SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Ik zwaai naar dieren.
Nee jij bent de God jij bepaaldquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Op is mooi zo toch? Ben niet zo goed in die dingen dus verneuk eerder alles
Geerd kan dat welquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:31 schreef Geerd het volgende:
Op is mooi zo toch? Ben niet zo goed in die dingen dus verneuk eerder alles
Vrouwen slaan niet zo hard.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d3/goed_gedaan_.html
Waarom mogen vrouwen dat altijd wel doen
Nicequote:
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moequote:
Had je maar geen dutje moeten doenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moe
Ff fappen man !!quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet door zenuwen ofzo, ben gewoon niet moe
IK DOE WAT IK WIL IK BEN EEN GROTE JONGENquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Had je maar geen dutje moeten doen
Al gedaanquote:
Dat heb ik altijd als der verplichte dingen gedaan moeten worden of dat ik er voor 12.00 uit moet timmermannen etcquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
Soms heb ik ook van die nachten. Dat ik na 3x fappen uiteindelijk om 4:15 in slaap val.
Vaak ook op nachten dat de wekker om 08:00 alweer gaat.
Gewoon docu kijken op je mobiel man! Worst prison Russai (dolphin prison)quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar weer even liggen en een tweede poging doen
Boek lezen kan ook wel helpen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:49 schreef renwan het volgende:
Ik ga maar weer even liggen en een tweede poging doen
"Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot."quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Met teamleiders en collegas in de kroeg geweest
Thuis, donders. Ik leef nog. Alleen maar Weizenbier gehad. Stuk of 17
Tik tik tik anders wordt de baas boos.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot."
Netjes !quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Met teamleiders en collegas in de kroeg geweest
Thuis, donders. Ik leef nog. Alleen maar Weizenbier gehad. Stuk of 17
Mooi is dat, je kijkt om je heen, ziet dat de glazen leeg zijn, en je weet dat er al een rondje is gehaald.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tik tik tik anders wordt de baas boos.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi is dat, je kijkt om je heen, ziet dat de glazen leeg zijn, en je weet dat er al een rondje is gehaald.
Onze ex-stamkroeg handelde in halve liter pullen. Festijn was dat. Maarja mensen verhuizen etc.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]Goede collega's die het snappen.
Na zojuist zijn magnum opus 'Bier' geluisterd te hebben geef ik toe dat de beste man niet om woorden verlegen zit.quote:
Precies. Waarheden in een notendop.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Na zojuist zijn magnum opus 'Bier' geluisterd te hebben geef ik toe dat de beste man niet om woorden verlegen zit.
Jammer dat zijn imago hem een mainstreamcarriëre in de weg staat, alle andere factoren zijn positief.
EZG is een rapper die ook bij Infected records zit.quote:
Ik heb vrij weinig. Wat Nubiles en Itouchmyself momenteel. Download zelden meer. Een kleine voorraad in geval van internetproblemen.quote:
Steeksproefgewijs ga ik 'Rellen in de Hel' afvinken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EZG is een rapper die ook bij Infected records zit.
Nul7negen is Spinal en wat rappers uit Zoetermeer die compleet buiten het boekje gaan (muv het groene boekje). Goede shit, mooie beats en mooi radicaal
Die is erg goed. Zit een stukje hardstyle in, mooie clip, mooie kutkloterijquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Steeksproefgewijs ga ik 'Rellen in de Hel' afvinken.
Vette shit jaquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die is erg goed. Zit een stukje hardstyle in, mooie clip, mooie kutkloterij
Aan de tax?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:37 schreef Monopoly het volgende:
Wel kut. Was supergezellig in de kroeg en daar zat ik aan de tax. Thuis 3 uurtjes geslapen en wakker geworden door de hoesterij. Wakker worden en weten dat je niet genoeg hebt gehad om comateus door te slapen. Niets in huis, wel zin
EZG heeft nog een mooie plaat: "Ponypack" waarin cocaïnegebruik wordt verheerlijkt. Mooie plaat. Ook met hardstyle invloeden plus een aantrekkelijke dame incluis bivakmuts.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:37 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vette shit ja
"We willen rellen in de hel want in de hemel is geen hardstyle."
Ik heb aspirinequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Geen benzo's in huis zeker? Ik ook niet, enkel concerta.
17 glazen Weizen, maag vol en lekker aangeschoten. Had een paar colas moeten nemen en daarna doorgaan.quote:
Benzo is op doktersrecept.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Benzo en al die andere meuk kun je zo overal kopen?
Ga hem nu luisteren na 2x rellen in de hel. Dacht al dat ponypack met drugs te maken had.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EZG heeft nog een mooie plaat: "Ponypack" waarin cocaïnegebruik wordt verheerlijkt. Mooie plaat. Ook met hardstyle invloeden plus een aantrekkelijke dame incluis bivakmuts.
Tax bedoel je limiet mee?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
17 glazen Weizen, maag vol en lekker aangeschoten. Had een paar colas moeten nemen en daarna doorgaan.
MUZ / Nederlandstalige hardcorequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:48 schreef Monopoly het volgende:
Ook wel lekker voor als je opgefokt bent.
Hoe ging je telefonische sollicitatie kerel? Mag je Geerd volgen?quote:
Goed topic. Ook even een plaatje droppen daar!quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
MUZ / Nederlandstalige hardcore
Staat erbij.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
MUZ / Nederlandstalige hardcore
Staat erbij.
Zie TT.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hoe ging je telefonische sollicitatie kerel? Mag je Geerd volgen?
Nee, hij moet morgen een face-to-face gesprek afleggen, o.a. rollenspel en weet ik wat al niet meer.quote:
Nice. Ik wil renwan als conducteur tegen komen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, hij moet morgen een face-to-face gesprek afleggen, o.a. rollenspel en weet ik wat al niet meer.
Maar hij zit nog in de race, dat is wat ik bedoel te zeggen.
Ik ook. Die tijden zijn voorbij voor mij. Lekker pilsje, hakken en genieten. Niets mis meequote:Op dinsdag 29 december 2015 01:56 schreef dimmak het volgende:
Ik doe liever mijn feestjes zonder pilletjes tegenwoordig.
Mijn 1e pil heb ik mijn innerlijke gabber ontdekt. Was op zo'n industrial feestje met vrouwen in glimmende bikini's met dreadlocks en zware lome bassen en al wat niet meer. Ging hard en goed dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:55 schreef Monopoly het volgende:
totaal offtopic, maar dankzij Squid weer even oudwets hardcore opgezet![]()
Heerlijk plaatje. Weet het allemaal nog zo goed. Pil in je waffel en hakken
De 1e keer is altijd het beste. Vergeet je nooit meer.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn 1e pil heb ik mijn innerlijke gabber ontdekt. Was op zo'n industrial feestje met vrouwen in glimmende bikini's met dreadlocks en zware lome bassen en al wat niet meer. Ging hard en goed dat weet ik nog wel.
Tegenwoordig wat minder maar altijd wel mooi en magisch.
Zeg dat. Weet ook mijn 1e keer Efteling nog.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 1e keer is altijd het beste. Vergeet je nooit meer.
Ik was toen in de avond weer vol gas aan het zuipenquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De 1e keer is altijd het beste. Vergeet je nooit meer.
Die dinsdag naar de klote?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was toen in de avond weer vol gas aan het zuipen
Teveel?quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef dimmak het volgende:
Eerste keer was bij mij niet goed luitjes.
Cv en motivatiebriefquote:
Ik ook, halve liters duitse bier aan het klappen. Echt fout.quote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was toen in de avond weer vol gas aan het zuipen
Ja okéquote:
Ik zag op een gegeven moment de lantaarnpalen door het weiland rijden. Niet best/quote:
Sowieso. IK heb net ook een paar biertjes gedaan met mijn maatje. Heerlijk!quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja oké
Was net mijn beste vriend hier
Goede verhalen
Bacootje
Ik vind dat beter dan uitgaan
Donders. Ik had alleen op de top wel dat lekkere gevoel, maar als ik om me heen keek zag ik wat je ziet als je heel lang in je ogen wrijft. Duurde 5 minuten. Ben maar gewoon tegen de muur gaan staanquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik zag op een gegeven moment de lantaarnpalen door het weiland rijden. Niet best/
Had ook een keer dat ik dag erna verjaardag van mijn tante hadquote:Op dinsdag 29 december 2015 01:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ook, halve liters duitse bier aan het klappen. Echt fout.
Dat is ook de enige x dat ik gehallucineerd heb. Daarna altijd maar matig.quote:Op dinsdag 29 december 2015 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donders. Ik had alleen op de top wel dat lekkere gevoel, maar als ik om me heen keek zag ik wat je ziet als je heel lang in je ogen wrijft. Duurde 5 minuten. Ben maar gewoon tegen de muur gaan staan
Ook gewoon chill dat mijn ouders hem een hele fijne gast vindenquote:Op dinsdag 29 december 2015 02:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sowieso. IK heb net ook een paar biertjes gedaan met mijn maatje. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |