Gezellig in haar eentje nog heel wat drinken? Of was zij anderen tegengekomen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Conclusie?
Ze kan in die dik drie uur na 02:00 nog heel wat gedronken hebben.
Dat is allebei mogelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:08 schreef gynaika het volgende:
Gezellig in haar eentje nog heel wat drinken? Of was zij anderen tegengekomen?
Dan had je niet goed gekeken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:30 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik had ff terug gelezen, maar nog geen reactie daarover.
In dit geval was er volgens mij geen gezicht meer over. Het lichaam zou zo erg beschadigd zijn, dat er ook geen bloed of fatsoenlijk stuk weefsel te vinden was.quote:Op donderdag 7 januari 2016 04:18 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een persoon die door een trein wordt aangereden verandert in hoopjes vlees en bloed. Je kan doorgaans de persoon nog herkennen aan de hand van sierraden/tattoos of het (verminkte) gezicht. Niet dat het er al te prettig uit ziet, maar alsnog. Ook het onderzoeken van het gebit is een optie.
Daarbij komt dat ze gewoon bloedmonsters kunnen nemen en dat kunnen matchen met dat van de ouders.
Het onderzoek zal nog bezig zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:12 schreef KingRadler het volgende:
ze zullen de telefoon ook wel gekeken hebben op vingerafdrukken.
De telefoon moet eerst "dagen" drogen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het onderzoek zal nog bezig zijn.
Niet als ze die telefoon daar zelf heeft geplaatst. In de buurt van haar id, lijkt er op dat ze eerst besloten heeft om voorlopig niet te traceren te zijn om daarna een trein op te zoeken. Maar goed blijft speculatie natuurlijk, alleen kan je wel bijna uitsluiten dat ze haar telefoon heeft verloren. Dat ding klimt niet zelf omhoog in ieder geval.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:49 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Rare plaats wel. In een klimop op een boom...
quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen joh, je hoeft niet alles tot in elk detail in twijfel te trekken. Je mag aannemen dat er zeer goede redenen zijn om al heel snel aan te nemen dat het treinslachtoffer Dascha was. Ik denk niet dat de politie en de ouders tegenover de hele wereld moeten gaan verantwoorden wat die redenen dan wel waren. Verder schreef haar vader al vrij snel:
[..]
Het zijn de ouders zelf die verhaal zo vertellenquote:Op donderdag 7 januari 2016 08:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen joh, je hoeft niet alles tot in elk detail in twijfel te trekken. Je mag aannemen dat er zeer goede redenen zijn om al heel snel aan te nemen dat het treinslachtoffer Dascha was. Ik denk niet dat de politie en de ouders tegenover de hele wereld moeten gaan verantwoorden wat die redenen dan wel waren. Verder schreef haar vader al vrij snel:
[..]
Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:26 schreef Leandra het volgende:
Man, man, man, man.... achteraf nog even gaan zeuren over acties van ouders die van slag zijn omdat hun puber kwijt is, en daar ook nog een hele theorie aan willen ophangen.
Hou toch op, niet alles hoeft verdacht of een misdrijf te zijn, dit is zo vermoeiend een schofferend richting de nabestaanden.
HUHquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een kennis van me is machinist en heeft eens een springer gehad. Dat was wel 10 jaar terug ofzo, maar ik meen me te herinneren dat hij toen vertelde dat hij nav een foto moest zeggen of dat dat de persoon was die hij op het spoor had zien staan.
Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tvquote:Op donderdag 7 januari 2016 04:18 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Het is niet zo dat een persoon die door een trein wordt aangereden verandert in hoopjes vlees en bloed. Je kan doorgaans de persoon nog herkennen aan de hand van sierraden/tattoos of het (verminkte) gezicht. Niet dat het er al te prettig uit ziet, maar alsnog. Ook het onderzoeken van het gebit is een optie.
Daarbij komt dat ze gewoon bloedmonsters kunnen nemen en dat kunnen matchen met dat van de ouders.
Is dit zo?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:56 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
[..]
Als ze naar huis rijden komen ze langs de het donkere pad waar op dat moment allemaal hulp diensten staan met zwaailichten maar zien niks
En waarom zou jij dat moeten weten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:56 schreef domdonorcel het volgende:
[...]
DUS hoe en of WIE heeft de indentificatie gedaan geen ID op zak het
Wanneer is er DNA van dascha bij der thuis opgehaald tanden(borstel)of kam als dit gebeurt was dan wisten de ouders eerder al dat er wat loos was maar is niet gebeurt
Lezen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tv
Nou dan, waarom dan dat gemiep over het moment dat er thuis een DNA monster zou zijn gehaald?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:33 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Het ophalen en laten testen(vergelijken) van het DNA van dascha en het spoor(trein) dit alles in nog geen 4uur dat lukt niet eens bij CSI op tv
Verstopte?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Maura111 het volgende:
Nu de telefoon van Dascha is teruggevonden, verstopt in de klimop, kan het haast niet anders dat zij volgens plan gehandeld heeft.
Ze was boos toen ze haar vriendinnen verliet. Vriendschappen onder pubers zijn vaak heel hecht, en mede daardoor kan je er onnoemelijk hard in gekwetst worden. Ik stel me voor dat ze eerst doelloos in de buurt de discotheek rondgedwaald heeft, zinnend op hoe ze het haar vriendinnen betaald kon zetten. Hoe langer ze daar over deed, des te heftiger deze gevoelens worden konden. Op een bepaald moment besloot ze tot de ultieme wraak, iets waarmee ze hen het hardst kon treffen. Dergelijke gedachten kunnen zo groot worden dat elke nuance verdwijnt en het alleen nog gaat om dit allesomvattende doel. Na dit besluit verstopte ze haar ID kaart en telefoon, misschien vanuit de gedachte dat ze dan echt zou verdwijnen (want niet te identificeren). Daarna is ze naar het spoor gelopen, zoekend naar een rustige plek waar niemand haar zou kunnen tegenhouden. Dus nam ze zo snel mogelijk een donkere weg die haar naar en langs het spoor zou leiden. Het enige wat me in het verhaal verbaast is dat het (lange?) wachten op de eerste trein haar niet tot andere gedachten heeft kunnen brengen..
Bij mij ook niet. Eigenlijk vooral niet omdat ik niet weet wat indentificeren is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
HUH
De machinist die iemand indentificeerd die hij zelf heeft aangereden dat gaat er bij mij niet in
Indentaties zijn deuken, volgens mij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Eigenlijk vooral niet omdat ik niet weet wat indentificeren is.
huhquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Indentaties zijn deuken, volgens mij.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Maura111 het volgende:
Nu de telefoon van Dascha is teruggevonden, verstopt in de klimop, kan het haast niet anders dat zij volgens plan gehandeld heeft.
Ze was boos toen ze haar vriendinnen verliet. Vriendschappen onder pubers zijn vaak heel hecht, en mede daardoor kan je er onnoemelijk hard in gekwetst worden. Ik stel me voor dat ze eerst doelloos in de buurt de discotheek rondgedwaald heeft, zinnend op hoe ze het haar vriendinnen betaald kon zetten. Hoe langer ze daar over deed, des te heftiger deze gevoelens worden konden. Op een bepaald moment besloot ze tot de ultieme wraak, iets waarmee ze hen het hardst kon treffen. Dergelijke gedachten kunnen zo groot worden dat elke nuance verdwijnt en het alleen nog gaat om dit allesomvattende doel. Na dit besluit verstopte ze haar ID kaart en telefoon, misschien vanuit de gedachte dat ze dan echt zou verdwijnen (want niet te identificeren). Daarna is ze naar het spoor gelopen, zoekend naar een rustige plek waar niemand haar zou kunnen tegenhouden. Dus nam ze zo snel mogelijk een donkere weg die haar naar en langs het spoor zou leiden. Het enige wat me in het verhaal verbaast is dat het (lange?) wachten op de eerste trein haar niet tot andere gedachten heeft kunnen brengen..
Ja, dat kan ook nog, maar dat is niet het meest voor de hand liggende hè... dus ik zou niet weten waarom je zo'n scenario zou gaan bedenken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef suzi1 het volgende:
hoezo zou niemand anders dat mobieltje daar niet later verstopt kunnen hebben.
iemand die hem eerder heeft gevonden en hem niet in de brievenbus van het politieburo durfde te dumpen.
klopt toch?quote:
alles kan. maar niet alles is ook even waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef suzi1 het volgende:
hoezo zou niemand anders dat mobieltje daar niet later verstopt kunnen hebben.
iemand die hem eerder heeft gevonden en hem niet in de brievenbus van het politieburo durfde te dumpen.
OOOquote:
dus - dus Indeuking zijn deukenquote:
ja. dat maakt t bericht waar ik op reageerder ietwat vreemdquote:
ja heel vreemdquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:27 schreef marsan het volgende:
[..]
ja. dat maakt t bericht waar ik op reageerder ietwat vreemd
Nee, een indentatie is een indeuking.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:26 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dus - dus Indeuking zijn deuken
Als U het bericht niet snapt is het bericht niet voor Uquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.
maar hij had het over identificerenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, een indentatie is een indeuking.
Indentificeren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:29 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
maar hij had het over identificeren
ja een machinist die iemand indeukt nadat die iemand heeft aangereden.quote:
PSquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan mensen die 'stuurd' en 'indentificatie' schrijven niet voor vol aanzien. Dat geldt hopelijk ook voor evt. meelezende ouders.
Waarom zouden ze? Heb je ze iets te melden met betrekking tot de verdwijning of het overlijden van hun dochter?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:33 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
PS
Voor de meelezende ouder voeg me AUB ff toe op facebook jullie accepteren toch iedereen maar mij niet(sorry als het vout geschreven is COPYcat)
Van de disco naar huis ga je niet de snelweg nemen opweg naar huis zoek je nog steeds je dochter dus je rijd zo in de hoop dat je er ziet lopenquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:34 schreef Mula het volgende:
[..]
Is dit zo?Is de eerste keer dat ik dit hoor of lees.
Jij weet waar die ouders precies aan het zoeken waren toen de politie ze vertelde dat ze wel konden ophouden met zoeken?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Van de disco naar huis ga je niet de snelweg nemen opweg naar huis zoek je nog steeds je dochter dus je rijd zo in de hoop dat je er ziet lopen
snelweg nemen kan niet eens ,want dan moet je eerst helemaal terug naar Groenekanquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:36 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Van de disco naar huis ga je niet de snelweg nemen opweg naar huis zoek je nog steeds je dochter dus je rijd zo in de hoop dat je er ziet lopen
Wat ik weet is wat de ouders vertellen en DAAR KLOPT NIKS VANquote:Op donderdag 7 januari 2016 15:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En waarom zou jij dat moeten weten?
Overigens weet ik niet precies waar je heen wil. De eerste identificatie is niet op basis van DNA gedaan zoals ook in het persbericht staat.
Ze weten inmiddels wel zeker dat het Dascha was, hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:46 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Wat ik weet is wat de ouders vertellen en DAAR KLOPT NIKS VAN
Als ze wel iets van dascha bij der thuis hadden opgehaald(DNA) zouden ze niet het bericht op facebook plaatsen van de vermissing dan wacht je eerst tot de politie wat weet
Vader plaats vermissing om 08.37 op facebook maar moesten om 8uur de politie bellen maar bellen pas rond 09.30 Ja waarom paniek we bellen wel wat later, maar wel paniek op facebook
Dus nogmaals HOE of WIE heeft dascha geindentificeerd (sorry als vout is spelling controler)
En de vader heeft om deze aandacht gevraagd niet ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |