abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158895047
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Conclusie?
Ze kan in die dik drie uur na 02:00 nog heel wat gedronken hebben.
Gezellig in haar eentje nog heel wat drinken? Of was zij anderen tegengekomen?
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:31:27 #202
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_158895543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:08 schreef gynaika het volgende:

Gezellig in haar eentje nog heel wat drinken? Of was zij anderen tegengekomen?
Dat is allebei mogelijk.
pi_158897037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:33 schreef Burdie het volgende:

[..]

Joh.
Ik had ff terug gelezen, maar nog geen reactie daarover.
  donderdag 7 januari 2016 @ 12:33:08 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158897120
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik had ff terug gelezen, maar nog geen reactie daarover.
Dan had je niet goed gekeken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158897482
Rare plaats wel. In een klimop op een boom...
pi_158897911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:18 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Het is niet zo dat een persoon die door een trein wordt aangereden verandert in hoopjes vlees en bloed. Je kan doorgaans de persoon nog herkennen aan de hand van sierraden/tattoos of het (verminkte) gezicht. Niet dat het er al te prettig uit ziet, maar alsnog. Ook het onderzoeken van het gebit is een optie.

Daarbij komt dat ze gewoon bloedmonsters kunnen nemen en dat kunnen matchen met dat van de ouders.
In dit geval was er volgens mij geen gezicht meer over. Het lichaam zou zo erg beschadigd zijn, dat er ook geen bloed of fatsoenlijk stuk weefsel te vinden was.

Als ik een persoon moet geloven die vaak zo'n spoor moet opruimen na een aanrijding, dan is het echt lichaamsonderdelen sprokkelen.

Kleren overleven het volgens mij wat beter (schoenen, broek).
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:12:06 #207
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158897989
ze zullen de telefoon ook wel gekeken hebben op vingerafdrukken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:14:43 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158898042
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
ze zullen de telefoon ook wel gekeken hebben op vingerafdrukken.
Het onderzoek zal nog bezig zijn.
pi_158898747
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het onderzoek zal nog bezig zijn.
De telefoon moet eerst "dagen" drogen...

http://nos.nl/artikel/207(...)aafsma-gevonden.html
pi_158899355
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Rare plaats wel. In een klimop op een boom...
Niet als ze die telefoon daar zelf heeft geplaatst. In de buurt van haar id, lijkt er op dat ze eerst besloten heeft om voorlopig niet te traceren te zijn om daarna een trein op te zoeken. Maar goed blijft speculatie natuurlijk, alleen kan je wel bijna uitsluiten dat ze haar telefoon heeft verloren. Dat ding klimt niet zelf omhoog in ieder geval.
pi_158900432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk doen joh, je hoeft niet alles tot in elk detail in twijfel te trekken. Je mag aannemen dat er zeer goede redenen zijn om al heel snel aan te nemen dat het treinslachtoffer Dascha was. Ik denk niet dat de politie en de ouders tegenover de hele wereld moeten gaan verantwoorden wat die redenen dan wel waren. Verder schreef haar vader al vrij snel:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk doen joh, je hoeft niet alles tot in elk detail in twijfel te trekken. Je mag aannemen dat er zeer goede redenen zijn om al heel snel aan te nemen dat het treinslachtoffer Dascha was. Ik denk niet dat de politie en de ouders tegenover de hele wereld moeten gaan verantwoorden wat die redenen dan wel waren. Verder schreef haar vader al vrij snel:

[..]

Het zijn de ouders zelf die verhaal zo vertellen
Ze worden rond 02.45 gebeld dascha is zoek
Ze gaan dan zoeken tot de polite rond 6uur zegt stop maar met zoeken en bel om 8uur maar naar het bureau( welke ouder stopt dan met zoeken )
Als ze naar huis rijden komen ze langs de het donkere pad waar op dat moment allemaal hulp diensten staan met zwaailichten maar zien niks
Ze bellen niet om 8uur maar doen dit pas rond 09.30( bron moeder )..maar wel rond 08.30 op facebook het vermissings bericht plaatsen..je beld toch eerst de politie
Ze bellen de politie worden in de wacht gezet en dan weten ze het al, de politie stuurd 2 agenten die het slechte nieuws komen vertellen
DUS hoe en of WIE heeft de indentificatie gedaan geen ID op zak het
Wanneer is er DNA van dascha bij der thuis opgehaald tanden(borstel)of kam als dit gebeurt was dan wisten de ouders eerder al dat er wat loos was maar is niet gebeurt
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:26:51 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158901246
Man, man, man, man.... achteraf nog even gaan zeuren over acties van ouders die van slag zijn omdat hun puber kwijt is, en daar ook nog een hele theorie aan willen ophangen.

Hou toch op, niet alles hoeft verdacht of een misdrijf te zijn, dit is zo vermoeiend een schofferend richting de nabestaanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:29:32 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158901317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man, man.... achteraf nog even gaan zeuren over acties van ouders die van slag zijn omdat hun puber kwijt is, en daar ook nog een hele theorie aan willen ophangen.

Hou toch op, niet alles hoeft verdacht of een misdrijf te zijn, dit is zo vermoeiend een schofferend richting de nabestaanden.
Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158901345
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:39 schreef Burdie het volgende:

[..]

Een kennis van me is machinist en heeft eens een springer gehad. Dat was wel 10 jaar terug ofzo, maar ik meen me te herinneren dat hij toen vertelde dat hij nav een foto moest zeggen of dat dat de persoon was die hij op het spoor had zien staan.
HUH
De machinist die iemand indentificeerd die hij zelf heeft aangereden dat gaat er bij mij niet in
pi_158901417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:18 schreef Gerard_Geit het volgende:

[..]

Het is niet zo dat een persoon die door een trein wordt aangereden verandert in hoopjes vlees en bloed. Je kan doorgaans de persoon nog herkennen aan de hand van sierraden/tattoos of het (verminkte) gezicht. Niet dat het er al te prettig uit ziet, maar alsnog. Ook het onderzoeken van het gebit is een optie.

Daarbij komt dat ze gewoon bloedmonsters kunnen nemen en dat kunnen matchen met dat van de ouders.
Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tv
  † In Memoriam † donderdag 7 januari 2016 @ 15:34:55 #216
240917 Mula
pi_158901459
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:56 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

[..]

Als ze naar huis rijden komen ze langs de het donkere pad waar op dat moment allemaal hulp diensten staan met zwaailichten maar zien niks

Is dit zo? :{ Is de eerste keer dat ik dit hoor of lees.
pi_158901504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:56 schreef domdonorcel het volgende:
[...]

DUS hoe en of WIE heeft de indentificatie gedaan geen ID op zak het
Wanneer is er DNA van dascha bij der thuis opgehaald tanden(borstel)of kam als dit gebeurt was dan wisten de ouders eerder al dat er wat loos was maar is niet gebeurt
En waarom zou jij dat moeten weten?

Overigens weet ik niet precies waar je heen wil. De eerste identificatie is niet op basis van DNA gedaan zoals ook in het persbericht staat.
pi_158901544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tv
Lezen!
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:42:14 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158901685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Nou dan, waarom dan dat gemiep over het moment dat er thuis een DNA monster zou zijn gehaald?
Je weet er geen bal van, maar gaat wel zeuren over het moment dat er een DNA monster opgehaald zou moeten zijn? Hou toch op, toen gemeld was dat ze gevonden was werd ook al gemeld dat er nog aanvullend DNA-onderzoek gedaan moest worden, maar ook zonder dat onderzoek had men kennelijk voldoende middelen de resten als die van Dascha te identificeren, dat hebben de ouders ook nooit in twijfel getrokken.

Maar goed, je bent kennelijk het zoveelste misdaadzoekertje in deze zaak, die er hoe dan ook verdachte dingen in moet zien, maar die waarschijnlijk nog nooit met zo'n kwestie te maken heeft gehad en geen flauw heeft idee hoe zulke zaken echt verlopen, en dat voornamelijk baseert op CSI, Miss Marple en z'n eigen fantasie.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:43:44 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158901732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Mula het volgende:

[..]

Dat is dan ook de conclusie van die user.... geen feit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158908474
Nu de telefoon van Dascha is teruggevonden, verstopt in de klimop, kan het haast niet anders dat zij volgens plan gehandeld heeft.

Ze was boos toen ze haar vriendinnen verliet. Vriendschappen onder pubers zijn vaak heel hecht, en mede daardoor kan je er onnoemelijk hard in gekwetst worden. Ik stel me voor dat ze eerst doelloos in de buurt de discotheek rondgedwaald heeft, zinnend op hoe ze het haar vriendinnen betaald kon zetten. Hoe langer ze daar over deed, des te heftiger deze gevoelens worden konden. Op een bepaald moment besloot ze tot de ultieme wraak, iets waarmee ze hen het hardst kon treffen. Dergelijke gedachten kunnen zo groot worden dat elke nuance verdwijnt en het alleen nog gaat om dit allesomvattende doel. Na dit besluit verstopte ze haar ID kaart en telefoon, misschien vanuit de gedachte dat ze dan echt zou verdwijnen (want niet te identificeren). Daarna is ze naar het spoor gelopen, zoekend naar een rustige plek waar niemand haar zou kunnen tegenhouden. Dus nam ze zo snel mogelijk een donkere weg die haar naar en langs het spoor zou leiden. Het enige wat me in het verhaal verbaast is dat het (lange?) wachten op de eerste trein haar niet tot andere gedachten heeft kunnen brengen..
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:44:19 #222
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158909078
vraag me af of zij ook een snapchat account had. Daar zijn veel jeugd heel gevoelig voor dat iets verspreid word.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:19:46 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158910429
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Maura111 het volgende:
Nu de telefoon van Dascha is teruggevonden, verstopt in de klimop, kan het haast niet anders dat zij volgens plan gehandeld heeft.

Ze was boos toen ze haar vriendinnen verliet. Vriendschappen onder pubers zijn vaak heel hecht, en mede daardoor kan je er onnoemelijk hard in gekwetst worden. Ik stel me voor dat ze eerst doelloos in de buurt de discotheek rondgedwaald heeft, zinnend op hoe ze het haar vriendinnen betaald kon zetten. Hoe langer ze daar over deed, des te heftiger deze gevoelens worden konden. Op een bepaald moment besloot ze tot de ultieme wraak, iets waarmee ze hen het hardst kon treffen. Dergelijke gedachten kunnen zo groot worden dat elke nuance verdwijnt en het alleen nog gaat om dit allesomvattende doel. Na dit besluit verstopte ze haar ID kaart en telefoon, misschien vanuit de gedachte dat ze dan echt zou verdwijnen (want niet te identificeren). Daarna is ze naar het spoor gelopen, zoekend naar een rustige plek waar niemand haar zou kunnen tegenhouden. Dus nam ze zo snel mogelijk een donkere weg die haar naar en langs het spoor zou leiden. Het enige wat me in het verhaal verbaast is dat het (lange?) wachten op de eerste trein haar niet tot andere gedachten heeft kunnen brengen..
Verstopte?
Ze kan het ding ook gewoon een zwieper gegeven hebben en dat hij in de klimop is blijven hangen.
Als dat volgens jou niet kan dan zijn hier teminste 2 shuttles en een autootje in struiken verstopt.

Als je je telefoon en ID-kaart werkelijk wilt laten verdwijnen dan zijn een willekeurige vuilnisbak of een put in de straat betere opties.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158911040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

HUH
De machinist die iemand indentificeerd die hij zelf heeft aangereden dat gaat er bij mij niet in
Bij mij ook niet. Eigenlijk vooral niet omdat ik niet weet wat indentificeren is.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:14:45 #225
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158912356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Bij mij ook niet. Eigenlijk vooral niet omdat ik niet weet wat indentificeren is.
Indentaties zijn deuken, volgens mij.
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:15:40 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158912390
Idd. Gewoon weggepleurd :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158914340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Indentaties zijn deuken, volgens mij.
huh _O-
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158914645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Maura111 het volgende:

pi_158916321
hoezo zou niemand anders dat mobieltje daar niet later verstopt kunnen hebben.
iemand die hem eerder heeft gevonden en hem niet in de brievenbus van het politieburo durfde te dumpen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:19:08 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158916945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef suzi1 het volgende:
iemand die hem eerder heeft gevonden en hem niet in de brievenbus van het politieburo durfde te dumpen.
Ja, dat kan ook nog, maar dat is niet het meest voor de hand liggende hè... dus ik zou niet weten waarom je zo'n scenario zou gaan bedenken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158917006
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

huh _O-
klopt toch?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158917035
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef suzi1 het volgende:
alles kan. maar niet alles is ook even waarschijnlijk.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:22:07 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917073
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:20 schreef marsan het volgende:

[..]

klopt toch?
Indeuking, om precies te zijn.
pi_158917159
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

OOO
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:25:56 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

OOO
AAA
pi_158917274
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

AAA
dus - dus Indeuking zijn deuken :)
pi_158917285
quote:
6s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

ja. dat maakt t bericht waar ik op reageerder ietwat vreemd ;)
pi_158917322
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:27 schreef marsan het volgende:

[..]

ja. dat maakt t bericht waar ik op reageerder ietwat vreemd ;)
ja heel vreemd
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:28:16 #239
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dus - dus Indeuking zijn deuken :)
Nee, een indentatie is een indeuking.
pi_158917357
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.
Als U het bericht niet snapt is het bericht niet voor U
pi_158917370
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, een indentatie is een indeuking.
maar hij had het over identificeren
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:30:20 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:29 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

maar hij had het over identificeren
Indentificeren.
pi_158917399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

ja heel vreemd
ja een machinist die iemand indeukt nadat die iemand heeft aangereden.
pi_158917485
quote:
9s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

PS
Voor de meelezende ouder voeg me AUB ff toe op facebook jullie accepteren toch iedereen maar mij niet :( (sorry als het vout geschreven is COPYcat)
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:35:30 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158917547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:33 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

PS
Voor de meelezende ouder voeg me AUB ff toe op facebook jullie accepteren toch iedereen maar mij niet :( (sorry als het vout geschreven is COPYcat)
Waarom zouden ze? Heb je ze iets te melden met betrekking tot de verdwijning of het overlijden van hun dochter?
Meld dat dan lekker bij de politie of Peter R de Vries.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158917588
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Mula het volgende:

[..]

Van de disco naar huis ga je niet de snelweg nemen opweg naar huis zoek je nog steeds je dochter dus je rijd zo in de hoop dat je er ziet lopen
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:40:34 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158917722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Van de disco naar huis ga je niet de snelweg nemen opweg naar huis zoek je nog steeds je dochter dus je rijd zo in de hoop dat je er ziet lopen
Jij weet waar die ouders precies aan het zoeken waren toen de politie ze vertelde dat ze wel konden ophouden met zoeken?

Ze kunnen op dat moment op zoveel plekken zijn geweest, en er zijn genoeg andere routes om naar huis te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158917767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

snelweg nemen kan niet eens ,want dan moet je eerst helemaal terug naar Groenekan
pi_158917880
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

En waarom zou jij dat moeten weten?

Overigens weet ik niet precies waar je heen wil. De eerste identificatie is niet op basis van DNA gedaan zoals ook in het persbericht staat.
Wat ik weet is wat de ouders vertellen en DAAR KLOPT NIKS VAN
Als ze wel iets van dascha bij der thuis hadden opgehaald(DNA) zouden ze niet het bericht op facebook plaatsen van de vermissing dan wacht je eerst tot de politie wat weet
Vader plaats vermissing om 08.37 op facebook maar moesten om 8uur de politie bellen maar bellen pas rond 09.30 Ja waarom paniek we bellen wel wat later, maar wel paniek op facebook
Dus nogmaals HOE of WIE heeft dascha geindentificeerd (sorry als vout is spelling controler)
En de vader heeft om deze aandacht gevraagd niet ik
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:48:14 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158917924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Wat ik weet is wat de ouders vertellen en DAAR KLOPT NIKS VAN
Als ze wel iets van dascha bij der thuis hadden opgehaald(DNA) zouden ze niet het bericht op facebook plaatsen van de vermissing dan wacht je eerst tot de politie wat weet
Vader plaats vermissing om 08.37 op facebook maar moesten om 8uur de politie bellen maar bellen pas rond 09.30 Ja waarom paniek we bellen wel wat later, maar wel paniek op facebook
Dus nogmaals HOE of WIE heeft dascha geindentificeerd (sorry als vout is spelling controler)
En de vader heeft om deze aandacht gevraagd niet ik
Ze weten inmiddels wel zeker dat het Dascha was, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')