mijn zoon vindt dit leuk, maar die heeft een excuus. die is 6quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit trouwens voor niets zeggende meuk?
#geenmanstemtditquote:
Haterquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:21 schreef Sfeermaker het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Wtf doet dit nummer zo hoog? Sky radio volk, opzouten bitte!!
Wat gaan die topiques toch schnell
Hij klapt en zingt zelfs mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn zoon vindt dit leuk, maar die heeft een excuus. die is 6
Eens...dit is wel echt een wijvenplaat.quote:
Heb em al gefixtquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
we kunnen echt niet verder zonder OP!
Wat een opvoedingquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:20 schreef cafca het volgende:
De top 2000 is een jaarlijks evenement waar 2000 best wel leuke liedjes in willekeurige volgorde gedraaid worden. Geniet ervan!
De top 2000 is een jaarlijks evenement waar 2000 best wel leuke liedjes in willekeurige volgorde gedraaid worden. Geniet ervan!
Ok, dan mag hij blijven staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet voor je.quote:
Verder geen nieuws!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:20 schreef cafca het volgende:
Tja... hij luistert wel alles mee en zeurt niet dat de muziek uit moet. Zo krijgt hij onbewust toch nog veel mee. Ooit komt het goed.quote:
Hij leeft door in ons allenquote:
Je moet je ook een beetje tegen je ouders afzetten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... hij luistert wel alles mee en zeurt niet dat de muziek uit moet. Zo krijgt hij onbewust toch nog veel mee. Ooit komt het goed.
ach hij vindt Blur, Stevie Wonder en Bob Marley ook al leuk... komt goed!quote:
Ja dat hoort er ook bij inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet je ook een beetje tegen je ouders afzetten natuurlijk
tissues?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Als kleine jongen vond ik dit een bijzonder spannende videoclip.
en hij herkent de stem van John Lennonquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach hij vindt Blur, Stevie Wonder en Bob Marley ook al leuk... komt goed!
Dat heeft iedereen bij Madonna gehadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Als kleine jongen vond ik dit een bijzonder spannende videoclip.
Goed ideequote:
Ik vond Boys van Sabrina een topnummer (clip? welke clip?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen bij Madonna gehad
Heb je hem Tobias Jesso Jr. Al eens laten horen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en hij herkent de stem van John Lennon
ik had het vooral bij die clip van human naturequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen bij Madonna gehad
Ach, mijn dochter van vier zit in haar Katy Perry fase. Kan stukken slechter. Leuke clipjes iig..quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn moeder destijds over die opheft dat die jezus in de clip zwart was....ik vind het best plausibel.quote:
Die zag ik pas later, veel later op youtube.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Boys van Sabrina een topnummer (clip? welke clip?)
Haha, lachen! Met je zus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn seconds of fame heb ik opgenomen
Dat laatste is positiefquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ach, mijn dochter van vier zit in haar Katy Perry fase. Kan stukken slechter. Leuke clipjes iig..
Taylor Swift vind ze niks, domme liedjes papa ;-)
Nee, dat ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je hem Tobias Jesso Jr. Al eens laten horen?
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zag ik pas later, veel later op youtube.
Die clip zou rare dingen met me hebben gedaan als ik 9 jaar oud was.
Was de OP in het vorige deel dan ook kapot?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Staat in het vorige deel
'Men' kan 'm nu zelf gaan halen
Die clip was ook wel provocerend. Zeker voor Amerika in de eighties.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder destijds over die opheft dat die jezus in de clip zwart was....ik vind het best plausibel.
En dat zegt ze nog steeds als die cliip weer eens voorbij komt
Nee, ik bedoel dat daar de goede OP nog staatquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was de OP in het vorige deel dan ook kapot?
Lachen, met de autoquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee een vriendin om 04:00 vannacht![]()
Vanaf 23:00 elk uur een andere stad geprobeerd
Wie? Ken ik niet. Twan zit in de Nederlandstalige hiphop/rap periode.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef cafca het volgende:
Mijn dochter zit in een Bring me the horizon/of mice and men periode.
Ooit komt het goed.
Okay, dat is waar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat daar de goede OP nog staat
Oh, dat is wel pijnlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie? Ken ik niet. Twan zit in de Nederlandstalige hiphop/rap periode.
da's niet het ergste.. het ergste is dat ie alle andere muziek stom vindtquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Very Metal, met zangers die klinken alsof ze heel erg moeten poepen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
oh dan komt het nog wel goed inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef cafca het volgende:
Ooit komt het goed.
Belangrijkste is dat er beleving is....quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef cafca het volgende:
Ooit komt het goed.
Nederlandersquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog 10 nummertjes en dan komt er weer 1 van mij, Ten Sharp - You
Haha flauwekul, was gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef Sfeermaker het volgende:
Dan ben je wel echte fan, alsge in HongKong luistert!
Ow dat is ook niet fijn om aan te horen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Very Metal, met zangers die klinken alsof ze heel erg moeten poepen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog 10 nummertjes en dan komt er weer 1 van mij, Ten Sharp - You
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Haha flauwekul, was gewoon in Nederland
Wie in het midden oosten geboren is (zou zijn). Is sowieso niet blank.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder destijds over die opheft dat die jezus in de clip zwart was....ik vind het best plausibel.
En dat zegt ze nog steeds als die cliip weer eens voorbij komt
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
prachtig liedjequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef Martinello het volgende:
Christina kan toch stiekem best heel goed zingen.
hahaha, ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Daar ga ik ook eens wat meer van beluisteren, ken alleen de tig singles.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef Martinello het volgende:
Afschuwelijk die vocale acrobatiekquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef Martinello het volgende:
Aah zoquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje overdone. Dat maakt het minder geloofwaardig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Afschuwelijk die vocale acrobatiek
2005quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:35 schreef Sfeermaker het volgende:
En waar staat "Genie in a bottle" ??
In de kastquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Daar is niets stiekem aan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef Martinello het volgende:
In mijn allereerste MP3 download geheugen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:35 schreef Sfeermaker het volgende:
daten voor 50 plus?quote:
505quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:35 schreef Sfeermaker het volgende:
quote:
Ik snap heel de sensatie over de VS niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de sensatie over New York niet zo, maar goed ben ook geen stadsmens.
Kruip jij maar weer terug je vulkaan in.quote:
Alles is van Joel is prima....behalve river of dreamsquote:
Ik zal wel naar Nashville willenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik snap heel de sensatie over de VS niet.
nice, dat was voor mij ook een van de eerste mp3s die ik naar beneden laadde, ook echt zon verkeerde versie met een kras erdoor ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:37 schreef asco het volgende:
[..]
In mijn allereerste MP3 download geheugen.
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel een stadsmens maar ik snap de sensatie niet over geen enkele stad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Totaal oneens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Natuur is wel heel mooi, de muziek ook redelijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zelfs niet die van Frankquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
Als het goed is, gaan wij in 2017 naar New York.
Ik vind liedjes over New York nooit zo leuk eigenlijk.
Honestyquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:39 schreef Gehenna het volgende:
Heeft billie joel eigenlijk meer mooie liedjes naast piano man? Want ik vind dit vrij saai en dat goodbye saigon echt vreselijk..
Yellowstone is prachtig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Natuur is wel heel mooi, de muziek ook redelijk
Honesty, Just the Way you are, th Entertainerquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:39 schreef Gehenna het volgende:
Heeft billie joel eigenlijk meer mooie liedjes naast piano man? Want ik vind dit vrij saai en dat goodbye saigon echt vreselijk..
Verhoudingsgewijs wel totaal ondervertegenwoordigd. Dat zegt wel iets.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Natuur is wel heel mooi, de muziek ook redelijk
No new York is wel en fijn verzamelalbum, als je van vreemde punk/no-wave houdt. Verder hen ik weinig met de stad an sichquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Graag.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kruip jij maar weer terug je vulkaan in.
New York is ook gewoon te groot om te omschrijven, dat is ook meteen de kracht aan die nummers en tergelijkertijd de zwakte.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
Als het goed is, gaan wij in 2017 naar New York.
Ik vind liedjes over New York nooit zo leuk eigenlijk.
Wij gaan met zn tweetjes. Kinderen blijven lekker thuis.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:41 schreef PippenScottie het volgende:
New York staat heel hoog op mijn to-do list.
Eigenlijk jammer dat ik het niet gedaan heb als dinky twintiger. Nu moet ik wachten tot de kids oud genoeg zijn om mee te gaan/thuis kunnen blijven.
je moet het thuisfront toch even laten weten hoe gezellig het is?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:41 schreef Fretwork het volgende:
Doe die telefoons eens weg, semi gezellige schapen!
doel meer op die lampjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
je moet het thuisfront toch even laten weten hoe gezellig het is?
daar ben ik nog niet geweestquote:
James. Dat is een prachtig nummer. Helaas dit jaar niet in de top 2000quote:
Ga ik op zoekenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Honesty, Just the Way you are, th Entertainer
Ja vind ik van wel, maar grote kans dat je het een zeiknummer vindt.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ikgrote steden. Ik ben echt een stadsmens.
Bryce Canyon, Antilope Canyon, beter dan wat ik in Afrika gezien heb.quote:
Zanzibar en Movin' out zijn ook leuke nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:42 schreef Gehenna het volgende:
Honesty, Just the Way you are, th Entertainer
Ga ik op zoeken
Nee, die staat er niet inquote:
Dit durf ik gerust te zeggen zonder alles gezien te hebben: voor het mooiste stukje echte natuur op de planeet moet je daar zijn. De landschappen, de dieren, adembenemend.quote:
Nederland is ook heel mooi hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bryce Canyon, Antilope Canyon, beter dan wat ik in Afrika gezien heb.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nederland is ook heel mooi hoor
Dat is het zeker. Ik ben in Kenia geweest en vond het echt prachtig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit durf ik gerest te zeggen zonder alles gezien te hebben: voor het mooiste stukje echte natuur op de planeet moet je daar zijn. De landschappen, de dieren, adembenemend.
Hmm, waar in Afrika ben je geweest?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Bryce Canyon, Antilope Canyon, beter dan wat ik in Afrika gezien heb.
staat ook op mijn Longlistquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit durf ik gerest te zeggen zonder alles gezien te hebben: voor het mooiste stukje echte natuur op de planeet moet je daar zijn. De landschappen, de dieren, adembenemend.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oostkant van Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, waar in Afrika ben je geweest?
In the Dutch Mountainsquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Posbank, Sallandse Heuvelrug, Drentse Aa.quote:
Weet niemandquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Richey Edwards gebeurd?
Dat is het grote mysteriequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Deden ze datquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeikband. Haten op Slowdive is een no-go.
Wel een goed liedje.
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij gaan met zn tweetjes. Kinderen blijven lekker thuis.
Hurt mooi vinden en dit nietquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeikband. Haten op Slowdive is een no-go.
Wel een goed liedje.
Op 622 If you tolerate this, over kippenvel gesproken.quote:
ook al niet hun bestequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op 622 If you tolerate this, over kippenvel gesproken.
Maar wat vind je ervan?quote:
Kruger. Niet mijn hoogtepunt qua Afrika, beetje erg toeristisch. Wat wel gaaf is is dat je daar zelf mag rijden. In de meeste reservaten mag dat niet.quote:
Die is nog mooier inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Op 622 If you tolerate this, over kippenvel gesproken.
Klinkt wel lekker. Die gitaar is mooiquote:
Uiteindelijk is hij doodverklaard, omdat er nog steeds geen spoor van hem te vinden is. Maar wat er is gebeurt, weet maar 1 iemand, en die kunnen we het niet vragen..quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
Kruger was wel leuk hoor, ook erg mooi en goed veel dagen gevuld. Over Botswana heb ik ook veel goeds gehoord inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kruger. Niet mijn hoogtepunt qua Afrika, beetje erg toeristisch. Wat wel gaaf is is dat je daar zelf mag rijden. In de meeste reservaten mag dat niet.
Mijn hoogtepunten waren denk ik Botswana en Oeganda. Onder meer wilde gorilla's ontmoet.
Zit er aan te denken een tijdje te gaan wonen weer. Even nog met vriendin overleggen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:45 schreef laxus13 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk volgend jaar naar Zweden
Blijft een bizar verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Uiteindelijk is hij doodverklaard, omdat er nog steeds geen spoor van hem te vinden is. Maar wat er is gebeurt, weet maar 1 iemand, en die kunnen we het niet vragen..
Eensquote:
Een leugen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat is het laatste nummer van dit uur?
4:33quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wat is het laatste nummer van dit uur?
Lijkt me echt een mooi land om te wonen of om op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit er aan te denken een tijdje te gaan wonen weer. Even nog met vriendin overleggen.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef WeezerButler het volgende:
Last dance of mary jane
One more time to kill the pain
Doe mij dan maar Europese stedenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
Indonesië volgend jaar
Voor grote steden is Hong Kong ook een aanrader, het New York van Azie
Ik probeerde.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef Terreros85 het volgende:
Is het grove schandaal hier al besproken dat Kraftwerk na een minuut al werd afgekapt
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef WeezerButler het volgende:
Last dance of mary jane
One more time to kill the pain
Watquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef Terreros85 het volgende:
Is het grove schandaal hier al besproken dat Kraftwerk na een minuut al werd afgekapt
het album Journal for plague loversquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Niet echt iets voor de top2000, maar the holy bible
quote:
Is prachtig inderdaad. Ik kwam er eigenlijk ieder jaar wel een paar maanden. Heb er ook als gids gewerkt en dergelijkequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Lijkt me echt een mooi land om te wonen of om op vakantie te gaan
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdfquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:48 schreef Fretwork het volgende:
Waar staan de lijsten per uur ook al weer?
the odds are getting worsequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Gaan wij ooit nog een lied tegenkomen die we allebei leuk vnden
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
Dan pasquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:51 schreef Fretwork het volgende:
Mijn eerste liedje tussen 18:00 en 19:00
Maar geen water hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:51 schreef Terreros85 het volgende:
Californië zou de 8e economie van de wereld zijn als het een land geweest was. Dus laat maar zitten dat RIP California.
Jaquote:
Blur - Song 2?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:51 schreef Fretwork het volgende:
Mijn eerste liedje tussen 18:00 en 19:00
Ah Nicequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Is prachtig inderdaad. Ik kwam er eigenlijk ieder jaar wel een paar maanden. Heb er ook als gids gewerkt en dergelijkeEens kijken of nog een zomertje in het warme zuiden pak en dan weer naar het noorden verkas.
John Frusciante livequote:
Nee johquote:
Klopt. Alhoewel ik ook wel wat met de Slavische vrouwen heb hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ah Nice
En de vrouwen zijn daar ook natuurlijk niet mis![]()
We maken allemaal wel eens fouten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ooit een keer naar een concert van hem geweest
Ik heb By The Way gestemd, alleen omdat hij niet in de lijst staatquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Uccie het volgende:
Als je dat nummer van de RHCP het beste vindt dat ze gemaakt hebben, dan snap je het echt niet.
Zelfs ik vind dit een zeiknummer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Terreros85 het volgende:
Marco voor het jaar 2000. Dat kan ik nog wel waarderen. Ook al is het een Italiaans nummer met een Nederlandse tekst natuurlijk
Dit inderdaad, de meeste nummers die hij nu maakt vind ik niet veel aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Terreros85 het volgende:
Marco voor het jaar 2000. Dat kan ik nog wel waarderen. Ook al is het een Italiaans nummer met een Nederlandse tekst natuurlijk
ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Uccie het volgende:
Als je dat nummer van de RHCP het beste vindt dat ze gemaakt hebben, dan snap je het echt niet.
Dat zal wel de reden zijn danquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Terreros85 het volgende:
jewel, er loopt een buisje vanuit Alaska met smeltwater, mooi bekeken die Californiërsquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
quote:
Je raakt me kwijt...quote:
Die zijn ook lekker jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel ik ook wel wat met de Slavische vrouwen heb hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |