Allemaal oud-Top 2000 liedjes of ook bands die er nooit in gestaan hebben?quote:Op maandag 28 december 2015 00:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik maak deze top 2000 een lijst met nummers die ik echt mis in de top 2000. Daar ga ik volgend jaar op stemmen.
Ik ga m'n best doen om Tumbling Dice van de STones terug te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal oud-Top 2000 liedjes of ook bands die er nooit in gestaan hebben?
Chris Martin mag de plee van Sir Paul nog niet eens doortrekkenquote:Op maandag 28 december 2015 00:49 schreef Dven het volgende:
Coldplay haten is een beetje als The Beatles haten in negentienhonderdprehistorie.
quote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Chris Martin mag de plee van Sir Paul nog niet eens doortrekken
In welk land zit je?quote:Op maandag 28 december 2015 00:46 schreef Dven het volgende:
Denk dat ik opblijf voor Rod en het dan voor gezien houd.Godverdomme alweer bijna 2 uur
Die staan er nog vaak zat inquote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen om Tumbling Dice van de STones terug te krijgen.
Ik zit nu in het derde Rome te Bulgarijequote:
Maar dit jaar nietquote:Op maandag 28 december 2015 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staan er nog vaak zat in
Zonde van de whiskey. Tenzij het iets als Red Label is. Dan zonde van het glas.quote:Op maandag 28 december 2015 00:48 schreef Dven het volgende:
Ik dronk bier uit een glas waar ik eerder cola uit heb gedronken. Nu drink ik er whiskey uit. Ik ken echt geen gene.
Veel oud top 2000 liedjes. T Rex, romantics, del Shannon, Housemartins. Maar ook nummers die er nooit in hebben gestaan: Alone again or van Love, Teenage Kicks van de undertones (stond wel in de voorkeuzelijst dit jaar) en nog een paarquote:Op maandag 28 december 2015 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Allemaal oud-Top 2000 liedjes of ook bands die er nooit in gestaan hebben?
Het is Dimple.quote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zonde van de whiskey. Tenzij het iets als Red Label is. Dan zonde van het glas.
Ik vind de combinatie van instrumenten in de intro niet echt geslaagdquote:Op maandag 28 december 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die andere is mooier, van Billie, maar niet verkeerd dit natuurlijk
Red Label mag dan pauper whisky zijn, ik drink het graag.quote:Op maandag 28 december 2015 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zonde van de whiskey. Tenzij het iets als Red Label is. Dan zonde van het glas.
Ja hij zegt hier, die gekke jasjes dat deden wij veertig jaar geleden al stelletje jankballen...quote:
En morgen een kop van hier tot Japanquote:Op maandag 28 december 2015 00:57 schreef Dven het volgende:
Straks ga ik huisgemaakte wijn in dat glas gooien. En nadien vodka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |