http://starwars.wikia.com/wiki/Mara_Jade_Skywalkerquote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef KingRadler het volgende:
Misschien zien we nog de moeder van Rey.
Het kan ook zijn dat de moeder van Rey ook een Jedi was die is over gelopen naar de donkere kant. En daarom Rey in veiligheid is gebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op donderdag 31 december 2015 19:34 schreef Tokus het volgende:
net een interessante theorie gelezen over Snoke.Die had ik in het vorige deel gepost idd. Leuk detail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
quote:Op donderdag 31 december 2015 17:40 schreef KingRadler het volgende:
Misschien zien we nog de moeder van Rey.
Het kan ook zijn dat de moeder van Rey ook een Jedi was die is over gelopen naar de donkere kant. En daarom Rey in veiligheid is gebracht.
De comics staan toch geheel los van de verhaallijn?quote:Op donderdag 31 december 2015 17:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://starwars.wikia.com/wiki/Mara_Jade_Skywalker
De nieuwe niet. Maar er is voor VII al wel meer geleend uit de oude expanded universele.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
De comics staan toch geheel los van de verhaallijn?
Stel dat haar moeder die vrouw zou zijn dan zou Rey toch nog meer talent voor de force hebben dan Luke en Anakin? Een vader en een moeder met dat extreme talent voor de force. Het zou mede verklaren waarom zij Solo de baas kon.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De nieuwe niet. Maar er is voor VII al wel meer geleend uit de oude expanded universele.
Klopt maar er is al redelijk wat uit de 'legends' geleend inmiddels.quote:Op donderdag 31 december 2015 20:35 schreef Fylax het volgende:
Mara Jade is helemaal geen canon meer, toch?
Ik zie wat vage overeenkomsten met deze karakaters:quote:Op donderdag 31 december 2015 20:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De nieuwe niet. Maar er is voor VII al wel meer geleend uit de oude expanded universele.
Die eerste was sowieso de inspiratiebron voor Kylo. Gecombineerd met : http://starwars.wikia.com/wiki/Ben_Skywalkerquote:Op donderdag 31 december 2015 20:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zie wat vage overeenkomsten met deze karakaters:
http://starwars.wikia.com/wiki/Darth_Caedus
http://starwars.wikia.com/wiki/Kyle_Katarn
Misschien dienden deze karakters of vergelijkbare karakters als inspiratiebron?
Die zinquote:Op donderdag 31 december 2015 17:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat Rey Lukes dochter is is overduidelijk. Los van alle aanwijzingen zegt deze zin (door mij geparafraseerd aangezien ik niet direct het citaat kan vinden) alles: The force is strong with my father, it is strong with me, it is strong with my sister, it is strong with you. Het ligt er heel erg dik op dat het over een kind van Luke of Leia gaat. Die van Leia was al overgelopen naar de duistere zijde.
Dan heb ik de zin verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die zin
A-zit niet in de film
B-is gelift uit ROTJ waarin Luke aan Leia uitlegt dat zij zijn zus is.
Just saying...
Of niet. Zo'n quote stoppen ze niet zomaar in een trailer natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan heb ik de zin verkeerd geïnterpreteerd.
Maar goed, heb jij er twijfels over dat ze Luke's dochter is?
Dan ben ik toch niet helemaal een gekke Henkie.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of niet. Zo'n quote stoppen ze niet zomaar in een trailer natuurlijk.
Ik hou te veel van dit karakter om deze twist te kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:33 schreef mrPanerai het volgende:
Grote twist zou zijn als Rey het resultaat is van een potje inteelt tussen Luke en Leia, na een wilde nacht in de bar op tatooine.
Ik zou nergens van staan te kijken iig. Ze is net iets jonger dan Kylo en lijkt weggestopt te zijn op Jakku ter bescherming, onder hoede van een niet nader bekende alien (hand in flash back).quote:Op vrijdag 1 januari 2016 14:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dan heb ik de zin verkeerd geïnterpreteerd.
Maar goed, heb jij er twijfels over dat ze Luke's dochter is?
Een trailer wordt een half jaar eerder gemaakt terwijl ze de film nog aan elkaar moet plakken, er zit best wat in de trailer wat niet in de film zat. Zo was er een scene waarvan het ondertussen duidelijk is dat Maz Kanata daar de lightsabre van Luke aan Leia geeft.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of niet. Zo'n quote stoppen ze niet zomaar in een trailer natuurlijk.
De prequels speelde totaal niet op veilig en dat werd over de breedte ook niet echt gewaardeerd...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 18:18 schreef bokkepoot het volgende:
Wat een misser deze film zeg...
Ze hebben gewoon deel 4 tot 6 in de blender gegooid en hopla daar was deel 7. Ik ben niet expliciet een fan maar ik had toch wel gehoopt dat er meer te zien was.
Allemaal gerecyclede voertuigen en karakters, leuk voor de fan momentjes maar aan het verhaal voegt het weinig toe. Enige wat nog een beetje interessant was Finn. Je kan helaas echt merken dat er ontzettend op veilig is gespeeld en dat maakt het toch jammer...
Klopt, maar ik vind het gewoon jammer dat er zoveel oud materiaal gerecycled is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De prequels speelde totaal niet op veilig en dat werd over de breedte ook niet echt gewaardeerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik de film echt slecht vond hoor, maar het speelt zo verschrikkelijk op veilig en in op de fans. Er moet duidelijk aan de formule verdient worden..Qua verhaal etc vind ik inderdaad de prequels nu beter helaas...Als ook van de sarcastische opmerkingen
The Phantom Menace heeft ook veel overeenkomsten met A New Hope.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De prequels speelde totaal niet op veilig en dat werd over de breedte ook niet echt gewaardeerd...
ik ben het er wel mee eens. Disney heeft op veilig gespeeld met nieuwe Star Wars in plaats van vernieuwen.quote:George Lucas uit forse kritiek op 'Star Wars: The Force Awakens'
George Lucas uit geen forse kritiek op TFA, hij uit niet eens kritiek op TFA. Hij geeft slechts aan dat het moeilijk voor hem was om de laatste trilogie uit handen te geven.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:27 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik ben het er wel mee eens. Disney heeft op veilig gespeeld met nieuwe Star Wars in plaats van vernieuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |