Luisteren via laptop?quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn

Maar in Absolute beginners zit zo'n sax solo..quote:

Vader van een vriendin van mij heeft zo'n koptelefoon waarmee hij zich af kan sluiten van de buitenwereld. En dat doet hij dan ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Djeez het volgende:
Kut, tv moet op TLC. Voor die paar dagen in het jaar haat ik het een getrouwd man te zijn

Da's ongeveer de minste Bowiequote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dancing in the street niet?

Die is leuk, maar niet zoals dit.quote:Op zondag 27 december 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dancing in the street niet?
Dit vind ik juist niet zo geweldig voor Bowiebegrippen dan.

Wel het beste girlgroup nummer ooit.quote:

Daar heb je wel een goed punt.quote:Op zondag 27 december 2015 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar in Absolute beginners zit zo'n sax solo..

vandaag ondervonden dat luisteren via de app op telefoon beter werkt dan op laptopquote:

quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar de tentoonstelling van David Bowie in Groninger museum. Lijkt me erg leuk.

Okay....quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag ondervonden dat luisteren via de app op telefoon beter werkt dan op laptop

quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaag ondervonden dat luisteren via de app op telefoon beter werkt dan op laptop
 heb ik met kerst ook gedaan, kon ik meteen gebruikmaken van de vodafone actie onbeperkte data.
 heb ik met kerst ook gedaan, kon ik meteen gebruikmaken van de vodafone actie onbeperkte data.

Wel beterquote:Op zondag 27 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel het beste girlgroup nummer ooit.

Lijkt mij ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan naar de tentoonstelling van David Bowie in Groninger museum. Lijkt me erg leuk.

ow ja ik zit gewoon op de wifiquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]heb ik met kerst ook gedaan, kon ik meteen gebruikmaken van de vodafone actie onbeperkte data.

Heb hem nu via laptop. Maar haalt toch de magie wegquote:

Lijkt me ook leuk alleen iets te ver rijdenquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:

ligt eraan waar je woontquote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.

We gaan naar de vrijdagavond, dus alleen open voor die tentoonstelling. We plakken er een hotelovernachting aan vast.quote:

Hartstikke dichtbij juistquote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook ooit naar die Bowie tentoonstelling maar Groningen is echt debiel ver.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |