Dat krijg je als je tieners laat stemmenquote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik vind het vooral vreemd dat dit bandje 8 noteringen in de top 2000 heeft.
Die volgorde klopt niet, ze spelen de lijst gewoon in shuffle mode af....quote:Op maandag 28 december 2015 18:47 schreef Stickertje het volgende:
Vind dit wel een vermakelijk nummer.. Maar op deze plek?
Die heb ik dit jaar ook live gezien....dat had ik nog niet onthuldquote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zowat zelfde kaartverkopen als Kensington dus niet zo vreemd
Je vindt er weinig verheavend aan?quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef Makamba_ het volgende:
Dit nummer is al wel beter dan het volgende. Bryan Adams, zucht.
Ik dacht U96.quote:
Ik zou bereid zijn om mijn eigen stemrecht in te leveren als dat betekende dat ik niet naar Claudia, Blof en The Script hoefde te luisteren. Lang leve mannen muziek!quote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Vrouwen hebben hier stemrecht, iets met Claudio of zo.
Het nummer of Do zelf?quote:
Stellen dat het mijn hel is gaat wat ver maar als de hemel wordt begeleid door Bryan Adams dan blijf ik toch nog maar even onder de levende.quote:
Mette mettek mekkelie he can do that.quote:Op maandag 28 december 2015 18:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
So Louis creeps through the eye of the needle?
Dat idd.quote:Op maandag 28 december 2015 18:50 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik zou bereid zijn om mijn eigen stemrecht in te leveren als dat betekende dat ik niet naar Claudia, Blof en The Script hoefde te luisteren. Lang leve mannen muziek!
Ik heb anders ook op twee nummers van hun gestemdquote:Op maandag 28 december 2015 18:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je tieners laat stemmen
Heb jij nou een Do UI?quote:
The horrorquote:Op maandag 28 december 2015 18:52 schreef livelink het volgende:
Eindelijk weer thuis na een top2000-loze werkdag, krijg je Bryan Adams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |