ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf Vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en sluitseinen zijn voor waar de zon niet schijnt.
Op dinsdag 29 december 2015 21:20 schreef greavy het volgende: Vanaf 10 januari zijn de werkzaamheden tussen Zwolle en Wierden nog beter waar te nemen: Dan gaat elke nacht een werktrein rijden, die per nacht circa 2 kilometer spoorlengte voorziet van de nodige fundamenten voor de bovenleidingsmasten. Er wordt vanuit Wierden gewerkt. Halverwege Maart verwacht men alle masten geplaatst te hebben, en dan kan men beginnen met het trekken van de draden. Zie ook Deze brief aan omwonenden (PDF
Net keihard getoeter achter m'n werk gevolgd door sirenes ~5 min later. Blijkbaar iemand voor de IC Schiphol van 21:13 gesprongen, nr. 5 (?) van de avond als ik NS.nl zo bekijk. Treurige zaak.
edit: Never mind, blijkbaar was het een dier ofzo. Vreemde zaak.
[ Bericht 16% gewijzigd door Blistering op 29-12-2015 22:05:25 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
HSL Amsterdam-Breda 30 december 2015 Melding dinsdag 29 december 2015, 21:52 uur: Oorzaak: Beperkingen in de materieelinzet.
Door beperkingen in de materieelinzet rijden er op woensdag 30 december 2015 minder Intercity Direct. Hierdoor kan de extra reistijd oplopen tot ongeveer 30 tot 45 minuten. Dit zal de hele dag duren. Check voor vertrek de reisplanner. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. De reisplanner is bijgewerkt tot woensdagavond 21:00 uur.
Godverdomme NS, kunnen jullie nou echt helemaal niks? Hoe kan er sprake zijn van 'beperkingen in de materieelinzet' als er tientallen rijtuigen zijn onttrokken voor de HSL en er ook een paar dozijn locs is die echt niet allemaal nodig zijn?
Op dinsdag 29 december 2015 22:10 schreef Dr_Flash het volgende: Vond ik blijkbaar onvoldoende boeiend om te onthouden Ik heb sowieso een hekel aan Apeldoorn
En terecht.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Wat moet ik me daar sowieso bij voorstellen eigenlijk? IK denk dan "ze hebben de omlopen weer eens niet voor elkaar en doen alsof die "beperkingen" ze door eoa onbereikbare hogere macht worden opgelegd." Maar misschien is het niet echt zo erg?
Wat moet ik me daar sowieso bij voorstellen eigenlijk? IK denk dan "ze hebben de omlopen weer eens niet voor elkaar en doen alsof die "beperkingen" ze door eoa onbereikbare hogere macht worden opgelegd." Maar misschien is het niet echt zo erg?
Ik heb ook geen idee, ik denk dat er meer treinen in de werkplaats staan dan gebruikelijk.
Hallo. Het wordt 5 graden op 2 januari en er wordt een vlokje sneeuw verwacht hoewel daar nog niet woordelijk over wordt gesproken door de weerman maar alleen op het weekvooruitzicht staat gevisualiseerd.
Oh wacht dat is voor NS al genoeg om de hele flikkerse bende plat te leggen
Wat moet ik me daar sowieso bij voorstellen eigenlijk? IK denk dan "ze hebben de omlopen weer eens niet voor elkaar en doen alsof die "beperkingen" ze door eoa onbereikbare hogere macht worden opgelegd." Maar misschien is het niet echt zo erg?
nouja. Icdefect. Dan kan je op een gegeven moment niet meer rijden he.