quote:Op maandag 28 december 2015 08:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
is op radio 2 een verkiezing geweest voor beste bond Theme.. dat zal het zijn
quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
vanuit de trein.
Wifi doet het. Ik kan zelfs radio 2 luisteren.
quote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
vanuit de trein.
Wifi doet het. Ik kan zelfs radio 2 luisteren.
Ookquote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou dat kunnen verklaren? Zou het liggen aan de Bond-hype of is het wat anders?
je hebt nog een hele dag voor je. Ik ben niet voor half 6 thuis.quote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef peaceman het volgende:
hmm wanneer ga ik naar de winkel? In elk uur zit wel een plaat die ik niet wil missen
oortjes inquote:Op maandag 28 december 2015 08:17 schreef peaceman het volgende:
hmm wanneer ga ik naar de winkel? In elk uur zit wel een plaat die ik niet wil missen
Dat weet ik, maar toch...quote:Op maandag 28 december 2015 08:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt nog een hele dag voor je. Ik ben niet voor half 6 thuis.
nee dan word ik moequote:Op maandag 28 december 2015 08:19 schreef Nizno het volgende:
elk uur twee boodschappen halen en snel naar huis rennen
waarbij ik wel de opmerking moet maken dat je mogelijk na 5 keer toch eens gevraagd gaat worden wat er mis met je is.quote:Op maandag 28 december 2015 08:19 schreef Nizno het volgende:
elk uur twee boodschappen halen en snel naar huis rennen
jij kan moe en pa tegelijk zijn dus niet mopperen.quote:
Genotsplaat man.quote:Op maandag 28 december 2015 08:20 schreef Sfeermaker het volgende:
Deze van rare earth vlamde ik door de speakers van mn helikopter in Battlefield Vietnam, vroegah. Man wat een nostalgie.
Goedemorgen mooi mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |