quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 1% gewijzigd door H0D3NPYL op 30-12-2015 00:54:06 ]Moeten zij weten
Pascanus zegt het zelfquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor hem.
Niet doen Maniquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Na deze partij heb ik zoiets van. Ik kan nu vredig sterven, nu was het het allemaal waard.
Bedankt God.
GodGod.
Voor welke De_ moet ik nu zijn bij de Lakeside? Nu De Nor weg is weet ik het niet zo goed. Durrant en Waites zijn wel sympathieke spelers, maar hebben niet die speciale factor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En volgens Zjak is Pantelidis een goeie speler. Dus die zal wel met 3-0 verliezen van Greet de Vos.
Mani89, beste Mani89quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Na deze partij heb ik zoiets van. Ik kan nu vredig sterven, nu was het het allemaal waard.
Bedankt God.
GodGod.
Uiteindelijk gelukking maar 30 euro op MVG gezet vanavond. De 30 die ik met de wedstrijden ervoor had gewonnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Merci.
Nu de euro 60 door op MVG. Gratis geld.
Het was niveau Chelsea- Liverpool 4-4quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt God.
GodGod.
Pascanus weet niet eens hoe JR eruit ziet dus dat lijkt me sterk.quote:
Geen darter iigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Max23 het volgende:
Weet iemand al wie die dame in de OP is?
Waites is nu helemaal kaal overigens.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor welke De_ moet ik nu zijn bij de Lakeside? Nu De Nor weg is weet ik het niet zo goed. Durrant en Waites zijn wel sympathieke spelers, maar hebben niet die speciale factor.
Gorillazgodenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani89, beste Mani89
Moet ik nog de Top2000 aanzetten?
Gorillaz zijn er nu voor. Lekker aanzetten dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani89, beste Mani89
Moet ik nog de Top2000 aanzetten?
Wel na zijn beschrijvingquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pascanus weet niet eens hoe JR eruit ziet dus dat lijkt me sterk.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gorillaz zijn er nu voor. Lekker aanzetten dus.
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt God.
GodGod.
Vraag het Merode32, die heeft dat erin gedonderdquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Max23 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Tortugal het volgende:
Jammer, laatste jaar dat Van Gerwen nog had kunnen winnen want volgend jaar begint de heerschappij op de PDC van Lex Immers.
Gorillazquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gorillaz zijn er nu voor. Lekker aanzetten dus.
jezue manquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Max23 het volgende:
NOS Journaal is bejaardenTV. Maar nu een uitzondering.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iedereen even zappen naar NPO1, daar straks Raybar180 op het journaal vanwege een overwinning in de derde ronde op het WK darten.
Uh nee, Johannes heeft me verzekerd dat zij dat niet is.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezue man
iedere idioot ziet dat die bitch jessica alba is
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quittequote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukking maar 30 euro op MVG gezet vanavond. De 30 die ik met de wedstrijden ervoor had gewonnen.
Voor mijn WK winner bets (zie link in sig) is de uitschakeling van MVG overigens enorm goed nieuws.
Dat zou best kunnen. Misschien is het wel een tweelingbroer van JR.quote:
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quitte
Jessica Alba een bitch noemenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezue man
iedere idioot ziet dat die bitch jessica alba is
Ik ga voor Barneyquote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.
Ik hoop het, mooie gozer.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.
Dat kan prima zonder die mafkees beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Pisschraper moet nu rennen anders mist ie college basketball
Komt toch niet boven die kutscholen uit qua geluidquote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder die mafkees beginnen.
Per saldo dit toernooi al mooie 100+ winst. Plus wat er nog bij gaat komen met de outright winner bets. Ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quitte
Dank je, leuke vent.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop het, mooie gozer.
Stinkende sporthallen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt toch niet boven die kutscholen uit qua geluid
Ik heb ergens voor je de gemiddelden uitgezocht, ik zoek ze wel even opquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Godver ben wel 4 keer klaargekomen. Beste darts wedstrijd van dit jaar. Gaat niet meer overtroffen worden denk ik. Enige wat je nu al weer ziet aankomen is dat Barney niks meer gaat gooien. Had toch liever mvg door wat dat betreft.
Vieze kut nationalist. Lekker voor jequote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Godver ben wel 4 keer klaargekomen. Beste darts wedstrijd van dit jaar. Gaat niet meer overtroffen worden denk ik. Enige wat je nu al weer ziet aankomen is dat Barney niks meer gaat gooien. Had toch liever mvg door wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef Tagliano het volgende:
@hafcfan (en alle andere geïnteresseerden): Ik heb de gemiddelden en finishpercentages naast elkaar gelegd: het niveau blijkt zelfs iets hoger te liggen dan vorig jaar qua gemiddelde
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Aan de andere kant is MVG groots als darter maar zijn onaantastbare status gaat door twee verloren wk's snel door het putje. Want zoals Stompe al zei: wat stelt nr 1 zijn voor als je al 2 jaar lang geen kampioen bent?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
En hoe is het feit dat hij Nederlander is relevant?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ergens voor je de gemiddelden uitgezocht, ik zoek ze wel even op
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen wasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstig![]()
Mvg liet zich wel kennen trouwens door niet te reageren bah
Ik heb even de tweede rondes naast elkaar gelegd, leek mij redelijk vergelijkingsmateriaal omdat de eerste ronde vrijwel altijd "apart" isquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mee eens, maar zn reactie op Sky vond ik dan weer prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wintquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hoe is het feit dat hij Nederlander is relevant?
Waarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wint
Lekker boeiend of een Nederlander wint of niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooienquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen was
Mooi is zijn jaar nu verneukt
Gooi jezelf weg Frankquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wint
Winnen is kansloos.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooien
Koppen gaan rollen jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooien
Nee dom varken het is kansloos dat je nooit wat gooit tegen toppers behalve tegen MVG. Lijkt Utrecht wel.quote:
Nu nog volhoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua niveau wel hij is echt Phil 2.0
Ohja die uitspraak voor de wedstrijdquote:
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijnquote:
En dan heb je ook nog zo'n trut op de bank zitten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen was
Mooi is zijn jaar nu verneukt
Labiel tegen Labiel dus we weten het nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijn
Ik zie hem Smith wel gek maken, wat niet zo moeilijk isquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijn
Die gaat morgen een scheiding aanvragen , niet genoeg geld binnengehaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog zo'n trut op de bank zitten.
MvG ligt hem gewoon beter.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dom varken het is kansloos dat je nooit wat gooit tegen toppers behalve tegen MVG. Lijkt Utrecht wel.
Dat zijn de kutste spelers die er zijn. Winnen van een topspeler om daarna niks te gooien. Zo'n Evans ook dit WKquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Labiel tegen Labiel dus we weten het nog niet.
Maar het zou wel typisch zijn ja . Net als Mardle vroeger
Ach lekker rustige avondjes dan zonder chauvinistisch gelulquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn de kutste spelers die er zijn. Winnen van een topspeler om daarna niks te gooien. Zo'n Evans ook dit WK
Weer niet die ene beker die ze in haar kont kan steken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat morgen een scheiding aanvragen , niet genoeg geld binnengehaald
Denk niet dat we MvG hoeven te verwachten, die is helemaal ziek natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Grifte het volgende:
Zonde dat Smith - Mikey nu niet gespeeld wordt. De vorm van beide heren, het tempo. Dat was me ook een partijtje geweest.
Maar er zijn inderdaad koppen gerold. Weer wat meer variatie van tafelgasten bij RTL7
Ag die zegt toch niks.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat we MvG hoeven te verwachten, die is helemaal ziek natuurlijk
1 keer wereldkampioen in 9 jaarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer niet die ene beker die ze in haar kont kan steken.
Niet als hij Jelle moet analyseren zoals laatst neequote:
LeBitch.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 keer wereldkampioen in 9 jaar
Nieuwe Phil Sjaylor en alles
Dat was ernstig jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als hij Jelle moet analyseren zoals laatst nee
Een easter egg gegund: nothing to see here.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 passen goed bijelkaar
Tot ziens ouwe reusquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was ernstig ja![]()
Maar ik ga ervandoor. Hopen dat ik hier morgen mee kan posten tijdens Jelle L.
Had die nog meer als een ryder moeten zuupenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een easter egg gegund: nothing to see here.
quote:
Zeer wilde stelling. Het wordt Lewis of Anderson, misschien Wrightquote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef luckass het volgende:
Wilde stelling: MVG ligt eruit, dus Jelle wordt WK
Of gewoon weer Barney - Klaasen als finale, net als 10 jaar terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef luckass het volgende:
Wilde stelling: MVG ligt eruit, dus Jelle wordt WK
Zijn daar beelden van?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als hij Jelle moet analyseren zoals laatst nee
Wade is mijn dark horsequote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer wilde stelling. Het wordt Lewis of Anderson, misschien Wright
Staat ook een beetje lullig , 1 keer kampioen van de 8 of 9 keer dat ie mee deed aan z,on kampioenschapquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef F.M.D. het volgende:
de legacy van v.gerwen heeft een flink deukje opgelopen.
en barnveld zie ik echt niet 3 scoringsbeesten oprij verslaan. die haalt nooit de finale.
Ook nog wel een outsider jaquote:
Verbazend dat Phil zo hoog staatquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://i.imgur.com/tTtYzqG.jpg
Gary de nieuwe toernooi favoriet volgens de bookies.
Puur vanwege zijn status denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Verbazend dat Phil zo hoog staat
Enige verklaringquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Puur vanwege zijn status denk ik
Iemand moet een gifje maken van het moment op 0:28 en dezelfde bliksemschichten als bij Koosgod erin plakkenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
https://amp.twimg.com/v/df4bff23-f8b7-4abe-b2f5-42f14331a465
En daarmee komt de avond aan z'n einde. Tot morgenavond
Morgenavond is oudejaarsavond héquote:Op woensdag 30 december 2015 01:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
https://amp.twimg.com/v/df4bff23-f8b7-4abe-b2f5-42f14331a465
En daarmee komt de avond aan z'n einde. Tot morgenavond
neequote:Op woensdag 30 december 2015 01:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Morgenavond is oudejaarsavond hé
Wade een outsider? Die komt scorend wel vies tekort al weet je t nooit natuurlijk. Maar heb het idee dat hij dit WKgehyped wordt. Nog geen serieuze tegenstand gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook nog wel een outsider ja
Tevens: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)bf-b19c-11188641569b
Vanaf ongeveer 2:30-2:40
Vergeet iedereen hier wie de zestienvoudig wereldkampioen is? Ik zie Phil Taylor wel weer lachend tegenover Van Barneveld verschijnen die hem doodleuk trakteert op een Whitewash.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer wilde stelling. Het wordt Lewis of Anderson, misschien Wright
Taylor moet je uiteraard niet afschrijven maar hij heeft nog niet geïmponeerd dit jaar/WK.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet iedereen hier wie de zestienvoudig wereldkampioen is? Ik zie Phil Taylor wel weer lachend tegenover Van Barneveld verschijnen die hem doodleuk trakteert op een Whitewash.
Taylor is het hele jaar al kut.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet iedereen hier wie de zestienvoudig wereldkampioen is? Ik zie Phil Taylor wel weer lachend tegenover Van Barneveld verschijnen die hem doodleuk trakteert op een Whitewash.
raybar mag dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 08:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij deed het al voor de wedstrijd zelfs.
Dat zou knap zijn van Van Barneveld.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef MakkieR het volgende:
Ik zie Phil Taylor wel weer lachend tegenover Van Barneveld verschijnen die hem doodleuk trakteert op een Whitewash.
Wanneer heb je die quotering excel ingevuld? Voor de start van het toernooi?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
@ArjanvdGiessen: 1,1 miljoen kijkers gemiddeld over héle programma dinsdagavond. MvG - RvB is bekeken door ongeveer 1,5 miljoen mensen. #rtl7darts #wauw
interpunctieGodquote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Wow wat een avond net wakker gebeld door 100% NL leuk gesprek en oude tijden herleven poeh meer dan 425 appjes of smsjes gekregen echt waanzinnig het voelt goed weer spraakmakend te zijn we weten allemaal dat ik het kan maar winnen van de nummer 1 van de Wereld voelt toch wel mega goed kan er niet meer van slapen Haha bedankt lieve mensen voor jullie steun Love you all xx
Barneygod
Yup, dag (of twee) ervoor. Why?quote:Op woensdag 30 december 2015 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer heb je die quotering excel ingevuld? Voor de start van het toernooi?
Het is wel iemand die heel lang kan blijven aanhaken en een constant niveau haalt.quote:Op woensdag 30 december 2015 02:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wade een outsider? Die komt scorend wel vies tekort al weet je t nooit natuurlijk. Maar heb het idee dat hij dit WKgehyped wordt. Nog geen serieuze tegenstand gehad. Sowieso zitten er niet enorm veel spelers in die het al heel moeilijk hebben gehad en die kanshebber zijn als ik het me snel herinner
Als Taylor in de finale tegen ons aller Raybar komt, dan is de kans groot dat hij hem pakt ja. Ik denk alleen dat voor beiden de kans klein is dat ze de finale halenquote:Op woensdag 30 december 2015 02:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Wow wat een avond net wakker gebeld door 100% NL leuk gesprek en oude tijden herleven poeh meer dan 425 appjes of smsjes gekregen echt waanzinnig het voelt goed weer spraakmakend te zijn we weten allemaal dat ik het kan maar winnen van de nummer 1 van de Wereld voelt toch wel mega goed kan er niet meer van slapen Haha bedankt lieve mensen voor jullie steun Love you all xx
Barneygod
Was benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Yup, dag (of twee) ervoor. Why?
Jaloers!quote:Op woensdag 30 december 2015 03:10 schreef danusz1986 het volgende:
Weer terug in het hostel in London. Wat een ongelooflijke wedstrijd. De beste wedstrijd die ik ooit live heb bijgewoond. Iedereen was op de hand van Barney. Ik was aan het wachten op de choke, maar die kwam niet. Ik gun het Barney van harte, maar ik zie nu geen nederlander meer wereldkampioen worden. Als Gary Anderson zo finished als vandaag is hij voor mij de favoriet. Het was gekkenhuis. Het feestje werd in de metro voortgezet.
TO THE OLD GODS AND THE NEWquote:
Schitterendquote:Op woensdag 30 december 2015 10:33 schreef Caland het volgende:
Barneygod
Supporter van het darten of hoe moet ik dit opvatten?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:02 schreef mabo11 het volgende:
Vnv zit ik er met een viesdik vlag te zwaaien
Natuurlijk, jammer dat ik voor de verkeerde dag kaarten heb geregeld. Had er liever gisteren gezeten ipv vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Supporter van het darten of hoe moet ik dit opvatten?
Vandaag zal er ook een hoop te genieten zijn verwacht ikquote:Op woensdag 30 december 2015 12:10 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Natuurlijk, jammer dat ik voor de verkeerde dag kaarten heb geregeld. Had er liever gisteren gezeten ipv vandaag.
Je bent zeker niet de enigequote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat pedo een goede kans maakt tegen Taylor vanavond?
Als er een moment is om The Power te pakken is het dit toernooi.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat pedo een goede kans maakt tegen Taylor vanavond?
In het voorspeltopic heb ik 4-3 voor Klaassen ingevuld. Klaassen is in goede vorm en Taylor presteert toch wel vrij matig. Ik geef Jelle wel een goede kans.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
Taylor sloopt 'm. 4-1.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
In het voorspeltopic heb ik 4-3 voor Klaassen ingevuld. Klaassen is in goede vorm en Taylor presteert toch wel vrij matig. Ik geef Jelle wel een goede kans.
Wat is dit slechtquote:Op woensdag 30 december 2015 09:34 schreef Slobeend het volgende:
Opa Barney is een vernieuwde Barney.
[ afbeelding ]
Dit is zijn eigen facebook toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 09:34 schreef Slobeend het volgende:
Opa Barney is een vernieuwde Barney.
[ afbeelding ]
Verbeterd.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als er een moment is om The Power te pakken is het dit toernooi. jaar.
Wanneer heb je Taylor voor het laatst overtuigend zien gooien?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, 4-0 of 4-1. Klaassen maakt geen schijn van kans.
WK2015quote:Op woensdag 30 december 2015 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer heb je Taylor voor het laatst overtuigend zien gooien?
Kijk jij vaker darten? Laatste tijd is Taylor echt tenenkrommend slecht, hoort echt niet bij de beste 8 van het toernooi.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, 4-0 of 4-1. Klaassen maakt geen schijn van kans.
Waarom Jelle een pedo noemen en Taylor niet een verkrachter? Hoe zit dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom Jelle een pedo noemen en Taylor niet een verkrachter? Hoe zit dat?
Barney heeft vooral laten zien dat het nog steeds een absolute topdarter is. Daarnaast gaat van Gerwen normaal gesproken nog 30+ jaar mee en zal ongetwijfeld de dubbele cijfers halen qua WK titels. Dus vernederd valt wel mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit was het grote doel van Barney, MVG voor het oog van heel Nederland vernederen. Vanaf nu is alles bonus voor de Barney Army. Mijn toernooi kan niet meer stuk.
Klaasen stuurde alleen naaktfoto's en vroeg om naaktfoto's. Een meisje van 15 is daarnaast qua lichaamsrijpheid niet echt een kind te noemen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:00 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]![]()
Taylor heeft ze afgekocht en is nooit veroordeelt voor het aanranden. Dat is het verschil, maar je krijgt hier een plusje voor! Wat Taylor deed vind ik erger dan wat Klaasen deed.
Nee. Ik maak er wel de volgende aantekening erbij. De dubbels van Jelle moeten dan wel een stuk beter lopen. Scorend is Jelle gelijkwaardig en soms zelfs beter dan Taylor.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaasen stuurde alleen naaktfoto's en vroeg om naaktfoto's. Een meisje van 15 is daarnaast qua lichaamsrijpheid niet echt een kind te noemen.
Barney heeft naar mijn mening meer laten zien dat hij nog steeds hoge pieken heeft, niet dat hij een absolute topdarter is. Daarvoor heeft hij echt een te slecht jaar gehad imoquote:Op woensdag 30 december 2015 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barney heeft vooral laten zien dat het nog steeds een absolute topdarter is. Daarnaast gaat van Gerwen normaal gesproken nog 30+ jaar mee en zal ongetwijfeld de dubbele cijfers halen qua WK titels. Dus vernederd valt wel mee.
Het is dan ook geen pedofilie maar efebofilie en nog specifieker in dit geval parthenofilie.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klaasen stuurde alleen naaktfoto's en vroeg om naaktfoto's. Een meisje van 15 is daarnaast qua lichaamsrijpheid niet echt een kind te noemen.
Dat dus!quote:Op woensdag 30 december 2015 13:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Barney heeft vooral laten zien dat het nog steeds een absolute topdarter is.
Sinds het begin dat het op de TV is in Nederland.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Kijk jij vaker darten? Laatste tijd is Taylor echt tenenkrommend slecht, hoort echt niet bij de beste 8 van het toernooi.
Taylor blijft Taylor.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Kijk jij vaker darten? Laatste tijd is Taylor echt tenenkrommend slecht, hoort echt niet bij de beste 8 van het toernooi.
Valt wel mee. Taylor heeft dit seizoen wel laten zien Taylor niet meer te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Taylor blijft Taylor.
Gras is groen.
Hier kan ik mijzelf ook wel in vinden.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:10 schreef Szura het volgende:
Taylor gaat gewoon vernederd worden dit toernooi, de vraag is welke ronde
Darts van zo'n niveau is gewoon uitzonderlijk. Er zijn 4 of 5 in het deelnemersveld die zoiets überhaupt in zich hebben. Kwalitatief is het gewoon een topdarter. Maar met name in Engeland krijgt die veel meer waardering. "Battle of the Dutch Behemoths" zie je overal terugkomen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Barney heeft naar mijn mening meer laten zien dat hij nog steeds hoge pieken heeft, niet dat hij een absolute topdarter is. Daarvoor heeft hij echt een te slecht jaar gehad imo
Van de eerste tot de laatste pijl puur genot ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:07 schreef kasper het volgende:
[..]
Dat dus!
Geweldige wedstrijd gisteren!
100 gemiddeld en 1/3 checkout kunnen er wel meer dan 4 of 5. Wel is het natuurlijk zo dat er meer druk op stond en dus is het wat knapper dan de cijfers doen vermoeden, maar een Taylor, Andersen, MvG, Smith, Thornton, Chisnall en Wright kunnen dat ook op een bijzonder goede dag. Kortom: Van Barneveld is naar mijn mening een prima darter met hoge pieken, maar geen absolute wereldtop (namelijk top 4-6) meerquote:Op woensdag 30 december 2015 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Darts van zo'n niveau is gewoon uitzonderlijk. Er zijn 4 of 5 in het deelnemersveld die zoiets überhaupt in zich hebben. Kwalitatief is het gewoon een topdarter. Maar met name in Engeland krijgt die veel meer waardering. "Battle of the Dutch Behemoths" zie je overal terugkomen.
moet hij wel beter gooien dan afgelopen wedstrijd.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Painter kans heeft, heeft Klaasen al helemaal kans.
Ik vind Barney nog steeds top 6. Op plaats 6 overigens. Met non-ranking toernooien laat hij dit des te meer zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
100 gemiddeld en 1/3 checkout kunnen er wel meer dan 4 of 5. Wel is het natuurlijk zo dat er meer druk op stond en dus is het wat knapper dan de cijfers doen vermoeden, maar een Taylor, Andersen, MvG, Smith, Thornton, Chisnall en Wright kunnen dat ook op een bijzonder goede dag. Kortom: Van Barneveld is naar mijn mening een prima darter met hoge pieken, maar geen absolute wereldtop (namelijk top 4-6) meer
Ik denk dat hij wat krasjes opliep door het sterke begin van King.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet hij wel beter gooien dan afgelopen wedstrijd.
Mijn topzes (in min of meer willekeurige volgorde):quote:Op woensdag 30 december 2015 13:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik vind Barney nog steeds top 6. Op plaats 6 overigens. Met non-ranking toernooien laat hij dit des te meer zien.
Ik vind kijken naar het checkout percentage en gemiddelde in deze 'scorebordjournalistiek'. Dan zou die Belg van laatst topfavoriet zijn omdat hij een keer 113 gemiddeld gooide, want dat kunnen ze allemaal inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
100 gemiddeld en 1/3 checkout kunnen er wel meer dan 4 of 5. Wel is het natuurlijk zo dat er meer druk op stond en dus is het wat knapper dan de cijfers doen vermoeden, maar een Taylor, Andersen, MvG, Smith, Thornton, Chisnall en Wright kunnen dat ook op een bijzonder goede dag. Kortom: Van Barneveld is naar mijn mening een prima darter met hoge pieken, maar geen absolute wereldtop (namelijk top 4-6) meer
Ik doe hier ook aan mee.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef Tagliano het volgende:
Overigens, mocht Raybar de finale halen neem ik een maand een Raybar UI, als hij de finale wint 1,5 maand
Daarom probeerde ik het ook direct te nuanceren, enorm veel zegt het niet inderdaad. Ik wilde er slechts mee zeggen dat hij ook weer niet alles stond te rakenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind kijken naar het checkout percentage en gemiddelde in deze 'scorebordjournalistiek'. Dan zou die Belg van laatst topfavoriet zijn omdat hij een keer 113 gemiddeld gooide, want dat kunnen ze allemaal inderdaad.
Om het zeven sets te doen tegen de topfavoriet, beste speler van dit jaar en man-to-beat, dan ben je gewoon een topper. MvG is tegenwoordig zo goed dat de helft al geintimideerd is voor de start van de wedstrijd, want zelden gooit iemand op z'n best tegen MvG (grotendeels zijn verdienste, want Taylor lukte het ook altijd om mensen 'slecht te laten spelen' als hij in bloedvorm was).
Denk ook dat Smiss daarom wel eens kan choken in de volgende ronde, want die heeft ook niet altijd z'n beste spel laten zien wanneer het er écht om gaat.
MVGquote:Op woensdag 30 december 2015 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn topzes (in min of meer willekeurige volgorde):
MvG
Anderson
Lewis
Taylor
Chisnall
Wade/Thornton/Wright
Ga er maar aanstaan tegen de topfavoriet. Die zowel scorend en finishend de betere is. Als je dan nog wint ben je toch gewoon een klasse apart? Dan tap je namelijk uit een vaatje die een darter als Chisnall of Wright nooit zal hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je een goede speler met een bijzonder goede dag. Tevens verliest MvG ook wel eens tegen Chisnall en Wright. Daarnaast vind ik dat Chisnall en Wright een stuk meer presteren de afgelopen jaren, los van wedstrijden tegen MvGquote:Op woensdag 30 december 2015 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga er maar aanstaan tegen de topfavoriet. Die zowel scorend en finishend de betere is. Als je dan nog wint ben je toch gewoon een klasse apart? Dan tap je namelijk uit een vaatje die een darter als Chisnall of Wright nooit zal hebben.
Niet met 105 gemiddeld en 43% checkout. Van Gerwen had geen slechte dag, die haalde zijn niveau. Als je dan bijvoorbeeld de finale van de Grand Prix zag was dat al anders. Tuurlijk presteert Barney zeer matig in de breedte. Maar gisteravond zag ik een darts grootmeester spelen, wat van Gerwen ook deed het geloof nam alleen maar toe. Ongelooflijk vind ik het nog steeds.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan ben je een goede speler met een bijzonder goede dag. Tevens verliest MvG ook wel eens tegen Chisnall en Wright. Daarnaast vind ik dat Chisnall en Wright een stuk meer presteren de afgelopen jaren, los van wedstrijden tegen MvG
Daarom zeg ik ook, een goede darter die af en toe een geweldig niveau kan halenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet met 105 gemiddeld en 43% checkout. Van Gerwen had geen slechte dag, die haalde zijn niveau. Als je dan bijvoorbeeld de finale van de Grand Prix zag was dat al anders. Tuurlijk presteert Barney zeer matig in de breedte. Maar gisteravond zag ik een darts grootmeester spelen, wat van Gerwen ook deed het geloof nam alleen maar toe. Ongelooflijk vind ik het nog steeds.
Dan noemen we het zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, een goede darter die af en toe een geweldig niveau kan halen
Ik geef hem best een kans tegen Smith, maar eerst vanavond genietenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan noemen we het zo.
En nu hopelijk ook minimaal de finale halen. Want zijn ondergrens kennen we ook allemaal
Smith heeft ook een flinke ondergrens.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan noemen we het zo.
En nu hopelijk ook minimaal de finale halen. Want zijn ondergrens kennen we ook allemaal
Hopen dat Klaasen zich opwerptquote:Op woensdag 30 december 2015 13:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geef hem best een kans tegen Smith, maar eerst vanavond genieten
Dat zou ik bijzonder prettig vinden jaquote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hopen dat Klaasen zich opwerpt
Klopt en die staat tegen zijn idool. Zou wel erg typerend zijn van Barn om eruit te vallen tegen zo'n knul. Kan die zich niet opladen enzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Smith heeft ook een flinke ondergrens.
Japan en australiequote:Op woensdag 30 december 2015 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer heb je Taylor voor het laatst overtuigend zien gooien?
Is Barney het idool van M. Smith ja?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt en die staat tegen zijn idool. Zou wel erg typerend zijn van Barn om eruit te vallen tegen zo'n knul. Kan die zich niet opladen enzo.
Idem hier! Zal die wel wat beter moeten beginnen dan tegen King. Hoe matig Phil ook speelt, ik zie hem niet 4 pijlen missen voor dubbels. Wordt een leuke pot. Kijken we naar uitquote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik bijzonder prettig vinden ja
Dat was niet slecht inderdaad, maar laten we het bij de serieuze toernooitjes houdenquote:
Weet niet of het posterboy idool was. Maar smith kijkt natuurlijk tegen Barney op. Het is gek genoeg een levende legende in Engeland. Gevalletje Seedorf qua waarderingquote:Op woensdag 30 december 2015 13:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Is Barney het idool van M. Smith ja?
Er zijn best veel spelers die Barney als idool zien toch?
MvG was fan van Bert Vlaardingerbroekquote:Op woensdag 30 december 2015 13:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van de uitspraak van Van Gerwen dat hij Barney nooit als mentor of voorbeeld heeft gezien?
Ik geloof er echt niks van.
Bijna elke NL'se darter na de generatie Scholten en Stompé heeft hem toch wel minimaal als een voorbeeld moeten zien.
Uit de oude doos, bijzonderquote:Even denkt hij na. Dan zegt hij: ,,Phil Taylor wás mijn voorbeeld. Maar tegenwoordig heb ik geen voorbeelden meer.’’ Het kan snel gaan in de dartswereld. Michael van Gerwen (17) doet deze week op de International Darts League voor het eerst mee aan een televisietoernooi, maar van plankenkoorts is geen sprake.
Verdomme t blijft lekker.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef forzaudinese het volgende:
BarneyArmy !!!![]()
![]()
Ik kan deze partij wel 100 keer terugkijken !![]()
Mooi ook om te zien hoe heel de zaal achter Barney stond. Sommige hier in Nederland kunnen daar nog eens wat van leren met hun kansloze berichtjes.
WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP 2016 Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld PART 4
Mee eens! Ik las zojuist ook wat reacties terug bij de nieuwsberichten, en dan lees je toch her en der veel boze en gefrustreerde reacties over het feit dat Van Barneveld Mighty Mike uit het toernooi heeft gegooid; de Nederlandse dartswereld is een slechte dienst bewezen want nu kan een Nederlander geen kampioen wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef forzaudinese het volgende:
BarneyArmy !!!![]()
![]()
Ik kan deze partij wel 100 keer terugkijken !![]()
Mooi ook om te zien hoe heel de zaal achter Barney stond. Sommige hier in Nederland kunnen daar nog eens wat van leren met hun kansloze berichtjes.
WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP 2016 Michael van Gerwen - Raymond van Barneveld PART 4
Om in te kamperen?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik wil dat shirt !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit was het grote doel van Barney, MVG voor het oog van heel Nederland vernederen. Vanaf nu is alles bonus voor de Barney Army. Mijn toernooi kan niet meer stuk.
Jammer dat de komma, totaal niet nodig is in deze zin.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef xzaz het volgende:
Jammer dat barney, zichzelf en mvg uit het toernooi gooit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik wil dat shirt !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik dat bordje.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:26 schreef forzaudinese het volgende:
Ik wil dat shirt !![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben echt zo jaloers op de Feyenoordmannen daar. Ik zou ook door Engeland willen lopen met Raybarquote:
En dat het podium dat zou houdenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wist niet dat Barney zo hoog kon springen.
Wat een vertrouwenquote:Het management van Raymond van Barneveld had er niet echt rekening mee gehouden dat de kersverse opa er dinsdagavond in zou slagen om af te rekenen met de nummer één van de wereld, Michael van Gerwen. Zijn grote kamer in het Holiday Inn hotel was namelijk maar geboekt tot en met woensdag.
Nu hij sowieso tot 2 januari in Londen moet blijven na zijn onverwachte overwinning wilde zijn manager de suite tot die dag vastleggen. Dat bleek echter niet meer mogelijk.
Barney zal de komende nachten genoegen moeten nemen met een 'gewone' kamer in hetzelfde hotel. De darter had nog even overwogen om voor zijn volgende partij (op nieuwjaarsdag tegen Michael Smith in de kwartfinale van het WK darts) op en neer naar Nederland te gaan zodat hij kleinzoon Mason in zijn armen kon sluiten, maar bij nader inzien vond hij dat teveel onrust opleveren. Van Barneveld zal met oud en nieuw dus in Londen zijn. Op zijn eenvoudige hotelkamer.
Ja hallo vanaf '98 Barney Army here.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef DeeBee het volgende:
En een paar weken terug joinde alleen Swetsenegger en nog iemand maar de Barney Army tijdens een random toernooitje in het weekend. En wim is een trouwe, trouwe fan, het moet gezegd worden.
Nu staat iedereen alweer klaar hoor, incl. zeikposts als hij het straks laat afweten. Glory-fucking-hunters!
Je act wordt steeds doorzichtiger, vrees ik. Je bent nog altijd welkom in het #antimentaallabielekampquote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hallo vanaf '98 Barney Army here.
Wat ben jij mad en gefrustreerd zeg.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je act wordt steeds doorzichtiger, vrees ik. Je bent nog altijd welkom in het #antimentaallabielekamp
Voorlopig heb ik niets om me nog bozer om te maken. Misschien als Wright met een smerige 170 finish ternauwernood wint van Chisnall.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben jij mad en gefrustreerd zeg.
Het is pauze. Dan mag dat. Denk ik, ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post wel even een poesje. Dan wordt er altijd als een speer gemod
[ afbeelding ]
Dan ken jij de ijzeren hand van Nattekat nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is pauze. Dan mag dat. Denk ik, ofzo
Jawel. Ik heb namelijk een note gekregen voor het krijgen van een doodsbedreigingquote:Op woensdag 30 december 2015 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ken jij de ijzeren hand van Nattekat nog niet.
Ik gun het Barney wel hoor, al had ik MvG kansrijker geacht in de volgende rondes. De houding jegens Barney in dit soort topics is altijd wel wat lachwekkend.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef DeeBee het volgende:
En een paar weken terug joinde alleen Swetsenegger en nog iemand maar de Barney Army tijdens een random toernooitje in het weekend. En wim is een trouwe, trouwe fan, het moet gezegd worden.
Nu staat iedereen alweer klaar hoor, incl. zeikposts als hij het straks laat afweten. Glory-fucking-hunters!
Oh ja, ik kreeg er gisteren ook 2. Mokerslecht geslapen daardoorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb namelijk een note gekregen voor het krijgen van een doodsbedreiging
Ik leef met je meequote:Op woensdag 30 december 2015 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, ik kreeg er gisteren ook 2. Mokerslecht geslapen daardoor
Zeker blijven doenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank. Maar mijn psych heeft gezegd dat ik me gewoon onder de mensen moet blijven begeven
Niet op het WK inderdaad, daarbuiten wel hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Met 105 gemiddeld naar huis.Nooit eerder vertoond.
BarneyArmy is net zoiets als feyenoord fan. Meestal doet het zeer, maar af en toe zijn er glorieuze momenten.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef DeeBee het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik post wel even een poesje. Dan wordt er altijd als een speer gemod
[ afbeelding ]
Die pot waarin Lewis met een gemiddelde van boven de 110 nog verloor van Taylor was wel legendarisch.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet op het WK inderdaad, daarbuiten wel hoor
Dat was echt belachelijk goed, Lewis had 110.99quote:Op woensdag 30 december 2015 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die pot waarin Lewis met een gemiddelde van boven de 110 nog verloor van Taylor was wel legendarisch.
In de PL zie je dat wel vaker, maar dat is ook wel een vrij kort format.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was echt belachelijk goed![]()
Afgelopen PL ook Barney-Taylor
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de PL zie je dat wel vaker, maar dat is ook wel een vrij kort format.
Best goedquote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet het programma er van vanavond uit?
Ik steun Barney m'n hele leven alquote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef DeeBee het volgende:
Wednesday December 30 (7pm-11pm)quote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef onlogisch het volgende:
Hoe ziet het programma er van vanavond uit?
Klaasen tegen Taylor kan 2 kanten op : De 1 kan zomaar van de ander met 4-0 winnenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klaasen tegen Taylor kan 2 kanten op : De 1 kan zomaar van de ander met 4-0 winnen
Ik vermoed dat Klaassen geen schijn van kans heeft.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klaasen tegen Taylor kan 2 kanten op : De 1 kan zomaar van de ander met 4-0 winnen
Op basis waarvan vermoed je dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Klaassen geen schijn van kans heeft.
4-1
Mijn dartkennis.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan vermoed je dat?
Leuk.quote:
Omdat ik een voorwaarde schetste. Klaasen zal scherp uit de startblokken moeten komen en hopen dat Taylor niet op de gasplank gaat. King kon gisteren bijna met 2-0 voorkomen.quote:Ik accepteer je excuus vanavond aangezien je twijfelt.
Phil groeit altijd in een toernooi. Hij wordt sterker naarmate het toernooi vordert. En ik denk dat Jelle serieus teveel onder de indruk van Phil zal zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Omdat ik een voorwaarde schetste. Klaasen zal scherp uit de startblokken moeten komen en hopen dat Taylor niet op de gasplank gaat. King kon gisteren bijna met 2-0 voorkomen.
Ook in een viersetssysteem is hij prima te pakken. Dat is vaak genoeg bewezen, zelfs in vijfsetssysteem. Je moet gewoon geen mentaal labiele duif zijn en al bij de eerste beste break je gaan verschuilen onder je dekbed. Van Gerwen en Van Barneveld hebben zich in november prima van een forse achterstand enigszins of echt helemaal teruggeknokt in de wedstrijden. je moet Phil niet gaan overschatten.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Phil groeit altijd in een toernooi.
Als ik 100 euro in mag zetten, zet ik zonder enig moment van twijfel mijn 100 euro op Phil.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook in een viersetssysteem is hij prima te pakken. Dat is vaak genoeg bewezen, zelfs in vijfsetssysteem. Je moet gewoon geen mentaal labiele duif zijn en al bij de eerste beste break je gaan verschuilen onder je dekbed. Van Gerwen en Van Barneveld hebben zich in november prima van een forse achterstand enigszins of echt helemaal teruggeknokt in de wedstrijden. je moet Phil niet gaan overschatten.
Een Phil die zwalkt in het toernooi, is vrijwel ál-tijd te pakken.
Op basis waarvan concludeer je dat toch. Zelden meegemaakt dat Taylor van 92 gemiddeld in de ene pot twee dagen later opeens een galavoorstelling weggeeft.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik 100 euro in mag zetten, zet ik zonder enig moment van twijfel mijn 100 euro op Phil.
Mwah, ik concludeer gewoon op basis van de laatste twaalf maanden.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat ben je recalcitrant vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |