ik kan wel goed met mijn vader praten. Vooral in de autoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is diep autistisch. Helaas.
Daar moet je ook wel een goeie band voor hebben natuurlijk ook. Als je gewoon neutraal met je ouders omgaat dan is knuffelen al snel intiemquote:Op woensdag 30 december 2015 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik knuffel mijn ouders nooit eigenlijk..
mijn vader heeft ook een gebrek aan empathiequote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader is diep autistisch. Helaas.
Ik met mn moeder in bed, en dan val ik vaak in slaap en maakt mn vader me wakker.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan wel goed met mijn vader praten. Vooral in de auto
Ik ook niet. Ik vind dat aan de ene kant jammer.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik knuffel mijn ouders nooit eigenlijk..
Wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar duidelijk, jullie geven vrienden geen kus dus.
ik alleen met drank opquote:Op woensdag 30 december 2015 02:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan wel goed met mijn vader praten. Vooral in de auto
Oh. DISCRIMINATIE!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het ging ook vooral om mannen.
Dat doe ik bij mn moeder nog steeds als ik bij hun slaap.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Oh ik heb een biecht voor je Tjacka
Tot beste late leeftijd kregen mijn ouders elke avond standaard een kus als ik naar bed ging
ahh, als een kleine insoquote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik met mn moeder in bed, en dan val ik vaak in slaap en maakt mn vader me wakker.
Terwijl mn moeder 1,58 is. En ik 1,93.quote:
Heet jouw vader Rene?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Tjacka het volgende:
als het niet goed met mij gaat dan vertel ik het tegen mijn moeder
die gaat zelf huilen
heb ik dus niks aan
en mijn vader zegt
´uh oke´
dus ik zet het maar op fok
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Crack_ het volgende:
AND NOW THAT IM WITHOUT YOUR KISSESSS, ILL BE NEEDING STITCHEEEESSSS
EN ALLEMAAL ALWEER OP ZEKER?quote:
echtquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Tot beste late leeftijd kregen mijn ouders elke avond standaard een kus als ik naar bed ging
dat doe ik ook nog steeds als ik bij ze ben en naar bed gaquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |