Dan ben ik toch niet helemaal een gekke Henkie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of niet. Zo'n quote stoppen ze niet zomaar in een trailer natuurlijk.
Ik hou te veel van dit karakter om deze twist te kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:33 schreef mrPanerai het volgende:
Grote twist zou zijn als Rey het resultaat is van een potje inteelt tussen Luke en Leia, na een wilde nacht in de bar op tatooine.
Ik zou nergens van staan te kijken iig. Ze is net iets jonger dan Kylo en lijkt weggestopt te zijn op Jakku ter bescherming, onder hoede van een niet nader bekende alien (hand in flash back).quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan heb ik de zin verkeerd geïnterpreteerd.
Maar goed, heb jij er twijfels over dat ze Luke's dochter is?
Een trailer wordt een half jaar eerder gemaakt terwijl ze de film nog aan elkaar moet plakken, er zit best wat in de trailer wat niet in de film zat. Zo was er een scene waarvan het ondertussen duidelijk is dat Maz Kanata daar de lightsabre van Luke aan Leia geeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of niet. Zo'n quote stoppen ze niet zomaar in een trailer natuurlijk.
De prequels speelde totaal niet op veilig en dat werd over de breedte ook niet echt gewaardeerd...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:18 schreef bokkepoot het volgende:
Wat een misser deze film zeg...
Ze hebben gewoon deel 4 tot 6 in de blender gegooid en hopla daar was deel 7. Ik ben niet expliciet een fan maar ik had toch wel gehoopt dat er meer te zien was.
Allemaal gerecyclede voertuigen en karakters, leuk voor de fan momentjes maar aan het verhaal voegt het weinig toe. Enige wat nog een beetje interessant was Finn. Je kan helaas echt merken dat er ontzettend op veilig is gespeeld en dat maakt het toch jammer...
Klopt, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel oud materiaal gerecycled is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De prequels speelde totaal niet op veilig en dat werd over de breedte ook niet echt gewaardeerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik de film echt slecht vond hoor, maar het speelt zo verschrikkelijk op veilig en in op de fans. Er moet duidelijk aan de formule verdient worden..Qua verhaal etc vind ik inderdaad de prequels nu beter helaas...Als ook van de sarcastische opmerkingen
The Phantom Menace heeft ook veel overeenkomsten met A New Hope.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De prequels speelde totaal niet op veilig en dat werd over de breedte ook niet echt gewaardeerd...
ik ben het er wel mee eens. Disney heeft op veilig gespeeld met nieuwe Star Wars in plaats van vernieuwen.quote:George Lucas uit forse kritiek op 'Star Wars: The Force Awakens'
George Lucas uit geen forse kritiek op TFA, hij uit niet eens kritiek op TFA. Hij geeft slechts aan dat het moeilijk voor hem was om de laatste trilogie uit handen te geven.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens. Disney heeft op veilig gespeeld met nieuwe Star Wars in plaats van vernieuwen.
Ik vind het allemaal van die kleine dingen, die grotendeels niet uitgewerkt worden. Ik hoop dat ze dat in de volgende films wat mee doen...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
George Lucas uit geen forse kritiek op TFA, hij uit niet eens kritiek op TFA. Hij geeft slechts aan dat het moeilijk voor hem was om de laatste trilogie uit handen te geven.
Terzijde, hij werkte nog mee aan een leuke spoef (SNL) waarnaar ik de link heb geplaatst.
Je kan van mening verschillen over de vraag of dat er vernieuwd is. Ik vind van wel:
- een vrouwelijke jedi
- een stormtrooper met een gewetensconflict die overloopt naar de goede kant
- allerlei kleine twists
- verhoudingsgewijs veel meer actie terwijl de kern behouden blijft
Hoe dan ook vind ik het niet erg dat ze op veilig speelden. De film leverde voor mij wat ik van een film verwacht. Bedenk trouwens dat dat er mensen meewerkten (script, muziek) aan TFA die ook aan de eerste trilogie meewerkten.
Sinds wanneer is dat een Nederlands woord?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Terzijde, hij werkte nog mee aan een leuke spoef (SNL)
Het is een sequel. Dat limiteerd automatisch de vernieuwing, want veel elementen komen uiteraard overeen, anders was het geen sequel maar een film in hetzelfde genre.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens. Disney heeft op veilig gespeeld met nieuwe Star Wars in plaats van vernieuwen.
Wat zouden nieuwe voertuigen toevoegen aan het verhaal? De iconography was heel sterk in de originele SW en een onderschat onderdeel van zijn succes. En is het hele punt van een prequel/sequel niet juist dat er oude favoriete karakter terugkeren? Op Han na waren ze niet een de focus van het verhaal.quote:Allemaal gerecyclede voertuigen en karakters, leuk voor de fan momentjes maar aan het verhaal voegt het weinig toe. Enige wat nog een beetje interessant was Finn. Je kan helaas echt merken dat er ontzettend op veilig is gespeeld en dat maakt het toch jammer...
Typfout door een coördinatiefout. Een beetje een vreemde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een Nederlands woord?
Goeie! Zou zomaar kunnen...quote:Op donderdag 31 december 2015 13:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat vinden jullie van de theorie dat Rey kwaadaardig dreigde te worden en dat daarom haar geheugen werd gewist? Als zij de dochter is van Luke dan kan het wellicht twee kanten uitgaan, net als bij haar vader en opa. Het is sowieso een centraal thema in het verhaal dat de duistere kant van de force steeds de jedi's verleidt. Solo die aanvankelijk goed was en slecht werd, Rey die kwaadaardig dreigde te worden en goed werd.
Ja, zo 'las' ik het ook.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:56 schreef thettes het volgende:
[..]
Of ze zien ze vanuit een verschillend perspectief. Rey vanuit de cultuur van haar 'tatooine versie 2' planeet waar smokkelen en duistere zaakjes de normaalste zaak van de wereld zijn en Finn vanuit die van een militair.
In ESB zat oorspronkelijk ook een scene waar Yoda Luke met behulp van de Force leert springen. Dat komt later in het gevecht van pas. Vader wil Luke in de freezing chamber lokken. Dat lukt, maar tot Vaders verbazing springt Luke eruit met die speciale jump.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je naar ESB kijkt bij het gevecht tussen Vader en Luke op Bespin dan ga je ook stuk als die spullen in Luke zijn gezicht vliegen en hij de scene eigenlijk volledig Shattnert.
Ik noemde even de voertuigen als makkelijk voorbeeld , maar inderdaad ook de rest van het verhaal komt overheen. Ik vind het redelijk saai, dat verhaal is al verteld. Referenties naar de oude films...Geweldig, maar niet in zo'n regelmaat. Dat R2-D2 moment verveelde me eigenlijk. Je kon dat van zo ver van tevoren aan zien komen. Dat breekt het moment gewoon. Je word overspoeld met oude characters en op een gegeven moment is het leuke er vanafquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat zouden nieuwe voertuigen toevoegen aan het verhaal? De iconography was heel sterk in de originele SW en een onderschat onderdeel van zijn succes. En is het hele punt van een prequel/sequel niet juist dat er oude favoriete karakter terugkeren? Op Han na waren ze niet een de focus van het verhaal.
Als de kritiek nou was dat er teveel oude verhaalelementen terugkeren (aanval op een groot wapen met fighters nummero 4, infiltratie van een Empire-esque installatie nummero veel, zand-planeet, seedy bar), kon ik daarin mee. Daarin is inderdaad op safe gespeeld. Ik gok/hoop dat ze daar een beetje mee dimmen in de volgende delen, maar dit deel is voor mij zo'n verbetering op 1-3, dat ik het voor lief neem.
Ik ben vooral blij dat het weer een film is die gaat over karakters waar je iets om kan geven met duels die iets betekenen ipv een half uur vechten tegen Maul (wie? waarom? who cares?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. momentje, ik had een sterkere cliffhanger verwacht. Bijvoorbeeld dat het eerder werd afgekapt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik noemde even de voertuigen als makkelijk voorbeeld , maar inderdaad ook de rest van het verhaal komt overheen. Ik vind het redelijk saai, dat verhaal is al verteld. Referenties naar de oude films...Geweldig, maar niet in zo'n regelmaat. Dat R2-D2 moment verveelde me eigenlijk. Je kon dat van zo ver van tevoren aan zien komen. Dat breekt het moment gewoon. Je word overspoeld met oude characters en op een gegeven moment is het leuke er vanaf
Wat ik wel sterk vond is hetTja, smaken verschillen wat betreft. Ik vond inderdaad dat ze wat vaak naar oude succesnummers grepen, maar aan de andere kant pakten ze ook wel de elementen die ik wel wilde zien, zoals leuke karakters en karakterbetekenis in de acties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. momentje, ik had een sterkere cliffhanger verwacht. Bijvoorbeeld dat het eerder werd afgekapt.
Vond de oude karakters eigenlijk erg sterk erin verwerkt. Beetje een spotlight op Han, maar Luke als pseudo mythisch verdwenen figuur en Leia, R2 en 3CPO op de achtergrond, maar vooral over dus de nieuwe karakters, solide mix imo.
Je weet duidelijk niet wat ik met Shattnert bedoel: ongeloofwaardig overacteren. Die sprong kan ik prima plaatsen zonder verdere uitleg, Luke maakte immers argeloos salto's met een leraar op zijn rug.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Noordsestern het volgende:
In ESB zat oorspronkelijk ook een scene waar Yoda Luke met behulp van de Force leert springen. Dat komt later in het gevecht van pas. Vader wil Luke in de freezing chamber lokken. Dat lukt, maar tot Vaders verbazing springt Luke eruit met die speciale jump.
Die scene, waarin Luke leert springen is eruit gehaald. Dat is jammer, want met die scene erbij maakt dat gevecht een stuk meer sense. Alles draait daar om die ene skill waar Vader niet op rekende dat Luke hem al had. Nu lijkt het gewoon een random sprong die Luke toevallig goed uitkomt
Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Noordsestern het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel oud materiaal gerecycled is.Tuurlijk moet er verdiend worden. En geef nu eens toe, de oude films zijn bijna 40 jaar oud. Er zijn concepten sneller herhaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik de film echt slecht vond hoor, maar het speelt zo verschrikkelijk op veilig en in op de fans. Er moet duidelijk aan de formule verdient worden..Qua verhaal etc vind ik inderdaad de prequels nu beter helaas...
Deze film is een film in het genre remake-sequel, waarbij ze een remake van het origineel maken maar deze marketen als een vervolg. Jurassic World was exact hetzelfde, en er volgen er meer (zie Ghostbusters in 2016).
En Hollywood verdient hier héél goed aan.
Overigens kan bovenstaand iets meer genuanceerd worden geplaatst maar daar vind ik het nu te laat voor.
simpel gezegd: uit woede wel, zelfverdediging niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. ALs je iemand vermoord loop je niet over naar the dark side.
quote:“Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”
quote:“You will know (the good from the bad) when you are calm, at peace. Passive. A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Ze stal die scavenger zijn buit maar dat was wel op het moment dat ze met iemand op de vlucht was, in levensgevaar verkeerde en er een hoger belang was en ze stal het voertuig van iemand die overduidelijk een zeer slecht figuur is en zelf rijk werd door te profiteren van anderen hun ellende. Dat vechten was inderdaad wel een beetje extreem, het kan echter ook dat ze deze scéne gebruikten om de kijker te laten zien dat Rey haar mannetje kan staan, zo interpreteerde ik dat tijdens het kijken naar de film.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Noordsestern het volgende:
Goeie! Zou zomaar kunnen...
Rey heeft inderdaad een behoorlijk temperamentje. Ze berooft zonder pardon een mede scavenger van zijn buit en even later geeft ze een voorbijganger zomaar een pak slaag omdat ie een jasje gestolen zou hebben... Gaat nog wat worden straks...
Ik begrijp dat voor alle Jedi die verleiding groot is en dat de Skywalkers er extra gevoelig voor zijn. Misschien omdat de force bij hen groter is?quote:Zo'n beetje alle force-gebruikende Skywalkers zijn of slecht geworden, of hebben heel veel moeite gehad aan de goede kant te blijven. Is dat iets waar alle Jedi mee kampen of heeft dat met het temperament van die specifieke familie te maken?
Ze had andere verplichtingen, het is een relatief veilige opdracht en Leia voelt aan dat de force sterk is met Rey?quote:Wat me verder nog opviel aan TFA: Stel je broer is al tientallen jaren vermist. Ineens krijg je een tip dat hij ergens in Peru opgedoken zou zijn. Wat zou je dan doen? Pak je dan zelf het vliegtuig? Of stuur je een een of andere stagiaire van je werk, die je pas een week kent(?). Vind het zo raar dat Leia Rey naar Luke stuurt in plaats van zelf te gaan. Of ze weet (onbewust) wie ze voor zich heeft.
Het verhaal wel, de uitvoering is daarentegen goed genoeg dat het mij niet uitmaakt dat het verhaal bekend is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind het redelijk saai, dat verhaal is al verteld.
Dat was volgens mij vooral een homage en nostalgie. Prima toch?quote:Referenties naar de oude films...Geweldig, maar niet in zo'n regelmaat.
Ik vond vooral het moment feit dat Rey Finn redde voorspelbaar. Dat Han zijn zoon hem zou doden zag ik ook aankomen op het moment dat hij om zijn hulp vroeg maar dat was volgens mij niet als verrassing bedoeld.quote:Dat R2-D2 moment verveelde me eigenlijk. Je kon dat van zo ver van tevoren aan zien komen. Dat breekt het moment gewoon. Je word overspoeld met oude characters en op een gegeven moment is het leuke er vanaf
quote:Wat ik wel sterk vond is hetEven daarvoor had ik de indruk dat de film zou eindigen, dat kwam ook door de muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. momentje, ik had een sterkere cliffhanger verwacht. Bijvoorbeeld dat het eerder werd afgekapt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik ben het met je eens dat die balans goed is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vond de oude karakters eigenlijk erg sterk erin verwerkt. Beetje een spotlight op Han, maar Luke als pseudo mythisch verdwenen figuur en Leia, R2 en 3CPO op de achtergrond, maar vooral over dus de nieuwe karakters, solide mix imo.
Op voorhand was ik bang dat Ford het zou verpesten, ik had namelijk Indiana Jones 4 in de bioscoop gezien. Gelukkig deed hij het goed. Niet >$25000000 goed maar hij deed het goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Kom net terug uit de bios en heb mij uitstekend vermaakt met deze film. Vooral de rol van Ford was uitstekend Nieuwe acteurs zijn nu echt de nieuwe dragende spelers en zo hoort het ook.
Oud nieuws, hij was een middelmatige acteur. Dat neem je als fan maar voor lief, toen ze met deel 1 beegonnen was het budget nog laag. Van de positieve kant, dat heeft ons Harrison Ford op geleverd voor de SW-films.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar wanneer Vader het glas breekt en met de force objecten naar Luke's hoofd slingert dan staat Mark Hammil toch een partij fout te acteren hoor... Kijk nog eens terug...
Niet mee eens. Windu kon siths ook wel killen net als Yoda zelf. Luke is gewoon wat dat betreft een watje. Durfde zelfs zijn eigen vader niet uitte dagen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 10:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
simpel gezegd: uit woede wel, zelfverdediging niet.
Edit: even de desbetreffende Yoda quotes gezocht.
[..]
[..]
Niet bij iedereen. Maar wel bij deze persoon., omdat Luke daar zo'n band mee heeft.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 00:54 schreef hafcfan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 januari 2016 21:58 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik denk dat Luke zich daarom ook teruggetrokken heeft.Zelfkennis. Hij heeft alle reden om boos te zijn op Ren. Als hij Ren vermoordt, gaat hijzelf over naar de Dark Side. En dan heeft de Galaxy pas echt een probleem.
[..]
Dat vind ik zo'n onzin. ALs je iemand vermoord loop je niet over naar the dark side.
Je bent ook geen fan van William Shatner?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet wat ik met Shattnert bedoel: ongeloofwaardig overacteren. Die sprong kan ik prima plaatsen zonder verdere uitleg, Luke maakte immers argeloos salto's met een leraar op zijn rug.
Maar wanneer Vader het glas breekt en met de force objecten naar Luke's hoofd slingert dan staat Mark Hammil toch een partij fout te acteren hoor... Kijk nog eens terug...
Ik bedoelde die eerste scavenger die met BB-8 aan de haal ging, toen zij nog rustig op haar broodje zat te kauwen. Uiteraard zijn haar acties wel terecht, maar het duidt ook op een aardig temperament.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze stal die scavenger zijn buit maar dat was wel op het moment dat ze met iemand op de vlucht was, in levensgevaar verkeerde en er een hoger belang was en ze stal het voertuig van iemand die overduidelijk een zeer slecht figuur is en zelf rijk werd door te profiteren van anderen hun ellende. Dat vechten was inderdaad wel een beetje extreem, het kan echter ook dat ze deze scéne gebruikten om de kijker te laten zien dat Rey haar mannetje kan staan, zo interpreteerde ik dat tijdens het kijken naar de film.
Ja, dat denk ik ook. Plus die drang die ze hebben om alles wat krom is in een klap te willen fixen.. Dat maakt ze extra hongerig naar die macht die sowieso al onder hun vingertoppen ligt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik begrijp dat voor alle Jedi die verleiding groot is en dat de Skywalkers er extra gevoelig voor zijn. Misschien omdat de force bij hen groter is?
Vooral dat laatste. Die andere twee zijn een slap excuus. Het. Is. Je. Fucking. Broer!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ze had andere verplichtingen, het is een relatief veilige opdracht en Leia voelt aan dat de force sterk is met Rey?
Inderdaad, helemaal met je eens. Maar wel leuk om te lezen. Die comments eronder ookquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat betreft die theorie die die softwaremaker op Huftingtonpost plaatste, het is een aardige theorie (voorafgaande aan TFA) maar ik denk dat hij er te weinig rekening mee houdt dat Vader Luke redde van de ommezwaai naar de duistere zijde van de force en dat Yoda dit onmogelijk kon voorzein, Yoda zag alles juist (inderdaad, Yoda maakt geen fouten) maar hij kon onmogelijk voorzien dat Vader aan het einde zou veranderen dankzij de familieband. Als Vader dat niet had gedaan dan zou Luke slecht zijn geworden.
Ja, maar temperament is niet noodzakelijk slecht. Al moet ze natuurlijk wel leren om dat temperament te beheersen (Yoda die geduld predit als essentieel voor de Jedi) als ze een volwaardige Jedi wil worden die niet verleid kan worden door het kwade.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:34 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Ik bedoelde die eerste scavenger die met BB-8 aan de haal ging, toen zij nog rustig op haar broodje zat te kauwen. Uiteraard zijn haar acties wel terecht, maar het duidt ook op een aardig temperament.
Die commentaren kan ik helaas niet lezen, die worden geladen met een van de vele scripts die Huffingtonpost gebruikt en het zijn er te veel om uit te zoeken welke het is als je een whitelist voor scripts gebruikt.quote:Inderdaad, helemaal met je eens. Maar wel leuk om te lezen. Die comments eronder ook
https://www.youtube.com/results?search_query=tabletopquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:26 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Je bent ook geen fan van William Shatner?
Het volgt de formule van een Grieks drama, zoals heel erg veel boeken en films dat doen, waaronder veel kaskrakers.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef thedeedster het volgende:
Even een gedachtenkronkel: als Rey de dochter zou zijn van Luke Skywalker, waarom doet Leia dan alsof ze Rey niet kent?
En wat de kritiek op het verhaal betreft: star wars is als een Grieks drama, deze episode is een introductie van de karakters, het echte plot ontwikkelt zich pas in deel 2.
Misschien heeft Luke haar wel helemaal geheim gehouden?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef thedeedster het volgende:
Even een gedachtenkronkel: als Rey de dochter zou zijn van Luke Skywalker, waarom doet Leia dan alsof ze Rey niet kent?
En wat de kritiek op het verhaal betreft: star wars is als een Grieks drama, deze episode is een introductie van de karakters, het echte plot ontwikkelt zich pas in deel 2.
Altijd weer leuk dat speculeren. Omdat bijna iedereen dit verwacht zou het eigenlijk een verrassing zijn als het nu eens niet het geval was. 😎quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:43 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Misschien heeft Luke haar wel helemaal geheim gehouden?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze is de dochter van Ben. Is ook niet voor niets dat ze tijdens haar visioenen de stem van ObiWan hoort. Ewan McGregor is zelfs er voor naar de studio gegaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:14 schreef Noordsestern het volgende:
Ik kon het niet laten, stukkie geschreven over episode 8. Lieve scenarioschrijvers, plz verkloot het niet
twitter:VeryLonelyLuke twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 00:30:15Dad lost his arms & legs & fell in lavaHe kicked ass for another 23 yearsI ran after one student went badI hope Dad can’t see me now reageer retweet
twitter:VeryLonelyLuke twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 20:30:21Every morning when I wake up, the first thing I do is count all my friends.Today it was zero.Better luck tomorrow. reageer retweet
twitter:VeryLonelyLuke twitterde op donderdag 31-12-2015 om 13:35:05I'm not crazy.Crazy people talk to themselves.I don't talk to myself.Good point, self. reageer retweet
Luke en Anakin hebben meer talent voor de force dan OWK, zij lijkt nog meer talent te hebben dan hen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
Ze is de dochter van Ben. Is ook niet voor niets dat ze tijdens haar visioenen de stem van ObiWan hoort. Ewan McGregor is zelfs er voor naar de studio gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ga ik ervan uit dat ze het kind moet zijn van ofwel Luke ofwel Leia.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Dan moet ik misschien toch maar eens gaan kijken in die uitvoering.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:42 schreef dolfg het volgende:
Net voor de derde keer gezien, dit keer in de dolby cinema zaal in Hilversum.
Kanonnen, wat een ervaring!
Beeld, helderheid, kleuren,zwartniveau is echt inky black, zelfs het 3D beeld, atmos geluid... Het was allemaal fantastisch.
Echt een aanrader, die zaal.
Wereld van verschil met Pathé (in Amersfoort en die is toch nog behoorlijk nieuw).
Ik vind hem geniaal, maar het is serieus een term voor beroerd overacterenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:26 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Je bent ook geen fan van William Shatner?
Ik zou graag de reacties van de acteurs/actrices willen zien als ze dat zien.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Luke en Anakin hebben meer talent voor de force dan OWK, zij lijkt nog meer talent te hebben dan hen.OWK liet zich doodmaken he, die hield gewoon op met vechten. Veel makkelijker krijg je het idd niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ga ik ervan uit dat ze het kind moet zijn van ofwel Luke ofwel Leia.Hoeren neuken, nooit meer werken.
heb berichten verwijderdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
AIVD en Tim Kuik zijn ingelicht.
Hij is een aardig karakter voor comedyrollen en goed als presentator. Voor serieuze rollen lijkt hij mij niet zo geschikt. Hij heeft zo'n gezicht en manier van doen waarmee je direct in de lach schiet, dat is een geweldig talent voor standup comedians (die mogen overacten, dus dat komt goed uit), het is niet handig voor acteurs tenzij ze zich beperken tot comedy.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind hem geniaal, maar het is serieus een term voor beroerd overacteren
Maak je geen zorgen, de AIVD interesseert het niets en zelfs piraat Kuik heeft wat beters te doen.quote:
thnxquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, de AIVD interesseert het niets en zelfs piraat Kuik heeft wat beters te doen.
Bovendien, jij hebt al een flinke bijdrage gegeven aan de film, het lijkt me niet erg handig van de industrie om je eigen klanten lastig te vallen.
Dat is een goed punt. Toch bleek niet dat hij zo'n groot talent heeft als de Skywalkers. "Grootste concentratie van ...", meer dan Yoda die het record had. Rey lijkt nog meer talent te hebben dan de skywalkers voor het vechten, ik speculeer dat Luke haar vader is en dat iemand die heel erg veel talent voor de force heeft (een jedi?) haar moeder is.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
OWK liet zich doodmaken he, die hield gewoon op met vechten. Veel makkelijker krijg je het idd niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |