Ohja daar was mijn tante lid van, maar dat vertel ik geloof ik ook elk jaarquote:Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt jaarlijks rond de 1000 gestemd door de fanclub ja.
Is ze ook van de Venice fanclub?quote:Op maandag 28 december 2015 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja daar was mijn tante lid van, maar dat vertel ik geloof ik ook elk jaaren van die van Clouseau.
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 28 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ze ook van de Venice fanclub?
Dit vind ik vreselijk vanwege die vrouwen die meezingen.
En gillenquote:Op maandag 28 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ze ook van de Venice fanclub?
Dit vind ik vreselijk vanwege die vrouwen die meezingen.
Wes - Alane is de oppergod.quote:Op maandag 28 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze verkoopt boerenkool pak de shampoo erbij is toch wel mijn favoriete mama appelsapje denk ik
Moggequote:
Ja maar hij zegt ECHT ze verkoopt boerenkool, met een prachtig Frans accent, dat vind ik wel genot.quote:
Beetje cravings nuquote:Op maandag 28 december 2015 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft de alcohol nog gesmaakt vannacht?
Eigenlijk is dat hele nummer een Mama Appelsapquote:Op maandag 28 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt ECHT ze verkoopt boerenkool, met een prachtig Frans accent, dat vind ik wel genot.
Alane, hoe ging het appelsapje daarvan ook weer? Ik weet alleen dat ik het een walgelijke kutplaat vind.
Iets met Herman en een zetpil.quote:Op maandag 28 december 2015 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt ECHT ze verkoopt boerenkool, met een prachtig Frans accent, dat vind ik wel genot.
Alane, hoe ging het appelsapje daarvan ook weer? Ik weet alleen dat ik het een walgelijke kutplaat vind.
Ik ga toch eens proberen die tekst onder de knie te krijgen.quote:
Het scheelt dat ik best een aardig woordje Frans Duits spreekquote:Op maandag 28 december 2015 10:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga toch eens proberen die tekst onder de knie te krijgen.
Moet jij niet het internet afstruinen op zoek naar leraressen die seks hebben met leerlingen.quote:
Volgend jaar een mp3tje van Uc dusquote:Op maandag 28 december 2015 10:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga toch eens proberen die tekst onder de knie te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |