BTW over Nederlands traject wel. Waar is de rest?quote:Op dinsdag 29 december 2015 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BTW staat er gewoon op
Novell? Die naam heb ik al even niet meer gehoordquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, ik heb een factuur nodig die meer is dan dit:
[ afbeelding ]
Want Novell begrijpt hier intern natuurlijk geen ruk van.
Officieel bestaan ze dan ook niet meer maar travel voor heel Micro Focus wordt door het oude Novell Travel gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
Novell? Die naam heb ik al even niet meer gehoord
Jammer. NetWare was wel hippe shitquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Officieel bestaan ze dan ook niet meer maar travel voor heel Micro Focus wordt door het oude Novell Travel gedaan.
Alle producten blijven bestaan en op SUSE en NetIQ na zijn er zowaar ook nog klassieke Novell-producten die nieuwe inkomsten genereren. Onze halve overheid draait op twee van hun oplossingen, auto's die APK gekeurd worden is één voorbeeld maar er zijn er nog veel meer. Leuk spul wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jammer. NetWare was wel hippe shit
Geen idee. Het staat er niet dus je zal het ook wel niet betaald hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
BTW over Nederlands traject wel. Waar is de rest?
Waarom zou de bd geintresseerd zijn in buitenlandse betaalde btw? Ze hoeven toch alleen te weten hoeveel btw je in nederland hebt betaald,quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Het staat er niet dus je zal het ook wel niet betaald hebben
quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:10 schreef Prins_Pils het volgende:
Wie zegt dat dit voor de bd is? Deadlock kennende zal het wel de hele wereld overmoeten
Plus specifiek hameren op de btwquote:
Die kan je toch berekenen? Als 6% NL BTW is kan je de Nederlandse trajectkosten berekenen incluis btw, dat trek je van het totaalbedrag af en dan van het resterende bedrag de Duitse BTW berekenenquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
BTW over Nederlands traject wel. Waar is de rest?
Nee hoor, je hebt het volledig correct. Er is namelijk ook nog zoiets als BTW in het buitenland die je af kan trekken.quote:
En wat nou als er een speciaal tarief is enzo. Nou is de Nederlandse Belastingdienst wel de meest vervelende op aarde als het om dit soort dingen gaat, maar het is gewoon niet correct. Het heeft ook niet voor niets een jaar of drie geduurd voordat er afspraken waren over het terugclaimen van kilometers gemaakt met de OVC 'Reizen op Saldo'.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:39 schreef J.B. het volgende:
[..]
Die kan je toch berekenen? Als 6% NL BTW is kan je de Nederlandse trajectkosten berekenen incluis btw, dat trek je van het totaalbedrag af en dan van het resterende bedrag de Duitse BTW berekenenHet is wel tamelijk omslachtig en ik weet ook niet of het op die manier mag, maar het kan in ieder geval wel
Kun je daar internationale reizen mee boeken dan?quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:11 schreef James1988 het volgende:
Wedden dat NS International straks zegt "Dan had je het maar via de NS business card moeten boeken"?
Laat mijn idee ook maar zitten, ik heb net de Duitse BTW-wetgeving inzake vervoersbewijzen bekeken en er is geen beginnen aan. Voor ritten met OV van 50km of minder is de BTW 7% en meer dan 50km 19%. Daarnaast geldt voor de trein afkomstig uit Nederland ook nog eens het tarief van waar de trein vertrokken is, en dat is dus 6%.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En wat nou als er een speciaal tarief is enzo. Nou is de Nederlandse Belastingdienst wel de meest vervelende op aarde als het om dit soort dingen gaat, maar het is gewoon niet correct. Het heeft ook niet voor niets een jaar of drie geduurd voordat er afspraken waren over het terugclaimen van kilometers gemaakt met de OVC 'Reizen op Saldo'.
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je daar internationale reizen mee boeken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |