Dit vroeg ik mij net afquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben benieuwd hoe het andersom was gegaan...
Dit.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er staat dat hij een vriendin heeft, kleine kans.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:14 schreef Razor21 het volgende:
Benieuwd of die kerel zo een topic gaat openen in Klaagbaak![]()
(
)
Hij woont er zelfs mee samen... al 4 jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Er staat dat hij een vriendin heeft, kleine kans.
Net zo waarschijnlijk.... de relatie was duidelijk al langdurig ontbonden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat laatste lijkt me dan weer sterk als ze 30 jaar getrouwd waren... de postcodeloterij bestaat sinds 1989....quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Physsic het volgende:
Die man had geen poot om op te staan. Zij won de loterij pas maanden na de peildatum van de echtscheiding.
Hij vond toch dat hij er recht op had, omdat ze het lot zou hebben gekocht tijdens het huwelijk. En hij dus mee zou hebben betaald aan het lot. Echter het gaat hierbij om een abonnement die de vrouw altijd van haar eigen rekening had betaald en al was aangegaan voordat ze de man kende.
En jij bent de ex?quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:21 schreef Physsic het volgende:
Die man had geen poot om op te staan. Zij won de loterij pas maanden na de peildatum van de echtscheiding.
Hij vond toch dat hij er recht op had, omdat ze het lot zou hebben gekocht tijdens het huwelijk. En hij dus mee zou hebben betaald aan het lot. Echter het gaat hierbij om een abonnement die de vrouw altijd van haar eigen rekening had betaald en al was aangegaan voordat ze de man kende.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me dan weer sterk als ze 30 jaar getrouwd waren... de postcodeloterij bestaat sinds 1989....
Die ook oud en verlept wordquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:24 schreef Karina het volgende:
Poot om op te staan of niet, die kerel moet wel ongelofelijk de pest in hebben nu![]()
Maar ja gelukkig heeft hij nu een jonge vriendin
Yepquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En, bedenk ik me, nu ook de pest in zal hebben
Ja, die hebben vast een jaar lang gedacht dat ze de helft van dat geld wel even binnen zouden harken.... jammer joh.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
En, bedenk ik me, nu ook de pest in zal hebben
Dan had de vrouw minstens de helft gekregen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er bestaat natuurlijk een kans dat die twee niet zijn gaan samenwonen omdat zij jonger is, maar omdat ze van elkaar houden.quote:
Ik denk het niet, ze had hoogstens een hogere alimentatie kunnen vragen, maar ook dat zou nog discutabel zijn, omdat die gebaseerd wordt op de levensstandaard tijdens het huwelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:30 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Dan had de vrouw minstens de helft gekregen.
Zo rollen onze rechters.
Open deur vraag
Wat op zich natuurlijk een rare regeling is. Die levensstandaard hoort bij het huwelijk, niet bij de periode erna. Als je trouwt, dan kun je erop vooruit gaan. Ga je scheiden, dan kun je erop achteruit gaan. Dat is het leven.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze had hoogstens een hogere alimentatie kunnen vragen, maar ook dat zou nog discutabel zijn, omdat die gebaseerd wordt op de levensstandaard tijdens het huwelijk.
Het zou een stunt zijn ja als die kerel de 30 miljoen wint straks en danquote:Op dinsdag 29 december 2015 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
Met O&N maar ff 30 miljoen winnen
Ja dat kan, ze zal het iig niet om het geld hebben gedaan met een man die met zijn ex een huis bewoonde van 150.000 met een hypotheek van 150.000....quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk een kans dat die twee niet zijn gaan samenwonen omdat zij jonger is, maar omdat ze van elkaar houden.
Daarom staat er ook "gebaseerd op".... geen garantie tot een gelijkwaardige levensstandaard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 12:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat op zich natuurlijk een rare regeling is. Die levensstandaard hoort bij het huwelijk, niet bij de periode erna. Als je trouwt, dan kun je erop vooruit gaan. Ga je scheiden, dan kun je erop achteruit gaan. Dat is het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |