quote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou dit trouwens wel weer een typische WIDM-streek vinden:
[ afbeelding ]
Aan het eind van de ontknoping "U had het eigenlijk al kunnen weten voor het seizoen begon, want hier stempelden we Klaas al als De Mol"
Dat niet alleen, toen Art z'n voorbespreking met de mol hield noemde hij de kandidaten één voor een, eerst de vrouwen, daarna de mannen, beiden op alfabetische volgorde.quote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou dit trouwens wel weer een typische WIDM-streek vinden:
[ afbeelding ]
Aan het eind van de ontknoping "U had het eigenlijk al kunnen weten voor het seizoen begon, want hier stempelden we Klaas al als De Mol"
Well spotted!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, toen Art z'n voorbespreking met de mol hield noemde hij de kandidaten één voor een, eerst de vrouwen, daarna de mannen, beiden op alfabetische volgorde.
Het enige wat een totale alfabetische volgorde verstoorde was de naam Klaas.... als die Mol had geheten had het weer geklopt.
Ja dat ook....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel spotted!
Het viel mij ook op dat hij die foto's met namen ofzo liet zien op tafel, en dat zijn vinger bij de foto van Klaas stopte toen hij "de mol" of "behalve jij" of zoiets zei.
Ja precies, dat bedoelde ik idd. Hij zei "met jouw hoofd erop" terwijl Arts vinger op Klaas' kaartje wees in beeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:36 schreef Nexum het volgende:
Ik vond het verdacht dat Art zei over het hoofd van Klaas op het Molgeld, 'met jou hoofd erop' toen hij het had over Follow the Money
Volgens mij heeft bijna iedereen tijdens die opdracht op een bepaald moment lopen mollen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:38 schreef Nexum het volgende:
Ook vond ik het verdacht toen Marjolein in haar biecht zei 'Hoe moet de Mol hier mollen' bij die touwtrek opdracht, je net de voeten van Tim in het zand echt heel sloom zag gaan, net alsof hij dat expres doet
quote:Ik ben de Mol! Ik ging de strijd aan. Maar omdat ik altijd beslagen ten ijs wil komen, volgde al snel na mijn mollicitatie een geheime ontmoeting met Art. Ergens in Nederland. Halfweg was het. Of praat ik nu mijn mond voorbij?
In Santo Domingo gingen we meteen ondergronds. Al die mensen. Ze waren niet belangrijk voor geld. We verdienden duizend euro. Tien groene honderdjes. Tien delen van mijn portret. Ach, weet je. Ik heb dit jaar weliswaar een extra reden om de pot laag te houden, maar het is goed voor het moreel van de groep. Ik weet het er wel weer uit te spelen. En anders doen de kandidaten dat zelf wel, later.
Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug.
We kiezen keurig netjes een penningmeester. Om grip te krijgen op het geld. Haha! Laat me niet lachen! Maar goed. We gaan dus nog even met z'n tienen door, en dan afscheid nemen van één persoon. Want het blijft een spel. Mijn spel!
Dit komt voor mij over als Taeke, vooral het stukje met dat 'geld is niet belangrijk', staat ook in dit dagboek en werd ook door hem gezegd in de aflevering.quote:
Art zegt: "daarop een afbeelding van jouw gezicht", waarbij hij naar de foto van Klaas wijst. (Wijsmaken?)quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Well spotted!
Het viel mij ook op dat hij die foto's met namen ofzo liet zien op tafel, en dat zijn vinger bij de foto van Klaas stopte toen hij "de mol" of "behalve jij" of zoiets zei.
Zucht.... waarom letten mensen niet gewoon op? De achterzijde van alle briefjes vormt een mozaiek. Het portret van de mol in mozaiek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Tien groene honderdjes. Tien delen van mijn portret"
Wat zou daarmee bedoeld worden?
Cool.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:50 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Zucht.... waarom letten mensen niet gewoon op? De achterzijde van alle briefjes vormt een mozaiek. Het portret van de mol in mozaiek.
Deze zie ik niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, toen Art z'n voorbespreking met de mol hield noemde hij de kandidaten één voor een, eerst de vrouwen, daarna de mannen, beiden op alfabetische volgorde.
Het enige wat een totale alfabetische volgorde verstoorde was de naam Klaas.... als die Mol had geheten had het weer geklopt.
Niet als je alle kandidaten (vrouwen en mannen) bij elkaar zet. Dan zou Klaas voor Marjolein moeten staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze zie ik niet?
Klaas-Remy-Rop-Taeke-Tim is toch alfabetisch?
Maar Airen-Annemieke-Cécile-Ellie-Marjolein-Klaas-Remy-Rop-Taeke-Tim niet....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze zie ik niet?
Klaas-Remy-Rop-Taeke-Tim is toch alfabetisch?
Airen-Annemieke-Cécile-Ellie-Klaas-Mol-Remy-Rop-Taeke-Tim ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Airen-Annemieke-Cécile-Ellie-Marjolein-Klaas-Remy-Rop-Taeke-Tim niet....
En Airen-Annemieke-Cécile-Ellie-Marjolein-Mol-Remy-Rop-Taeke-Tim wel....
Het is natuurlijk sowieso vreemd dat ze de mannen en vrouwen en apart genoemd hebben en op alfabetische volgorde van voornaam gezet hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Airen-Annemieke-Cécile-Ellie-Klaas-Mol-Remy-Rop-Taeke-Tim ook.
Maar het zou ook vreemd zijn om Klaas bij de vrouwen te noemen.
Ik heb de eerste 10 minuten gemist, vandaar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:52 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit werd in het begin zo enorm duidelijk uitgelegd...
Valt me op dat er veel in korte zinnen geschreven word. Is er iemand tussen die veel in korte zinnen praat?quote:
Cécile zat achter de bijrijdersstoelquote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:40 schreef GuitarJJ het volgende:
Het zou wel heel eenvoudig zijn als je nu kan zeggen dat de mol Klaas of Airen is. Waarschijnlijk bedoelen ze dus niet rechtstreeks de plek achter de chauffeur/bijrijder, maar de gehele rij... Desalniettemin een vraag die even opviel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet Klaas dus. Want die ging niet met de ondergrondse...twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 20:18:26Kijk straks om 20.30 uur op NPO 1 hoe ik mijn missie start. Ondergronds.. #widm reageer retweet
Hij stond wel ondergronds op het perron toen Art naar hem toe kwam. Dus ook ondergronds gestart.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Op elk geldbriefje staat een ander gezicht toch? Wie stond er op het laagste bedrag? Dat zou de mol moeten zijn!
Verder leek er veel naar Klaas te wijzen. Misschien wel iets te veel voor een eerste afleveringNiet Klaas dus. Want die ging niet met de ondergrondse...twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 20:18:26Kijk straks om 20.30 uur op NPO 1 hoe ik mijn missie start. Ondergronds.. #widm reageer retweet
Klaas stond op het laagste bedrag (10 euro). Verder waren er ook drie negatieve bedragen bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Op elk geldbriefje staat een ander gezicht toch? Wie stond er op het laagste bedrag? Dat zou de mol moeten zijn!
Verder leek er veel naar Klaas te wijzen. Misschien wel iets te veel voor een eerste afleveringNiet Klaas dus. Want die ging niet met de ondergrondse...twitter:IkBenDeMol twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 20:18:26Kijk straks om 20.30 uur op NPO 1 hoe ik mijn missie start. Ondergronds.. #widm reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:52 schreef Roomsnoes het volgende:
Dominicaanse republiek..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik probeer te lezen wat er op de tegenstanders enveloppe staat, maar krijg er niet echt een scherp beeld van.
[ afbeelding ]
De eerste regel lukt wel maar wat staat er onder?
Vgm vertrouwelijkquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dominicaanse republiek..
En daarna is er een beter plaatje nodig..
Er zijn een paar 100-tjes met de achterzijde in beeld geweest, maar daar zag ik geen afwijking in. Zou je de 10 biljetten naast elkaar moeten leggen om de mozaïek te kunnen zien? Dan wordt het goed opletten als straks ander briefgeld van de achterkant in beeld komt. Hier zou je mee kunnen puzzelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:50 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]De achterzijde van alle briefjes vormt een mozaiek. Het portret van de mol in mozaiek.
Oeh.. Die is mooi!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd heel goed kunnen en ook logisch zijn..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdrachten.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik probeer te lezen wat er op de tegenstanders enveloppe staat, maar krijg er niet echt een scherp beeld van.
[ afbeelding ]
De eerste regel lukt wel maar wat staat er onder?
Ik denk idd dat je moet puzzelen, zou chill zijn als iemand allerlei screenshotjes bij elkaar gaat puzzelenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:54 schreef boarn het volgende:
[..]
Er zijn een paar 100-tjes met de achterzijde in beeld geweest, maar daar zag ik geen afwijking in. Zou je de 10 biljetten naast elkaar moeten leggen om de mozaïek te kunnen zien? Dan wordt het goed opletten als straks ander briefgeld van de achterkant in beeld komt. Hier zou je mee kunnen puzzelen.
twitter:LennardGeerts twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 21:49:16Klaas de mol? #moltalk #widm https://t.co/7XExDoEhOM reageer retweet
Lijkt me niet, want Susan is van niemand contactpersoon dus weet zelf ook niet wie de mol is. Dat hadden ze in 't begin van Moltalk ook nog extra gevraagd aan iedereen die daar zat.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:31 schreef Xummon het volgende:
verspreekt Susan zich hier of?????twitter:LennardGeerts twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 21:49:16Klaas de mol? #moltalk #widm https://t.co/7XExDoEhOM reageer retweet
Ik ben bezig met het uittypen van wat opvallende quotes, zodat ik ze gaandeweg niet vergeet. En heb deze van Art idd ook ff overgetypt, en bij sommigen ook wat opvallends uit het bijbehorende fimpje:quote:Op zondag 3 januari 2016 01:24 schreef Merbaum het volgende:
Bij het voorstellen vondt ik de volgende snippets per kandidaat het meest opvallend:
Airen - Lijkt muis blijkt kat.
Annemarie - ...(Even gemist)
Cecile - Kijkt dwars door je heen.
Ellie - wat kan ik zeggen, lijkt me duidelijk.
Marjolein - Speelt vaak de slechterik.
Klaas - Denkt vele zetten vooruit.
Remy - Heer en meester... Wolf in schaapskleren.
Rop - Grootste wapen is zijn naiviteit en onbenulligheid.
Taeke - Winnen belangrijker dan meedoen -> word later letterlijk geciteerd door Tim in de bus.
Tim - Is een puzzelaar en een goed ook, een tester en continue bezig een val te zetten.
Daarbij was de titel wijsmaken, en hij wees toen dus inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Well spotted!
Heb je ook gekeken naar wanneer Art staat, zit en op de dossiers tikt? Daar zat ook variatie in.quote:Op zondag 3 januari 2016 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het uittypen van wat opvallende quotes, zodat ik ze gaandeweg niet vergeet. En heb deze van Art idd ook ff overgetypt, en bij sommigen ook wat opvallends uit het bijbehorende fimpje
Als hij het verkeerd had kregen ze helemaal geen geld, of de opdracht nou gelukt was of niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:05 schreef Montagui het volgende:
Een belangrijke rol voor Klaas bij het 1e spel.
Als hij de mol is kan hij er gelet op de moeilijkheidsgraad van het spel er genoeglijk vanuit gaan dat het mislukt. Hij kan er (als mol zijnde) dan voor zorgen dat er niets verdiend wordt door te raden dat ze het halen.
Als hij niet de mol is dan is derhalve ook de meest logische keus om te gokken dat ze het niet halen. Halen ze het namelijk wel dan winnen ze geld door de opdracht te halen. Halen ze het niet dan winnen ze geld door Klaas.
Maar goed, als Klaas de mol is kan hij ook iedereen bij het eerste spel op een verkeerd been zetten door de goede 'gok' te maken. Alhoewel 1000 euro toch best wel veel is.
Al met al lijkt het m.i. er op dat de kans geslonken is dat Klaas de mol is.
Interessanter vindt ik: stel klaas is niet de mol, was de mol in de metro dan op de hoogte van zijn gok? Zo ja, heeft de mol dan bewust een steekje laten vallen of is die er juist wel voor gegaan?quote:Op zondag 3 januari 2016 11:05 schreef Montagui het volgende:
Als hij de mol is kan hij er gelet op de moeilijkheidsgraad van het spel er genoeglijk vanuit gaan dat het mislukt. Hij kan er (als mol zijnde) dan voor zorgen dat er niets verdiend wordt door te raden dat ze het halen.
Als hij niet de mol is dan is derhalve ook de meest logische keus om te gokken dat ze het niet halen. Halen ze het namelijk wel dan winnen ze geld door de opdracht te halen. Halen ze het niet dan winnen ze geld door Klaas.
Maar goed, als Klaas de mol is kan hij ook iedereen bij het eerste spel op een verkeerd been zetten door de goede 'gok' te maken. Alhoewel 1000 euro toch best wel veel is.
voorstukje gemist, waarin Art, De Mol de nummers gaf van oud mollen.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:31 schreef Xummon het volgende:
verspreekt Susan zich hier of?????twitter:LennardGeerts twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 21:49:16Klaas de mol? #moltalk #widm https://t.co/7XExDoEhOM reageer retweet
Rik vertelde in moltalk dat geen van de drie daar aanwezige ex-mollen door de nieuwe mol was gebeld, en dat niemand daar dus weet wie de mol is.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
voorstukje gemist, waarin Art, De Mol de nummers gaf van oud mollen.
De man mol, krijgt can te vorn soms tops van oud mollen.
Vanmiddag in de radioshow van Annemieke.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:10 schreef Xummon het volgende:
Normaal was er vrijdags op radio 2 een muzikale aanwijzing richting de komende afvaller, komt die dit jaar ook, maar dan op een andere dag?
quote:Op zondag 3 januari 2016 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vanmiddag in de radioshow van Annemieke.
twitter:WieIsDeMolshoop twitterde op zondag 03-01-2016 om 13:40:44Het nummer van de metro is m-1258. Staat dat voor Mol - 1+2+5+8 = 16? Is Klaas de mol van 2016? #WIDM https://t.co/MOL5XZnXw9 reageer retweet
Denk je serieus dat de metro even dat nummer veranderd heeft omdat een stel Nederlanders een spelletje spelen?quote:Op zondag 3 januari 2016 13:48 schreef Xummon het volgende:
twitter:WieIsDeMolshoop twitterde op zondag 03-01-2016 om 13:40:44Het nummer van de metro is m-1258. Staat dat voor Mol - 1+2+5+8 = 16? Is Klaas de mol van 2016? #WIDM https://t.co/MOL5XZnXw9 reageer retweet
simpele sticker plakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:00 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Denk je serieus dat de metro even dat nummer veranderd heeft omdat een stel Nederlanders een spelletje spelen?
Jezus, wat simpel. Ik zag het ook, maar het is 1285 ipv 1258. Airen komt uit 85 maar niet uit december. De andere metro had 72quote:Op zondag 3 januari 2016 13:48 schreef Xummon het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 11:05 schreef Montagui het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Art heeft wel in het begin tegen de mol duidelijk gezegd dat hij juist een rookgordijn op moet werpen door af en toe wat geld te verdienen, omdat de kandidaten juist letten op wie wel/niet geld verdient, en hij met meer dan 25 opdrachten te gaan nog genoeg tijd en kansen krijgt om dat geld weer uit de pot te halen. Als mol is het dus juist slim om eerst gelijk even 1000 euro binnen te halen om vertrouwen te winnen/een dwaalspoor uit te zetten.
Ik zeg niet dat hij de mol is (hoewel hij wel op mijn lijstje staat), maar dit is iig zeker geen reden om hem af te kunnen schrijven als mol.
Art Rooijackers, Ergens In Nederland.quote:Ik ben de Mol! Ik ging de strijd aan. Maar omdat ik altijd beslagen ten ijs wil komen, volgde al snel na mijn mollicitatie een geheime ontmoeting met Art. Ergens in Nederland. Halfweg was het. Of praat ik nu mijn mond voorbij?
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef texelonia het volgende:
Bij de omschrijving van Art van alle kandidaten in net begin, noemt Art Remy een wolf in schaapskleren. Zo zou je de mol ook kunnen omschrijven, de mol die zich voordoet als kandidaat.
De titel is 'wijsmaken' dat zou kunnen slaan op de muziek van Remy, wijsjes maken.
Je zou ze allemaal naar de mol kunnen verdraaienquote:Op zondag 3 januari 2016 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het uittypen van wat opvallende quotes, zodat ik ze gaandeweg niet vergeet. En heb deze van Art idd ook ff overgetypt, en bij sommigen ook wat opvallends uit het bijbehorende fimpje:
• Over Airen: "Mensen willen geen spelletjes meer met haar spelen, omdat ze niet tegen haar verlies kan. Maar speelt zelf wel graag een kat-en-muis spel, waarbij ze de muis lijkt, maar de kat ís."
• Over Annemieke: "Dat is een fanatieke, felle tante. Als ze je in het vizier heeft dan laat ze niet meer los. Ze is gevaarlijk vanwege haar analytische- en doorzettingsvermogen."
• Over Cécile: "Ze kijkt wars door je heen. Zal eventuele fouten direct herkennen."
• Over Ellie: "Ja, Ellie Lust.. Wat kan ik zeggen? Dat lijkt me duidelijk. Ze is gewend te rechercheren." * In filmpje zegt Ellie "Verdachte is daarna weer omgedraaid, en is haar weer achterna gekomen. Totdat hij dus bij die onderdoorgang toeslaat." (Onderdoorgang, ondergronds, de mol slaat toe.)
• Over Marjolein: "Wordt vaak gecast als slechterik. Marjolein heeft vele gezichten, ze kan een rol spelen zoals geen ander. Ze is gevaarlijk, want ongrijpbaar. * In filmpje zegt Marjolein in scène: "Zakendoen is oorlog voeren." (Strijden door manipulatie, wat de mol ook zou doen.)
• Over Klaas: "Klaas komt betrouwbaar over, maar hij kan vele zetten vooruit denken. Het is makkelijk om vrienden met hem te worden, maar hij kan die vriendschap gebruiken voor z'n eigen doel." * In filmpje zegt Klaas lachend: "Ik heb alles onder controle hoor." (Zou hij ook kunnen zeggen als hij de mol was.)
• Over Remy: "Heer en meester van het concertpodium. Remy lijkt op het eerste oog goedgelovig, zachtaardig. Maar hij is uitermate gedreven. Het is een wolf in schaapskleren."
• Over Rop: "Dat is een acteur, met humor als grootste wapen. Het is de antiheld, die totaal naïef en onschuldig oogt. Is onhandig, ontwapenend. Maar daarin schuilt wel het gevaar, want hij kan toeslaan op een moment dat niemand het verwacht."
• Over Taeke: "Een sportman die wil scoren, ten koste van alles. Winnen is belangrijker dan meedoen, concurrentie uitschakelen is een tweede natuur."
• Over Tim: "Tim houdt van puzzelen, hij is er nog goed in ook. Hij is een tester. Hij is permanent bezig een val te zetten. Hij loert op fouten van de tegenstander, om dan toe te slaan."
De Mol zal sowieso van tevoren al weten dat de eerste kandidaat de uitslag moet gaan voorspellen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:23 schreef Merbaum het volgende:
[..]
Interessanter vindt ik: stel klaas is niet de mol, was de mol in de metro dan op de hoogte van zijn gok? Zo ja, heeft de mol dan bewust een steekje laten vallen of is die er juist wel voor gegaan?
Zelden idd, ze hebben buiten de biechten volgens mij geen contact met de productie. Tenzij er iets onverwachts tussenkomt en de opdracht wegens omstandigheden bijvoorbeeld op het laatste iets aangepast wordt, dan schuiven ze wel eens stiekem briefjes naar de mol toe zodat die weet dat hij zijn plan moet wijzigen (vertelden ze laatst nog in die special of in moltalk ofzo).quote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Faux. het volgende:
Het is niet gebruikelijk dat de Mol tijdens opdrachten extra informatie krijgt. Geloof ik is dat nog nooit gebeurd.
deze viel mij ook op ja!quote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef boarn het volgende:
Toch denk ik dat in het begin stuk waarbij Art de Mol instrueert een enorme aanwijzing zit. Het zit er dit jaar niet voor niks in. En bij het voorstellen van de kandidaten moet Art ook iets hebben gezegd over de gene die voor hem zat. Het stuk bij Ellie "wat kan ik zeggen...dat lijkt me duidelijk..." zou daar mooi bij passen ;-)
Uit mijn hoofd sowieso tijdens de Hofdi Huis opdracht in 2012.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Faux. het volgende:
Het is niet gebruikelijk dat de Mol tijdens opdrachten extra informatie krijgt. Geloof ik is dat nog nooit gebeurd.
Dat stuk zit er toch gewoon in omdat ze nu op zaterdag uitzenden en zo hopen nieuwe kijkers te trekken?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef boarn het volgende:
Toch denk ik dat in het begin stuk waarbij Art de Mol instrueert een enorme aanwijzing zit. Het zit er dit jaar niet voor niks in. En bij het voorstellen van de kandidaten moet Art ook iets hebben gezegd over de gene die voor hem zat. Het stuk bij Ellie "wat kan ik zeggen...dat lijkt me duidelijk..." zou daar mooi bij passen ;-)
Bij 3FM waar Annemieke Schollaart werkt . Ik heb ook niet gehoord.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:43 schreef Xummon het volgende:
Geen muzikale aanwijzing meer richting de afvaller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |