Even opgezocht, hij komt er direct naquote:Op maandag 28 december 2015 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nog touwtjes erbij.
Nadert Casser la Voix zo, ja?
Dan kun je net zo goed een cd opzettenquote:Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Molurus het volgende:
[..]
Een goede DJ is er 1 die gewoon z'n mond niet opentrekt en plaatjes draait.
Ik zag het net ook jaquote:Op maandag 28 december 2015 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even opgezocht, hij komt er direct na
Ohja daar was mijn tante lid van, maar dat vertel ik geloof ik ook elk jaarquote:Op maandag 28 december 2015 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wordt jaarlijks rond de 1000 gestemd door de fanclub ja.
Is ze ook van de Venice fanclub?quote:Op maandag 28 december 2015 10:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja daar was mijn tante lid van, maar dat vertel ik geloof ik ook elk jaaren van die van Clouseau.
Nee volgens mij niet.quote:Op maandag 28 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ze ook van de Venice fanclub?
Dit vind ik vreselijk vanwege die vrouwen die meezingen.
En gillenquote:Op maandag 28 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ze ook van de Venice fanclub?
Dit vind ik vreselijk vanwege die vrouwen die meezingen.
Wes - Alane is de oppergod.quote:Op maandag 28 december 2015 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze verkoopt boerenkool pak de shampoo erbij is toch wel mijn favoriete mama appelsapje denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |