quote:Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis v Suljovic
G Anderson v Van der Voort
Van Gerwen v Van Barneveld
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Normaal was het Ajacied die dat deedquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Wij hoeven ons met onlogisch geen zorgen te maken om het topic dat te lang dicht blijft
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man man, dit kan me niet snel genoeg voorbij zijn.
Dat zei je meoder ook vannacht xDquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Man man man, dit kan me niet snel genoeg voorbij zijn.
Ajacied wordt ook een dagje ouder, hoe gek dat ook mag klinkenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Normaal was het Ajacied die dat deed
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij vindt dit een leuke wedstrijd?
Meoder.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHA TERING WAT DOM.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHA TERING WAT DOM.
Twintig minuten zuivere speeltijdquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks lekker kijken hoe Anderson #Mentaallabiel in de panhakt
Zwetende Vinnie gaat een Barneystamp doen om Gerrie te zieken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen we een Welkom terug feest organiseren bij Pathe Amersfoort.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker. Ik ben nog wat onwennig nu je terug bent
Ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry makker. Ik ben nog wat onwennig nu je terug bent
Jij zit dus in #TeamNSBquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vinnie krijgt een geel hoofd als hij het warm heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zwetende Vinnie gaat een Barneystamp doen om Gerrie te zieken.
Jij zit in team Frank Verhoeven. Ik zou het wel weten.quote:
Je kunt wel een act hebben om je tegenstander te ontregelen, maar met 88 gemiddeld en 11% op je dubbels heb je daar niet veel aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Die act van Suljo werkt nu niet meer.
Maar dat is nog geen 96.2quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:42 schreef Szura het volgende:
96 gemiddeld is ruim voldoende vooralsnog tegen die clown
Dartstopics zijn altijd genot, alleen FMD mist nog voor wat satirequote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik merk op dat het hier vooral over randzaken gaat en allerminst over darts.
Dit bevalt me.
Je moeder komt uitgebreid aan bod jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Dit bevalt me.
Zeg het maar jongens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
''De outsiders hebben het voorlopig erg moeilijk in de derde ronde''
We zijn een gezellig en harmonieus topicquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
Dit bevalt me.
Tong is het hier ongetwijfeld niet mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn een gezellig en harmonieus topic.
De 2e hatelijke opmerking van jou in mijn richting.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder komt uitgebreid aan bod ja
10 Jaar geleden ja...quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn een gezellig en harmonieus topic.
Wat een onzin. Je bent een vriend van mij, logisch dat ik het ook weleens over je moeder heb?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 2e hatelijke opmerking van jou in mijn richting.
3 maal is scheepsrecht.
Hij gaat dan op een kroket lijken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vinnie krijgt een geel hoofd als hij het warm heeft.
Het is toch al een wedstrijd?quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:45 schreef Szura het volgende:
Verwacht je dat het nog een wedstrijd wordt?
Kansloos verlorenquote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef Scrummie het volgende:
Heeft die van der plas vanmiddag nou gewonnen?
Jullie zijn zo close dat GGMMs moeder als een vriendin voor je is.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je bent een vriend van mij, logisch dat ik het ook weleens over je moeder heb?
Tja Maijer hequote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is toch al een wedstrijd?
Lewis gaat overigens makkelijk winnen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie zijn zo close dat GGMMs moeder als een vriendin voor je is.
quote:
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Helft van dit topic voelt zich nu niet aangesproken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
Ik denk aan 40%quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Helft van dit topic voelt zich nu niet aangesproken.
Zitten ons continu op te ruien dat ze zonder ons naar het EK gaan.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zitten ons continu op te ruien dat ze zonder ons naar het EK gaan.
Hopelijk wat liedjes dat we onze fietsen terug willen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |