SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Ik zwaai naar dieren.
Nee jij bent de God jij bepaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Op is mooi zo toch? Ben niet zo goed in die dingen dus verneuk eerder alles
Geerd kan dat welquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Op is mooi zo toch? Ben niet zo goed in die dingen dus verneuk eerder alles
Vrouwen slaan niet zo hard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d3/goed_gedaan_.html
Waarom mogen vrouwen dat altijd wel doen
Nicequote:
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moequote:
Had je maar geen dutje moeten doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moe
Ff fappen man !!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moe
IK DOE WAT IK WIL IK BEN EEN GROTE JONGENquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Had je maar geen dutje moeten doen
Al gedaanquote:
Dat heb ik altijd als der verplichte dingen gedaan moeten worden of dat ik er voor 12.00 uit moet timmermannen etcquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
Soms heb ik ook van die nachten. Dat ik na 3x fappen uiteindelijk om 4:15 in slaap val.
Vaak ook op nachten dat de wekker om 08:00 alweer gaat.
Gewoon docu kijken op je mobiel man! Worst prison Russai (dolphin prison)quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar weer even liggen en een tweede poging doen
Boek lezen kan ook wel helpen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar weer even liggen en een tweede poging doen
"Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot."quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Met teamleiders en collegas in de kroeg geweest
Thuis, donders. Ik leef nog. Alleen maar Weizenbier gehad. Stuk of 17
Tik tik tik anders wordt de baas boos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot."
Netjes !quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Met teamleiders en collegas in de kroeg geweest
Thuis, donders. Ik leef nog. Alleen maar Weizenbier gehad. Stuk of 17
Mooi is dat, je kijkt om je heen, ziet dat de glazen leeg zijn, en je weet dat er al een rondje is gehaald.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tik tik tik anders wordt de baas boos.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi is dat, je kijkt om je heen, ziet dat de glazen leeg zijn, en je weet dat er al een rondje is gehaald.
Onze ex-stamkroeg handelde in halve liter pullen. Festijn was dat. Maarja mensen verhuizen etc.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]Goede collega's die het snappen.
Na zojuist zijn magnum opus 'Bier' geluisterd te hebben geef ik toe dat de beste man niet om woorden verlegen zit.quote:
Precies. Waarheden in een notendop.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Na zojuist zijn magnum opus 'Bier' geluisterd te hebben geef ik toe dat de beste man niet om woorden verlegen zit.
Jammer dat zijn imago hem een mainstreamcarriëre in de weg staat, alle andere factoren zijn positief.
EZG is een rapper die ook bij Infected records zit.quote:
Ik heb vrij weinig. Wat Nubiles en Itouchmyself momenteel. Download zelden meer. Een kleine voorraad in geval van internetproblemen.quote:
Steeksproefgewijs ga ik 'Rellen in de Hel' afvinken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EZG is een rapper die ook bij Infected records zit.
Nul7negen is Spinal en wat rappers uit Zoetermeer die compleet buiten het boekje gaan (muv het groene boekje). Goede shit, mooie beats en mooi radicaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |