Nee johquote:

Klopt. Alhoewel ik ook wel wat met de Slavische vrouwen heb hoorquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ah Nice
En de vrouwen zijn daar ook natuurlijk niet mis![]()

We maken allemaal wel eens fouten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ooit een keer naar een concert van hem geweest

Ik heb By The Way gestemd, alleen omdat hij niet in de lijst staatquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Uccie het volgende:
Als je dat nummer van de RHCP het beste vindt dat ze gemaakt hebben, dan snap je het echt niet.

Zelfs ik vind dit een zeiknummer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Terreros85 het volgende:
Marco voor het jaar 2000. Dat kan ik nog wel waarderen. Ook al is het een Italiaans nummer met een Nederlandse tekst natuurlijk

Dit inderdaad, de meeste nummers die hij nu maakt vind ik niet veel aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Terreros85 het volgende:
Marco voor het jaar 2000. Dat kan ik nog wel waarderen. Ook al is het een Italiaans nummer met een Nederlandse tekst natuurlijk

ditquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Uccie het volgende:
Als je dat nummer van de RHCP het beste vindt dat ze gemaakt hebben, dan snap je het echt niet.

Dat zal wel de reden zijn danquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Terreros85 het volgende:

jewel, er loopt een buisje vanuit Alaska met smeltwater, mooi bekeken die Californiërsquote:

quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?

quote:

Je raakt me kwijt...quote:

Die zijn ook lekker jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel ik ook wel wat met de Slavische vrouwen heb hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |