Ik zou gewoon aanblijven bellen tot iemand open doet, who cares dat ze op één oor liggen? Moet je dan maar in de auto slapenquote:
Die zal hij wel niet hebben dan, hèquote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan app je toch vrienden in de hoop dat er nog eentje wakker is?
George Michael of Bronski Beat?quote:Op maandag 28 december 2015 01:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat nummer net. Dat ken ik ergens van. Evt remix?
Had wat te diep in het glaasje gekekenquote:Op maandag 28 december 2015 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was vast een weddenschap.
Dit zijn geen dingen die je nuchter zegt inderdaadquote:Op maandag 28 december 2015 02:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Had wat te diep in het glaasje gekeken
Dat zou me eigenlijk niet eens verbazen, neequote:Op maandag 28 december 2015 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was vast een weddenschap.
Papillon heb ik ook wel een tijdje een echt leuk nummer gevonden.quote:Op maandag 28 december 2015 02:08 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind A Ton of Love wel een leuk lied, al had hier ook The Racing Rats kunnen (/moeten) staan
Die staat - net als Smokers Outside the Hospital Doors - in de top 300.quote:Op maandag 28 december 2015 02:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Papillon heb ik ook wel een tijdje een echt leuk nummer gevonden.
Oh dat wist ik niet, excuses. Ik ging er aan de hand van jouw post heel stom vanuit dat dit het enige nummer van hen was in de top2000.quote:Op maandag 28 december 2015 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staat - net als Smokers Outside the Hospital Doors - in de top 300.
quote:Op maandag 28 december 2015 02:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Papillon heb ik ook wel een tijdje een echt leuk nummer gevonden.
Salvation komt zometeen langs op 3FM.quote:Op maandag 28 december 2015 02:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die staat - net als Smokers Outside the Hospital Doors - in de top 300.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |