Ik heb gestemdquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:47 schreef Grifte het volgende:
FB / Ik stel het liever even uit........
Voorafje voor vanavond. Wat laat die man zich kennen
Pipe zou om sportieve redenen ook niet worden uitgenodigd, maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kijkt prima weg idd.![]()
Vind het wel fout dat een Pipe ofzo om commerciële redenen niet zou worden uitgenodigd.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pipe zou om sportieve redenen ook niet worden uitgenodigd, maar ik snap je punt
The Mighty Mouse tegen de man die met Eye of the Tiger opkomt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:43 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond speciaal de bakpan hier voor aan.twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 19:27:24MvG net in interview: 'Er gaan vanavond koppen rollen.' RvB: Ik geloof echt dat ik MvG kan verslaan. Het gaat close worden.' #rtl7darts reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Die tweets altijd van hem
Hij voelt zich echt koning hè, dat hij in een hok van 2 bij 2 met een stel papzakken mag praten
Uitstekende analysequote:Op dinsdag 29 december 2015 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
The Mighty Mouse tegen de man die met Eye of the Tiger opkomt.
Ik krijg hier een beetje een Tom & Jerry gevoel bij. Wat niet verwonderlijk is, gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De waarzeg-octopus heeft gesproken: Mikey ontwijkt het aanvallende dartsspel van Barney en countert zich naar de overwinning.
Dat wordt proppen dan...quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Die tweets altijd van hem
Hij voelt zich echt koning hè, dat hij in een hok van 2 bij 2 met een stel papzakken mag praten
Wat een verademing zijn die Sky interviews dan en die road to reportages in vergelijking met wat jullie voorgeschoteld krijgenquote:
Babykleren kopen met Klaasen was een echte top reportage.quote:Op dinsdag 29 december 2015 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een verademing zijn die Sky interviews dan en die road to reportages in vergelijking met wat jullie voorgeschoteld krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |