SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat gebeurt er dan met je, als je het eet?quote:Op maandag 28 december 2015 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen tomaat
#hipster![]()
Naast de genoemde Alice Cooper ook:
Meat Loaf en Led Zeppelin zocht ik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Shot through the balls
and you're in pain
you just had
a sex changeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo ik ben er ook weer. Eventjes. Maar beter even dan helemaal niet he. Gelukkig net nog Meatloafmeegekregen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
ah Bryan Adams ook dus, had ik niet verwacht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ff eten..... see you leter
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is dit van Life of Agony?quote:Op maandag 28 december 2015 17:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Shot through the balls
and you're in pain
you just had
a sex change![]()
Intussen 9-darter op de dubbel 12 gefaald door Pallett bij het dartsen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik kijk niet, maar iets zegt mij dat er een hele hoop KPK's in de studio staan te "swingen"Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Oh vanavond, nee ik heb net de oven aangezet, door dat patatgedoe heb i ktrek in aardappel. En Ik heb pompoensoep, dat is gewoon een enorme maaltijdsoep.quote:Op maandag 28 december 2015 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat kan ook, wij iets van rostirondjesdingen met een potje groente en volgens mij had moeders ook vlees in de vriezert gevonden vanmiddag.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
In Yugoslavia you'll never starve[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
O ja dartsen. Helemaal vergetenquote:Op maandag 28 december 2015 17:46 schreef Zorro het volgende:
Intussen 9-darter op de dubbel 12 gefaald door Pallett bij het dartsen.![]()
Wij willen Chinees eten, maar alles is dicht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik stond ook mee te blèren hoor...oh dat helpt natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 december 2015 17:45 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Vind dit niet zo slecht eigenlijk. Ja ik weet het mijn smaak is afschuwlijkOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
IN YUGOSLAVIA
IN YUGOSLAVIA YOU'LL NEVER STARVEWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
You make a dead man come
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Buiten de Randstad wonenquote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij willen Chinees eten, maar alles is dicht
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik woon in Eindhoven, maar het is natuurlijk maandag.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Start me up
Nirvana, Talking Heads, Bryan Adams...quote:Op maandag 28 december 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Naast de genoemde Alice Cooper ook:
Meat Loaf en Led Zeppelin zocht ikNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik heb nog een Chinees in de vriezer, maar daar heb jij niets aan.quote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij willen Chinees eten, maar alles is dichtOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Nirvana had ik al vermeld, Talking Heads ook natuurlijkquote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nirvana, Talking Heads, Bryan Adams...
I rest my case.quote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, maar het is natuurlijk maandag.Fitter. Happier. More productive
man man wat gaan jullie snelI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Moet ik dit er in horen?quote:Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
IN YUGOSLAVIA
IN YUGOSLAVIA YOU'LL NEVER STARVE![]()
Laat de politie en de AIVD het niet horen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een Chinees in de vriezer, maar daar heb jij niets aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Eh...quote:Op maandag 28 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een Chinees in de vriezer, maar daar heb jij niets aan.![]()
Hoe lang?quote:Op maandag 28 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een Chinees in de vriezer, maar daar heb jij niets aan.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dan hebben we ze allemaal gehad denk ik.quote:Op maandag 28 december 2015 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nirvana had ik al vermeld, Talking Heads ook natuurlijk
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Moordlustig.quote:Op maandag 28 december 2015 17:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog een Chinees in de vriezer, maar daar heb jij niets aan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet echt een super uurtje dit zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op welk briefje stond Frans Halsema ook alweer..een tientje?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat overdreven articuleren van vroeger trek ik niet. Zo'n heerlijke gereformeerde spruitjeslucht komt er af...quote:Fitter. Happier. More productive
Ja zoiets jaquote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welk briefje stond Frans Halsema ook alweer..een tientje?Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welk briefje stond Frans Halsema ook alweer..een tientje?
Ze smelten de kazen!![]()
Yep het Blauwe Tientjequote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welk briefje stond Frans Halsema ook alweer..een tientje?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Heb 'm hier nog liggenquote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welk briefje stond Frans Halsema ook alweer..een tientje?![]()
![]()
"Vluchten kan niet meer", zongen ze toen de wereldbevolking net de 4 miljard was gepasseerd.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Frans Halsema?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Daarom verbaast het me ook dat ik het mooi vind.quote:Op maandag 28 december 2015 17:51 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat overdreven articuleren van vroeger trek ik niet. Zo'n heerlijke gereformeerde spruitjeslucht komt er af...![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 17:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op welk briefje stond Frans Halsema ook alweer..een tientje?
Wie/Wat stond er ook al weer op het Vijfje??quote:![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
En dan niet eens gekoeld.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Vondelquote:Op maandag 28 december 2015 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie/Wat stond er ook al weer op het Vijfje??
Ik heb nog een paar oude papieren vijfjes in een kast liggenquote:Op maandag 28 december 2015 17:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie/Wat stond er ook al weer op het Vijfje??![]()
Ik moest gewoon weer eerst denkenquote:
Daar heb ik niets mee, met Terug naar de kustquote:Op maandag 28 december 2015 17:52 schreef D. het volgende:
Terug naar de kust kon nog wel, dit is me teveelGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Is dat hetzelfde tientje dat Boudewijn nog van Lennart krijgt?quote:Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik nog een V&D cadeaubon....ruilen?quote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar oude papieren vijfjes in een kast liggenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Bea stond ook op het vijfje overigens. Alleen was het toen een munt
Ik dacht even dat Faith van de Wee Papa Girl Rappers kwamWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mooie koffer van Charly Luske dit...Fitter. Happier. More productive
whutquote:Op maandag 28 december 2015 17:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik dacht even dat Faith van de Wee Papa Girl Rappers kwam
Okee, weliswaar zelf wel mee betaald ooit, maar ik ben denk ik toch net meer van het 5 guldenmunststuk en had zelf nooit aan Joost gedacht eigenlijk..quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:
In al die coverversies kan ik me voorstellen, maar dit???Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
James Brown doet het voor mij niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nog een V&D cadeaubon....ruilen?![]()
Te vaak gehoord door al de cover versiesquote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
In al die coverversies kan ik me voorstellen, maar dit???
Slechte timing weer...nu is net mijn eten bijna klaar....op de aardappelen in de oven na
Is dit het origineel dan??quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
In al die coverversies kan ik me voorstellen, maar dit???![]()
Ik hou iets meer van zijn uptempo nummers, zoals Hot TubWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Als we het toch hebben over dingen die niks meer waard zijn; ik heb hier nog een CD van Modern Talking..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee, Living In America is ook niet echt meer van toepassing.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij doet voor niemand veel meer tegenwoordig.Un dann rettet kein Kavallerie,
952 Run To You Bryan Adams 1985
951 Circle Of Life Elton John 1994
950 Working Class Hero John Lennon 1970
949 Johnny B. Goode Chuck Berry 1958
948 Hero Family of the Year 2014
947 Sonne Rammstein 2001
946 Ordinary People John Legend 2005
945 Suicide Is Painless M.A.S.H. 1970
944 Mirrors Justin Timberlake 2013
943 Take Your Time Girl Niels Geusebroek 2013
942 Hall Of Fame The Script & will.i.am 2012
941 Heaven Bryan Adams 1985
940 Four Seasons In One Day Crowded House 1992
939 Belle Hélène Doe Maar 1982![]()
Ik heb een cd van A Teensquote:Op maandag 28 december 2015 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we het toch hebben over dingen die niks meer waard zijn; ik heb hier nog een CD van Modern Talking..
Ik zie het probleem niet helemaal....quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wat zou dat mooi zijn. Geen Claudia dan. Geen vrouwen is toch minder.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ze zouden vrouwen het stemrecht moeten ontnemen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een ongelooflijk kut-uur...Fitter. Happier. More productive
Geen Mag ik dan bij jou op 4quote:Op maandag 28 december 2015 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet helemaal....Isn't it ironic, don't you think
Briefje is meer waardquote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik nog een V&D cadeaubon....ruilen?
http://www.ebay.com/itm/N(...)rksid=p2047675.l2557![]()
952 Run To You Bryan Adams 1985
951 Circle Of Life Elton John 1994
950 Working Class Hero John Lennon 1970![]()
949 Johnny B. Goode Chuck Berry 1958
948 Hero Family of the Year 2014![]()
![]()
947 Sonne Rammstein 2001
946 Ordinary People John Legend 2005
945 Suicide Is Painless M.A.S.H. 1970
944 Mirrors Justin Timberlake 2013
943 Take Your Time Girl Niels Geusebroek 2013
942 Hall Of Fame The Script & will.i.am 2012
941 Heaven Bryan Adams 1985
940 Four Seasons In One Day Crowded House 1992![]()
939 Belle Hélène Doe Maar 1982
Oh dit wordt wel een goed uur
Four Seasons in One Day is wel
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Of gewoon eerst onderwerpen aan een screening voordat ze mogen stemmen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zouden vrouwen het stemrecht moeten ontnemen.
Maar eigenlijk hebben ze maar 1 recht.![]()
Nee jouw onthullingen zijn inderdaad niet erger dan die van mijquote:
952 Run To You Bryan Adams 1985![]()
951 Circle Of Life Elton John 1994![]()
949 Johnny B. Goode Chuck Berry 1958![]()
![]()
947 Sonne Rammstein 2001![]()
![]()
946 Ordinary People John Legend 2005![]()
945 Suicide Is Painless M.A.S.H. 1970![]()
944 Mirrors Justin Timberlake 2013![]()
943 Take Your Time Girl Niels Geusebroek 2013![]()
![]()
942 Hall Of Fame The Script & will.i.am![]()
![]()
941 Heaven Bryan Adams 1985(te veel gehoord)
![]()
![]()
aanrechtquote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Of gewoon eerst onderwerpen aan een screening voordat ze mogen stemmen.
Maar eigenlijk hebben ze maar 1 recht.Isn't it ironic, don't you think
Ik heb...onee, laat maarquote:Op maandag 28 december 2015 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we het toch hebben over dingen die niks meer waard zijn; ik heb hier nog een CD van Modern Talking..![]()
![]()
942 Hall Of Fame The Script & will.i.am 2012![]()
941 Heaven Bryan Adams 1985![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
939 Belle Hélène Doe Maar 1982
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ja vast wel.quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Grutsk het volgende:
Uccie, je kent Working Class Hero toch wel
Matig uurtje inderdaadOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat refrein begint fraai, maar verzandt dan weer in een clichématig singer-songwriter gepriegel...quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vind dat nummer van Niels wel leuk.Fitter. Happier. More productive
950 Working Class Hero John Lennon 1970
^deze gaat volgend jaar weer in mijn lijst, hoort veel hoger in de lijst
Nou, het eten is weer klaar hoor ik. Dat was kort. Daarna repetitie, misschien dat ik nog op tijd ben voor het 23:00 blok. Met Nena en Kim. "Wrap your penis round my neck"
Welke? Ik vind hem overdreven vrolijk doenquote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vind dat nummer van Niels wel leuk.
Isn't it ironic, don't you think
Working Class Hero staat laag zeg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben je niet in de war met Nielson?quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Welke? Ik vind hem overdreven vrolijk doen![]()
![]()
Misschien moet ik maar eens ophouden met mijn onthullingenquote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee jouw onthullingen zijn inderdaad niet erger dan die van mij![]()
Volgend jaar geen consumentenvuurwerk meerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh, je hebt gelijk. Verkeerd gelezenquote:
Isn't it ironic, don't you think
Ik zou de andere top 2000 tunes wel weer eens willen horen... weet iemand waar ik die nog kan vinden?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
YT?quote:Op maandag 28 december 2015 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou de andere top 2000 tunes wel weer eens willen horen... weet iemand waar ik die nog kan vinden?![]()
Ik mag wel graag naar hem luisteren.quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Welke? Ik vind hem overdreven vrolijk doen
Heb eigenlijk nooit zo goed naar de man zelf gekeken.![]()
In de OPquote:Op maandag 28 december 2015 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou de andere top 2000 tunes wel weer eens willen horen... weet iemand waar ik die nog kan vinden?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
942 Hall Of Fame The Script & will.i.am 2012![]()
941 Heaven Bryan Adams 1985![]()
![]()
Ja maar de versies zoals in de top 2000 gebruikt, niet de originelenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke?quote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef zorro28 het volgende:
Zo weer een nummer waar ik op gestemd heb![]()
Zou kunnen... maar ik vind het erg onwaarschijnlijkquote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef D. het volgende:
Zou Lion King de enige film zijn waarvan 2 nummers van de soundtrack in de lijst staan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dacht dat 't origineel van Whitney Houston was..Fitter. Happier. More productive
Purple Rain iigquote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef D. het volgende:
Zou Lion King de enige film zijn waarvan 2 nummers van de soundtrack in de lijst staan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee. want sowieso staan van Queen 2 nummers in de lijst die ook in The HIghlander zitten (who wants to live forever en Kind of Magic)quote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef D. het volgende:
Zou Lion King de enige film zijn waarvan 2 nummers van de soundtrack in de lijst staan?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Saturday Night Fever toch sowieso ook wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. want sowieso staan van Queen 2 nummers in de lijst die ook in The HIghlander zitten (who wants to live forever en Kind of Magic)Bij lange na niet dusquote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saturday Night Fever toch sowieso ook wel![]()
![]()
Er was ook een film van Michael Jacksonquote:Op maandag 28 december 2015 18:05 schreef D. het volgende:
Zou Lion King de enige film zijn waarvan 2 nummers van de soundtrack in de lijst staan?Isn't it ironic, don't you think
Mamma mia of telt dat nietquote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saturday Night Fever toch sowieso ook welOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
The BodyguardFitter. Happier. More productive
Nee, ik checkte net. Alleen I will always love you staat erin.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik checkte net. Alleen I will always love you staat erin.
Die heb ik zelfquote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er was ook een film van Michael Jackson
Weet alleen, behalve smooth criminal, niet meer welke nummer erin zaten![]()
![]()
A lot like love Soundtrack maar een aantal nummers waren al hits geweestGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Uit de bodyguard, komt alleen I will always love you.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
This is Itquote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Er was ook een film van Michael Jackson
-XOXO-![]()
Ja, smooth criminal kan ik me herinnerenquote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik zelf
Weet alleen, behalve smooth criminal, niet meer welke nummer erin zatenIsn't it ironic, don't you think
/En die jaren '80 draakfilms van Madonna?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Volgens mij niet meer.quote:Op maandag 28 december 2015 18:10 schreef Stickertje het volgende:
Er staan geen nummers uit Grease in de top 2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik geloof je, alleen verbaasd. Run to You of I have Nothing, of het origineel van I'm Every Woman ook wel verwacht...quote:Op maandag 28 december 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uit de bodyguard, komt alleen I will always love you.Fitter. Happier. More productive
Sinds 2010 in ieder geval geen 2 meer, en sinds 2012 helemaal niet meer.quote:Op maandag 28 december 2015 18:10 schreef Stickertje het volgende:
Er staan geen nummers uit Grease in de top 2000?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niet bepaald het beste uur
I love music |Ajax forever
Leave me alonequote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik zelf
Weet alleen, behalve smooth criminal, niet meer welke nummer erin zatenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Welk liedje is dat?quote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff vandaag de hele dag geleerd![]()
Gelukkig wel op tijd klaar voor mijn liedjeZe smelten de kazen!![]()
ftfyquote:Fitter. Happier. More productive
Na 1994 geboren?quote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Molurus het volgende:
Dit was toch voor een disneyfilm ofzo?Ze smelten de kazen!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik geloof je, alleen verbaasd. Run to You of I have Nothing, of het origineel van I'm Every Woman ook wel verwacht...dat laatste verbaasde mij ook.
Leave me alonequote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik zelf
Weet alleen, behalve smooth criminal, niet meer welke nummer erin zaten![]()
![]()
Ik vertrouw jou hierop.quote:
Als er echter goede liedjes langskomen weet ik op wie ik boos moet worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welke?quote:Op maandag 28 december 2015 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
/En die jaren '80 draakfilms van Madonna?![]()
In Bed With Madonna?quote:Fitter. Happier. More productive
Oh jammer, waren destijds knallers van hits. Had verwacht dat er minstens 1 of 2 in de lijst zouden staanquote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds 2010 in ieder geval geen 2 meer, en sinds 2012 helemaal niet meer.Ze smelten de kazen!![]()
Ik amuseer me wel dit uur hoor.quote:Op maandag 28 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou hierop.
Als er echter goede liedjes langskomen weet ik op wie ik boos moet worden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Who's that girl, Desperateley seeking susanquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
2 keer bryan adams in 1 uur kan niet goed zijn...al was de eerste nog prima te pruimen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou hierop.
Als er echter goede liedjes langskomen weet ik op wie ik boos moet worden.I love music |Ajax forever
Daar hebben we het net overquote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Molurus het volgende:
Dit was toch voor een disneyfilm ofzo?![]()
![]()
Ik vertrouw jou hierop.quote:
Als het echter een kut uur is weet ik wie ik moet hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja die ene...ik weet niet meer, who's that girl ofzo?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
ja, maar jij bent ook een vrouwquote:
Ik vind alleen I'm Gonna Win en When You're Gone (quote:Op maandag 28 december 2015 18:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer bryan adams in 1 uur kan niet goed zijn...al was de eerste nog prima te pruimen.![]()
![]()
) van hem wel enigszins oke
Goeieavond mensen
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
ach gisteren was het 3x blof in een uur, het gaat iig stapsgewijs vooruit.quote:Op maandag 28 december 2015 18:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
2 keer bryan adams in 1 uur kan niet goed zijn...al was de eerste nog prima te pruimen.![]()
Jouw vriend is weer op de radioquote:
weet je zeker dat je man bent?quote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen I'm Gonna Win en When You're Gone (![]()
![]()
Ik ben uitgenodigd om mee te kletsen in dit topic, maar jullie gaan zo hard![]()
![]()
Ondefiniëerbare plankenkoorts![]()
![]()
Ze had wat hits uit een film waar ze zelf niet in zat,Vision Questquote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ken alleen desperately seeking susan, en daar zat maar 1 nummer van Madonna in volgens wikiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
PSVquote:Op maandag 28 december 2015 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen I'm Gonna Win en When You're Gone (![]()
![]()
dat uur heb ik gelukkig gemistquote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach gisteren was het 3x blof in een uur, het gaat iig stapsgewijs vooruit.
Wie heeft je uitgenodigd?quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Meike26 het volgende:
Ik ben uitgenodigd om mee te kletsen in dit topic, maar jullie gaan zo hard![]()
![]()
Ondefiniëerbare plankenkoorts
Die had dat wel even mogen zeggen
Hallo nieuwelingquote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Eltonquote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw vriend is weer op de radio
quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Ondefiniëerbare plankenkoortsGezellig
welkomquote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Hoi meike, wil je met me t-t-t-tWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoi!quote:Op maandag 28 december 2015 18:14 schreef Meike26 het volgende:
![]()
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Eigenlijk ook wel een beetje daarom, en die andere vanwege Mel Cquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als er een concert komt in NL, ga ik mijn moeder meenemen.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
green day grappen incoming[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Working Class HeroDeze gaat volgend jaar weer in mijn lijstje
Misschien heiligschennis, maar de Green Day versie is ook niet verkeerd
Batman film niet ook nog? Onder andere Touch me Thrill me Kiss me Kill me, Kiss from a Rose etcFitter. Happier. More productive
Zoveel beter dan Imagine vind ik
Waarom kon ik me deze niet herinneren????Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Volgens mij hebben die Beatle films ook wel wat noteringenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hold mequote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Bugno het volgende:
Batman film niet ook nog? Onder andere Touch me Thrill me Kiss me Kill me, Kiss from a Rose etc
Staat er niet in, die 2e wel ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en dat vraag je je alleen bij deze af?quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
Waarom kon ik me deze niet herinneren????I love music |Ajax forever
Geen idee, GreenDay heeft 'm ook nog verneuktquote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
Waarom kon ik me deze niet herinneren????![]()
![]()
Checkquote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hold me
Staat er niet in, die 2e wel ja
En vreemd, een van de betere U2's wmbFitter. Happier. More productive
Ik zit al helemaal klaar voor nummer 934, daar heb ik op gestemd
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ze hebben het niet verneuktquote:Op maandag 28 december 2015 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, GreenDay heeft 'm ook nog verneukt
Omdat ik de Green Day versie ook ken. Dus dit was dubbele Alzheimer.quote:Op maandag 28 december 2015 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat vraag je je alleen bij deze af?
Maar ik heb inmiddels gegeten, nu gaat het vast beter
Swan swan hummingbirdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo zie je maar, zonder drums van zijn vriend Ringo is die John een stuk beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ringo?quote:Op maandag 28 december 2015 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zie je maar, zonder drums van zijn vriend Ringo is die John een stuk beter.I love music |Ajax forever
De drummer van Queen heeft hier een mooie cover van gemaaktThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
De Stad Amsterdam van Acda & De Munnik?quote:Op maandag 28 december 2015 18:17 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ken de melodie met een Nederlandse tekst?Fitter. Happier. More productive
quote:![]()
Zit een goede opbouw in qua gitaren, en dan eindigen met de stem van John Lennon
Ringo Starrquote:
Ken je die niet?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hebben ze deze niet ooit gecoverd?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
is dat een zangert of een muzikant?quote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ringo Starr
Ken je die niet?I love music |Ajax forever
Ohja die heeft toch 1 arm....of lijkt het er alleen maar op dat hij zo drumt?quote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ringo Starr
Ken je die niet?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niet zo verrassend, zijn kwaliteit viel nooit erg op.quote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ringo Starr
Ken je die niet?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Avond mensen. Ik heb me voor het eten even lekker in het zweet gewerkt door een 100 kg zware brievenbus handmatig naar de juiste locatie te brengen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
Nee, ik ken hem met een meer achterhoeks accent, die draait een vriend van mij regelmatig.quote:Op maandag 28 december 2015 18:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
De Stad Amsterdam van Acda & De Munnik?
Daar kende ik het eigenlijk van. Wel heel erg mooi is het nummer.![]()
Ik vind het origineel van Peter Tosh beterWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Niet zo verrassend, zijn kwaliteit viel nooit erg op.
Kon ie niet op de post?quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Avond mensen. Ik heb me voor het eten even lekker in het zweet gewerkt door een 100 kg zware brievenbus handmatig naar de juiste locatie te brengen.![]()
Je zolderkamer heeft nu een brievenbus?quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Avond mensen. Ik heb me voor het eten even lekker in het zweet gewerkt door een 100 kg zware brievenbus handmatig naar de juiste locatie te brengen.
Ik moet bij dit liedje altijd aan back to the future denkenGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Wie niet?quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze deze niet ooit gecoverd?![]()
Ik aan Queen.quote:Op maandag 28 december 2015 18:21 schreef Olga het volgende:
Ik moet bij dit liedje altijd aan back to the future denken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede filmquote:Op maandag 28 december 2015 18:21 schreef Olga het volgende:
Ik moet bij dit liedje altijd aan back to the future denken
Ik kan er niks aan doen, maar deze rechttoe rechtaan rock 'n roll doet mij echt helemaal niks..Fitter. Happier. More productive
Wat doet dit zeiklied hier?
Flopshow.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wel een gave cover, jaquote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het origineel van Peter Tosh beter![]()
nee die was matig helaasquote:I love music |Ajax forever
Dit heb ik echt nog nooit gehoord.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Maar goed dat Rammstein hier achteraan komt, anders word ik niet meer wakker.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Shit, ik moet vanavond iets naar de voetbal brengen, maar geen idee hoelaat en ik ben het mailtje kwijt.
Make love, not war ☮![]()
Wat is deze?Fitter. Happier. More productive
Doe mij maar de cover van Toen Ik Je Zag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |