mijn zoon vindt dit leuk, maar die heeft een excuus. die is 6quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef Gehenna het volgende:
Wat is dit trouwens voor niets zeggende meuk?
#geenmanstemtditquote:
Haterquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:21 schreef Sfeermaker het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
Wtf doet dit nummer zo hoog? Sky radio volk, opzouten bitte!!
Wat gaan die topiques toch schnell
Hij klapt en zingt zelfs mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn zoon vindt dit leuk, maar die heeft een excuus. die is 6
Eens...dit is wel echt een wijvenplaat.quote:
Heb em al gefixtquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
we kunnen echt niet verder zonder OP!
Wat een opvoedingquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:20 schreef cafca het volgende:
De top 2000 is een jaarlijks evenement waar 2000 best wel leuke liedjes in willekeurige volgorde gedraaid worden. Geniet ervan!
De top 2000 is een jaarlijks evenement waar 2000 best wel leuke liedjes in willekeurige volgorde gedraaid worden. Geniet ervan!
Ok, dan mag hij blijven staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn zoon vindt dit leuk, maar die heeft een excuus. die is 6
Dat hoop ik niet voor je.quote:
Verder geen nieuws!quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:20 schreef cafca het volgende:
Tja... hij luistert wel alles mee en zeurt niet dat de muziek uit moet. Zo krijgt hij onbewust toch nog veel mee. Ooit komt het goed.quote:
Hij leeft door in ons allenquote:
Je moet je ook een beetje tegen je ouders afzetten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja... hij luistert wel alles mee en zeurt niet dat de muziek uit moet. Zo krijgt hij onbewust toch nog veel mee. Ooit komt het goed.
ach hij vindt Blur, Stevie Wonder en Bob Marley ook al leuk... komt goed!quote:
Ja dat hoort er ook bij inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet je ook een beetje tegen je ouders afzetten natuurlijk
tissues?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Als kleine jongen vond ik dit een bijzonder spannende videoclip.
en hij herkent de stem van John Lennonquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach hij vindt Blur, Stevie Wonder en Bob Marley ook al leuk... komt goed!
Dat heeft iedereen bij Madonna gehadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:26 schreef PippenScottie het volgende:
Als kleine jongen vond ik dit een bijzonder spannende videoclip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |