Ik werk er nog niet zo lang en het schijnt dat die radio maar op twee zenders kan. Maar natuurlijk ga ik proberen hier verandering in te brengen. Jullie krijgen vanavond een updatequote:
Morge! En was je weer meesterspammer gisteren?quote:
Jij had me met 10 posts verslagen, en dat terwijl ik ook nog wat in het dartstopic heb gepostquote:Op maandag 28 december 2015 08:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Morge! En was je weer meesterspammer gisteren?
oopsquote:Op maandag 28 december 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had me met 10 posts verslagen, en dat terwijl ik ook nog wat in het dartstopic heb gepost
Wat is de 2e zender?quote:Op maandag 28 december 2015 08:06 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik werk er nog niet zo lang en het schijnt dat die radio maar op twee zenders kan. Maar natuurlijk ga ik proberen hier verandering in te brengen. Jullie krijgen vanavond een update
Jaaa nu nog even los
quote:Op maandag 28 december 2015 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had me met 10 posts verslagen, en dat terwijl ik ook nog wat in het dartstopic heb gepost
quote:
Misschien kun je heel lief vragen of ie op radio 2 mag?quote:Op maandag 28 december 2015 08:09 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Geen radio 2 is mij verteld. Maar goed, wie weet is de radio mij gunstig gestemd
Vast welquote:Op maandag 28 december 2015 08:09 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Geen radio 2 is mij verteld. Maar goed, wie weet is de radio mij gunstig gestemd
voor mij ook... zelfs in zijn eerste uur van deze dagquote:Op maandag 28 december 2015 08:11 schreef D. het volgende:
De eerste keer Ekdom in de T2000 voor mij vandaag
Dat heb ik sowieso nog niet meegemaakt sinds ie daar zitquote:Op maandag 28 december 2015 08:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
voor mij ook... zelfs in zijn eerste uur van deze dag
nu ik erover nadenk... ik ook niet tot vandaagquote:Op maandag 28 december 2015 08:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nog niet meegemaakt sinds ie daar zit
quote:Op maandag 28 december 2015 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de kikkers en het bondthema al geweest?
Die laatste is wel enorm gestegen zegquote:
Verrek jaquote:Op maandag 28 december 2015 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste is wel enorm gestegen zeg
is op radio 2 een verkiezing geweest voor beste bond Theme.. dat zal het zijnquote:
Wat zou dat kunnen verklaren? Zou het liggen aan de Bond-hype of is het wat anders?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
is op radio 2 een verkiezing geweest voor beste bond Theme.. dat zal het zijn
quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
vanuit de trein.
Wifi doet het. Ik kan zelfs radio 2 luisteren.
quote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
vanuit de trein.
Wifi doet het. Ik kan zelfs radio 2 luisteren.
Ookquote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou dat kunnen verklaren? Zou het liggen aan de Bond-hype of is het wat anders?
je hebt nog een hele dag voor je. Ik ben niet voor half 6 thuis.quote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef peaceman het volgende:
hmm wanneer ga ik naar de winkel? In elk uur zit wel een plaat die ik niet wil missen
oortjes inquote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef peaceman het volgende:
hmm wanneer ga ik naar de winkel? In elk uur zit wel een plaat die ik niet wil missen
Dat weet ik, maar toch...quote:Op maandag 28 december 2015 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt nog een hele dag voor je. Ik ben niet voor half 6 thuis.
nee dan word ik moequote:Op maandag 28 december 2015 08:19 schreef Nizno het volgende:
elk uur twee boodschappen halen en snel naar huis rennen
waarbij ik wel de opmerking moet maken dat je mogelijk na 5 keer toch eens gevraagd gaat worden wat er mis met je is.quote:Op maandag 28 december 2015 08:19 schreef Nizno het volgende:
elk uur twee boodschappen halen en snel naar huis rennen
jij kan moe en pa tegelijk zijn dus niet mopperen.quote:
Genotsplaat man.quote:Op maandag 28 december 2015 08:20 schreef Sfeermaker het volgende:
Deze van rare earth vlamde ik door de speakers van mn helikopter in Battlefield Vietnam, vroegah. Man wat een nostalgie.
Goedemorgen mooi mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |