ik werd tijdens muddy wakker en dacht... He volgens mij komt Marianne zo..quote:Op maandag 28 december 2015 05:08 schreef BillDauterive het volgende:
Dat was even genieten. Leuk dat het toch nog een beetje druk werd op dit tijdstip.
lekker nummer he?!quote:
Ik hoef vanmiddag pas te werken. Tot 12.00 kan ik jullie hier nog vervelen.quote:Op maandag 28 december 2015 05:59 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Vandaag wordt er gewoon gewerkt.
Ik alleen deze ochtend, dus ik zal je aflossen.quote:Op maandag 28 december 2015 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoef vanmiddag pas te werken. Tot 12.00 kan ik jullie hier nog vervelen.
Dat is de schuld van Marianne. Of van Mariah natuurlijk. In dit nummer zag ze er nog goed uit.quote:
Bij gebrek aan beter dan.quote:Op maandag 28 december 2015 06:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik gok dat 1081 het nummer wordt waarop Gerard vandaag z'n hok uit komt om te dansen.
vooral de schuld van wakker zijn geworden, maar ja... kon ik wel ff mariah meepakkenquote:Op maandag 28 december 2015 06:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is de schuld van Marianne. Of van Mariah natuurlijk. In dit nummer zag ze er nog goed uit.
omdat die gestoord zijnquote:Op maandag 28 december 2015 07:13 schreef Grutsk het volgende:
Waarom zitten er op dit tijdstip mensen in het café?
nee.... die zal ik zo maar wakker maken..quote:Op maandag 28 december 2015 07:13 schreef Grutsk het volgende:
Goedemorgen! Is Diaan ook niet al wakker?
nee hoor. gewoon niet gehoord.quote:
nu pas. Snel douchen nu.quote:Op maandag 28 december 2015 07:13 schreef Grutsk het volgende:
Goedemorgen! Is Diaan ook niet al wakker?
Goedemorgenquote:Op maandag 28 december 2015 07:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu pas. Snel douchen nu.
Goedemorgen!![]()
mogge douchsequote:Op maandag 28 december 2015 07:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu pas. Snel douchen nu.
Goedemorgen!![]()
klinkt best wel hetzelfde idd.quote:Op maandag 28 december 2015 07:19 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht ik eerst dat dit gewoon Gerard Ekdom was die vreemd deed
Ach nog altijd beter dan dit. Echt schandalig dat dit erin staat.quote:
hoor liever het origineelquote:Op maandag 28 december 2015 07:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach nog altijd beter dan dit. Echt schandalig dat dit erin staat.
dan is ie beter, zeker. Dit is gewoon matiger dan matig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |