Goed ideequote:

Ik vond Boys van Sabrina een topnummer (clip? welke clip?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen bij Madonna gehad

Heb je hem Tobias Jesso Jr. Al eens laten horen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en hij herkent de stem van John Lennon

ik had het vooral bij die clip van human naturequote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen bij Madonna gehad

Ach, mijn dochter van vier zit in haar Katy Perry fase. Kan stukken slechter. Leuke clipjes iig..quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn zoon vindt dit leuk, maar die heeft een excuus. die is 6

Mijn moeder destijds over die opheft dat die jezus in de clip zwart was....ik vind het best plausibel.quote:

Die zag ik pas later, veel later op youtube.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Boys van Sabrina een topnummer (clip? welke clip?)

Haha, lachen! Met je zus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn seconds of fame heb ik opgenomen

Dat laatste is positiefquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ach, mijn dochter van vier zit in haar Katy Perry fase. Kan stukken slechter. Leuke clipjes iig..
Taylor Swift vind ze niks, domme liedjes papa ;-)

Nee, dat ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je hem Tobias Jesso Jr. Al eens laten horen?

Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zag ik pas later, veel later op youtube.
Die clip zou rare dingen met me hebben gedaan als ik 9 jaar oud was.

Was de OP in het vorige deel dan ook kapot?quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Staat in het vorige deel
'Men' kan 'm nu zelf gaan halen

Die clip was ook wel provocerend. Zeker voor Amerika in de eighties.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder destijds over die opheft dat die jezus in de clip zwart was....ik vind het best plausibel.
En dat zegt ze nog steeds als die cliip weer eens voorbij komt

Nee, ik bedoel dat daar de goede OP nog staatquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was de OP in het vorige deel dan ook kapot?

Lachen, met de autoquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:29 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee een vriendin om 04:00 vannacht![]()
Vanaf 23:00 elk uur een andere stad geprobeerd

Wie? Ken ik niet. Twan zit in de Nederlandstalige hiphop/rap periode.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef cafca het volgende:
Mijn dochter zit in een Bring me the horizon/of mice and men periode.
Ooit komt het goed.

Okay, dat is waar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat daar de goede OP nog staat

Oh, dat is wel pijnlijkquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wie? Ken ik niet. Twan zit in de Nederlandstalige hiphop/rap periode.

da's niet het ergste.. het ergste is dat ie alle andere muziek stom vindtquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]

Very Metal, met zangers die klinken alsof ze heel erg moeten poepen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]

oh dan komt het nog wel goed inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef cafca het volgende:
Ooit komt het goed.

Belangrijkste is dat er beleving is....quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:30 schreef cafca het volgende:
Ooit komt het goed.

Nederlandersquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog 10 nummertjes en dan komt er weer 1 van mij, Ten Sharp - You

Haha flauwekul, was gewoon in Nederlandquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef Sfeermaker het volgende:
Dan ben je wel echte fan, alsge in HongKong luistert!

Ow dat is ook niet fijn om aan te horen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Very Metal, met zangers die klinken alsof ze heel erg moeten poepen.

quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:31 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nog 10 nummertjes en dan komt er weer 1 van mij, Ten Sharp - You

quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Haha flauwekul, was gewoon in Nederland

Wie in het midden oosten geboren is (zou zijn). Is sowieso niet blank.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder destijds over die opheft dat die jezus in de clip zwart was....ik vind het best plausibel.
En dat zegt ze nog steeds als die cliip weer eens voorbij komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |