is best gek want ik heb het echt lang gedaanTot m`n 16de ofzo. Snap ook eigenlijk niet waarom als ik er over nadenk
Blijkbaar had ik dat nodig ofzo
hoiquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oma altijd drie zoenen
Ouders eigenlijk nog een kus alleen knuffel en mijn moeder met verjaardag/oud en nieuw
Ja, oke. Maar ik lijk niet klein!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
??
Ik zeg alleen dat ik mn moeder moet tillen.
Ja geen idee, ken niet echt mensen die dat ook deden. Jij en Sof nu danquote:
Nee, naast mij verdwijnt 35 cm Crack.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik lijk niet klein!
Mja, ken wel meer mensen. Maar Nederlanders zijn geloof ik best afstandelijk wat dat betreft.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, ken niet echt mensen die dat ook deden. Jij en Sof nu dan
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, naast mij verdwijnt 35 cm Crack.
is juist lief tochquote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is best gek want ik heb het echt lang gedaanTot m`n 16de ofzo. Snap ook eigenlijk niet waarom als ik er over nadenk
Blijkbaar had ik dat nodig ofzo
Haha. Ik kan jou door je kamer heen werpen denk ik als Bulstronkquote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik lijk niet klein!
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik met mn moeder in stad bent word er wel aans gevraagd of ik dr man ben.
Gvd gvd
Gvd gvd
Gvd gvd
Ja en toen sliep ik vaak nepquote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef supersof het volgende:
Kwamen jullie ouders ook altijd kijken of je al sliep voordat zij gingen slapen?ik vond dat altijd zo fijn en leuk
Mijn moeder word vaak eind 20 geschat en ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat denken ze bij mij ook weleens ja
Vooralo mdat m`n moeder nog best jong lijkt voor dr leeftijd
Nee, dat kan ik me niet meer herinneren. Maar ik sliep op zolder. Hadden ze geen zin in waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef supersof het volgende:
Kwamen jullie ouders ook altijd kijken of je al sliep voordat zij gingen slapen?ik vond dat altijd zo fijn en leuk
Ja zeker omdat ik altijd bij mn broertje op kamer sliep toen ie klein wasquote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Ik kan jou door je kamer heen werpen denk ik als Bulstronk
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Nee, dat kan ik me niet meer herinneren
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker omdat ik altijd bij mn broertje op kamer sliep toen ie klein was
Tienermoedertje he.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Crack_ het volgende:
Lijken jullie moeders zo jong of jullie dan zo oud of combinatie van beide?
Je mag het op Facebook checkenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Crack_ het volgende:
Lijken jullie moeders zo jong of jullie dan zo oud of combinatie van beide?
Tot mn 15e met broertje geslapen.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
8 uur naar bed en tot 12 uur nog praten met je broertje
jaquote:
ik sliep ook een tijdje met mijn broertjes op een kamer. Best leuk nogquote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker omdat ik altijd bij mn broertje op kamer sliep toen ie klein was
Apartquote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan dus niet op jouw Facebook, ik zie alleen gemeenschappelijke vrienden.
Ik altijd door klote flat.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik sliep ook een tijdje met mijn broertjes op een kamer. Best leuk nog
ja man was goede tijdquote:Op woensdag 30 december 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot mn 15e met broertje geslapen.
Altijd de leef bespreken
Ik heb geen idee hoe ik het uberhaupt verander dusquote:Op woensdag 30 december 2015 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het anders heel slim van je.
ik slaap overalquote:Op woensdag 30 december 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
In THailand met mn broertje keer beide niet lekker.
Toen sliep ik ook prima met hem in een 2persoonsbed.
Terwijl ik alleen met mn vriendin in een 2persoonsbed kan slapen normaal
Alsof ik nieuw ben in deze SCquote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi
Kan je het lijstje uit de OP invullen?
yo of ewa ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
ohquote:Op woensdag 30 december 2015 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ik nieuw ben in deze SC [ afbeelding ]
Heb ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I`m Chuck Bassquote:Op woensdag 30 december 2015 02:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
allebei?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ook een tic om mn moeder en oma goedenacht te appen voor het slapen
ja, altijd even appje voor het slapen, voor gemoedsrust. beide omas trouwensquote:
Mijn ene oma leeft met een beetje geluk nog een jaar of 30quote:
Mijn oma heeft het te druk met Candy Crushquote:
wat liefquote:Op woensdag 30 december 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, altijd even appje voor het slapen, voor gemoedsrust. beide omas trouwens
mijn ene oma stuurt vaak ook een politieke statement terugquote:Op woensdag 30 december 2015 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma heeft het te druk met Candy Crush
Of Santa Cruz zoals ze het zelf noemt
Maar jou oma is hoe jong?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn ene oma stuurt vaak ook een politieke statement terug![]()
oh jaquote:Op woensdag 30 december 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ene oma leeft met een beetje geluk nog een jaar of 30
quote:
woow mijne max 15 ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ene oma leeft met een beetje geluk nog een jaar of 30
Die van mij is ook 93.quote:
Maar goed omdat ik al lang geen hyveslijstjes ingevuld hebquote:
Antitheist en Rockquote:Op woensdag 30 december 2015 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar goed omdat ik al lang geen hyveslijstjes ingevuld heb![]()
Naam: datismijnmening
Leeftijd: 22
Religie: anti-theist
Burgerlijke staat: ongehuwd, deeply in love
Hoogst genoten opleiding: bezig met WO
Woonplaats/province: Zuid/Noord Holland
Voetbalclub: VOetbal
Favoriete eten: Schaal/schelpdieren
Favoriete drankje: Droge witte wijn
Favoriete film: Titanic
Voorkeur muziekgenre:Rock![]()
Lievelingsdier: Cheetah
Lievelingskleur: Paars
Politieke voorkeur: VNL (rechts
Favoriete user: mijzelf toch
Goedgekeurd.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar goed omdat ik al lang geen hyveslijstjes ingevuld heb![]()
Naam: datismijnmening
Leeftijd: 22
Religie: anti-theist
Burgerlijke staat: ongehuwd, deeply in love
Hoogst genoten opleiding: bezig met WO
Woonplaats/province: Zuid/Noord Holland
Voetbalclub: VOetbal
Favoriete eten: Schaal/schelpdieren
Favoriete drankje: Droge witte wijn
Favoriete film: Titanic
Voorkeur muziekgenre:Rock![]()
Lievelingsdier: Cheetah
Lievelingskleur: Paars
Politieke voorkeur: VNL (rechts
Favoriete user: mijzelf toch
dit had ik niet verwachtquote:
Wel 110% niet anti-theist/quote:
Ik heb geluk met mn oma.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat mijn oma's dat deden, mijne spelen alleen maar stomme spelletjes.
Dat is het best tochquote:Op woensdag 30 december 2015 02:47 schreef supersof het volgende:
Mijn oma stuurt me wel eens leuke appjesdie wil heel graag mee gaan met de tijd ook al is ze in de tachtig
Mijn opas zijn ook dood, eentje nooit gekend en de andere toen ik 9 was ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb geluk met mn oma.
Met mn opas niet.
De ene zoop zich voor zn 60e dood en de andere heeft nooit moeite genomen mn moeder te kennen
ja sowiesoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het best toch
Beter dan die knorrige zeikstralen die tegen alles wat met technologie te maken heeft aantrappen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
hi inso,
hier is het koud.
gr.
peettante van moeder van inso
trustenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:51 schreef supersof het volgende:
Poging 2 om te gaan slapen
Slaap lekker allen
quote:
Succesquote:Op woensdag 30 december 2015 02:51 schreef supersof het volgende:
Poging 2 om te gaan slapen
Slaap lekker allen
Wat doet je oma nog voor werk dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Van mijn Poolse omas gaan de apps vooral over politiek en de werkdruk in haar werkveld.
GEnot
Verpleegster.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doet je oma nog voor werk dan?
Op die leeftijd kan dat opzzich nog wel prima jaquote:
Wel vies zwaar werk hoor. Veel werkdruk ook in ziekenhuizenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die leeftijd kan dat opzzich nog wel prima ja
Ja I know, maar ziekenhuis is iets minder fysiek dan thuiszorg volgens mij.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel vies zwaar werk hoor. Veel werkdruk ook in ziekenhuizen
Mja, stress is ook fysiek.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know, maar ziekenhuis is iets minder fysiek dan thuiszorg volgens mij.
Wel meer stress, dat is wel kut
Ik mijne ookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar gun mn moeder nu wel werkloos leef.
Oh mijnes zou het wel kunnen hoor als het nodig was. Zo oud is ze niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik mijne ook
Nu nog in ziekenhuis werken zou ze niet kunnen
Fysiek opzich wel. Al is ze wel 52quote:Op woensdag 30 december 2015 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh mijnes zou het wel kunnen hoor als het nodig was. Zo oud is ze niet.
Heel goed kijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://106.186.25.143/kuku-kube/en-3/
hoe de fuck haal jij 31
Stalker ben je ookquote:Op woensdag 30 december 2015 03:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoe de fuck haal jij 31
Taal kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:00 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fysiek opzich wel. Al is ze wel 52
Maar ze heeft ook steeds meer moeite met de taal vergeleken met toen ze het net had geleerd. En ze stresst thuis al veel, laat staan daar
22quote:Op woensdag 30 december 2015 03:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoe de fuck haal jij 31
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 03:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
App jij mij net? Geen zin om telefoon te pakken nml
Tjacka's eerste topics waren echt het normaalst/saaist van heel deze SC.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef Tjacka het volgende:
Hallon,
Ik had een PS3 die af en toe vastliep, ook onder internet wedstrijden op fifa.
En ik als FIFA liefhebber vond dit vreselijk, toen heb ik geprobeerd de lens schoon te maken.
Maar nou pakt de PS3 de hele blu-ray dvd niet meer.
Weten jullie heel per ongeluk een oplossing voor dat ik hem weg flikker?
Hoe bedoel jequote:Op woensdag 30 december 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Dag Tjacka.
Denken dat stoppen iets veranderd
Dit is niet mijn eerste account.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tjacka's eerste topics waren echt het normaalst/saaist van heel deze SC.
quote:Op woensdag 30 december 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap nu hoe Spatieloos bij WoW kwam.
Je bent er pas net.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:09 schreef Kauai het volgende:
Ik probeerde ook te stoppen, zal wel nooit lukken.
Voor altijd fok!leef
Ik stop zo vaak, maar ik kom altijd weer terug :/quote:Op woensdag 30 december 2015 03:09 schreef Kauai het volgende:
Ik probeerde ook te stoppen, zal wel nooit lukken.
Voor altijd fok!leef
Dat zeg een ex klasgenoot ook altijd. :/quote:Op woensdag 30 december 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
u one cheeky cunt i swear to god m8
Niet? Hoezo niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga niet naar vietnam deze zomer he fokkie
Deze zomer wel andere dingen aan de kop dan 3-4 weken aziequote:
Gewoon nieuwe kopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef TakAFCA het volgende:
Hoi,
Mijn computer vindt mijn tdk sdhc kaartje niet?
Wat kan ik hier tegen doen. Hij vindt hem overigens wel gewoon op mijn mobiel..
rsnleu of lunagangquote:Op woensdag 30 december 2015 03:12 schreef Spatieloos het volgende:
Voordat ik FOK!te zat ik op een Nederlands Runescape forumToen was ik wel al gestopt met Runescape though.
Met bruiloft enzo?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze zomer wel andere dingen aan de kop dan 3-4 weken azie
Girlscene.quote:
Ik blijf toch weer terugkomenquote:Op woensdag 30 december 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stop makkelijk met forums als ik wil
Haha dat dacht ik gelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Girlscene.
[..]
Ik blijf toch weer terugkomen
Ja. gaan wel citytripjes maken, maar 4 weken weg zit er niet inquote:
Ik ben paar jaar lid geweest van CosmoGirl forum. 10 jaar terug.quote:
Dat valt beetje tegen ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
Is er ook een forum alleen voor mannen?
Voetbal forum?quote:Op woensdag 30 december 2015 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
Logisch ook. Naja, genoeg leuks in Europaquote:Op woensdag 30 december 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. gaan wel citytripjes maken, maar 4 weken weg zit er niet in
Daar zat ik vroeger altijd op.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:13 schreef Spatieloos het volgende:
Misschien tripje amerikaanse stad.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch ook. Naja, genoeg leuks in Europa
Nah, op Girlscene gaat het toch ook niet alleen over make-upquote:
permban op fr12 never forget.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook nog heel wat accountjes op PSV netwerk en fr12
PSV netwerk had paar jaar geleden een drukbezocht voetbalweddentopicquote:Op woensdag 30 december 2015 03:14 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook nog heel wat accountjes op PSV netwerk en fr12
kloptquote:Op woensdag 30 december 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV netwerk had paar jaar geleden een drukbezocht voetbalweddentopic
Maakt niet uit toch. Gewoon voor erna even1 nachtje ergens koekoek luxe overnachten en dan vakantie later pakkenquote:Op woensdag 30 december 2015 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Het vervelende is dat we ook pas in de volgende winter op huwelijksreis kunnen.
Dagdagquote:
ja dat gaan we doenquote:Op woensdag 30 december 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch. Gewoon voor erna even1 nachtje ergens koekoek luxe overnachten en dan vakantie later pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |