SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit is een strontlied van Coldplay[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goede ttRaken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Ik ben jouw firestarterquote:Op maandag 28 december 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
De topicopener speelt met vuur in dit topic."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk dat ik opblijf voor Rod en het dan voor gezien houd.Godverdomme alweer bijna 2 uur
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In de iets te korte versiequote:Op maandag 28 december 2015 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
The Song Of The Marching Children nadert.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik dronk bier uit een glas waar ik eerder cola uit heb gedronken. Nu drink ik er whiskey uit. Ik ken echt geen gene."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Coldplay
Gemist gelukkig, was ff mijn SR request terugluisteren die wel in de top SR stond dit jaar...
Earth & Fire![]()
![]()
Ik had het over de band. Dit jaar uit de top 2000quote:Op maandag 28 december 2015 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
XTC
Helaas durf ik dat hier niet te doen. Met XTC wil ik in de stad rondlopen en aangezien ik al eens bijna dood ben gevallen, ga ik dat risico niet nemenDaar klaag ik dan graag over
![]()
![]()
Coldplay haten is een beetje als The Beatles haten in negentienhonderdprehistorie."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
het komt toch allemaal op dezelfde bestemmengquote:Op maandag 28 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
Ik dronk bier uit een glas waar ik eerder cola uit heb gedronken. Nu drink ik er whiskey uit. Ik ken echt geen gene.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar alleen Weekend staat hier nog boven dus?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Hele bizarre post.quote:Op maandag 28 december 2015 00:49 schreef Dven het volgende:
Coldplay haten is een beetje als The Beatles haten in negentienhonderdprehistorie.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Bedankt, ik deed m'n bestquote:
Ik maak deze top 2000 een lijst met nummers die ik echt mis in de top 2000. Daar ga ik volgend jaar op stemmen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had het over de band. Dit jaar uit de top 2000Daar klaag ik dan graag over
![]()
Ik zou het leuk vinden als jullie volgend jaar allemaal stemmen op Lea Ivanova - Chico ot Porto Rico"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij hebt echt teveel gedronken. Ga slapenquote:Op maandag 28 december 2015 00:49 schreef Dven het volgende:
Coldplay haten is een beetje als The Beatles haten in negentienhonderdprehistorie.![]()
Ah hele fijne ABBA[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Allemaal oud-Top 2000 liedjes of ook bands die er nooit in gestaan hebben?quote:Op maandag 28 december 2015 00:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik maak deze top 2000 een lijst met nummers die ik echt mis in de top 2000. Daar ga ik volgend jaar op stemmen.![]()
Ik ga m'n best doen om Tumbling Dice van de STones terug te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal oud-Top 2000 liedjes of ook bands die er nooit in gestaan hebben?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Chris Martin mag de plee van Sir Paul nog niet eens doortrekkenquote:Op maandag 28 december 2015 00:49 schreef Dven het volgende:
Coldplay haten is een beetje als The Beatles haten in negentienhonderdprehistorie.![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Chris Martin mag de plee van Sir Paul nog niet eens doortrekken
In welk land zit je?quote:Op maandag 28 december 2015 00:46 schreef Dven het volgende:
Denk dat ik opblijf voor Rod en het dan voor gezien houd.Godverdomme alweer bijna 2 uur
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zij is bijna even mooi als Debbie Harry"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die staan er nog vaak zat inquote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen om Tumbling Dice van de STones terug te krijgen.![]()
![]()
Ik zit nu in het derde Rome te Bulgarijequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar dit jaar nietquote:Op maandag 28 december 2015 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staan er nog vaak zat inVerloren stem geweest.
Zonde van de whiskey. Tenzij het iets als Red Label is. Dan zonde van het glas.quote:Op maandag 28 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
Ik dronk bier uit een glas waar ik eerder cola uit heb gedronken. Nu drink ik er whiskey uit. Ik ken echt geen gene.![]()
Veel oud top 2000 liedjes. T Rex, romantics, del Shannon, Housemartins. Maar ook nummers die er nooit in hebben gestaan: Alone again or van Love, Teenage Kicks van de undertones (stond wel in de voorkeuzelijst dit jaar) en nog een paarquote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal oud-Top 2000 liedjes of ook bands die er nooit in gestaan hebben?![]()
Het is Dimple.quote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zonde van de whiskey. Tenzij het iets als Red Label is. Dan zonde van het glas."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die andere is mooier, van Billie, maar niet verkeerd dit natuurlijk
Oeh Ella Fitzgerald en Louis Armstrong![]()
![]()
Doet me altijd denken aan Air - Playground love
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Ik vind de combinatie van instrumenten in de intro niet echt geslaagdquote:Op maandag 28 december 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die andere is mooier, van Billie, maar niet verkeerd dit natuurlijk.
![]()
Red Label mag dan pauper whisky zijn, ik drink het graag.quote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zonde van de whiskey. Tenzij het iets als Red Label is. Dan zonde van het glas.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ja hij zegt hier, die gekke jasjes dat deden wij veertig jaar geleden al stelletje jankballen...quote:
Ik zeg altijd: zingen? Ok, zeuren? Ook ok! Maar tegelijk. Dat is voor mij een goede graadmeter...
Bands die zich daar schuldig aan maken: Bløf, Coldplay, U2 ect. etc.![]()
Straks ga ik huisgemaakte wijn in dat glas gooien. En nadien vodka."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En morgen een kop van hier tot Japanquote:Op maandag 28 december 2015 00:57 schreef Dven het volgende:
Straks ga ik huisgemaakte wijn in dat glas gooien. En nadien vodka., zoals het hoort
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Story of my life. Kateren tot 23.00 en dan weer een uurtje of 4 fris zijn.quote:Op maandag 28 december 2015 00:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En morgen een kop van hier tot Japan, zoals het hoort
Prachtige jazz standard en ik kan dat wel waarderen, tis wel heel antiek natuurlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie van instrumenten in de intro niet echt geslaagd.
Porgy and Bess is een van de mooist gecomponeerde opvoeringen ooit durf ik te stellen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Awquote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dit jaar nietVerloren stem geweest.
Ze staan er toch nog zo'n 40 keer in?
T-Rex - Get It Onquote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Veel oud top 2000 liedjes. T Rex, romantics, del Shannon, Housemartins. Maar ook nummers die er nooit in hebben gestaan: Alone again or van Love, Teenage Kicks van de undertones (stond wel in de voorkeuzelijst dit jaar) en nog een paarThe Romantics - What I Like About You, ja, die moeten er echt weer in! Als je je lijstje na oud en nieuw in dit topic post, lees ik hem vast wel. Of in het indie-topic, want dat lees ik ook nog altijd bij
![]()
![]()
Vind dimple altijd goed wegdrinken. Altijd wel in huis staan.quote:Op maandag 28 december 2015 00:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, zonde van de whiskey dusAlhoewel ik single malt prefereer.
Whisky is 90% persoonlijke smaak haha. Ik kreeg red label niet weg. Oprecht smerig. Maargoed, ken ook een whisky fanaat die het prima te doen vindquote:Op maandag 28 december 2015 00:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Red Label mag dan pauper whisky zijn, ik drink het graag.![]()
![]()
Nu is het wel dikke primaquote:Op maandag 28 december 2015 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtige jazz standard en ik kan dat wel waarderen, tis wel heel antiek natuurlijk.
Porgy and Bess is een van de mooist gecomponeerde opvoeringen ooit durf ik te stellen.![]()
Okee, dat verklaart het uur.quote:Op maandag 28 december 2015 00:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit nu in het derde Rome te Bulgarije
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ga maar eens de ogen sluitenPrachtig slaapliedje was dat, Summertime. Jammer dat bijna alle jazz weg is uit de Lijst.
Slaap ze Mexquote:Op maandag 28 december 2015 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar eens de ogen sluitenPrachtig slaapliedje was dat, Summertime. Jammer dat bijna alle jazz weg is uit de Lijst.
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens -purist.![]()
Volgens mij nog maar 27 keerquote:Op maandag 28 december 2015 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
AwZe staan er toch nog zo'n 40 keer in?
[..]
T-Rex - Get It OnThe Romantics - What I Like About You, ja, die moeten er echt weer in! Als je je lijstje na oud en nieuw in dit topic post, lees ik hem vast wel. Of in het indie-topic, want dat lees ik ook nog altijd bij
Echt slecht. En nog maar twee keer in de top 50
quote:Op maandag 28 december 2015 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier meestal Bushmills als standaard. En/of Glen Grantquote:Op maandag 28 december 2015 00:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind dimple altijd goed wegdrinken. Altijd wel in huis staan.![]()
Kan hier maar lastig iets goeds vinden. Zelfde geldt voor bier. Enkel vodka en wijn zijn echt top.quote:Op maandag 28 december 2015 01:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier meestal Bushmills als standaard. En/of Glen Grant"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En huisgemaakte Rakia a 70% uiteraard
Dat wordt ook snel minder.quote:Op maandag 28 december 2015 01:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij nog maar 27 keerEcht slecht. En nog maar twee keer in de top 50
![]()
Hmm moet morgen vroeg op maar You Never Walk Alone komt met anderhalf uur. Hmmmn moeilijk beslissing.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Terwijl ik nog zoveel op hen gestemd hebquote:
Ai. Gaat voor mij net te lang duren helaas. Had ik graag voorbij horen komen.quote:Op maandag 28 december 2015 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmm moet morgen vroeg op maar You Never Walk Alone komt met anderhalf uur. Hmmmn moeilijk beslissing."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
gerry und the pacemakers >>> leenquote:Op maandag 28 december 2015 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmm moet morgen vroeg op maar You Never Walk Alone komt met anderhalf uur. Hmmmn moeilijk beslissing.![]()
Er zit een soort rokerig smaakje aan dat ik best kan waarderen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Whisky is 90% persoonlijke smaak haha. Ik kreeg red label niet weg. Oprecht smerig. Maargoed, ken ook een whisky fanaat die het prima te doen vindJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Morgen 21 graden. Oudjaarsdag -4 en nieuwjaarsnacht -14. Het kan verkeren![]()
![]()
:
Oh het is Lee. Dat maakt het al minder erg. Wel jammer dat ik Gigi en Bronski ga missenquote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gerry und the pacemakers >>> leen
Ergens ook wel logisch. Echte fans stemmen vaker op The Rolling Stones, maar stemmen na een paar edities er toch minder op, omdat ze door de top 2000 ook andere goede bands leren kennen.quote:Op maandag 28 december 2015 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Terwijl ik nog zoveel op hen gestemd heb![]()
Niet strategisch stemmenquote:Op maandag 28 december 2015 01:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ergens ook wel logisch. Echte fans stemmen vaker op The Rolling Stones, maar stemmen na een paar edities er toch minder op, omdat ze door de top 2000 ook andere goede bands leren kennen.
Ook al zo gezapig. Manmanman"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Speciale band met de leen versiequote:Op maandag 28 december 2015 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gerry und the pacemakers >>> leen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar wacht ik wel een beetje opquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zong ik altijd voor m'n Swift-look-alike
ROD
Rijmt niet zonder reden op God"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind Handbags and Gladrags zo'n fijn nummer, vooral met die triestheid van dat kantoorgebouw van The Office, maar die is geloof ik dan weer van de Stereophonics.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Negers die naar de brug worden gebracht zijn nooit grappig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lekker plaatje dit."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
wordtquote:Op maandag 28 december 2015 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik wordt hier altijd zo vrolijk van''
Hoe leg ik mijn vriendin trouwens uit dat we ik word en jij wordt schrijven?
Net als het verschil tussen ij en ei. Het lukt me niet
Kan je ook uitleggen dat als..zijnde ook fout isquote:Op maandag 28 december 2015 01:23 schreef Dven het volgende:
Hoe leg ik mijn vriendin trouwens uit dat we ik word en jij wordt schrijven?
Net als het verschil tussen ij en ei. Het lukt me niet![]()
Dat doe ik nadat ik haar uitgelegd heb hoe ze na kan denken en adem halen op hetzelfde moment.quote:Op maandag 28 december 2015 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je ook uitleggen dat als..zijnde ook fout is"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Waarom heb jij geen UIquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sorry ik spreek geen Fransquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 01:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik geen afkortingen![]()
Ik ga iets zoeken, wees gerust
Denk dat ik maar ga slapen. Anders wordt morgen ook zo'n brakke dag.
Fijne nacht
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Deze verkrachting
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dit origineel
quote:Op maandag 28 december 2015 00:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Story of my life. Kateren tot 23.00 en dan weer een uurtje of 4 fris zijn.
zo maar eens pitten, over 5 uur gaat de wekker
Saybia is ook zo'n band die alleen in Nederland en het thuisland bekend is. Dit lied hoor je alleen met de top 2000![]()
![]()
Dat ik dit op de valreep nog even meepak
Inderdaad, dat is dan meteen maar de laatste van de dagquote:Op maandag 28 december 2015 01:49 schreef Dven het volgende:
Dat ik dit op de valreep nog even meepak
Ik zou gewoon aanblijven bellen tot iemand open doet, who cares dat ze op één oor liggen? Moet je dan maar in de auto slapenquote:![]()
Het is op zich wel zacht voor de tijd van het jaar, dus je vriest niet direct dood![]()
![]()
Die zal hij wel niet hebben dan, hèquote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan app je toch vrienden in de hoop dat er nog eentje wakker is?
Tevens -purist.![]()
George Michael of Bronski Beat?quote:Op maandag 28 december 2015 01:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat nummer net. Dat ken ik ergens van. Evt remix?
10CC trouwens![]()
![]()
Het café daar is weer leeg en Jasper zit weer op z'n plek, met z'n lieftallige assistente.Tevens -purist.![]()
Had wat te diep in het glaasje gekekenquote:Op maandag 28 december 2015 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was vast een weddenschap.![]()
Dit zijn geen dingen die je nuchter zegt inderdaadquote:Op maandag 28 december 2015 02:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Had wat te diep in het glaasje gekeken![]()
![]()
Dat zou me eigenlijk niet eens verbazen, neequote:Op maandag 28 december 2015 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was vast een weddenschap.
Tevens -purist.![]()
Papillon heb ik ook wel een tijdje een echt leuk nummer gevonden.quote:Op maandag 28 december 2015 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind A Ton of Love wel een leuk lied, al had hier ook The Racing Rats kunnen (/moeten) staan![]()
Die staat - net als Smokers Outside the Hospital Doors - in de top 300.quote:Op maandag 28 december 2015 02:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Papillon heb ik ook wel een tijdje een echt leuk nummer gevonden.![]()
Oh dat wist ik niet, excuses. Ik ging er aan de hand van jouw post heel stom vanuit dat dit het enige nummer van hen was in de top2000.quote:Op maandag 28 december 2015 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staat - net als Smokers Outside the Hospital Doors - in de top 300.![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 02:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Papillon heb ik ook wel een tijdje een echt leuk nummer gevonden.Salvation komt zometeen langs op 3FM.quote:Op maandag 28 december 2015 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staat - net als Smokers Outside the Hospital Doors - in de top 300.Tevens -purist.![]()
Mooiquote:Op maandag 28 december 2015 02:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
Salvation komt zometeen langs op 3FM.Na 1 januari zal ik hem eens luisteren. 3x Editors in de top 2000 is eigenlijk wel voldoende!
![]()
De kastThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wachten op LeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier zijn geen woorden voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.![]()
Nee, ik niet.quote:Op maandag 28 december 2015 03:04 schreef BillDauterive het volgende:
Blijven jullie toevallig wakker voor Ich Bin Wie Du?Tevens -purist.![]()
Gigi en Lee op beiden gestemd .They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is elke keer.quote:Op maandag 28 december 2015 03:15 schreef NoBody122 het volgende:
Kijk ze eens gaan daar in dat lege caféThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JA LEEEEEEE FEYENOORD!!!!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een vreselijk k*tnummer dat MacArthur Park, met een tekst die nergens op slaat, over een taart die buiten in de regen staat blablabla... ieuw vreselijk."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nu moet er wel iemand in dat cafe gaan strippen eigenlijk"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wel op mijn mobiel, maar ik ben er
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik probeer Genesis nu ook maar even mee te pakkenI love music |Ajax forever
ik werd tijdens muddy wakker en dacht... He volgens mij komt Marianne zo..quote:Op maandag 28 december 2015 05:08 schreef BillDauterive het volgende:
Dat was even genieten. Leuk dat het toch nog een beetje druk werd op dit tijdstip.
Dit nummer is natuurlijk ook ter ere van Marianne
Deze van supertramp gaat welI love music |Ajax forever
Genesis toen ze nog echt goed waren
lekker nummer he?!quote:I love music |Ajax forever
Ik hoor het voor het eerst, maar het is wel een lekker nummer om mee wakker te worden, ja.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Zo ik kan weer naar bed
Slaap nog maar even lekker. Ik blijf wel wakker, denk ik.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ken dit nummer van De Dijk niet. Maakt niet uit, want door de stem van Huub is het per definitie lekker om naar te luisteren.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ben even aan het genieten. Zo'n mooi nummer, hoewel ik er ook altijd een beetje triest van word.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dit vind ik toch wel het beste nummer van Bruno Mars.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik hoef vanmiddag pas te werken. Tot 12.00 kan ik jullie hier nog vervelen.quote:Op maandag 28 december 2015 05:59 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Vandaag wordt er gewoon gewerkt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik alleen deze ochtend, dus ik zal je aflossen.quote:Op maandag 28 december 2015 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoef vanmiddag pas te werken. Tot 12.00 kan ik jullie hier nog vervelen.
Ik gok dat 1081 het nummer wordt waarop Gerard vandaag z'n hok uit komt om te dansen.![]()
De sfeer zit er al goed in in het cafe.
Nou hadden mijn ouders me ook niet ergens om 6 uur naartoe moeten brengen toen ik een puber was.My friends all drive horses![]()
Ik kan niet meer slapen
Dat is de schuld van Marianne. Of van Mariah natuurlijk. In dit nummer zag ze er nog goed uit.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Bij gebrek aan beter dan.quote:Op maandag 28 december 2015 06:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat 1081 het nummer wordt waarop Gerard vandaag z'n hok uit komt om te dansen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
vooral de schuld van wakker zijn geworden, maar ja... kon ik wel ff mariah meepakkenquote:Op maandag 28 december 2015 06:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Marianne. Of van Mariah natuurlijk. In dit nummer zag ze er nog goed uit.
ik kan t uurlijstje niet vinden
Wakker worden met tears for fears zojuist was nice!
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
omdat die gestoord zijnquote:Op maandag 28 december 2015 07:13 schreef Grutsk het volgende:
Waarom zitten er op dit tijdstip mensen in het café?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
laptop ook nog maar even aan geslingerd.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee.... die zal ik zo maar wakker maken..quote:Op maandag 28 december 2015 07:13 schreef Grutsk het volgende:
Goedemorgen! Is Diaan ook niet al wakker?I love music |Ajax forever
Jullie hebben Marianne gemist
nee hoor. gewoon niet gehoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nu pas. Snel douchen nu.quote:Op maandag 28 december 2015 07:13 schreef Grutsk het volgende:
Goedemorgen! Is Diaan ook niet al wakker?
Goedemorgen!
Make love, not war ☮![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 28 december 2015 07:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu pas. Snel douchen nu.
Goedemorgen!![]()
![]()
![]()
mogge douchsequote:Op maandag 28 december 2015 07:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu pas. Snel douchen nu.
Goedemorgen!![]()
klinkt best wel hetzelfde idd.quote:Op maandag 28 december 2015 07:19 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht ik eerst dat dit gewoon Gerard Ekdom was die vreemd deedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ach nog altijd beter dan dit. Echt schandalig dat dit erin staat.quote:I love music |Ajax forever
hoor liever het origineelquote:Op maandag 28 december 2015 07:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach nog altijd beter dan dit. Echt schandalig dat dit erin staat.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
dan is ie beter, zeker. Dit is gewoon matiger dan matig.quote:I love music |Ajax forever
ja met dit nummer ben ik wel klaar.I love music |Ajax forever
sorry buren, dit moet gewoon eff
prima, hoort er ook wel in, maar mag best wat lager
Lol lekker tijdstip voor deze plaat
lekker hakkuh danquote:
tja je hebt het niet voor het kiezen met een lijstjequote:Op maandag 28 december 2015 07:36 schreef Sfeermaker het volgende:
Lol lekker tijdstip voor deze plaat
Iedereen danst leuk mee, Gerard gaat terug z'n hok in en driekwart gaat weer verder met telefoonstaren.![]()
![]()
![]()
Lennon vindt dit wel een leuk liedje
De doelgroep hequote:Op maandag 28 december 2015 07:39 schreef peaceman het volgende:
Lennon vindt dit wel een leuk liedje![]()
![]()
Er waren niet veel mensen online tijdens Ich bin wie du
Ik zag hetquote:Op maandag 28 december 2015 07:40 schreef peaceman het volgende:
Er waren niet veel mensen online tijdens Ich bin wie du
Uccie heeft kennelijk in d'r eentje liggen genieten![]()
![]()
Ja die heeft de boel lelijk in de steek gelatenquote:Op maandag 28 december 2015 07:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het
Uccie heeft kennelijk in d'r eentje liggen genieten
Ben benieuwd hoe ze dat goed weet te pratenquote:Op maandag 28 december 2015 07:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja die heeft de boel lelijk in de steek gelaten![]()
![]()
ik werd 8 voor 5 wakker ofzoquote:Op maandag 28 december 2015 07:41 schreef D. het volgende:
Ik was om 4:00u even wakker, maar vond dat iets te vroeg om er al klaar voor te gaan zittenI love music |Ajax forever
Ik vind teenage dream van katy perry wel goedThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Als dat uberhaupt mogelijk isquote:Op maandag 28 december 2015 07:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat goed weet te praten
Was dat een natte droom?quote:Op maandag 28 december 2015 07:42 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik vind teenage dream van katy perry wel goed![]()
![]()
Mogguh...
Wat is deze trouwens?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
haha ja.. daarna wakker gebleven tot en met Genesis.. maar dat had ik niet moeten doen.. kon niet meer in slaap komenquote:
harry stotterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
gewoon een bagger nummer!quote:I love music |Ajax forever
Er zijn dus mensen die bij dit liedje denken: "Dit is het allerallerbeste liedje ooit!!"
Interesting, very interesting..Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
ik droomde van der goeie tettenquote:
Ik weet een mooie TT voor zo....
Uccie waar was je tijdens Ich bin wie du?I love music |Ajax forever
Mijn interne klok stond nog op zomertijdquote:Op maandag 28 december 2015 07:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ja.. daarna wakker gebleven tot en met Genesis.. maar dat had ik niet moeten doen.. kon niet meer in slaap komen![]()
![]()
nou dan moet je zorgen dat jij een nieuwe maaktquote:Op maandag 28 december 2015 07:45 schreef peaceman het volgende:
Uccie waar was je tijdens Ich bin wie du?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 07:45 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn interne klok stond nog op zomertijd
als D mij dat gunt..quote:Op maandag 28 december 2015 07:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan moet je zorgen dat jij een nieuwe maaktI love music |Ajax forever
Ik ben nergens goed voor.... jij weet er alles vanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Altijd beter dan de huidige TTquote:Op maandag 28 december 2015 07:45 schreef peaceman het volgende:
Uccie waar was je tijdens Ich bin wie du?![]()
![]()
ik gun het je sowiesoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
DUs peace maak hem maarOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hoppa.... nog 1Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: