Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 17:15 schreef Caland het volgende:
VBL / Van Gaal of Koeman ? (zaterdagmiddag 16.00)
Waarom is m'n post in dit topic weggehaald waar ik aangeef dat ik hoop dat Koeman wint?
Bedankt voor het verwijderen van alle bagger, erg vervelend als een topic gewoon prima isquote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.
Kut topic verder.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb daar een gigantische hoop offtopic gebagger moeten wissen, mi scusi als er een post onterecht verwijderd is.
Jammer dat je je modrechten zo onzorgvuldig gebruikt. Hopelijk let je wat beter op in de toekomst.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is een volledig onnodige sneer.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je modrechten zo onzorgvuldig gebruikt. Hopelijk let je wat beter op in de toekomst.
Fouten zijn menselijkquote:Op zondag 24 januari 2016 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is een volledig onnodige sneer.
Het was een prima topic inderdaad, tot tong weer besloot een meltdown te hebben.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 22:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Bedankt voor het verwijderen van alle bagger, erg vervelend als een topic gewoon prima is
Ha ha ha haquote:Op zondag 24 januari 2016 11:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was een prima topic inderdaad, tot tong weer besloot een meltdown te hebben.
Oh, en hij had zelf niet eens door dat Doublepain antwoord gaf op zijn vraag. Zó kut formuleert hij zijn topics dus.
ha ha ha wie ben jij?quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben de persoonlijke aanvallen op mijn persoon van tong80 een beetje zat. Kan hier iets aan gedaan worden?
Zijn verwijderd.quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ben de persoonlijke aanvallen op mijn persoon van tong80 een beetje zat. Kan hier iets aan gedaan worden?
Die was zelfs in het live topic actief gisteren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het doodvermoeiende gebagger van Sunri5e in elk Ajax-gerelateerd topic?
Als je er een TR voor aanmaakt, kunnen we het bekijken. Maar ik zal het nu even doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:32 schreef DonRaja het volgende:
Bij deze voor iedereen in dit topic:
- blijf ontopic
- geen getroll
- geen geflame
- persoonlijk geflirt en vendetta's via DM
Kan je dit niet, dan optyfen uit dit topic.
Dat kan je beter hier vragen:quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
VBL / [FC TWENTE #195] Gutiérrez is de nieuwe captain
Waar is mijn post?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan je beter hier vragen:
http://www.postnl.nl/klantenservice/
In mijn post stond:quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:37 schreef Caland het volgende:
VBL / [FC TWENTE #195] Gutiérrez is de nieuwe captain
Blijkbaar mag je niet zeggen dat de verdediging van Twente matig is
wehhh huilenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn post stond:
"Raar dat supporters de trainer de schuld geven, juist daarom is Schreuder weg en dat kostte een hoop geld"
Ik ben benieuwd wie deze post verwijderd heeft.
Ik snap dat wel, goed gedaan Drizztquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic was uit mijn MyAT verdwenenEr werd bijzonder trollerig/zuigerig gereageerd en heb die posts verwijderd.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit topic was uit mijn MyAT verdwenenEr werd bijzonder trollerig/zuigerig gereageerd en heb die posts verwijderd.
Wat een debiel besluit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ervaar deze post als trollerig en zuigerig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, goed gedaan Drizzt
Man hou op. Die reacties op Kreator waren zuigerig en zulke reacties worden gemod. Punt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een debiel besluit.
Ik weet dat jij alleen het Twente-topic modt, maar misschien is het handig eens over die grens te kijken. In de rest van VBL wordt dit namelijk, zeer terecht, nooit verwijderd. Als een discussie waarbij iemand zegt dat de verdediging van Twente slecht is en waarbij iemand zegt dat de trainer niet de schuldige is door jou al als trollerig en zuigerig ervaren wordt dan hou je vrij aparte standaarden op na.
Wat is er precies zuigerig aan deze zin?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Man hou op. Die reacties op Kreator waren zuigerig en zulke reacties worden gemod. Punt.
Die zin an sich was niks mis mee, maar het was een reactie op een verwijderd bericht, dus ook weggehaald. Nou had ik jouw post wel kunnen editen met een - in het quoteveld, maar dan krijg je weer gezeur van "wat stond hier?", heb je nog meer werk aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is er precies zuigerig aan deze zin?
"Wat raar om de trainer de schuld te geven, juist daardoor is Schreuder onterecht weggestuurd en dat heeft een hoop onnodig geld gekost"
Dus je hebt mijn reactie verwijderd omdat je lui bent?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zin an sich was niks mis mee, maar het was een reactie op een verwijderd bericht, dus ook weggehaald. Nou had ik jouw post wel kunnen editen met een - in het quoteveld, maar dan krijg je weer gezeur van "wat stond hier?", heb je nog meer werk aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |