SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 2% gewijzigd door renwan op 28-12-2015 22:05:51 ]Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Met de connectie met Geerd die jij hebt kan het niet meer is gaan!quote:
Ik vind deze dag toch best legendarisch genoeg om het niet ongemerkt voorbij te laten gaanquote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de connectie met Geerd die jij hebt kan het niet meer is gaan!
Nee dat denk ik niet, ze willen ook nog referentie's afbellen. Lijkt me niet dat ze dat zo pal voor mijn neus gaan doenquote:Op maandag 28 december 2015 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoor je morgen ook of je bent aangenomen ?
Je bent morgen niet de enigste die komt denk ik dus word je weer weggestuurd naar de wachtkamerquote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, ze willen ook nog referentie's afbellen. Lijkt me niet dat ze dat zo pal voor mijn neus gaan doen
Maar ze lijken wel haast te hebben zeg, woensdag bellen, vandaag weer en morgen meteen daarheen. Pfoequote:Op maandag 28 december 2015 18:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent morgen niet de enigste die komt denk ik dus word je weer weggestuurd naar de wachtkamer
Ja echt hè dat dacht ik ook al !quote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar ze lijken wel haast te hebben zeg, woensdag bellen, vandaag weer en morgen meteen daarheen. Pfoe
Misschien meteen een kleine testquote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar ze lijken wel haast te hebben zeg, woensdag bellen, vandaag weer en morgen meteen daarheen. Pfoe
Flexibiliteit, checkquote:
Stel je voor dat ik een trein samen met Geerd zou hebben, booooohquote:Op maandag 28 december 2015 18:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We moeten met z'n allen gaan chillen in een eerste klas trein dan.
Die chicks weten dan niet wat ze meemaken als we binnen komen lopen, glijden zo van hun stoel afquote:Op maandag 28 december 2015 18:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik een trein samen met Geerd zou hebben, boooooh
Die gaan zo hard soppen dat je kunt gaan zwemmen in die coupequote:Op maandag 28 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Die chicks weten dan niet wat ze meemaken als we binnen komen lopen, glijden zo van hun stoel af
Nouja Geerd neukt sowieso al chicks in de personeels cabine.quote:Op maandag 28 december 2015 18:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Die chicks weten dan niet wat ze meemaken als we binnen komen lopen, glijden zo van hun stoel af
VEEERSE VIS!quote:Op maandag 28 december 2015 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gaan zo hard soppen dat je kunt gaan zwemmen in die coupe
Drink all the Juicequote:Op maandag 28 december 2015 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gaan zo hard soppen dat je kunt gaan zwemmen in die coupe
Mwoah om half vier naar bed gaan en dan om half tien opstaan ben ik niet voor gemaakt.quote:
Nee man dan mis je teveel slaap waarom zo vroeg 2 akker ?quote:Op maandag 28 december 2015 19:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah om half vier naar bed gaan en dan om half tien opstaan ben ik niet voor gemaakt.
Lekkaahquote:Op maandag 28 december 2015 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga lekker aan het eerste biertje beginnen
Was vergeten dat ik moest helpen met een klote meubel opzettne.quote:Op maandag 28 december 2015 19:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee man dan mis je teveel slaap waarom zo vroeg 2 akker ?
Ze vieren je telefoongesprek.quote:Op maandag 28 december 2015 19:15 schreef renwan het volgende:
Volgens mij is hier een vuurwerkshow gaande, de tering wat een geknal
Ik moet ook overstappen op goedkoper bier denk ik...quote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
2.70 per sixpack nog geen 4 euro per dag
Sta je raar te kijken als die echt voorbij komtquote:Op maandag 28 december 2015 19:16 schreef Simterklaas het volgende:
Straight from the yard!
[ afbeelding ]
Alpha heb jij altijd hequote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik moet ook overstappen op goedkoper bier denk ik...
Het is dat ik het al jaren niet meer doe, anders had ik het voor je gedaanquote:Op maandag 28 december 2015 19:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sta je raar te kijken als die echt voorbij komt
Klopt alfa kratten zijn wel duur statiegeld etc. Nu had ik ze in de aanbieding normaal koop ik een kratje 10 euro 20 halve liters bij de Rewe in Duitsland, maar dan heb ik het statiegeld nog niet geteld, maar goed dat krijg je toch terug.quote:
Altijd wel 2 kratten koud staan.quote:
Sowieso goede oudersquote:Op maandag 28 december 2015 19:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Altijd wel 2 kratten koud staan.
Helaas nu met de feestdagen zijn de winkels niet altijd los.
Dus de voorraad was geslonken gelukkig kwamen pa en ma met 90 halve liters 1tray over nog
Whehehe wel eens gepakt ?quote:Op maandag 28 december 2015 19:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het is dat ik het al jaren niet meer doe, anders had ik het voor je gedaan
Ze zagen SL! !!quote:Op maandag 28 december 2015 19:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ben maar een keer in aanraking gekomen met politie voor 20 km te hard rijden 50 waar je 30 mocht. Gelukkig lieten ze me gaan met een waarschuwing!
Tippelen ??quote:Op maandag 28 december 2015 19:43 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb ook nog een boete open. Thuglife.
MEVROUW, WACHT, IK BEN NOG NIET KLAAR! WACHT!quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was je al klaar of zat he alsnog met een half volle blaas?
quote:Op maandag 28 december 2015 19:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
MEVROUW, WACHT, IK BEN NOG NIET KLAAR! WACHT!
Grootste druk was wel van de ketel.quote:Op maandag 28 december 2015 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was je al klaar of zat he alsnog met een half volle blaas?
wat kost dat grapje?quote:Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Grootste druk was wel van de ketel.
Heb jij er nooit eentje op heterdaad betrapt? Ik kan je wel tips geven en dan krijg je misschien wel promotie!quote:
Nope, die lui zijn ook niet dom denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 19:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb jij er nooit eentje op heterdaad betrapt? Ik kan je wel tips geven en dan krijg je misschien wel promotie!
Nee, het was pas grappig als ik ook deze boete niet binnen had gekregen, net zoals 6 jaar geleden.quote:
Kak man dat is zonde geld.quote:
Dure buurvrouw.quote:Op maandag 28 december 2015 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kak man dat is zonde geld.
10 kratten bier 100 loempia's 2 keer neuken met de buurvrouw
Gewoon midden in de spitsquote:Op maandag 28 december 2015 19:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope, die lui zijn ook niet dom denk ik
1 of 2 zitten gewoon op de uitkijk hebben netjes een kaartje of juist niet maar werken gewoon mee sta ik weer 5 min te pennen
Pff anders ik wel mooie buuf ze is lang lang haar goede voorgevel en kont (toen ze op visite waren haf ze zo een strak rokje aan godver de slet)quote:Op maandag 28 december 2015 19:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Damn. Krijg spontaan zin in een potje seks met zo'n girl next door.
Hoeveel heb je geïnvesteerd dan?quote:Op maandag 28 december 2015 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat wel lekker met pokeren. Binnen kwartiertje toernooitje gewonnen en 15 eurie in de pocket
Klinkt geil man!quote:Op maandag 28 december 2015 20:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff anders ik wel mooie buuf ze is lang lang haar goede voorgevel en kont (toen ze op visite waren haf ze zo een strak rokje aan godver de slet)
Als ik der spreek word ik altijd wel een beetje verlegen 😳
buy in was 2 euro. Dus netto 13 euro gewonnen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoeveel heb je geïnvesteerd dan?
Met zulke bedragen blijft het wel leuk !quote:Op maandag 28 december 2015 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
buy in was 2 euro. Dus netto 13 euro gewonnen.
Daarom, ik ga nooit meer inzetten dan 5 euro voor een toernooitje. Sta nu op ongeveer 50 euro in de plus na half jaartje spelen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Met zulke bedragen blijft het wel leuk !
Dat is wel netjes ik zou die 13 euro pakken, en er een krat bier of bak chinees voor halen.quote:Op maandag 28 december 2015 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom, ik ga nooit meer inzetten dan 5 euro voor een toernooitje. Sta nu op ongeveer 50 euro in de plus na half jaartje spelen.
Welk platform?quote:Op maandag 28 december 2015 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom, ik ga nooit meer inzetten dan 5 euro voor een toernooitje. Sta nu op ongeveer 50 euro in de plus na half jaartje spelen.
En die leeft niet meer?quote:Op maandag 28 december 2015 20:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik kende iemand die verdiende zijn dagelijks onderhoud met poker.
Net tweede toernooitje gespeeld en derde geworden. Toch nog 3 euro winst (3de plek is 5 euro).quote:Op maandag 28 december 2015 20:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ik zou die 13 euro pakken, en er een krat bier of bak chinees voor halen.
Via PKR. Vind de interface wel lekker spelen.quote:
Oma?quote:
Powernaps niet waarderenquote:
Nog suffer en moeër wakker worden dan dat je al was voordat je ging slapenquote:
Niet fatsoenlijk powernappen en fitter wakker wordenquote:Op maandag 28 december 2015 20:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nog suffer en moeër wakker worden dan dat je al was voordat je ging slapen
Ik dacht hetzelfdequote:
Gast, let jij wel eens op?quote:
Uhmzz iets met voetbal?quote:Op maandag 28 december 2015 20:47 schreef renwan het volgende:
Er is in het parkje hiernaast een of ander theaterachtig evenement bezig. Vind het helemaal best maar deed me er wel aan denken dat ik bezwaar moet maken voor een evenement begin volgend jaar
Heb je goed ff serieus aanpakken, en je hebt een super baantje !!quote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef renwan het volgende:
Ik ga vannacht trouwens niet zitten nachtbaggeren, morgen fris en fruitig zijn natuurlijk
Nee, een luchtkussen festivalquote:
Wel even een Gladiator opentrekken nu, dat red ik nogquote:Op maandag 28 december 2015 20:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je goed ff serieus aanpakken, en je hebt een super baantje !!
Hou de site in de gaten zou ik zeggenquote:Op maandag 28 december 2015 20:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee ik ben moe.
ik wil ook conducteur worden.
Ja man makkelijk! !quote:Op maandag 28 december 2015 20:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Wel even een Gladiator opentrekken nu, dat red ik nog
Woon je in de buurt van Den Haag?quote:Op maandag 28 december 2015 20:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee ik ben moe.
ik wil ook conducteur worden.
Leef je dan maar uit en solliciteerquote:Op maandag 28 december 2015 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ongeveer 250km ofzo er vandaan
Lolquote:Op maandag 28 december 2015 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ongeveer 250km ofzo er vandaan
quote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Geerd het volgende:
Godver man ben nog zenuwachtiger dan renwan misschien wel hoe gaaf zal dat zijn man
Maar sowieso, een echte fatsoenlijke baan kan ik wel gebruiken. Eindelijk een beetje vastigheid, verhuizen enzoquote:Op maandag 28 december 2015 21:09 schreef Geerd het volgende:
Godver man ben nog zenuwachtiger dan renwan misschien wel hoe gaaf zal dat zijn man
vooral als je in zo een klote trein zit die automatisch de verwarming aanzetquote:Op maandag 28 december 2015 21:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Op het moment zit ik rustig met mijn Gladiator dus als je nu zenuwachtig bent win je inderdaad
Morgen zal het wel weer zweten worden in de trein
En een beetje zenuwenscheetjes latenquote:Op maandag 28 december 2015 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
vooral als je in zo een klote trein zit die automatisch de verwarming aanzet
JA WAT IS DITquote:Op maandag 28 december 2015 20:52 schreef renwan het volgende:
Ik ga vannacht trouwens niet zitten nachtbaggeren, morgen fris en fruitig zijn natuurlijk
JE WORD GEEN HC DOOR TE BAGGEREN!quote:
GEEN TITELS MEER TOCHquote:
Er is nog slechts een titel en die title is "GEERD"quote:
Geerd is geen titel, Geerd is de schepperquote:Op maandag 28 december 2015 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is nog slechts een titel en die title is "GEERD"
Goede correctie, Geerd is Geerd en past in geen enkel hokje!quote:Op maandag 28 december 2015 21:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd is geen titel, Geerd is de schepper
Ben je dood?quote:
Die fouten zit er al een tijdje in hoorquote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef renwan het volgende:
Welke lul heeft de OP gemaakt? Zaten gewoon nog fouten in de spoiler!
Oh ze zijn gefixt iig en Simterklaas zijn graffititrein toegevoegdquote:Op maandag 28 december 2015 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die fouten zit er al een tijdje in hoor
quote:Op maandag 28 december 2015 22:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh ze zijn gefixt iig en Simterklaas zijn graffititrein toegevoegd
Zie het, geen doe baar materiaal aanwezigquote:
quote:
Ik bespeur tegenstrijdighedenquote:
Je had iets anders verwacht van Opso?quote:
Tieten, kut, bier, mensen die hc willen worden.quote:
Ik heb geen verwachtingen meer bij Opsoquote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je had iets anders verwacht van Opso?
quote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Tieten, kut, bier, mensen die hc willen worden.
The usual
Ze durft niet eens, poesje dat ze d'r is.quote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen meer bij Opso
Bij Opso moet je altijd verwachtingen hebben, vooral tegenstrijdig anders kun je stellen dat Opso's account gehackt is.quote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen meer bij Opso
Hier trek ik mijn broek niet voor uit, inderdaadquote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie het, geen doe baar materiaal aanwezig
quote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij Opso moet je altijd verwachtingen hebben, vooral tegenstrijdig anders kun je stellen dat Opso's account gehackt is.
Beter houd je die broek aan!quote:Op maandag 28 december 2015 22:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hier trek ik mijn broek niet voor uit, inderdaad
Het is een waar statement tot anders wordt bewezen!quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is een waar statement tot anders wordt bewezen!
Nog geneukt opso?quote:
Opso is sowieso haramquote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wow, is haram! Wat denk je wel niet?
quote:Op maandag 28 december 2015 22:41 schreef Cassius het volgende:
[..]
De Zweedse ambassade is vanwege de feestdagen gesloten.
Dankjequote:
Dan moet je aan Sneeuw vragen of hij zin heeft om dat kunstwerkje te veranderenquote:Op maandag 28 december 2015 22:41 schreef M4rc0 het volgende:
In de OP wordt nog steeds gepraat over profeten en apostelen
Ik schreef een nieuwe. Tzt...quote:Op maandag 28 december 2015 22:41 schreef M4rc0 het volgende:
In de OP wordt nog steeds gepraat over profeten en apostelen
Gooi er maar uit hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Dan moet je aan Sneeuw vragen of hij zin heeft om dat kunstwerkje te veranderen
Ik laat hem liever staan tot je een nieuwe hebt dan, vind het zonde om dat meesterwerk weg te gooienquote:Op maandag 28 december 2015 22:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik schreef een nieuwe. Tzt...
[..]
Gooi er maar uit hoor.
Moeten we Geerd niet eerst laten beslissen?quote:Op maandag 28 december 2015 22:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Morgen ben ik weg een tijdje overdag maar ik kijk wel of het die avond kan.
Sowieso zou ik zo nu en dan iets nieuws schrijven.quote:Op maandag 28 december 2015 22:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Moeten we Geerd niet eerst laten beslissen?
Mogen er wel nog een paar vaste gasten van het café in dan?quote:Op maandag 28 december 2015 22:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sowieso zou ik zo nu en dan iets nieuws schrijven.
En komt wel goed hoor, ik maak eentje die echt over het Geerd geloof spreekt.
Geen idee, we zullen zien.quote:Op maandag 28 december 2015 22:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Mogen er wel nog een paar vaste gasten van het café in dan?
Wees geen bitchquote:
HOI!quote:Op maandag 28 december 2015 22:54 schreef Werkman het volgende:
GEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb toch geen glazen bol, wat ik schrijf verschilt per moment, overigens hebben we Geerd dat is toch al heel veel waard?quote:
TETTENquote:
OPSOquote:
HOERRRRRquote:
Oh heb niks gzegd dan.quote:Op maandag 28 december 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo ik nou weer dan, als iemand anders tetten of hoeren zegt is het wel prima?
Jij bent gewoon een attentionwhorequote:Op maandag 28 december 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo ik nou weer dan, als iemand anders tetten of hoeren zegt is het wel prima?
Ik ben blank verdommequote:
Dat verklaard die 30cm welquote:Op maandag 28 december 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeggen die niggers allemaal
Sssstquote:Op maandag 28 december 2015 23:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
dat kunstenaartje gario je nog niet heeft aangeklaagd.
Teringlijerquote:Op maandag 28 december 2015 23:21 schreef renwan het volgende:
Ik zit wat in mijn mailbox te neuzen, wat ik daar allemaal tegenkom joh. Ik was vroeger echt een arrogant teringlijertje
Teringlijerquote:Op maandag 28 december 2015 23:21 schreef renwan het volgende:
Ik zit wat in mijn mailbox te neuzen, wat ik daar allemaal tegenkom joh. Ik was vroeger echt een arrogant teringlijertje
Ja?quote:
Whut?quote:
Paar treinen eerder nemen man als der wat gebeurt kun je nog omreizen ofzo.quote:Op maandag 28 december 2015 23:30 schreef renwan het volgende:
Nog maar even een groen hoertje en dan braaf naar bed
Zat al in de planningquote:Op maandag 28 december 2015 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar treinen eerder nemen man als der wat gebeurt kun je nog omreizen ofzo.
Neem een blikje gladiator mee, en zeg dat je ook kan inschatten wanneer mensen dronken zijn.quote:
Lijkt me een strak planquote:Op maandag 28 december 2015 23:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Neem een blikje gladiator mee, en zeg dat je ook kan inschatten wanneer mensen dronken zijn.
Hommoquote:Op maandag 28 december 2015 23:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik sla vandaag even over wat betreft alcohol
Hoeveel heb je op dan ?quote:Op maandag 28 december 2015 23:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan
Goffedomme zin in meer bier
1 Gladiator en 2 normale halve liters, dan ben ik morgen perfect nuchterquote:
Ja joh zatquote:Op maandag 28 december 2015 23:41 schreef renwan het volgende:
[..]
1 Gladiator en 2 normale halve liters, dan ben ik morgen perfect nuchter
Ohja en nu wat gras, maar hierna wel naar bedquote:
Hoelaat wekker ?quote:Op maandag 28 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Ohja en nu wat gras, maar hierna wel naar bed
09:30!quote:
Hoelaat moet jij eruit dan ?quote:Op maandag 28 december 2015 23:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Als je laat opstaan gewend ben wel ja
Laatste week of niet ?quote:Op maandag 28 december 2015 23:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik heb vakantieM'n ritme is fucked up
Wat voor opleiding doe je?quote:Op maandag 28 december 2015 23:51 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik heb vakantieM'n ritme is fucked up
00.15 thuis kleren uit pc opstarten oven aan 00 25 bier !!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hoer laat ben je thuis man i kga zo slapen
Nice man!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
00.15 thuis kleren uit pc opstarten oven aan 00 25 bier !!
Hij is een God die blikken bier klapt. Onze Godquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:10 schreef Studeur het volgende:
Mag ik vragen wie Geerd is en waarom hij zo bijzonder en populair is?
Bier klappen eer ik altijdquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij is een God die blikken bier klapt. Onze God![]()
EER GEERD
Wat wil je nog meer in je leven?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:10 schreef Studeur het volgende:
Hij heeft het wel gemaakt, je eigen SC op FOK!![]()
Dan mag het.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt je uitspraak eerde ik, ik geloofde dat die uit Geerd kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |