abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158882272
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:28 schreef jcdragon het volgende:

[..]

En toch wel opeens gevonden.

Wel goed dat de telefoon niet is weggegooid ofzo.
Ja, die kinderen hadden blijkbaar een betere neus dan die honden.
Blijft natuurlijk raar dat iemand daar die kinderen buiten liet spelen in die pauperwijk...
pi_158882661
Is haar id en telefoon dus niet bij t spoor gevonden?
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:46:57 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158882753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:36 schreef ootjekatootje het volgende:

Blijft natuurlijk raar dat iemand daar die kinderen buiten liet spelen in die pauperwijk...
Whut?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158882781
vreemd dit

de Nos plaatst een foto van een gammele Witte iPhone

http://nos.nl/artikel/207(...)aafsma-gevonden.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Terwijl er in het politie bericht staat dat ze een zwarte iPhone had

Telefoon

Ondanks zoeken, ook in de buurt van de Zeshoven waar haar identiteitskaart is gevonden en waar haar telefoon het laatst actief lijkt te zijn geweest, is haar zwarte iPhone 5 nog niet gevonden.

https://www.politie.nl/mi(...)ersum1502dascha.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158882829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef StaceySinger het volgende:
vreemd dit

[ afbeelding ]

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Telefoon

Ondanks zoeken, ook in de buurt van de Zeshoven waar haar identiteitskaart is gevonden en waar haar telefoon het laatst actief lijkt te zijn geweest, is haar zwarte iPhone 5 nog niet gevonden.

Dat is een hoesje..
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:49:16 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158882847
Dat lijkt mij een wit beschermhoesje.
  woensdag 6 januari 2016 @ 20:51:39 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158882938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, die kinderen hadden blijkbaar een betere neus dan die honden.
In die wat? Zeshoven pauperwijk? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158883070
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is een hoesje..
ja zie het nu ook ^O^
bij een witte iPhone is ook het gebied waar het kopje zit wit :)

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158883440
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja zie het nu ook ^O^
bij een witte iPhone is ook het gebied waar het kopje zit wit :)

[ afbeelding ]
Haha, ik zat door de manier waarop de foto is genomen ook te twijfelen of het geen iPhone 4 was. Zou wel erg faal zijn.
Raar dat men heeft opgeroepen te zoeken naar een zwarte iPhone, terwijl er zo'n opvallend hoesje om zit.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:06:13 #170
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_158883503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef Physsic het volgende:

[..]

Haha, ik zat door de manier waarop de foto is genomen ook te twijfelen of het geen iPhone 4 was. Zou wel erg faal zijn.
Raar dat men heeft opgeroepen te zoeken naar een zwarte iPhone, terwijl er zo'n opvallend hoesje om zit.
Daarom hebben de mensen het niet gevonden. :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:10:45 #171
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158883653
quote:
vreemd dit

[ afbeelding ]

Telefoon

Bumper.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158884329
dan moet dit dat "speelveldje" zijn

woensdag 6 januari 2016 @ 21:30:13 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158884357
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:10 schreef matthijst het volgende:

Bumper.
Ja, inderdaad. Een bumper die je telefoon beschermt. De mijne is oranje.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:34:41 #174
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158884519
quote:
vreemd dit

[ afbeelding ]

Telefoon

Dat kan toch niet de echte zijn? Die was namelijk "helemaal stuk" (en nat)....
pi_158884666
de Telegraaf bericht het nu ook :
http://www.telegraaf.nl/b(...)scha_gevonden__.html
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 januari 2016 @ 21:39:18 #176
862 Arcee
Look closer
pi_158884715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef quirigua het volgende:
de Telegraaf bericht het nu ook :
http://www.telegraaf.nl/b(...)scha_gevonden__.html
Ja, klopt. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:39:18 #177
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158884716
Overigens, nog iets dat mij opviel betreffende het "onder invloed zijn van alcohol": Ze had met x meiden uit 2 glazen wijn gedronken.

Om 2.00 's nachts gaat ze naar buiten. pas om 5:20 wordt ze aangereden. Dan heb je toch allang die alcohol niet meer in je bloed?
Is er voorgedronken ergens en was zo dronken als een toeter? Dat matcht weer niet met de manier waarop ze op de video door het beeld stapt... ? :?
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:47:33 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158885087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Perox het volgende:
Overigens, nog iets dat mij opviel betreffende het "onder invloed zijn van alcohol": Ze had met x meiden uit 2 glazen wijn gedronken.

Om 2.00 's nachts gaat ze naar buiten. pas om 5:20 wordt ze aangereden. Dan heb je toch allang die alcohol niet meer in je bloed?
Is er voorgedronken ergens en was zo dronken als een toeter? Dat matcht weer niet met de manier waarop ze op de video door het beeld stapt... ? :?
Niet alle informatie die er is, is ook naar buitengebracht. Dus ga er maar vanuit dat jij niet ineens vragen opwerpt waar politie en familie nog niet aan gedacht hebben.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 januari 2016 @ 21:55:41 #179
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158885411
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Niet alle informatie die er is, is ook naar buitengebracht. Dus ga er maar vanuit dat jij niet ineens vragen opwerpt waar politie en familie nog niet aan gedacht hebben.
Nee je hebt gelijk joh. Laat maar. Doe maar slotje. }:|
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:03:29 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158885736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef Perox het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk joh. Laat maar. Doe maar slotje. }:|
Net nu vandaag de telefoon is gevonden?
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:25:31 #181
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158886602
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Net nu vandaag de telefoon is gevonden?
Ga er maar van uit dat het Forensisch Instituut de telefoon grondig onderzoekt en jou de uitkomsten laat weten. Het heeft verder geen zin erover te praten of te speculeren. Dus ook geen forumdraadje nodig.
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:27:11 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158886681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef Perox het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat het Forensisch Instituut de telefoon grondig onderzoekt en jou de uitkomsten laat weten. Het heeft verder geen zin erover te praten of te speculeren. Dus ook geen forumdraadje nodig.
Als ze er iets over naar buiten brengen, kunnen we dat nieuwbericht hier melden en bespreken.

Ik denk trouwens niet dat ze mij daar persoonlijk van op de hoogte gaan brengen.
pi_158887487
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Perox het volgende:

Dat had ik me ook al bedacht, met de conclusie dat ze dus waarschijnlijk nuchter was toen ze voor de trein stond.

Iemand had hier een keer gepost over dat koude omgeving na een tijdje rare dingen kan doen met je waarneming (je brein dus).
Heb hier een artikeltje over alcohol+kou
http://www.todayifoundout(...)akes-it-more-likely/

Maar ik denk niet dat de condities van Dascha's situatie daar extreem genoeg voor zijn. Ze heeft maar een paar uur rondgelopen en het vroor die nacht niet.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:45:24 #184
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_158889707
Benieuwd of er nog iets naar buiten komt nu de telefoon gevonden is... Het blijft sneu allemaal.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  woensdag 6 januari 2016 @ 23:49:34 #185
307622 Perox
(niet de echte)
pi_158889821
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat had ik me ook al bedacht, met de conclusie dat ze dus waarschijnlijk nuchter was toen ze voor de trein stond.

Iemand had hier een keer gepost over dat koude omgeving na een tijdje rare dingen kan doen met je waarneming (je brein dus).
Heb hier een artikeltje over alcohol+kou
http://www.todayifoundout(...)akes-it-more-likely/

Maar ik denk niet dat de condities van Dascha's situatie daar extreem genoeg voor zijn. Ze heeft maar een paar uur rondgelopen en het vroor die nacht niet.
Ik kan me ook heel slecht voorstellen dat je als jong meisje 3 uur kan rondlopen in je T-shirt in de nacht, en maar +/- 6 km (dat is 2 km/u) loopt en dan NIET onderkoeld bent.

Ik vraag me af of ze ook ergens op de route binnen kan zijn geweest bij iemand, ofzo.
Dan de vindplaats van de telefoon en de ID kaart. Vind ik ook heel vreemd... Welke route heeft ze nou gelopen? Lijkt eerst doelloos en dan pas doelbewust. Maar het gekke is dat de ID kaart en de telefoon op een plek zijn aangetroffen waar het patroon nog "doelloos" lijkt.

En doelbewust kan overigens ook nog steeds "op weg naar huis" zijn.... en niemand willen tegenkomen omdat je boos bent. (Daarom langs het spoor)
  donderdag 7 januari 2016 @ 00:17:35 #186
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158890428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 23:49 schreef Perox het volgende:
En doelbewust kan overigens ook nog steeds "op weg naar huis" zijn.... en niemand willen tegenkomen omdat je boos bent. (Daarom langs het spoor)
Ik betwijfel of ze dan wel op weg was naar huis, volgens de treinmachinist stond ze op het spoor terwijl ze de trein aankeek. Dat kan geen ongeluk zijn geweest..

Maar wat ik inderdaad nog vreemder vind is het feit dat ze 3 uur in een shirtje rondliep..
Permanent Verbannen
pi_158891377
FF terug naar het begin Hoe of Wie heeft dascha geindentificeerd?
Ouders bellen smorgens de politie en die weet dan al dat het dascha was op het spoor
Wanneer heeft de politie DNA van dascha bij der thuis opgehaald? Of WIE heeft dascha geindentificeerd ae had een ID op zak ..De politie doet niet aan gokken
  donderdag 7 januari 2016 @ 01:42:28 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158891648
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 01:16 schreef domdonorcel het volgende:
Ouders bellen smorgens de politie en die weet dan al dat het dascha was op het spoor
Wanneer heeft de politie DNA van dascha bij der thuis opgehaald? Of WIE heeft dascha geindentificeerd ae had een ID op zak ..De politie doet niet aan gokken
:')
  donderdag 7 januari 2016 @ 04:18:51 #189
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158892420
quote:
Het is niet zo dat een persoon die door een trein wordt aangereden verandert in hoopjes vlees en bloed. Je kan doorgaans de persoon nog herkennen aan de hand van sierraden/tattoos of het (verminkte) gezicht. Niet dat het er al te prettig uit ziet, maar alsnog. Ook het onderzoeken van het gebit is een optie.

Daarbij komt dat ze gewoon bloedmonsters kunnen nemen en dat kunnen matchen met dat van de ouders.
Permanent Verbannen
pi_158892442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:18 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Het is niet zo dat een persoon die door een trein wordt aangereden verandert in hoopjes vlees en bloed. Je kan doorgaans de persoon nog herkennen aan de hand van sierraden/tattoos of het (verminkte) gezicht. Niet dat het er al te prettig uit ziet, maar alsnog. Ook het onderzoeken van het gebit is een optie.

Daarbij komt dat ze gewoon bloedmonsters kunnen nemen en dat kunnen matchen met dat van de ouders.
1 Er werd juist wel vermeld dat er weinig meer over was
2 Tattoos bij een kind van 16?
3 Bloedmonsters, daar heb je toch een treffende match voor nodig, en dat kan toch niet binnen 3 uur?
4 Tandartsonderzoek duurt langer dan 3 uur
5 Aan de hand van kleding of sieraden kan natuurlijk maar politie was er zeker van aan de deur, zie interview van vader op 30 november.
pi_158892520
Mobiele telefoon is gevonden.
  donderdag 7 januari 2016 @ 07:33:40 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158892659
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 06:12 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mobiele telefoon is gevonden.
Joh.
KuikenGuppy
  donderdag 7 januari 2016 @ 07:39:01 #193
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158892679
quote:
Een kennis van me is machinist en heeft eens een springer gehad. Dat was wel 10 jaar terug ofzo, maar ik meen me te herinneren dat hij toen vertelde dat hij nav een foto moest zeggen of dat dat de persoon was die hij op het spoor had zien staan.
KuikenGuppy
pi_158892953
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Een kennis van me is machinist en heeft eens een springer gehad. Dat was wel 10 jaar terug ofzo, maar ik meen me te herinneren dat hij toen vertelde dat hij nav een foto moest zeggen of dat dat de persoon was die hij op het spoor had zien staan.
Waar haalt de politie in de vroege ochtend van de vermissing de foto dan vandaan?
Ouders moesten wachten omdat ze nog maar een paar uur weg was, en mochten pas in de ochtend weer contact opnemen.
pi_158892971
Daarnaast is het opmerkelijk te noemen dat die telefoon niet geroken is door de honden.

Er zal een logische reden voor zijn, maar een loopspoor op straat ruiken die honden blijkbaar makkelijker dan een telefoon waaraan iedereen tegenwoordig vastgegroeid zit.
pi_158893019
quote:
Niet zo moeilijk doen joh, je hoeft niet alles tot in elk detail in twijfel te trekken. Je mag aannemen dat er zeer goede redenen zijn om al heel snel aan te nemen dat het treinslachtoffer Dascha was. Ik denk niet dat de politie en de ouders tegenover de hele wereld moeten gaan verantwoorden wat die redenen dan wel waren. Verder schreef haar vader al vrij snel:

quote:
Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:12:51 #197
28167 matthijst
pi_158893290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:37 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarnaast is het opmerkelijk te noemen dat die telefoon niet geroken is door de honden.

Er zal een logische reden voor zijn, maar een loopspoor op straat ruiken die honden blijkbaar makkelijker dan een telefoon waaraan iedereen tegenwoordig vastgegroeid zit.
Pffffff
Honden volgen een spoor.

Ze gooit telefoon met een mooie boog van zich af. Gaan de honden vliegen?

En wvb dat identificeren; hoeveel jonge meisjes zijn er per weekend vermist en hoeveel jonge lijken worden er op t spoor gevonden?
pi_158893302
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Pffffff
Honden volgen een spoor.

Ze gooit telefoon met een mooie boog van zich af. Gaan de honden vliegen?

En wvb dat identificeren; hoeveel jonge meisjes zijn er per weekend vermist en hoeveel jonge lijken worden er op t spoor gevonden?
Aannames dus en geen feiten.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:16:33 #199
28167 matthijst
pi_158893317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Aannames dus en geen feiten.
Inderdaad. Je moet wat heh. Brokken vlees op het spoor. Vermist kind in de stad.
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:48:40 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158893794
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:43 schreef Physsic het volgende:

Conclusie?
Ze kan in die dik drie uur na 02:00 nog heel wat gedronken hebben.
pi_158895047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Conclusie?
Ze kan in die dik drie uur na 02:00 nog heel wat gedronken hebben.
Gezellig in haar eentje nog heel wat drinken? Of was zij anderen tegengekomen?
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:31:27 #202
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158895543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:08 schreef gynaika het volgende:

Gezellig in haar eentje nog heel wat drinken? Of was zij anderen tegengekomen?
Dat is allebei mogelijk.
pi_158897037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef Burdie het volgende:

[..]

Joh.
Ik had ff terug gelezen, maar nog geen reactie daarover.
  donderdag 7 januari 2016 @ 12:33:08 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158897120
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik had ff terug gelezen, maar nog geen reactie daarover.
Dan had je niet goed gekeken.
pi_158897482
Rare plaats wel. In een klimop op een boom...
pi_158897911
quote:

[..]

In dit geval was er volgens mij geen gezicht meer over. Het lichaam zou zo erg beschadigd zijn, dat er ook geen bloed of fatsoenlijk stuk weefsel te vinden was.

Als ik een persoon moet geloven die vaak zo'n spoor moet opruimen na een aanrijding, dan is het echt lichaamsonderdelen sprokkelen.

Kleren overleven het volgens mij wat beter (schoenen, broek).
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:12:06 #207
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158897989
ze zullen de telefoon ook wel gekeken hebben op vingerafdrukken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:14:43 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158898042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
ze zullen de telefoon ook wel gekeken hebben op vingerafdrukken.
Het onderzoek zal nog bezig zijn.
pi_158898747
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het onderzoek zal nog bezig zijn.
De telefoon moet eerst "dagen" drogen...

pi_158899355
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Rare plaats wel. In een klimop op een boom...
Niet als ze die telefoon daar zelf heeft geplaatst. In de buurt van haar id, lijkt er op dat ze eerst besloten heeft om voorlopig niet te traceren te zijn om daarna een trein op te zoeken. Maar goed blijft speculatie natuurlijk, alleen kan je wel bijna uitsluiten dat ze haar telefoon heeft verloren. Dat ding klimt niet zelf omhoog in ieder geval.
pi_158900432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk doen joh, je hoeft niet alles tot in elk detail in twijfel te trekken. Je mag aannemen dat er zeer goede redenen zijn om al heel snel aan te nemen dat het treinslachtoffer Dascha was. Ik denk niet dat de politie en de ouders tegenover de hele wereld moeten gaan verantwoorden wat die redenen dan wel waren. Verder schreef haar vader al vrij snel:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

Het zijn de ouders zelf die verhaal zo vertellen
Ze worden rond 02.45 gebeld dascha is zoek
Ze gaan dan zoeken tot de polite rond 6uur zegt stop maar met zoeken en bel om 8uur maar naar het bureau( welke ouder stopt dan met zoeken )
Als ze naar huis rijden komen ze langs de het donkere pad waar op dat moment allemaal hulp diensten staan met zwaailichten maar zien niks
Ze bellen niet om 8uur maar doen dit pas rond 09.30( bron moeder )..maar wel rond 08.30 op facebook het vermissings bericht plaatsen..je beld toch eerst de politie
Ze bellen de politie worden in de wacht gezet en dan weten ze het al, de politie stuurd 2 agenten die het slechte nieuws komen vertellen
DUS hoe en of WIE heeft de indentificatie gedaan geen ID op zak het
Wanneer is er DNA van dascha bij der thuis opgehaald tanden(borstel)of kam als dit gebeurt was dan wisten de ouders eerder al dat er wat loos was maar is niet gebeurt
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:26:51 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158901246
Man, man, man, man.... achteraf nog even gaan zeuren over acties van ouders die van slag zijn omdat hun puber kwijt is, en daar ook nog een hele theorie aan willen ophangen.

Hou toch op, niet alles hoeft verdacht of een misdrijf te zijn, dit is zo vermoeiend een schofferend richting de nabestaanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:29:32 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158901317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man, man.... achteraf nog even gaan zeuren over acties van ouders die van slag zijn omdat hun puber kwijt is, en daar ook nog een hele theorie aan willen ophangen.

Hou toch op, niet alles hoeft verdacht of een misdrijf te zijn, dit is zo vermoeiend een schofferend richting de nabestaanden.
Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.
pi_158901345
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

HUH
De machinist die iemand indentificeerd die hij zelf heeft aangereden dat gaat er bij mij niet in
pi_158901417
quote:

[..]

Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tv
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 15:34:55 #216
240917 Mula
pi_158901459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:56 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

[..]

Als ze naar huis rijden komen ze langs de het donkere pad waar op dat moment allemaal hulp diensten staan met zwaailichten maar zien niks

Is dit zo? :{ Is de eerste keer dat ik dit hoor of lees.
pi_158901504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:56 schreef domdonorcel het volgende:
[...]

DUS hoe en of WIE heeft de indentificatie gedaan geen ID op zak het
Wanneer is er DNA van dascha bij der thuis opgehaald tanden(borstel)of kam als dit gebeurt was dan wisten de ouders eerder al dat er wat loos was maar is niet gebeurt
En waarom zou jij dat moeten weten?

Overigens weet ik niet precies waar je heen wil. De eerste identificatie is niet op basis van DNA gedaan zoals ook in het persbericht staat.
pi_158901544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tv
Lezen!
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:42:14 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158901685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Nou dan, waarom dan dat gemiep over het moment dat er thuis een DNA monster zou zijn gehaald?
Je weet er geen bal van, maar gaat wel zeuren over het moment dat er een DNA monster opgehaald zou moeten zijn? Hou toch op, toen gemeld was dat ze gevonden was werd ook al gemeld dat er nog aanvullend DNA-onderzoek gedaan moest worden, maar ook zonder dat onderzoek had men kennelijk voldoende middelen de resten als die van Dascha te identificeren, dat hebben de ouders ook nooit in twijfel getrokken.

Maar goed, je bent kennelijk het zoveelste misdaadzoekertje in deze zaak, die er hoe dan ook verdachte dingen in moet zien, maar die waarschijnlijk nog nooit met zo'n kwestie te maken heeft gehad en geen flauw heeft idee hoe zulke zaken echt verlopen, en dat voornamelijk baseert op CSI, Miss Marple en z'n eigen fantasie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:43:44 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158901732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Mula het volgende:

[..]

Is dit zo? :{ Is de eerste keer dat ik dit hoor of lees.
Dat is dan ook de conclusie van die user.... geen feit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158908474
Nu de telefoon van Dascha is teruggevonden, verstopt in de klimop, kan het haast niet anders dat zij volgens plan gehandeld heeft.

Ze was boos toen ze haar vriendinnen verliet. Vriendschappen onder pubers zijn vaak heel hecht, en mede daardoor kan je er onnoemelijk hard in gekwetst worden. Ik stel me voor dat ze eerst doelloos in de buurt de discotheek rondgedwaald heeft, zinnend op hoe ze het haar vriendinnen betaald kon zetten. Hoe langer ze daar over deed, des te heftiger deze gevoelens worden konden. Op een bepaald moment besloot ze tot de ultieme wraak, iets waarmee ze hen het hardst kon treffen. Dergelijke gedachten kunnen zo groot worden dat elke nuance verdwijnt en het alleen nog gaat om dit allesomvattende doel. Na dit besluit verstopte ze haar ID kaart en telefoon, misschien vanuit de gedachte dat ze dan echt zou verdwijnen (want niet te identificeren). Daarna is ze naar het spoor gelopen, zoekend naar een rustige plek waar niemand haar zou kunnen tegenhouden. Dus nam ze zo snel mogelijk een donkere weg die haar naar en langs het spoor zou leiden. Het enige wat me in het verhaal verbaast is dat het (lange?) wachten op de eerste trein haar niet tot andere gedachten heeft kunnen brengen..
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:44:19 #222
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158909078
vraag me af of zij ook een snapchat account had. Daar zijn veel jeugd heel gevoelig voor dat iets verspreid word.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:19:46 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158910429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Maura111 het volgende:
Nu de telefoon van Dascha is teruggevonden, verstopt in de klimop, kan het haast niet anders dat zij volgens plan gehandeld heeft.

Ze was boos toen ze haar vriendinnen verliet. Vriendschappen onder pubers zijn vaak heel hecht, en mede daardoor kan je er onnoemelijk hard in gekwetst worden. Ik stel me voor dat ze eerst doelloos in de buurt de discotheek rondgedwaald heeft, zinnend op hoe ze het haar vriendinnen betaald kon zetten. Hoe langer ze daar over deed, des te heftiger deze gevoelens worden konden. Op een bepaald moment besloot ze tot de ultieme wraak, iets waarmee ze hen het hardst kon treffen. Dergelijke gedachten kunnen zo groot worden dat elke nuance verdwijnt en het alleen nog gaat om dit allesomvattende doel. Na dit besluit verstopte ze haar ID kaart en telefoon, misschien vanuit de gedachte dat ze dan echt zou verdwijnen (want niet te identificeren). Daarna is ze naar het spoor gelopen, zoekend naar een rustige plek waar niemand haar zou kunnen tegenhouden. Dus nam ze zo snel mogelijk een donkere weg die haar naar en langs het spoor zou leiden. Het enige wat me in het verhaal verbaast is dat het (lange?) wachten op de eerste trein haar niet tot andere gedachten heeft kunnen brengen..
Verstopte?
Ze kan het ding ook gewoon een zwieper gegeven hebben en dat hij in de klimop is blijven hangen.
Als dat volgens jou niet kan dan zijn hier teminste 2 shuttles en een autootje in struiken verstopt.

Als je je telefoon en ID-kaart werkelijk wilt laten verdwijnen dan zijn een willekeurige vuilnisbak of een put in de straat betere opties.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158911040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

HUH
De machinist die iemand indentificeerd die hij zelf heeft aangereden dat gaat er bij mij niet in
Bij mij ook niet. Eigenlijk vooral niet omdat ik niet weet wat indentificeren is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:14:45 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158912356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Bij mij ook niet. Eigenlijk vooral niet omdat ik niet weet wat indentificeren is.
Indentaties zijn deuken, volgens mij.
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:15:40 #226
28167 matthijst
pi_158912390
Idd. Gewoon weggepleurd :D
pi_158914340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Indentaties zijn deuken, volgens mij.
huh _O-
pi_158914645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Maura111 het volgende:

pi_158916321
hoezo zou niemand anders dat mobieltje daar niet later verstopt kunnen hebben.
iemand die hem eerder heeft gevonden en hem niet in de brievenbus van het politieburo durfde te dumpen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:19:08 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158916945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef suzi1 het volgende:
iemand die hem eerder heeft gevonden en hem niet in de brievenbus van het politieburo durfde te dumpen.
Ja, dat kan ook nog, maar dat is niet het meest voor de hand liggende hè... dus ik zou niet weten waarom je zo'n scenario zou gaan bedenken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158917006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

huh _O-
klopt toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158917035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef suzi1 het volgende:
alles kan. maar niet alles is ook even waarschijnlijk.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:22:07 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917073
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:20 schreef marsan het volgende:

[..]

klopt toch?
Indeuking, om precies te zijn.
pi_158917159
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

OOO
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:25:56 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

OOO
AAA
pi_158917274
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

AAA
dus - dus Indeuking zijn deuken :)
pi_158917285
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

ja. dat maakt t bericht waar ik op reageerder ietwat vreemd ;)
pi_158917322
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:27 schreef marsan het volgende:

[..]

ja. dat maakt t bericht waar ik op reageerder ietwat vreemd ;)
ja heel vreemd
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:28:16 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dus - dus Indeuking zijn deuken :)
Nee, een indentatie is een indeuking.
pi_158917357
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.
Als U het bericht niet snapt is het bericht niet voor U
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')