Als je geen Pokemon figuren kent ben je dan oud?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete pokemon is Slowpoke
Niets mis met Vincent (op zijn voetbalclubvoorkeur na dan), prima speler met een heerlijk tempo.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk is Anderson vandaag geen Anderson
Gary mag van mij alles winnen , maar dan moet ie niet de Gary van vroeger nadoen (dubbels missen alsof het niets is)quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niets mis met Vincent (op zijn voetbalclubvoorkeur na dan), prima speler met een heerlijk tempo.
Maar zometeen toch weer juichen voor OH GARY GARY
Oei, op het randjequote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael van Gerwen lijkt wel op een Psyduck
Bedankt voor dit prachtige compliment vriend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Filemon houdt van Darts en Wielrennen, het is net Mani.
Sponsor van Filemon is al helemaal niet te lezenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind de naam van de sponsor van Co maar lastig te lezen.
Lewis verloor maar een keer van Suljovic, vorige maand ook al kansloos er af in leg format. Geen verrassing dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:09 schreef Tagliano het volgende:
Wel definitief duidelijk dat het trucje van Suljo niet werkt tegen Lewis, of in ieder geval niet voldoende
Zeker geen verrassing inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis verloor maar een keer van Suljovic, vorige maand ook al kansloos er af in leg format. Geen verrassing dus.
Dat is stiekem wel de charme toch. Spelers die alleen maar bazen zijn geen kut aan. Je moet een mix hebben tussen lijden en juichen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gary mag van mij alles winnen , maar dan moet ie niet de Gary van vroeger nadoen (dubbels missen alsof het niets is)
Die leeft van belastingcenten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Sponsor van Filemon is al helemaal niet te lezen
Ted Hankeyquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is stiekem wel de charme toch. Spelers die alleen maar bazen zijn geen kut aan. Je moet een mix hebben tussen lijden en juichen.
Maar hij is nog wel samen met Sylviaquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Barney heeft al 29 mental coaches versleten.
Die lopen nu zelf bij een psychquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
En voor dat hij in FEBO de ware vond al 42 snackbars.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Zou jij durven te scheiden van Sylvie? Die trekt je helemaal leeg.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar hij is nog wel samen met Sylvia
Die kijkt hem uit je broek.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou jij durven te scheiden van Sylvie? Die trekt je helemaal leeg.
Volgens mij ben jij niet de eerste die dit zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:13 schreef Szura het volgende:
Ik erger me dood aan het hoofd van Maijer
Barney is zelf een mental coachquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Het is dat Mani die sprint op de Champs-Élysées goddelijk insprak, anders zou ik nu serieus twijfelen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Filemon houdt van Darts en Wielrennen, het is net Mani.
Als ie nou eens zn bek zou houden kan ik em al ietsje beter lijdenquote:Op dinsdag 29 december 2015 21:13 schreef Szura het volgende:
Ik erger me dood aan het hoofd van Maijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |