Ik ben ook 1.58, nu weet je hoe het is als wij zouden knuffelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl mn moeder 1,58 is. En ik 1,93.
Ja heel genant.
Vind ik ook best normaal.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doe ik ook nog steeds als ik bij ze ben en naar bed ga
1,58 is echt heel klein.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben ook 1.58, nu weet je hoe het is als wij zouden knuffelen.
lekker toch dat dat kanquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl mn moeder 1,58 is. En ik 1,93.
Ja heel genant.
Klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
echt
ik had vroeger ook een tik
ik moest ´welterusten en tot morgen horen´ anders was ik bang dat ik er niet meer was of hun er niet meer waren
Nope, wel knuffel als ik tijdje niet heb gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
maar duidelijk, jullie geven vrienden geen kus dus.
Het is best gek want ik heb het echt lang gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dat doe ik ook nog steeds als ik bij ze ben en naar bed ga
Is toch ook niets geks aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is best gek want ik heb het echt lang gedaanTot m`n 16de ofzo. Snap ook eigenlijk niet waarom als ik er over nadenk
Blijkbaar had ik dat nodig ofzo
hoiquote:Op woensdag 30 december 2015 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oma altijd drie zoenen
Ouders eigenlijk nog een kus alleen knuffel en mijn moeder met verjaardag/oud en nieuw
Ja, oke. Maar ik lijk niet klein!quote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
??
Ik zeg alleen dat ik mn moeder moet tillen.
Ja geen idee, ken niet echt mensen die dat ook deden. Jij en Sof nu danquote:
Nee, naast mij verdwijnt 35 cm Crack.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik lijk niet klein!
Mja, ken wel meer mensen. Maar Nederlanders zijn geloof ik best afstandelijk wat dat betreft.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, ken niet echt mensen die dat ook deden. Jij en Sof nu dan
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, naast mij verdwijnt 35 cm Crack.
is juist lief tochquote:Op woensdag 30 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is best gek want ik heb het echt lang gedaanTot m`n 16de ofzo. Snap ook eigenlijk niet waarom als ik er over nadenk
Blijkbaar had ik dat nodig ofzo
Haha. Ik kan jou door je kamer heen werpen denk ik als Bulstronkquote:Op woensdag 30 december 2015 02:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, oke. Maar ik lijk niet klein!
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik met mn moeder in stad bent word er wel aans gevraagd of ik dr man ben.
Gvd gvd
Gvd gvd
Gvd gvd
Ja en toen sliep ik vaak nepquote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef supersof het volgende:
Kwamen jullie ouders ook altijd kijken of je al sliep voordat zij gingen slapen?ik vond dat altijd zo fijn en leuk
Mijn moeder word vaak eind 20 geschat en ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat denken ze bij mij ook weleens ja
Vooralo mdat m`n moeder nog best jong lijkt voor dr leeftijd
Nee, dat kan ik me niet meer herinneren. Maar ik sliep op zolder. Hadden ze geen zin in waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef supersof het volgende:
Kwamen jullie ouders ook altijd kijken of je al sliep voordat zij gingen slapen?ik vond dat altijd zo fijn en leuk
Ja zeker omdat ik altijd bij mn broertje op kamer sliep toen ie klein wasquote:Op woensdag 30 december 2015 02:31 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Ik kan jou door je kamer heen werpen denk ik als Bulstronk
quote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Nee, dat kan ik me niet meer herinneren
ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker omdat ik altijd bij mn broertje op kamer sliep toen ie klein was
Tienermoedertje he.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Crack_ het volgende:
Lijken jullie moeders zo jong of jullie dan zo oud of combinatie van beide?
Je mag het op Facebook checkenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Crack_ het volgende:
Lijken jullie moeders zo jong of jullie dan zo oud of combinatie van beide?
Tot mn 15e met broertje geslapen.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
8 uur naar bed en tot 12 uur nog praten met je broertje
jaquote:
ik sliep ook een tijdje met mijn broertjes op een kamer. Best leuk nogquote:Op woensdag 30 december 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zeker omdat ik altijd bij mn broertje op kamer sliep toen ie klein was
Apartquote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan dus niet op jouw Facebook, ik zie alleen gemeenschappelijke vrienden.
Ik altijd door klote flat.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ik sliep ook een tijdje met mijn broertjes op een kamer. Best leuk nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |