quote:Monday December 28
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
Afternoon Session (1pm-5pm)
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Afternoon Session (1pm-5pm)
Smith v Van de Pas
Wade v Caven
Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis v Suljovic
G Anderson v Van der Voort
Van Gerwen v Van Barneveld
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat kan je hem volgende week mooi vertellenquote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Best gek Ronnie houd de barrel niet vast van de pijl, maar meer de shaft. Dat lijkt mij vrij instabiel to be honest.
We zijn allemaal enorm blij dat je er bij bent.quote:
Valt onmogelijk goed te sturenquote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Best gek Ronnie houd de barrel niet vast van de pijl, maar meer de shaft. Dat lijkt mij vrij instabiel to be honest.
Insgelijks.quote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn allemaal enorm blij dat je er bij bent.
Moeten dan volgens mij wel hele lichte darts zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Ja exact. Valt mij nu pas op eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt onmogelijk goed te sturen
Ik heb altijd zin in Atleti.quote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook zin in Atléti morgen?
Die worp van Chisnall blijft ook iets fascinerends.quote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja exact. Valt mij nu pas op eigenlijk.
Volgens mij moet Atleti pas overmorgenquote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook zin in Atléti morgen?
Oh ja.quote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij moet Atleti pas overmorgen
Dat is gewoon bizar. Die duwt en trekt aan alle kanten en dan toch zo kunnen gooien like wtfquote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die worp van Chisnall blijft ook iets fascinerends.
Ik zie eigenlijk opvallend veel darters die de pijl helemaal aan het eind van de barrel of zelfs bij de shaft vast hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
Den Haagquote:Op maandag 28 december 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mislukte kut Hagenees?
Die van Gurney fascineert mij ook.quote:Op maandag 28 december 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die worp van Chisnall blijft ook iets fascinerends.
Hankey ook bizar (staat buiten de plank oftewel ockey). Gilding staat tegendraads etc etcquote:Op maandag 28 december 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van Gurney fascineert mij ook.
Dat is niet moeilijk. Die houdt eerst al zijn vingers op de pijl om vervolgens de pink en ringvinger weg te halen alvorens hij hem onnatuurlijk gooit.quote:Op maandag 28 december 2015 21:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van Gurney fascineert mij ook.
Ik ook, iedere avond.quote:Op maandag 28 december 2015 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Michael Smith heeft hem ook bij de shaft vast als ik het goed zag.
Ik probeerde net nog die positie van Gilding in te nemen. Onmogelijk om dan goed je pijlen weg te gooienquote:Op maandag 28 december 2015 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hankey ook bizar (staat buiten de plank oftewel ockey). Gilding staat tegendraads etc etc
Hankey is ook genot hoor. Die staat gewoon 10 cm buiten de plankquote:Op maandag 28 december 2015 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeerde net nog die positie van Gilding in te nemen. Onmogelijk om dan goed je pijlen weg te gooien
Ik vond DAAAAR MOET EEN PIEMEL IN ook wel leukquote:Op maandag 28 december 2015 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie uit naar het moment dat het BOERUH BOERUH BOERUH door de zaal schalt.
Heeft ie nou echt zo'n kansloze baan of is dat een beetje overdreven?quote:Op maandag 28 december 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het magazijn is de doodsteek voor de dartscarrière van Ronny.
Pertinent onwaarquote:Op maandag 28 december 2015 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent fan van mij hé?
Hij werkt echt in het magazijn jaquote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Heeft ie nou echt zo'n kansloze baan of is dat een beetje overdreven?
Wel kut voor hem want hij is ook te oud om nu alleen maar te gaan darten
Nee hij verdient best goed eigenlijk, maar hij wil het risico gewoon niet nemen en geloof mij hij schraapt een prima salaris erbij hoor. Pakt vaak de 1ste prijs bij die lokale toernooien hier a 500 euro voor plek 1 etc. Nee die klaagt echt niet.quote:Op maandag 28 december 2015 22:03 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Heeft ie nou echt zo'n kansloze baan of is dat een beetje overdreven?
Wel kut voor hem want hij is ook te oud om nu alleen maar te gaan darten
Waarom schreeuw je dan iedere keer mijn naam zo hard in dit topic. Komt een beetje gay over.quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De gemiddeldes post ik lekker niet omdat die van een bedroevend niveau zijn.
quote:
De uren dat Wright moet zitten voor zijn versiersels in zijn haar, en dat zijn vrouw dat doet zullen ook nog wel de revue passeren.quote:Op maandag 28 december 2015 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Het "darten in Duitsland" kan ook weer afgestreept worden van de bingokaart
Even tussen het noemen van het brekket en de app doorquote:Op maandag 28 december 2015 22:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
De uren dat Wright moet zitten voor zijn versiersels in zijn haar, en dat zijn vrouw dat doet zullen ook nog wel de revue passeren.
Die scoorde in de voorrondes slechts zes gemiddeld.quote:Op maandag 28 december 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu we het toch over Belgen hebben, doet Dutroux ook nog mee dit toernooi?
Zijn zoon Jelle heeft zich wel geplaatst.quote:Op maandag 28 december 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede concurrent voor Jelle welquote:Op maandag 28 december 2015 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die scoorde in de voorrondes slechts zes gemiddeld.
Is neergeschoten door de Sheriff...quote:Op maandag 28 december 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die speelt een beetje mee in de kelder van de bdo.quote:Op maandag 28 december 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit vind ik de leukste grap die ik voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die speelt een beetje mee in de kelder van de bdo.
De man die Kimmeke nog eens uitschakelde in de eerste ronde?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De man die Kimmeke nog eens uitschakelde in de eerste ronde?
Gilding houdt het laagste gemiddelde niet zo langquote:Op maandag 28 december 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Teeeeeeeeeeering die Jambers is nog slechter dan in de eerste ronde
Gooit bijna slechter dan Newtonquote:Op maandag 28 december 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Teeeeeeeeeeering die Jambers is nog slechter dan in de eerste ronde
Bijna?quote:Op maandag 28 december 2015 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gooit bijna slechter dan Newton
Ik meen iets hoger, 85 ofzoquote:
Stop hier maar gewoon mee.quote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
Meestal als ik met mijn kameraad ga darten (zie foto) dan daag ik hem altijd uit om een leg te gooien
[ afbeelding ]
god wat slechtquote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
Meestal als ik met mijn kameraad ga darten (zie foto) dan daag ik hem altijd uit om een leg te gooien
[ afbeelding ]
Slechter dan Newton en Huijbrechts samen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit begint erg triest te wordenquote:Op maandag 28 december 2015 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2015 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit begint erg triest te worden
Dit wordt in tegenstelling tot de aids van vanavond wel een leuke wedstrijd jaquote:
MvG dartsquote:Op maandag 28 december 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright gooit met andere darts.
VERRASSEND
Jij gaat straks een negendarter van Painter missenquote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef hafcfan het volgende:
Deze sessie zijn echt heerlijk om er een filmpje in te pleuren
Klaasen v King is morgen middagquote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen is het helaas allang bedtijd voor de doelgroep van Jelle.
Daarom is het morgenmiddagquote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet echt lekker.quote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef hafcfan het volgende:
Deze sessie zijn echt heerlijk om er een filmpje in te pleuren
O ja. Helemaal vergeten.quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen v King is morgen middag
Welk toernooi was dat toch, dat Jelle na elke beurt naar zijn mobieltje liep om ff een foto te whatsappen?quote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jij mist meerquote:Op maandag 28 december 2015 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij gaat straks een negendarter van Painter missen
WK vorig jaar.quote:Op maandag 28 december 2015 22:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Welk toernooi was dat toch, dat Jelle na elke beurt naar zijn mobieltje liep om ff een foto te whatsappen?
Badumtssssquote:Op maandag 28 december 2015 22:20 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet echt lekker.
Het lijkt die vent uit het plaatje van Poepzor wel.
Dat zeiden we over Evans in de eerste ronde ookquote:Op maandag 28 december 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat Huybrechts dit nog gaat winnen.
Hopelijk pakt Chisnall 'mquote:Op maandag 28 december 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is die Belg gelukt om Wright naar zijn niveau te slepen
Dat zijn wel de momenten dat ik geniet van Taylorquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk straks nog genot. Painter was hier vies mad, mist de bullseye 20 keer in de partij, Taylor gooit dan de partij uit op de bullseye met 3 darts in de hand.
Die finale vs Taylor. Ik baalde dat Taylor wonquote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk straks nog genot. Painter was hier vies mad, mist de bullseye 20 keer in de partij, Taylor gooit dan de partij uit op de bullseye met 3 darts in de hand.
quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt je niet in dank afgenomenquote:Op maandag 28 december 2015 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
jij juicht voor een debiel als Suljo dus mag niks zeggen
quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 28 december 2015 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn wel de momenten dat ik geniet van Taylor
Die Bull kan ik nog inkomen (soort door de benen spelen) maar DubbelGenot. Tja.quote:
twitter:WORIDSTARHIPH0P twitterde op maandag 28-12-2015 om 22:23:47Should've never gave you niggas this shit https://t.co/Ghr8VmK0H5 reageer retweet
quote:Op maandag 28 december 2015 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit wordt je niet in dank afgenomen
Wade die daarna trouwens gelijk uit beurt voor de oche gaat staan.quote:
En toen was hij nog #viesdunquote:Op maandag 28 december 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wade die daarna trouwens gelijk uit beurt voor de oche gaat staan.wat een teringjong was het toen ook.
Met 3 pijlen in de hand op 50 gaan ze nooit voor de bull, het was puur trollen van Taylor.quote:Op maandag 28 december 2015 22:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Je krijgt in alle gevallen 2 pijlen voor dubbel.
Ga je voor de bull, of zet je hem weg.
Dit dus.quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met 3 pijlen in de hand op 50 gaan ze nooit voor de bull, het was puur trollen van Taylor.
In het magazijn kom je ook een stelling hoger.quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Ronnie boven de 90 inmiddels, knap na zo lang 80 te gooien
Dan nog. Het is om het even.quote:Op maandag 28 december 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met 3 pijlen in de hand op 50 gaan ze nooit voor de bull, het was puur trollen van Taylor.
'downer'quote:Op maandag 28 december 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Nou ja, behalve als je een Soft Tip downer bent natuurlijk.
Zo zou je Painter ook best kunnen omschrijven ja.quote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog. Het is om het even.
Je eigen druk maken om wat voor keuze je tegenstander maakt. Dan ben je gewoon een zielige frusti.
Die blik van Newtonquote:Op maandag 28 december 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, leuk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Sergi Guardiola tekende bij Barça B maar een uur later ontdekten ze anti-Barça tweets op zijn Twitter en toen werd zijn contract verscheurd, lol.quote:
Ik lees het net ja, bijzonderquote:Op maandag 28 december 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sergi Guardiola tekende bij Barça B maar een uur later ontdekten ze anti-Barça tweets op zijn Twitter en toen werd zijn contract verscheurd, lol.
bijna leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
zeker welquote:Op maandag 28 december 2015 22:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ook ligt te brullen in bed
Moet je maar Tele2 nemen.quote:Op maandag 28 december 2015 22:44 schreef Merode32 het volgende:
Is bij jullie ook het geluid weg? Stream.
nou nouquote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wilco van Schaik
Die werkt bij een voetbalclub (kankergezwelvereniging)
wie werkt er nouquote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga tukken mensenMorgen de laatste van mijn 7 aaneengesloten werkdagen. Dan heerlijk 6 dagen helemaal vrij.
Tot ziens.quote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga tukken mensenMorgen de laatste van mijn 7 aaneengesloten werkdagen. Dan heerlijk 6 dagen helemaal vrij.
quote:Op maandag 28 december 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
Sukkel je mist de beste partijquote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Je weet wat er de vorige keer gebeurde nadat jij op een wedstrijd inzette en vervolgens ging slapenquote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nee neee neee neee nee neee neee taylor gaat niet verliezenquote:Op maandag 28 december 2015 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet wat er de vorige keer gebeurde nadat jij op een wedstrijd inzette en vervolgens ging slapen
Niks mis meequote:Op maandag 28 december 2015 22:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee neee neee neee nee neee neee taylor gaat niet verliezen
Mogen ze ook wel eens doen bij kneuzen in de Feijenoord-jeugd die voor ajax zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sergi Guardiola tekende bij Barça B maar een uur later ontdekten ze anti-Barça tweets op zijn Twitter en toen werd zijn contract verscheurd, lol.
Utrecht tokkie clubquote:Op maandag 28 december 2015 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wilco van Schaik
Die werkt bij een voetbalclub (kankergezwelvereniging)
Deed King ook niet, maar verdomd leuk partijtjequote:Op maandag 28 december 2015 22:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee neee neee neee nee neee neee taylor gaat niet verliezen
King kwam gelukkig nog terug toenquote:Op maandag 28 december 2015 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet wat er de vorige keer gebeurde nadat jij op een wedstrijd inzette en vervolgens ging slapen
There has been an error processing your requestquote:Op maandag 28 december 2015 22:47 schreef Zipportal het volgende:
http://www.dranka.nl/
Geen dank Roland.
die site werkt ook nooitquote:Op maandag 28 december 2015 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
There has been an error processing your request
En sfeerloos kut stadionquote:Op maandag 28 december 2015 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
IS baarden , SS commando's en spelers die elkaar kapot slaan
De site werktquote:Op maandag 28 december 2015 22:47 schreef Zipportal het volgende:
http://www.dranka.nl/
Geen dank Roland.
Niks aan de handquote:Op maandag 28 december 2015 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
There has been an error processing your request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |