quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 1% gewijzigd door H0D3NPYL op 30-12-2015 00:54:06 ]Moeten zij weten
Pascanus zegt het zelfquote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet voor hem.
Niet doen Maniquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Na deze partij heb ik zoiets van. Ik kan nu vredig sterven, nu was het het allemaal waard.
Bedankt God.
GodGod.
Voor welke De_ moet ik nu zijn bij de Lakeside? Nu De Nor weg is weet ik het niet zo goed. Durrant en Waites zijn wel sympathieke spelers, maar hebben niet die speciale factor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En volgens Zjak is Pantelidis een goeie speler. Dus die zal wel met 3-0 verliezen van Greet de Vos.
Mani89, beste Mani89quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Na deze partij heb ik zoiets van. Ik kan nu vredig sterven, nu was het het allemaal waard.
Bedankt God.
GodGod.
Uiteindelijk gelukking maar 30 euro op MVG gezet vanavond. De 30 die ik met de wedstrijden ervoor had gewonnen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Merci.
Nu de euro 60 door op MVG. Gratis geld.
Het was niveau Chelsea- Liverpool 4-4quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt God.
GodGod.
Pascanus weet niet eens hoe JR eruit ziet dus dat lijkt me sterk.quote:
Geen darter iigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Max23 het volgende:
Weet iemand al wie die dame in de OP is?
Waites is nu helemaal kaal overigens.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor welke De_ moet ik nu zijn bij de Lakeside? Nu De Nor weg is weet ik het niet zo goed. Durrant en Waites zijn wel sympathieke spelers, maar hebben niet die speciale factor.
Gorillazgodenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani89, beste Mani89
Moet ik nog de Top2000 aanzetten?
Gorillaz zijn er nu voor. Lekker aanzetten dus.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani89, beste Mani89
Moet ik nog de Top2000 aanzetten?
Wel na zijn beschrijvingquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pascanus weet niet eens hoe JR eruit ziet dus dat lijkt me sterk.
Bedankt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gorillaz zijn er nu voor. Lekker aanzetten dus.
Ik ben het met je eensquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt God.
GodGod.
Vraag het Merode32, die heeft dat erin gedonderdquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Max23 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef Tortugal het volgende:
Jammer, laatste jaar dat Van Gerwen nog had kunnen winnen want volgend jaar begint de heerschappij op de PDC van Lex Immers.
Gorillazquote:Op woensdag 30 december 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gorillaz zijn er nu voor. Lekker aanzetten dus.
jezue manquote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Max23 het volgende:
NOS Journaal is bejaardenTV. Maar nu een uitzondering.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iedereen even zappen naar NPO1, daar straks Raybar180 op het journaal vanwege een overwinning in de derde ronde op het WK darten.
Uh nee, Johannes heeft me verzekerd dat zij dat niet is.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezue man
iedere idioot ziet dat die bitch jessica alba is
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quittequote:Op woensdag 30 december 2015 00:03 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukking maar 30 euro op MVG gezet vanavond. De 30 die ik met de wedstrijden ervoor had gewonnen.
Voor mijn WK winner bets (zie link in sig) is de uitschakeling van MVG overigens enorm goed nieuws.
Dat zou best kunnen. Misschien is het wel een tweelingbroer van JR.quote:
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quitte
Jessica Alba een bitch noemenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jezue man
iedere idioot ziet dat die bitch jessica alba is
Ik ga voor Barneyquote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.
Ik hoop het, mooie gozer.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Ik ga voor Lewis. Fenomenaal goed momenteel.
Dat kan prima zonder die mafkees beginnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Pisschraper moet nu rennen anders mist ie college basketball
Komt toch niet boven die kutscholen uit qua geluidquote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kan prima zonder die mafkees beginnen.
Per saldo dit toernooi al mooie 100+ winst. Plus wat er nog bij gaat komen met de outright winner bets. Ik mag niet klagen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Anderson gaat winnen, speel je toch even mooi quitte
Dank je, leuke vent.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik hoop het, mooie gozer.
Stinkende sporthallen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt toch niet boven die kutscholen uit qua geluid
Ik heb ergens voor je de gemiddelden uitgezocht, ik zoek ze wel even opquote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Godver ben wel 4 keer klaargekomen. Beste darts wedstrijd van dit jaar. Gaat niet meer overtroffen worden denk ik. Enige wat je nu al weer ziet aankomen is dat Barney niks meer gaat gooien. Had toch liever mvg door wat dat betreft.
Vieze kut nationalist. Lekker voor jequote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
Godver ben wel 4 keer klaargekomen. Beste darts wedstrijd van dit jaar. Gaat niet meer overtroffen worden denk ik. Enige wat je nu al weer ziet aankomen is dat Barney niks meer gaat gooien. Had toch liever mvg door wat dat betreft.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:33 schreef Tagliano het volgende:
@hafcfan (en alle andere geïnteresseerden): Ik heb de gemiddelden en finishpercentages naast elkaar gelegd: het niveau blijkt zelfs iets hoger te liggen dan vorig jaar qua gemiddelde
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. Aan de andere kant is MVG groots als darter maar zijn onaantastbare status gaat door twee verloren wk's snel door het putje. Want zoals Stompe al zei: wat stelt nr 1 zijn voor als je al 2 jaar lang geen kampioen bent?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef hafcfan het volgende:
En hoe is het feit dat hij Nederlander is relevant?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Leuk voor Van Barneveld, niet voor Nederland. Vandaag speelde Barney de sterren van de hemel, maar als hij straks tegen Lewis, Anderson, Taylor ofzo moet dan gooit hij weer 93 gemiddeld, mist alle dubbels en vliegt er kansloos uit.
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ergens voor je de gemiddelden uitgezocht, ik zoek ze wel even op
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen wasquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Top pik. Nou steeg het vanavond wel ernstig![]()
Mvg liet zich wel kennen trouwens door niet te reageren bah
Ik heb even de tweede rondes naast elkaar gelegd, leek mij redelijk vergelijkingsmateriaal omdat de eerste ronde vrijwel altijd "apart" isquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mee eens, maar zn reactie op Sky vond ik dan weer prima.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wintquote:Op woensdag 30 december 2015 00:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En hoe is het feit dat hij Nederlander is relevant?
Waarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wint
Lekker boeiend of een Nederlander wint of niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Shreyas het volgende:
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooienquote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen was
Mooi is zijn jaar nu verneukt
Gooi jezelf weg Frankquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als een Nederlander het toernooi wint
Winnen is kansloos.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooien
Koppen gaan rollen jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah hij was wel sportief verder en het blijft natuurlijk de beste darter. Had gewoon pech met Barney die zich enorm oplaad voor hem wat eigenlijk best sneu is. Altijd kansloos tegen Phil en tegen MVG boven je niveau gooien
Nee dom varken het is kansloos dat je nooit wat gooit tegen toppers behalve tegen MVG. Lijkt Utrecht wel.quote:
Nu nog volhoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Qua niveau wel hij is echt Phil 2.0
Ohja die uitspraak voor de wedstrijdquote:
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijnquote:
En dan heb je ook nog zo'n trut op de bank zitten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Karma wel . Moest ie maar niet doen alsof het al binnen was
Mooi is zijn jaar nu verneukt
Labiel tegen Labiel dus we weten het nog niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijn
Ik zie hem Smith wel gek maken, wat niet zo moeilijk isquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zweer je Barney gaat zichzelf nu echt voor lul zetten tegen Smith. Zal echt anti climax zijn
Die gaat morgen een scheiding aanvragen , niet genoeg geld binnengehaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog zo'n trut op de bank zitten.
MvG ligt hem gewoon beter.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dom varken het is kansloos dat je nooit wat gooit tegen toppers behalve tegen MVG. Lijkt Utrecht wel.
Dat zijn de kutste spelers die er zijn. Winnen van een topspeler om daarna niks te gooien. Zo'n Evans ook dit WKquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Labiel tegen Labiel dus we weten het nog niet.
Maar het zou wel typisch zijn ja . Net als Mardle vroeger
Ach lekker rustige avondjes dan zonder chauvinistisch gelulquote:Op woensdag 30 december 2015 00:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zijn de kutste spelers die er zijn. Winnen van een topspeler om daarna niks te gooien. Zo'n Evans ook dit WK
Weer niet die ene beker die ze in haar kont kan steken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die gaat morgen een scheiding aanvragen , niet genoeg geld binnengehaald
Denk niet dat we MvG hoeven te verwachten, die is helemaal ziek natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Grifte het volgende:
Zonde dat Smith - Mikey nu niet gespeeld wordt. De vorm van beide heren, het tempo. Dat was me ook een partijtje geweest.
Maar er zijn inderdaad koppen gerold. Weer wat meer variatie van tafelgasten bij RTL7
Ag die zegt toch niks.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk niet dat we MvG hoeven te verwachten, die is helemaal ziek natuurlijk
1 keer wereldkampioen in 9 jaarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer niet die ene beker die ze in haar kont kan steken.
Niet als hij Jelle moet analyseren zoals laatst neequote:
LeBitch.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
1 keer wereldkampioen in 9 jaar
Nieuwe Phil Sjaylor en alles
Dat was ernstig jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als hij Jelle moet analyseren zoals laatst nee
Een easter egg gegund: nothing to see here.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 passen goed bijelkaar
Tot ziens ouwe reusquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was ernstig ja![]()
Maar ik ga ervandoor. Hopen dat ik hier morgen mee kan posten tijdens Jelle L.
Had die nog meer als een ryder moeten zuupenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een easter egg gegund: nothing to see here.
quote:
Zeer wilde stelling. Het wordt Lewis of Anderson, misschien Wrightquote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef luckass het volgende:
Wilde stelling: MVG ligt eruit, dus Jelle wordt WK
Of gewoon weer Barney - Klaasen als finale, net als 10 jaar terug.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef luckass het volgende:
Wilde stelling: MVG ligt eruit, dus Jelle wordt WK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |