abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:10:55 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401146
Louis van Gaal offered to resign as the Manchester United manager on Saturday following the dismal home defeat by Southampton but Ed Woodward, the executive vice-chairman, persuaded him to discuss his future with his family. Having returned to the Netherlands on Sunday Van Gaal will hold fresh talks with Woodward on Tuesday when he is expected at the club for first-team training.



At the meeting Woodward and Van Gaal will discuss the way forward but it is possible the manager could yet insist it is best for the club if he leaves.
Manchester United's Ed Woodward faces unavoidable question: is it time to sack Van Gaal?
Read more

Van Gaal admitted publicly for the first time on Saturday he had failed the United supporters, his comments coming after boos had accompanied him from the field at the end of the 1-0 defeat. It was the first open revolt against him from inside Old Trafford and, because Van Gaal has often cited fans’ backing as a prime factor in his hunger for the job, it moved him to make the offer to resign to Woodward.

The 64-year-old did so in calm fashion and it is a measure of Van Gaal’s loyalty to Woodward that he agreed to think again. He then returned to the Netherlands for his daughter’s birthday.

Woodward also wanted time to digest the defeat and assess the situation because he is keen to avoid having to appoint a manager in the middle of the season. He would much rather wait until the summer to make that decision, should he have to. He also wants to gauge Van Gaal’s mood on his return but, should United lose to Derby County in the FA Cup on Friday, the two may come to an agreement that the manager should walk away.

Woodward is solely responsible for Van Gaal’s future and who will manage United in the long term. Sir Alex Ferguson, the club’s most successful manager who is now a director, has no knowledge of Woodward’s thinking regarding Van Gaal. Woodward talks daily with Joe Glazer, the joint-chairman, and the American family will back Woodward whatever he decides.

When David Moyes, Van Gaal’s predecessor, was sacked Ferguson was unaware of the move and in his book, My Autobiography, made it clear other supposed powerful figures in the hierarchy were not consulted by Woodward either. Of a claimed hotel meeting he wrote: “I would like to know which hotel, because I wasn’t there. Nor were [directors] Bobby Charlton, David Gill or Mike Edelson.”

Van Gaal’s job has been reviewed by Woodward on a game-by-game basis after he came close to losing it following the 2-0 Boxing Day defeat at Stoke City, which was a fourth consecutive reverse and a seventh match without a win.

Although the next result, two days later, was a 0-0 draw with Chelsea at Old Trafford the side’s determination to attack throughout allowed renewed optimism. It was the start of a five-game unbeaten run, yet during this sequence United, apart from a 3-3 draw at Newcastle United, again failed to take the initiative in most matches.
Manchester City have weapons to defy history and win Premier League title
Read more

They were fortunate to scrape a 1-0 win at Liverpool, as the team were once more devoid of ideas. At the weekend United continued in their lacklustre fashion against Southampton. It was the manner of the defeat that led to renewed scrutiny of Van Gaal. He appears unable to inspire United to play with the tempo and attacking style the club’s tradition demands.

Van Gaal resigned from Barcelona in 2000 and reached a mutual agreement to depart the Catalan club three years later during a second spell at the club. He also resigned as Ajax’s technical director in 2005 and came close to walking away from Alkmaar when he managed the club from 2005-09.

If Van Gaal is sacked or walks away, Woodward will have plenty to ponder over who replaces him. José Mourinho, who left Chelsea in December, remains a candidate to take over because United believe Bayern Munich’s Pep Guardiola is destined for Manchester City in the summer. They could yet make a move for the Spaniard, who has not revealed where he will be managing next season. Ryan Giggs, the United No2, is another option but most likely on an interim basis.

http://www.theguardian.co(...)an-gaal-resign-offer
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159401209


[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 26-01-2016 09:35:54 (onnodig) ]
pi_159401223


[ Bericht 100% gewijzigd door yvonne op 26-01-2016 09:35:41 (Ga weg.) ]
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_159401227
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:17 schreef Abed het volgende:
Spuit 11
Hoezo spuit 11? Het is het eerste topic waarin het gemeld wordt, aangezien dit ook daadwerkelijk gebeurd is en niet slechts speculatie. Toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:18:57 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401231


[ Bericht 100% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2016 13:39:23 (offtopic) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159401236
Wel slim van de directie om hem er zelf over na te laten denken en hem niet zelf te ontslaan. Nu hoeven ze hem geen zak geld mee te geven.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:31:01 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:19 schreef DuTank het volgende:
Wel slim van de directie om hem er zelf over na te laten denken en hem niet zelf te ontslaan. Nu hoeven ze hem geen zak geld mee te geven.
Daar zitten miljarden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:31:57 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401384
Rare term topcoach, als je ontslagen bent ben Bayern, Barca en Man u.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159401424
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Tja... jij vindt jezelf ook een topuser
Ik vind dat ook.
*O* Tongfan

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 26-01-2016 09:36:09 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:35:42 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:34 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Ik vind dat ook.
*O* Tongfan
:D

_O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin dinsdag 26 januari 2016 @ 09:36:46 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_159401456
Ja hoi, het gaat over Louis, niet over Tong.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:39:14 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401481
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:36 schreef yvonne het volgende:
Ja hoi, het gaat over Louis, niet over Tong.
_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159401500


[ Bericht 100% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2016 18:43:49 (je bent zelf onnodig) ]
  Admin dinsdag 26 januari 2016 @ 09:42:17 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_159401524
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:40 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Dit topic is onnodig, tong80 is onnodig, jouw ingrijpen is onnodig.

Laat dat lekker aan de VBL mods.
Mijn ingrijpen is best wel nodig, anders is de volgende user die die dit topic wil lezen de klos, die moet zich eerst door 9868768 offtopic reacties worstelen voor hij/zij bij het ontopic gedeelte komt.
Mocht je nog vragen hebben, daar is VBL FB voor.
Thx :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:48:44 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401605


[ Bericht 100% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2016 11:49:46 (onnodig) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 09:49:26 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401618


[ Bericht 100% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2016 11:49:53 (onnodig) ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 26 januari 2016 @ 09:52:25 #17
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_159401660
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mijn ingrijpen is best wel nodig, anders is de volgende user die die dit topic wil lezen de klos, die moet zich eerst door 9868768 offtopic reacties worstelen voor hij/zij bij het ontopic gedeelte komt.
Mocht je nog vragen hebben, daar is VBL FB voor.
Thx :)
ik stuur je even een dm

[ Bericht 6% gewijzigd door yvonne op 26-01-2016 09:53:10 ]
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 januari 2016 @ 10:11:20 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_159401938
De komende uren worden cruciaal voor Louis van Gaal. De positie van de 64-jarige trainer wankelt bij Manchester United. Er staat voor vandaag een gesprek gepland met de clubleiding.



Vice-voorzitter Ed Woodward heeft nog altijd vertrouwen in Van Gaal en wil dat hij aanblijft. Een deel van de spelersgroep ziet volgens de Britse media inmiddels liever een wisseling van de wacht en zinspeelt op de komst van een nieuwe trainer. Zo werd onlangs de bij Chelsea ontslagen Jose Mourinho al met de Mancunians in verband gebracht. Maar het mogelijk doorschuiven van assistent Ryan Giggs is zeker ook geen onlogische oplossing.
Terug naar Nederland

Het contract van Van Gaal loopt echter nog 'gewoon' door tot medio 2017. Maar de roep om een voortijdig vertrek wordt in Engeland dus steeds luider. Natuurlijk was er al de eerdere kritiek op de speelwijze van Manchester United, maakte Van Gaal zich niet geliefd bij de media en werd de ploeg vorig jaar al uitgeschakeld in de groepsfase van de Champions League.

Maar ook in de Premier League blijven de resultaten achter. Zeker nadat afgelopen weekeinde tegen Southampton al de zesde competitienederlaag werd geleden. De achterstand op koploper Leicester City liep op tot tien punten. Er klonk zaterdagmiddag vanaf de tribunes dan ook veel boeroep en daar had Van Gaal zelfs begrip voor. "Ze hebben gelijk, ik kan dat niet ontkennen. Ik heb de wedstrijd namelijk ook gezien."

Na het verlies tegen het Southampton van Ronald Koeman kreeg de selectie van Manchester United plotseling twee dagen vrijaf en vertrok Van Gaal zelf naar Nederland. Aanvankelijk om de verjaardag van zijn dochter te vieren, maar zeker ook om de ontstane situatie in Engeland eens goed met zijn familie te bespreken.
Vertrouwen neemt af

Ondertussen vond maandag op het complex van Manchester United een gesprek tussen Woodward en Wayne Rooney & co plaats. Daaruit zou een verdeeldheid in de spelersgroep blijken. Waar Woodward nog het volste vertrouwen in Van Gaal heeft, zijn er bij een bepaalde kern toch vraagtekens rond zijn aanblijven ontstaan.

Van Gaal keerde maandag in de avonduren terug in Engeland. Het is nog niet bekend hoe laat het onderhoud tussen de ex-bondscoach en Woodward plaatsvindt. Wordt vervolgd.

http://www.telegraaf.nl/t(...)voor_Van_Gaal__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159401990
Speculatieve clickbaittopictitel. Om te kotsen.

Gerucht: Van Gaal biedt ontslag aan.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2016 10:14:52 ]
pi_159402033
Ow Manchester staat gewoon vijfde, valt me reuze mee
pi_159402082
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:14 schreef Helpmefok het volgende:
Speculatieve clickbaittopictitel. Om te kotsen.

Gerucht: Van Gaal biedt ontslag aan.
Hij heeft het feitelijk aangeboden toch?
Dat ze m niet laten gaan is weer een dingetje op zich.
blablablabla
pi_159402111
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ow Manchester staat gewoon vijfde, valt me reuze mee
Met die selectie is dat gewoon prima.
Voor PL-begrippen echt geen absolute top en veel jonge spelers.

Alleen hij houdt er een nogal debiel bestedingspatroon op na.
blablablabla
pi_159402248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 09:31 schreef tong80 het volgende:
Rare term topcoach, als je ontslagen bent ben Bayern, Barca en Man u.

:P
Achja, zolang je ook steeds weer aangenomen wordt door dat soort clubs ben je natuurlijk gewoon een topcoach.
pi_159402281
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Met die selectie is dat gewoon prima.
Voor PL-begrippen echt geen absolute top en veel jonge spelers.

Alleen hij houdt er een nogal debiel bestedingspatroon op na.
Dat inderdaad. Zijn selectie is matig maar hij heeft er geld voor uitgegeven alsof hij de wereldtop binnen heeft gehaald. De onderhandelingskwaliteiten en/of positie van ManU zijn blijkbaar beroerd.
pi_159402594
Louiske toch, arme man, maar dat krijg je als je spelers niet op hun normale positie opstelt. De vraag is nog steeds wat hij nu eigenlijk met dit hele gedoe probeerde te bereiken. Misschien dat het nog steeds niet een ideaal elftal, of elftallen waren geweest als hij ze normaal had opgesteld, maar heel veel slechter was het nooit geworden. Dacht Louis te bewijzen dat hij met elk team, op welke positie ze ook spelen, een kampioenswaardig elftal kan leveren? Het is een vreemd avontuur!
Algemene Voorwaarden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')