SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
ik ben in real ook openquote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet ook weinig op te biechten. Ben altijd wel vrij open over mijn leven hier.
Geen idee. Ik heb vooral die spasmen. Heel kut is datquote:Op woensdag 30 december 2015 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh naja bij mij gaat dat gevoel van vallen en die spastische trekken samen. Of ik haal het door de war. Godver door jou twijfel ik nu!
Twee keer zelfs.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik heb jou nog als fb-vriend
Oh ik ook wel maar ik denk dat 90% van mijn leven wel bekend is hier. Die andere 10% hou ik voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in real ook open
maar heb toch nog wel wat geheimpjes voor fokkers en real hoor
quote:
Veel dingen weten fbvrienden niet neequote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Twee keer zelfs.
Maar ik zie alleen gemeenschappelijke vrienden, dus zelfs als ik wat naar je vrienden zou willen sturen ( zou ik nooit doen) dan kan ik dat niet.
het lijkt mij wel fijn om die 10% ook ooit te zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik ook wel maar ik denk dat 90% van mijn leven wel bekend is hier. Die andere 10% hou ik voor mij.
Ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het lijkt mij wel fijn om die 10% ook ooit te zeggen
"yo''quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Hoe groeten jullie een broer/zuster van zelfde geslacht.
Heh?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Ja, mits van zelfde geslachtquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh?
Je bedoelt gewoon je broertje of je zusje?
hoi pikquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Heee, hoii?quote:
Heb ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Oh zo, nee, geen van alle4quote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet in woorden.
Maar hand, boks, kus of knuffel
Ik vond het vroeger ook heerlijk. Tot ik een normaal dag/nachtritme ontwikkelde en merkte hoeveel extra tijd ik overhieldquote:Op woensdag 30 december 2015 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind slapen heerlijk, toch jammer van al die tijd :/
hand en lijkt beetje op een knuffelquote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet in woorden.
Niet. Maar we wonen nog samen. Sowieso zou ik nooit kus geven. Knuffel misschien op NYE omdat MDMA en boks eigenlijk ook nooit. Ik denk dat ik een hand zou doen als ik zou moeten kiezen.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Niet in woorden.
ligt eraan wie het is. Dus een knuffel of gewoon: hoiquote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
IK WEET HET WEER.
Ik zag een groep Polen op de luchthaven, als vriendengroep, en die gaven elkaar allemaal een kus op hun wang, is dat beetje gebruikelijk ook in de cultuur?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geef mn broertje bijna altijd een kus
en soms brohug
Maar we kwmaen er laatst na 2 jointjes achter dat Nederlanders dat niet vaak doen
Als ik mn broertje lang niet heb gezien knuffel en kus op het hoofd.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ligt eraan wie het is. Dus een knuffel of gewoon: hoi
Of bedoel je echt mijn broertjes
Want daar zeg ik alleen hoi tegen
ik pak hem heel vaak met mijn arm om hem heen zeg maarquote:Op woensdag 30 december 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geef mn broertje bijna altijd een kus
en soms brohug
Maar we kwmaen er laatst na 2 jointjes achter dat Nederlanders dat niet vaak doen
Ik geef best vaak vrienden een kus ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een groep Polen op de luchthaven, als vriendengroep, en die gaven elkaar allemaal een kus op hun wang, is dat beetje gebruikelijk ook in de cultuur?
Bijzondere cultuurquote:Op woensdag 30 december 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn broertje lang niet heb gezien knuffel en kus op het hoofd.
Heel raar hoe dat werkt.
Valt wel mee.quote:
wat liefquote:Op woensdag 30 december 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik mn broertje lang niet heb gezien knuffel en kus op het hoofd.
Heel raar hoe dat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |