SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat is lastig.quote:Op maandag 28 december 2015 18:23 schreef Diaan73 het volgende:
Shit, ik moet vanavond iets naar de voetbal brengen, maar geen idee hoelaat en ik ben het mailtje kwijt.![]()
Slechte TT ik weet het
Etenstijd
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Klinkt als de zanger van Band of HorsesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Laxus.. ik begin toch ernstig aan je te twijfelen..I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Smakelijkquote:
is geen toeval. doen ze expresquote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net hadden we Working Class Hero en nu Hero, dit is toch wel verdacht hoor.I love music |Ajax forever
En dat is eerste is een publiekstrekker omdat...quote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef Stickertje het volgende:
TT is clickbait, mensen verwachten Mariah Carey, krijgen ze Family of the yearOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Kon ff niks anders bedenkenquote:
Ja, ik vind dit ook wel om te janken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dadelijk komen de Ordinary People ook nog hoorquote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net hadden we Working Class Hero en nu Hero, dit is toch wel verdacht hoor.![]()
![]()
Is puur toeval.quote:Op maandag 28 december 2015 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net hadden we Working Class Hero en nu Hero, dit is toch wel verdacht hoor.![]()
Oh mooi Rammstein, kan ik even mijn eten uit de oven halen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
DREI"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rammsteingoden![]()
![]()
![]()
En Common People?quote:Op maandag 28 december 2015 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk komen de Ordinary People ook nog hoor![]()
dan is Sonne ineens toch een topper
I love music |Ajax forever
Is dit met die Sneeuwwitje-clip?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Alleen kunnen die duitsers wel tellenquote:Op maandag 28 december 2015 18:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die intro doet me wel denken aan Vertigo.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Om toch niet.quote:Op maandag 28 december 2015 18:27 schreef cafca het volgende:
Waarom draaien ze dit niet om 3 uur snachts?![]()
dan slaap ik.quote:Op maandag 28 december 2015 18:27 schreef cafca het volgende:
Waarom draaien ze dit niet om 3 uur snachts?I love music |Ajax forever
Overhyped gitaargeragFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
geweldig nummerquote:Op maandag 28 december 2015 18:27 schreef cafca het volgende:
Waarom draaien ze dit niet om 3 uur snachts?
Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef Molurus het volgende:
Is dit nou de duitse remake from 'here comes the sun'?!
Die mensen in het café....hoe genant.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat soort nummers bewaart men voor de personen die er voor op willen blijven.quote:Op maandag 28 december 2015 18:27 schreef cafca het volgende:
Waarom draaien ze dit niet om 3 uur snachts?![]()
![]()
Meest spectaculaire liveband ooit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ich willquote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef Fred_B het volgende:
Het wordt tijd dat Engel in de lijst komt.I love music |Ajax forever
Gifhes pleasequote:Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Buck dichquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ook geen toevalquote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef zorro28 het volgende:
Suicide Is Painless na John Legend is wel toepasselijk
goede livebands hebben dat onzin niet nodigquote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Meest spectaculaire liveband ooit
Dat kan ik nietquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Heeft ie er een eind aan gemaakt??quote:Op maandag 28 december 2015 18:28 schreef zorro28 het volgende:
Suicide Is Painless na John Legend is wel toepasselijk![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik zie dagelijks gestrekte vleugels, ik ben niet onder de indrukquote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede livebands hebben dat onzin niet nodigOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Natuurlijk wel. Ze leveren vermaak en entertainment. Dat is wat je bij rammstein krijgt. Een geschifte topshowquote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
goede livebands hebben dat onzin niet nodig
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Treurigquote:Op maandag 28 december 2015 18:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Die vrouw met het jurkje en het tasje net.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Op 1 naquote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks gestrekte vleugels, ik ben niet onder de indrukWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks gestrekte vleugels, ik ben niet onder de indruk![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, die lui in het cafeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die chicken wings bij de KFC tellen niet hequote:Op maandag 28 december 2015 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks gestrekte vleugels, ik ben niet onder de indrukFitter. Happier. More productive
Ook toevallig tijdens dat nummer, wat wel grappig is.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Duurt 12 minuten te kort dit nummer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee deze leven nog.quote:Op maandag 28 december 2015 18:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die chicken wings bij de KFC tellen niet heOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Eens Stickquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
die heeft met ons allemaal te maken...quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus daar nou weer mee te maken?I love music |Ajax forever
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus daar nou weer mee te maken?
Mohammed nog an toe.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Referenties naar een bepaald optreden in 020?quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef Cee het volgende:
John Legend weer eens gestegen? Staat ie hoog? Hard de lijst binnen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Referenties naar een bepaald optreden in 020?
Fitter. Happier. More productive
Zo, ik heb mijn eten op. Had ik het maar rustiger aan gedaan, zoals het liedje zegt. "Take it slow", dan had ik dit lied mogen missen![]()
![]()
Dit nummer is kutter dan ik in gedachte had.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 28 december 2015 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Referenties naar een bepaald optreden in 020?![]()
John Legend staat bol van dit soort nummersWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik vind dit wel mooi eigenlijk
dus je kon m je niet goed herinneren?quote:Op maandag 28 december 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
Dit nummer is kutter dan ik in gedachte had.
quote:Op maandag 28 december 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
Dit nummer is kutter dan ik in gedachte had.Make love, not war ☮![]()
Toch liever Hero's?quote:Op maandag 28 december 2015 18:32 schreef Uccie het volgende:
Dit nummer is kutter dan ik in gedachte had.![]()
![]()
zie mijn eerste post in dit topicquote:
Neequote:Op maandag 28 december 2015 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus je kon m je niet goed herinneren?
Het werkt nu 2 kanten op...ik ben gedoemd.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik zag hetquote:
dit is dan weer een prachtig nummer![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 28 december 2015 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie mijn eerste post in dit topic
Ja zeg, daar hebben we geen tijd voor hoor. Eten kun je ook achter de PC.quote:Op maandag 28 december 2015 18:34 schreef Meike26 het volgende:
Even een visje en boemkool naar binnen zitten harken en jullie zijn bijna weer een topic verder...
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ligt eraan welke Suicide je wil plegen natuurlijkFor you, there'll be no more crying.
Zet even ManU - Chelsea er bij opFitter. Happier. More productive
wat heb ik die serie ook veel gekeken
Leuke serie, leuke tune ook.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Komt er nog een Michael Jackson nummer vanavond?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Toch kan ik me er amper wat van herinnerenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Absoluut!quote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
suicide is painless![]()
moet nog steeds een keer de serie kijken, is die leuk?Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
nee, wel one directionquote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef Uccie het volgende:
Komt er nog een Michael Jackson nummer vanavond?
Hoe kun je M*A*S*H gemist hebben die 530.405.629x dat het uitgezonden isquote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
suicide is painless![]()
moet nog steeds een keer de serie kijken, is die leuk?
quote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef cafca het volgende:
Wie stemt er nou weer een theme song van een tv serie de top 2000 in?![]()
Make love, not war ☮![]()
Meh. Dan had ik liever Let's Not Shit Ourselves (To Love and To Be Loved) als liedje over zelfmoord in de top 2000 gehad.![]()
Daar heb ik niets aan, ik heb een moonwalkend vogeltje ik wilde een filmpje maken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Als ik er geen vrije keuze voor had hoeven opofferen had ik op de MCW-tune gestemd..quote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef cafca het volgende:
Wie stemt er nou weer een theme song van een tv serie de top 2000 in?Fitter. Happier. More productive
Ook nog nooit gezien.quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe kun je M*A*S*H gemist hebben die 530.405.629x dat het uitgezonden is![]()
Die van De Fabriek moet er nog in!quote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef cafca het volgende:
Wie stemt er nou weer een theme song van een tv serie de top 2000 in?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is van de filmquote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef cafca het volgende:
Wie stemt er nou weer een theme song van een tv serie de top 2000 in?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vond ik toen wel, maar er is wel meer wat de tand des tijds niet heeft doorstaanquote:Op maandag 28 december 2015 18:36 schreef Stickertje het volgende:
suicide is painless![]()
moet nog steeds een keer de serie kijken, is die leuk?![]()
![]()
Kun jij je dat nog herinneren dan?quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe kun je M*A*S*H gemist hebben die 530.405.629x dat het uitgezonden is
helaas is het nu even een paar nummers ellendeI love music |Ajax forever
Ja, herhaling werkt goed bij mij. Voordeel hoor, ik zie alles opnieuwquote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kun jij je dat nog herinneren dan?
quote:Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Max23 het volgende:
Hierna komen drie leuke nummers met ertussen 1 aids nummer (Niels)quote:Op maandag 28 december 2015 18:38 schreef peaceman het volgende:
helaas is het nu even een paar nummers ellendeI love music |Ajax forever
De laatste keer dat MASH herhaald is is ook alweer bijna 20 jaar geledenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
idd, tweede helft van dit uur is minderquote:Op maandag 28 december 2015 18:38 schreef peaceman het volgende:
helaas is het nu even een paar nummers ellendeZe smelten de kazen!![]()
Prima plaatje van JT dit (heeft beteren gemaakt trouwens)Fitter. Happier. More productive
Dat is een understatementquote:Op maandag 28 december 2015 18:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd, tweede helft van dit uur is minder![]()
ik kan mij niet herinneren dat ik het ooit tv gezien hebquote:Op maandag 28 december 2015 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De laatste keer dat MASH herhaald is is ook alweer bijna 20 jaar geledenZe smelten de kazen!![]()
mag wel weer een keer.. ik ga weer kijken!quote:Op maandag 28 december 2015 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De laatste keer dat MASH herhaald is is ook alweer bijna 20 jaar geledenI love music |Ajax forever
Best een goed popliedje tochquote:
JT is live ook heul niet verkeerdquote:Fitter. Happier. More productive
Ik dacht die stem op die van Justin Timber leekquote:
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ach, het gehaat op Legend vind ik ook wat overtrokken. Prima stem, bovengemiddeld debuutalbums, daarna wat afgevlakt, maar zeker niet slecht.quote:Fitter. Happier. More productive
Ik was even naar de keuken....gemist.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
als je denkt dat dit slecht was.. het wordt erger..I love music |Ajax forever
Het voelt alsof ik naar een midlife crisis zit te kijken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb speciaal voor JT de afwas even gestaakt.quote:Op maandag 28 december 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was even naar de keuken....gemist.![]()
True, meer niet mijn ding ben ik bang, had het ook meer over het nummer dan over de meneer zelf!quote:Op maandag 28 december 2015 18:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ach, het gehaat op Legend vind ik ook wat overtrokken. Prima stem, bovengemiddeld debuutalbums, daarna wat afgevlakt, maar zeker niet slecht.![]()
![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik hier van vindquote:Op maandag 28 december 2015 18:42 schreef peaceman het volgende:
als je denkt dat dit slecht was.. het wordt erger..
Wat heeft die Geusebroek toch een kutstem
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef D. het volgende:
Mister, do you have the new Timberlake album?
Yes,, it's Justin
Mevrouw Jurkje is pas naar een zonnig land op vakantie geweest en heeft daar heel vaak in haar t-shirt rondgelopen.![]()
Yes,, it's Justin
Yes,, it's Justin![]()
Yes,, it's Justin
zie mijn eerste post in dit topicquote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik hier van vind
LEKKERE POMPENDE BEAT
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gvdquote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef D. het volgende:
Yes,, it's Justin
quote:Op maandag 28 december 2015 18:33 schreef cafca het volgende:
De zoveelste hedendaagse-zeik-singer-songwriter![]()
Zo'n hippe all in vakantiequote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef Cee het volgende:
Mevrouw Jurkje is pas naar een zonnig land op vakantie geweest en heeft daar heel vaak in haar t-shirt rondgelopen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 28 december 2015 18:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
zie mijn eerste post in dit topic
Wel 400 plaatsen gezakt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
je doet ook niet erg je best om je verloren reputatie weer goed te maken.quote:I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef D. het volgende:
Geloof dat mijn pizza klaar ligt bij Domino's
Later
Nu nog 1000quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Smakelijkquote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef D. het volgende:
Later
Niet echtquote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
je doet ook niet erg je best om je verloren reputatie weer goed te maken.
Dit liedje is bijna 400 plaatsen gezakt. Als dat zo door gaat, hebben we er nog maar twee jaar last van.![]()
ja hallo dan staat ie er nog steeds in..quote:
Dingenquote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb mailtje gevonden. Moet nu kleding brengen. Tot later![]()
![]()
Is dat een soort LARP?quote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef Persefoneia het volgende:
Raiden vanavond met de top2000 op de achtergrond. Moet lukken.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waarom niet 1058?quote:
1500quote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja hallo dan staat ie er nog steeds in..Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ik hoor gelukkig niksquote:
Redelijk hitje maar mag wel 1000 plekken naar benedenFor you, there'll be no more crying.
Nu heb ik ook zin in pizza..quote:Op maandag 28 december 2015 18:45 schreef D. het volgende:
LaterFitter. Happier. More productive
Dit vind ik wel een leuke van The ScriptOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef Uccie het volgende:
Dit vind ik wel een leuke van The Script![]()
![]()
Straks na het genot van SIMON AND GARFUNKEL nog een keerquote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Grutsk het volgende:
ALWEER THE SCRIPT, hoe vaak staat deze band wel niet in de lijst?![]()
![]()
*wrijft in handen*quote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
WoW, op pc, en ik kleed mij gepast, lichtzwaard gepoetst.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mazzelaarquote:
Nee dit hoort niet in de bovenste helft.quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
Vind dit wel een vermakelijk nummer.. Maar op deze plek?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Snap je toch niet he, echt 13 in een dozijn muziek. Oehoehoehoe.quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks na het genot van SIMON AND GARFUNKEL nog een keer![]()
So Louis creeps through the eye of the needle?quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best goed nummer van de BEP. O wacht.
Breaking news: Man Utd speelt best goed."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
8 keer, komt over een half uur nog eensquote:Op maandag 28 december 2015 18:46 schreef Grutsk het volgende:
ALWEER THE SCRIPT, hoe vaak staat deze band wel niet in de lijst?![]()
De vorige keer waren ze ook de bovenliggende partij. Dat zegt dus nietsquote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best goed nummer van de BEP. O wacht.
Breaking news: Man Utd speelt best goed.![]()
![]()
8 keer ??? Mijn god, over smaak valt niet te twisten, maar dit is wel ernstig..quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
8 keer, komt over een half uur nog eensFitter. Happier. More productive
Ach, zal over een paar jaar wel zijn gereduceerd.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het vooral vreemd dat dit bandje 8 noteringen in de top 2000 heeft."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zowat zelfde kaartverkopen als Kensington dus niet zo vreemdquote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het vooral vreemd dat dit bandje 8 noteringen in de top 2000 heeft.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vrouwen hebben hier stemrecht, iets met Claudio of zo.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het vooral vreemd dat dit bandje 8 noteringen in de top 2000 heeft.![]()
Dat krijg je als je tieners laat stemmenquote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het vooral vreemd dat dit bandje 8 noteringen in de top 2000 heeft.
Die volgorde klopt niet, ze spelen de lijst gewoon in shuffle mode af....quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
Vind dit wel een vermakelijk nummer.. Maar op deze plek?![]()
Die heb ik dit jaar ook live gezien....dat had ik nog niet onthuldquote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zowat zelfde kaartverkopen als Kensington dus niet zo vreemd
Je vindt er weinig verheavend aan?quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef Makamba_ het volgende:
Dit nummer is al wel beter dan het volgende. Bryan Adams, zucht."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mooie van DoFor you, there'll be no more crying.
Ik dacht U96.quote:
Ik zou bereid zijn om mijn eigen stemrecht in te leveren als dat betekende dat ik niet naar Claudia, Blof en The Script hoefde te luisteren. Lang leve mannen muziek!quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hier stemrecht, iets met Claudio of zo.![]()
Het nummer of Do zelf?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Stellen dat het mijn hel is gaat wat ver maar als de hemel wordt begeleid door Bryan Adams dan blijf ik toch nog maar even onder de levende.quote:![]()
Mette mettek mekkelie he can do that.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
So Louis creeps through the eye of the needle?![]()
Dat idd.quote:Op maandag 28 december 2015 18:50 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik zou bereid zijn om mijn eigen stemrecht in te leveren als dat betekende dat ik niet naar Claudia, Blof en The Script hoefde te luisteren. Lang leve mannen muziek!![]()
Ik heb anders ook op twee nummers van hun gestemdquote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tieners laat stemmen![]()
Heb jij nou een Do UI?quote:Fitter. Happier. More productive
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan Adams
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
The horrorquote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan AdamsFitter. Happier. More productive
Straks nummer 931 - Roundabout van Yes. Erg fijn vol nummer met van alles en nog wat. Goede herinnering aan keren dat ik auto van vader mocht lenen, Honda Prelude volgepropt met speakertjes rondom... En dan dat nummer![]()
![]()
![]()
Alweer de laatste van Crowded House
Hierbij neem ik je stemrecht in.quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb anders ook op twee nummers van hun gestemdZe smelten de kazen!![]()
Het had erger kunnen zijn als je drie minuten eerder was thuisgekomen. Dan had je The Script en Bryan Adams achter elkaar gehoord.quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan Adams![]()
Je zou zowat Blame Canada de lijst in willen stemmen?quote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan Adams"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Crowded House
Hoe hoog staat Into Temptation? Al geweest?Fitter. Happier. More productive
Nee, maar minstens even knuffelbaar als Do.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
ik zette de radio aan bij blofquote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan Adams
te laag...quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Bugno het volgende:
Crowded House
Hoe hoog staat Into Temptation? Al geweest?
En Hole in the river staat er niet eens in.I love music |Ajax forever
Fall at your feet?quote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Meen je dat?
Into Temptation?
Better be home soon?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Better be home stond er niet eens in.quote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Meen je dat?
Into Temptation?
Better be home soon?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zullen ze wel de singleversie van draaien, gok ik. Niet de acht-minuten-versie. Wel inderdaad een fijn nummer.quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Meike26 het volgende:
Straks nummer 931 - Roundabout van Yes. Erg fijn vol nummer met van alles en nog wat. Goede herinnering aan keren dat ik auto van vader mocht lenen, Honda Prelude volgepropt met speakertjes rondom... En dan dat nummer![]()
Jammer dat dit de laatste van CW is. Ook jammer dat Distant Sun er niet in staat.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Tegen beter weten in, ga ik die volgend jaar stemmen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
1488quote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Bugno het volgende:
Crowded House
Hoe hoog staat Into Temptation? Al geweest?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
The Script komt straks weer volgens mij. Ik ken hun nummers eigenlijk niet. Misschien als ik ze hoor. Maar Crowded House is
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
IT al geweestquote:Op maandag 28 december 2015 18:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Meen je dat?
Into Temptation?
Better be home soon?
BBHS er niet inI love music |Ajax forever
Heb je daar ook op gestemd? Ik ben benieuwd, want het lied zegt me weinigquote:Op maandag 28 december 2015 18:53 schreef Meike26 het volgende:
![]()
![]()
We krijgen nog wel Split EnzI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |