SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Ik zwaai naar dieren.
Nee jij bent de God jij bepaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Op is mooi zo toch? Ben niet zo goed in die dingen dus verneuk eerder alles
Geerd kan dat welquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Op is mooi zo toch? Ben niet zo goed in die dingen dus verneuk eerder alles
Vrouwen slaan niet zo hard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d3/goed_gedaan_.html
Waarom mogen vrouwen dat altijd wel doen
Nicequote:
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moequote:
Had je maar geen dutje moeten doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moe
Ff fappen man !!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moe
IK DOE WAT IK WIL IK BEN EEN GROTE JONGENquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Had je maar geen dutje moeten doen
Al gedaanquote:
Dat heb ik altijd als der verplichte dingen gedaan moeten worden of dat ik er voor 12.00 uit moet timmermannen etcquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
Soms heb ik ook van die nachten. Dat ik na 3x fappen uiteindelijk om 4:15 in slaap val.
Vaak ook op nachten dat de wekker om 08:00 alweer gaat.
Gewoon docu kijken op je mobiel man! Worst prison Russai (dolphin prison)quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar weer even liggen en een tweede poging doen
Boek lezen kan ook wel helpen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar weer even liggen en een tweede poging doen
"Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot."quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Met teamleiders en collegas in de kroeg geweest
Thuis, donders. Ik leef nog. Alleen maar Weizenbier gehad. Stuk of 17
Tik tik tik anders wordt de baas boos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot."
Netjes !quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Met teamleiders en collegas in de kroeg geweest
Thuis, donders. Ik leef nog. Alleen maar Weizenbier gehad. Stuk of 17
Mooi is dat, je kijkt om je heen, ziet dat de glazen leeg zijn, en je weet dat er al een rondje is gehaald.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tik tik tik anders wordt de baas boos.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi is dat, je kijkt om je heen, ziet dat de glazen leeg zijn, en je weet dat er al een rondje is gehaald.
Onze ex-stamkroeg handelde in halve liter pullen. Festijn was dat. Maarja mensen verhuizen etc.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]Goede collega's die het snappen.
Na zojuist zijn magnum opus 'Bier' geluisterd te hebben geef ik toe dat de beste man niet om woorden verlegen zit.quote:
Precies. Waarheden in een notendop.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Na zojuist zijn magnum opus 'Bier' geluisterd te hebben geef ik toe dat de beste man niet om woorden verlegen zit.
Jammer dat zijn imago hem een mainstreamcarriëre in de weg staat, alle andere factoren zijn positief.
EZG is een rapper die ook bij Infected records zit.quote:
Ik heb vrij weinig. Wat Nubiles en Itouchmyself momenteel. Download zelden meer. Een kleine voorraad in geval van internetproblemen.quote:
Steeksproefgewijs ga ik 'Rellen in de Hel' afvinken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EZG is een rapper die ook bij Infected records zit.
Nul7negen is Spinal en wat rappers uit Zoetermeer die compleet buiten het boekje gaan (muv het groene boekje). Goede shit, mooie beats en mooi radicaal
Die is erg goed. Zit een stukje hardstyle in, mooie clip, mooie kutkloterijquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Steeksproefgewijs ga ik 'Rellen in de Hel' afvinken.
Vette shit jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is erg goed. Zit een stukje hardstyle in, mooie clip, mooie kutkloterij
Aan de tax?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Wel kut. Was supergezellig in de kroeg en daar zat ik aan de tax. Thuis 3 uurtjes geslapen en wakker geworden door de hoesterij. Wakker worden en weten dat je niet genoeg hebt gehad om comateus door te slapen. Niets in huis, wel zin
EZG heeft nog een mooie plaat: "Ponypack" waarin cocaïnegebruik wordt verheerlijkt. Mooie plaat. Ook met hardstyle invloeden plus een aantrekkelijke dame incluis bivakmuts.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vette shit ja
"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle."
Ik heb aspirinequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geen benzo's in huis zeker? Ik ook niet, enkel concerta.
17 glazen Weizen, maag vol en lekker aangeschoten. Had een paar colas moeten nemen en daarna doorgaan.quote:
Benzo is op doktersrecept.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Benzo en al die andere meuk kun je zo overal kopen?
Ga hem nu luisteren na 2x rellen in de hel. Dacht al dat ponypack met drugs te maken had.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EZG heeft nog een mooie plaat: "Ponypack" waarin cocaïnegebruik wordt verheerlijkt. Mooie plaat. Ook met hardstyle invloeden plus een aantrekkelijke dame incluis bivakmuts.
Tax bedoel je limiet mee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
17 glazen Weizen, maag vol en lekker aangeschoten. Had een paar colas moeten nemen en daarna doorgaan.
MUZ / Nederlandstalige hardcorequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ook wel lekker voor als je opgefokt bent.
Hoe ging je telefonische sollicitatie kerel? Mag je Geerd volgen?quote:
Goed topic. Ook even een plaatje droppen daar!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
MUZ / Nederlandstalige hardcore
Staat erbij.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
MUZ / Nederlandstalige hardcore
Staat erbij.
Zie TT.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe ging je telefonische sollicitatie kerel? Mag je Geerd volgen?
Nee, hij moet morgen een face-to-face gesprek afleggen, o.a. rollenspel en weet ik wat al niet meer.quote:
Nice. Ik wil renwan als conducteur tegen komen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, hij moet morgen een face-to-face gesprek afleggen, o.a. rollenspel en weet ik wat al niet meer.
Maar hij zit nog in de race, dat is wat ik bedoel te zeggen.
Ik ook. Die tijden zijn voorbij voor mij. Lekker pilsje, hakken en genieten. Niets mis meequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:56 schreef dimmak het volgende:
Ik doe liever mijn feestjes zonder pilletjes tegenwoordig.
Mijn 1e pil heb ik mijn innerlijke gabber ontdekt. Was op zo'n industrial feestje met vrouwen in glimmende bikini's met dreadlocks en zware lome bassen en al wat niet meer. Ging hard en goed dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:55 schreef Monopoly het volgende:
totaal offtopic, maar dankzij Squid weer even oudwets hardcore opgezet![]()
Heerlijk plaatje. Weet het allemaal nog zo goed. Pil in je waffel en hakken
De 1e keer is altijd het beste. Vergeet je nooit meer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn 1e pil heb ik mijn innerlijke gabber ontdekt. Was op zo'n industrial feestje met vrouwen in glimmende bikini's met dreadlocks en zware lome bassen en al wat niet meer. Ging hard en goed dat weet ik nog wel.
Tegenwoordig wat minder maar altijd wel mooi en magisch.
Zeg dat. Weet ook mijn 1e keer Efteling nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 1e keer is altijd het beste. Vergeet je nooit meer.
Ik was toen in de avond weer vol gas aan het zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 1e keer is altijd het beste. Vergeet je nooit meer.
Die dinsdag naar de klote?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was toen in de avond weer vol gas aan het zuipen
Teveel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef dimmak het volgende:
Eerste keer was bij mij niet goed luitjes.
Cv en motivatiebriefquote:
Ik ook, halve liters duitse bier aan het klappen. Echt fout.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was toen in de avond weer vol gas aan het zuipen
Ja okéquote:
Ik zag op een gegeven moment de lantaarnpalen door het weiland rijden. Niet best/quote:
Sowieso. IK heb net ook een paar biertjes gedaan met mijn maatje. Heerlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja oké
Was net mijn beste vriend hier
Goede verhalen
Bacootje
Ik vind dat beter dan uitgaan
Donders. Ik had alleen op de top wel dat lekkere gevoel, maar als ik om me heen keek zag ik wat je ziet als je heel lang in je ogen wrijft. Duurde 5 minuten. Ben maar gewoon tegen de muur gaan staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zag op een gegeven moment de lantaarnpalen door het weiland rijden. Niet best/
Had ook een keer dat ik dag erna verjaardag van mijn tante hadquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ook, halve liters duitse bier aan het klappen. Echt fout.
Dat is ook de enige x dat ik gehallucineerd heb. Daarna altijd maar matig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donders. Ik had alleen op de top wel dat lekkere gevoel, maar als ik om me heen keek zag ik wat je ziet als je heel lang in je ogen wrijft. Duurde 5 minuten. Ben maar gewoon tegen de muur gaan staan
Ook gewoon chill dat mijn ouders hem een hele fijne gast vindenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sowieso. IK heb net ook een paar biertjes gedaan met mijn maatje. Heerlijk!
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ook een keer dat ik dag erna verjaardag van mijn tante had
Half 8 thuis 4 uur weer zuipen
Kwam die trip terug
Wat was dat kut zeg
Ik had laatst die dingen met 2cb erin. Dat was echt heftigquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is ook de enige x dat ik gehallucineerd heb. Daarna altijd maar matig.
Ook 2x gedaan. De eerste x viel wel mee. Maar die 2e x was bizar.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had laatst die dingen met 2cb erin. Dat was echt heftig
Zag oude vrouwtjes lopen ineensquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:04 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ook 2x gedaan. De eerste x viel wel mee. Maar die 2e x was bizar._O-
Ik nam ze mee op vrijgezellenfuif en iedereen dacht dat er MDMA in zat. Nog nooit zo gelachen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag oude vrouwtjes lopen ineens
Was echt raar man
Ik zou blij zijn als ik om 4u in de nacht op een groot feest Smintjes zou krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:10 schreef Scuidward het volgende:
Heb een kennis weleens horen pochen dat ze dan naar een feestje ging en Smintjes ging uitdelen.
Vanwege de placebo?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als ik om 4u in de nacht op een groot feest Smintjes zou krijgen.
op een vrijgezellenfeest ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:08 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik nam ze mee op vrijgezellenfuif en iedereen dacht dat er MDMA in zat. Nog nooit zo gelachen.
Nooit echt last van ... maar als je nog wilt kopkluiven wel welkom.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee omdat ik dan gigantisch uit mijn muil stink van alle bier.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nooit echt last van ... maar als je nog wilt kopkluiven wel welkom.
Iedereen had wel ervaring met iets van drugs. Maar dit was volkomen nieuw voor iedereen.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:19 schreef Monopoly het volgende:
Geen drugs meer tegenwoordig. Wel drank.
Maart 2015:
Op vakantie met mijn ouwe in zuid Duitsland op de grens met Oostenrijk. Hele dag op de piste met de snowboard geweest. Aan het eind samen nog pils gedronken onderaan de skipiste. Heerlijke Hefenweizen. Daarna naar onze kamer, alwaar die ouwe natuurlijkerwijs zijn bed verkoos boven een vervolg aan de slingerij.
Op het terras voor appartement nog Hefenweizen gedronken.
Het cafe ging dicht, en ik moest een nieuwe plek zoeken om te zuipen.
Na een wandeling van 20 minuten door Oberstdorf kwam ik terecht op het internationale kaasfestival.
IK HAAT KAAS!!!!! Maar het was de beste dag van mijn leven. Random lopen en random op dat soort plekken terecht komen om je kapot te zuipenWas echt geweldig
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk die ouwe weer (zwaar kachel) in het restaurant tegen gekomen, toen knoflooklikeur gehad. Mijn slagaderen sprongen zowat uit mijn lijf, wat een klerezooi. Was een mooie dag.
Snap het probleem niet helemaal, voornamelijk de koppeling vriendin -> beste vriend.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:18 schreef Tjacka het volgende:
wij zouden keta doen met oud en nieuw
heeft een vriend het tegen zijn vriendin gezegd
en die is weer een vriendin van mijn beste vriend
nu gaat het niet door
Vriendinnen, altijd lastig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:20 schreef Scuidward het volgende:
Haha een kaasfestival hoe verzin je het!
[..]
Snap het probleem niet helemaal, voornamelijk de koppeling vriendin -> beste vriend.
A to the fucking MEN.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:21 schreef Monopoly het volgende:
Waanzin ook om daar zomaar terecht te komen. Daar hou ik van. Avonturen beleven als je pils op hebt.
Eerlijk, geen enkel goed verhaal begint met: "Toen ik op zondag in de kerk zat..."
Het begint altijd met: "Zo, ik was naar de tering toen...."
Zo hoort het leven te zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:21 schreef Monopoly het volgende:
Waanzin ook om daar zomaar terecht te komen. Daar hou ik van. Avonturen beleven als je pils op hebt.
Eerlijk, geen enkel goed verhaal begint met: "Toen ik op zondag in de kerk zat..."
Het begint altijd met: "Zo, ik was naar de tering toen...."
Zo hoort het leven te zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
We waren eens een middag aan het zuipen....
En Wat Er Toen Gebeurde!
Geerdquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:20 schreef Geerd het volgende:
Hier alleen alcoholIk zou niet eens weten hoe ik aan pillen moeten komen
nouquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:20 schreef Scuidward het volgende:
Haha een kaasfestival hoe verzin je het!
[..]
Snap het probleem niet helemaal, voornamelijk de koppeling vriendin -> beste vriend.
Naar wat ik mij herinner ging het cafe om 16.00 dicht voor het diner voor personeel. Alles ging daar eind van de middag ff dicht. Toen ben ik aan de wandel gegaan.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:25 schreef Scuidward het volgende:
Maar Mono, ging het cafe nu zo vroeg dicht of heb je van 09:50 tot 10:10 gelopen tot je het festival had bereikt.
Ah, soort van invincible cock-block achtige constructie.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou
die vriendin wilt dat mijn beste vriend stopt met alle drugs
vandaar
Begrijpelijk. Je zou maar 45 min op je volgende biertje wachten.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar wat ik mij herinner ging het cafe om 16.00 dicht voor het diner voor personeel. Alles ging daar eind van de middag ff dicht. Toen ben ik aan de wandel gegaan.
Sowieso. Zulke mensen moet je om je heen houden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook gewoon chill dat mijn ouders hem een hele fijne gast vinden
Dat scheelt zoveel
Grauwe cultuur en bierquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:28 schreef Tjacka het volgende:
ik ga over twee weken alleen naar dublin
mijn omgeving begrijpt er geen reet van
maar ik heb er echt tering veel zin in
preciesquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sowieso. Zulke mensen moet je om je heen houden.
Laatste tijd niet meer ivm onregelmatigheid op werk, maar heb wel weer zin om ergens een klein feestje in Groningen te pakken. Op de fiets heen en zwalkend terugquote:
herkenbaar nohomoquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:36 schreef Tjacka het volgende:
werd toch licht emotioneel na die opmerkingen
quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
precies
gewoon iemand die zegt
ach tjack als jij je daar goed bij voelt gewoon doen man
ik blijf je altijd steunen als het fout gaat
vind je evengoed wel een doodzieke gast
of
als jij er een avond niet bent met biertjes drinken omdat je naar ajax moet mis ik je echt man
die en die vriend niet
werd toch licht emotioneel na die opmerkingen
Zijn er wel eens HC feestjes in groningen? Ooit eens op Kings Of Core geweest in de buurt.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer ivm onregelmatigheid op werk, maar heb wel weer zin om ergens een klein feestje in Groningen te pakken. Op de fiets heen en zwalkend terug
Ik geloof dat er in Huize Maas regelmatig vliegende beats zijn. In het park 1 keer per jaar ook, dat gaat altijd wel snoeihard. Paradigm organiseert op z'n tijd ook wel goede feestjesquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zijn er wel eens HC feestjes in groningen? Ooit eens op Kings Of Core geweest in de buurt.
Ok, eens in de gaten houden dus.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof dat er in Huize Maas regelmatig vliegende beats zijn. In het park 1 keer per jaar ook, dat gaat altijd wel snoeihard. Paradigm organiseert op z'n tijd ook wel goede feestjes
Ja! Mensen die alleen al lachen als je verteld dat je avond om 1 uur 's nachts begon met peuken halen en dat je 10 minuten later in een vage kroeg stond. Dat soort gasten zijn echt goud waard. Die mogen mij altijd midden in de nacht bellenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:39 schreef dimmak het volgende:
Ik kom er nu ook pas achter wie je echte vrienden zijn. Mensen die je na jaren relaties nog steeds op de raarste tijdstippen bellen om wat te doen.
ja preciesquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
We zijn nog zo jong en we moeten nog zo lang maar is fijn als mensen er voor je zijn 4ever.
Ode aan henquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja! Mensen die alleen al lachen als je verteld dat je avond om 1 uur 's nachts begon met peuken halen en dat je 10 minuten later in een vage kroeg stond. Dat soort gasten zijn echt goud waard. Die mogen mij altijd midden in de nacht bellen
Zulke avondenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja! Mensen die alleen al lachen als je verteld dat je avond om 1 uur 's nachts begon met peuken halen en dat je 10 minuten later in een vage kroeg stond. Dat soort gasten zijn echt goud waard. Die mogen mij altijd midden in de nacht bellen
Alles al geprobeerd maar lukken ho maarquote:
21:00quote:
Om dan ergens op Schiphol in de trein wakker te worden, dat is me echt te vaak overkomenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:55 schreef renwan het volgende:
[..]
21:00
"Schat ik ga even een biertje doen met een vriend, ben over anderhalf uur ofzo wel terug!"
"Veel plezier schat!"
04.00
"WAAR BEN JE GODVERDOMME IDIOOT?"
"ROTERDN WERDF IETS LARER"
Vraag me af waarom ik vrijgezel ben
Misschien toch klein beetje zenuwen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Alles al geprobeerd maar lukken ho maar
Nee eerder te weinig bier ofzo. Dat je zoveel drinkt dat je het wel voelt maar dat je niet in slaap kan vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien toch klein beetje zenuwen?
The Lobster aan het kijken raarrrrrquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee eerder te weinig bier ofzo. Dat je zoveel drinkt dat je het wel voelt maar dat je niet in slaap kan vallen.
Ach ben om 9 uur tenminste weer nuchter
Heb Family Guy opstaan maar alles al gezien op Netflixquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
The Lobster aan het kijken raarrrrr
Wel in bed of zit je nog op de bank?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb Family Guy opstaan maar alles al gezien op Netflix
Zit nu even een peuk te roken bij m'n bureau, ga zo weer liggenquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel in bed of zit je nog op de bank?
Rook je binnen ja?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Zit nu even een peuk te roken bij m'n bureau, ga zo weer liggen
Ik woon 27 hoog, om nou voor elke peuk naar beneden te gaan is ook zoietsquote:
Valt mee, heb zo'n ambi pur spuitding hangen en altijd mijn raam openquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:09 schreef Geerd het volgende:
Hele huis stinkt toch naar de tering man/.
Geen balkon?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik woon 27 hoog, om nou voor elke peuk naar beneden te gaan is ook zoiets
Nee, dit gebouw telt 42 verdiepingen. Te bang voor springers denk ikquote:
Stoppen met rokenquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik woon 27 hoog, om nou voor elke peuk naar beneden te gaan is ook zoiets
Onder de wasemkapquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt mee, heb zo'n ambi pur spuitding hangen en altijd mijn raam open
Staat ergens op de planning jaquote:
Jaaa, die film is akward!quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
The Lobster aan het kijken raarrrrr
Geloof ik meteen, ben ook een periode gestopt geweest maar toch weer ingetraptquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar geleden gedaan, was best een topidee
Kut he!quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Geloof ik meteen, ben ook een periode gestopt geweest maar toch weer ingetrapt
Goed begin toch HC worden = stoppen met rokenquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Geloof ik meteen, ben ook een periode gestopt geweest maar toch weer ingetrapt
Mag je als HC niet roken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed begin toch HC worden = stoppen met roken
Ja dat hielp bij mij dus ookquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kut he!
Ik ben zo'n smatsige e-sigaret gaan roken, heeft nog gewerkt ook
Dan zie ik ze regelmatig de regels overtredenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan zie ik ze regelmatig de regels overtreden
heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ! Maar gewoon nieuwe baan kappen met die shit
Die zenuwen zouden dan waarschijnlijk een excuus zijn om door te gaanquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ! Maar gewoon nieuwe baan kappen met die shit
Bijna een uur, ze proberen veel dingen van tegenwoordig er in te stoppen maar je moet ze wel ff doorhebben volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geerdje.
Hoe ver ben je met de film?
Wat ben je aan t kijken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bijna een uur, ze proberen veel dingen van tegenwoordig er in te stoppen maar je moet ze wel ff doorhebben volgens mij.
Een tijd terug dat ik de film gezien heb, dus vat even de link naar tegenwoordig niet, maar zeker het afkijken waardquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:20 schreef Geerd het volgende:
Bijna een uur, ze proberen veel dingen van tegenwoordig er in te stoppen maar je moet ze wel ff doorhebben volgens mij.
Youth (2015) - IMDbquote:
nicequote:Op dinsdag 29 december 2015 03:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel in de bios.
Films downloaden doe ik eigenlijk helemaal niet. Wel Netflixen!
Afgekeken, wtf vage shitquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel in de bios.
Films downloaden doe ik eigenlijk helemaal niet. Wel Netflixen!
Jeweet, strak gekleed onderweg enzoquote:
Nice succes man, ben zometeen weg misschien naar Duitsland dus geen internet. Maar ik zal voor je tot Geerd bidden als ik ergens pilsje doe drinken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Jeweet, strak gekleed onderweg enzo
#negerissuesquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:33 schreef renwan het volgende:
Nieuwe broek aan maar mn ballen worden een beetje afgekneld
Ik ben vanbinnen totaal neger jaquote:
Katersquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:42 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een belachelijke kater trouwens.
Een oom van mij heeft in een flat van 12 verdiepingen gewoond (kom er nog steeds wel eens met bezorgen) waar in elke lifthal een raam zit dat open kanquote:Op dinsdag 29 december 2015 03:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee, dit gebouw telt 42 verdiepingen. Te bang voor springers denk ik
Vraag of 'ie even opzij gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:06 schreef renwan het volgende:
Ik zit achter een stoptrein met vertraging, je verwacht het niet!
Ik weet niet of dat nou zo'n goede voorbereiding isquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:16 schreef renwan het volgende:
Ik zit in de trein, onderweg naar hc sollicitatie met fucking Steen op
Door Geerd blijkt dat HC's Steen luisteren!quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou zo'n goede voorbereiding is
En liters bier van hun ouders krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Door Geerd blijkt dat HC's Steen luisteren!
Mijn pa geeft me nooit bierquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
En liters bier van hun ouders krijgen.
Je begint oud te worden, de katers gaan langer wordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 10:42 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een belachelijke kater trouwens.
Merk je het ook al?quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je begint oud te worden, de katers gaan langer worden
Gr gr
Ik moet leren om vroeg op bed te gaan als ik de volgende dag moet werken en niet tot 2u in een kroeg moet zitten om vervolgens hier nog even te gaan baggeren.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je begint oud te worden, de katers gaan langer worden
Gr gr
Conclusie: je bent al oudquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik moet leren om vroeg op bed te gaan als ik de volgende dag moet werken en niet tot 2u in een kroeg moet zitten om vervolgens hier nog even te gaan baggeren.
Klopt wel ja..quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Conclusie: je bent al oud
Alleen mentaal maak je nog puber beslissingen huehue
Tijd voor rollatorquote:
Een pen? Ik schrijf met pennenquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:52 schreef Cassius het volgende:
[..]
Oh nee, dat is ook zo. Wel een p.. nee laat maar.
Praat mij anders even een complex aanquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tijd voor rollator
[..]
Een pen? Ik schrijf met pennen
IK BEDOELDE NATUURLIJK EEN POTLOOD, THAT'S IT, POTLOOD!1quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een pen? Ik schrijf met pennen
Tijd voor rimpelcremequote:Op dinsdag 29 december 2015 11:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Praat mij anders even een complex aan
Iedereen is bier halen voor vanacht!quote:
Er zijn hier belangrijkere zaken dan bier momenteel!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is bier halen voor vanacht!
Wat is er dan allemaal gebeurd vannachtquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Er zijn hier belangrijkere zaken dan bier momenteel!
Nee wat is er net gebeurd dat is de vraag!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan allemaal gebeurd vannacht
Je bent meteen HC gewordenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee wat is er net gebeurd dat is de vraag!![]()
![]()
Overdrijven is een vakquote:
Ze hebben je niet meteen HC gemaaktquote:
Lekkaah! !! Welk onderdeel ?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:21 schreef renwan het volgende:
MAAR IK BEN GODVERDOMME WEL WEER DOOR EN MIJN TELEFOON ZET NU SPONTAAN STEEN OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet nog komen maar dat zit goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:28 schreef Geerd het volgende:
Renwan hebben ze je leuter al opgemeten bij de medische keuring ??
Minimaal 35cm dat wist je toch wel ?
De 12e psychologische test en daarna de medischequote:
Psychologische test was weeer beetje lullen ofniet ,?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:29 schreef renwan het volgende:
[..]
De 12e psychologische test en daarna de medische
Komt de 12e zeg ik toch, heb nu net derde gesprek gehadquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Psychologische test was weeer beetje lullen ofniet ,?
Of deden ze daar nog lastig ?
12e pasquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:32 schreef renwan het volgende:
[..]
Komt de 12e zeg ik toch, heb nu net derde gesprek gehad
Ze moeten zn biergedrag nog goedkeurenquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze hebben je niet meteen HC gemaakt
Exact 2 weken, vind het nog snel hoor. Ze willen voor eind januari alles gedaan hebbenquote:
Ze willen testen of hij wel hard genoeg kan zuipen om HC te worden!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:33 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ze moeten zn biergedrag nog goedkeuren
Spannend man !! So far So Good !!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Exact 2 weken, vind het nog snel hoor. Ze willen voor eind januari alles gedaan hebben
Vanavond kerstborrel in Dordt, komt goedquote:Op dinsdag 29 december 2015 13:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spannend man !! So far So Good !!!
Kun je vanaaf iig zuipen !!!!
Alweer aan het bier?quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Gefeliciteerd renwan ik heb een gulpener uit de tap op je gedronken geen gladiator maar toch!
De enige echte goede leeftquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:09 schreef Geerd het volgende:
Vandaag beetje een middag dienstje dus optijd weer 22.15 thuis en nog een gladiator liggen !!
Ik ga rond 5 uur van HS naar Dordrechtquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:11 schreef Geerd het volgende:
Broodjes weer gesmeerd (bevalt best goed minder snaaien en scheelt veel geld) fapje maggen en naar Rotjeknor
Jij wel !!quote:Op dinsdag 29 december 2015 14:46 schreef renwan het volgende:
Even een biertje klappen hoor, mag vandaag wel
Vanavond lekker een biertje klappen op dit heugelijke feit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |