abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158622058
En ja ik weet dat ik verdomme veel analyseer maar spontaan een gesprekje voeren als iemand staat te roken is al niet zo boeiend verder :') Meestal staren ze voor zich uit, zijn aan het bellen of kijken op hun telefoon.
pi_158622096
je kúnt natuurlijk ook gewoon beginnen met roken!
  maandag 28 december 2015 @ 23:41:49 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158622111
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jup, maar ik doelde meer op de eerste vraag. Combi van actualiteit, lef en humor gebruiken.
Probeer het eens uit en kijk wat het resultaat is
Oh.
  maandag 28 december 2015 @ 23:42:45 #154
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_158622156
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
En ja ik weet dat ik verdomme veel analyseer maar spontaan een gesprekje voeren als iemand staat te roken is al niet zo boeiend verder :') Meestal staren ze voor zich uit, zijn aan het bellen of kijken op hun telefoon.
Ga speeddaten.
pi_158622485
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lol nee. Maar ik bedoelde meer dat ik het gesprek zo voor me zie als ik met die vraag open. Toch best normaal om een aan rokend iemand te vragen rond deze tijd van het jaar? Want als je vraagt: hey, alles goed. wat brengt jou hier is ook zo afgezaagd :')
Mij hoef je niet lastig te vallen als ik zit te roken. Maar ik ben dan ook een man en lelijk.
  maandag 28 december 2015 @ 23:52:22 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158622529
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 23:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar rond deze tijd van het jaar wel logisch? Toon je humor en lef om dat te vragen toch? Weet jij een betere manier om een gesprekje tijdens het roken (ook al rook ik niet) aan te gaan? Het over het weer hebben of plannen voor oud en nieuw is afgezaagd, bovendien kan je de vraag terugverwachten dus moet je wel een antwoord hebben :D als zij heel blij antwoord: jaaa met vriendinnen op stap. En ik weet nog niet wat ik ga doen... :') Kan natuurlijk een inkopper zijn maar kan ook triest overkomen.
Vind t hebben over voornemens en stoppen met roken afgezaagder dan over t weer te hebben.
pi_158623073
quote:

[..]

lol nee. Maar ik bedoelde meer dat ik het gesprek zo voor me zie als ik met die vraag open. Toch best normaal om een aan rokend iemand te vragen rond deze tijd van het jaar? Want als je vraagt: hey, alles goed. wat brengt jou hier is ook zo afgezaagd :')
Ik denk eigenlijk dat het weinig op prijs gesteld wordt. Je gaat ook niet aan een dik iemand vragen of ie volgend jaar wat minder eet.

Tegen een roker zoiets zeggen is inderdaad meer sociaal geaccepteerd, maar de persoon in kwestie zit er niet echt op te wachten gok ik zo.
pi_158623181
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat het weinig op prijs gesteld wordt. Je gaat ook niet aan een dik iemand vragen of ie volgend jaar wat minder eet.

Tegen een roker zoiets zeggen is inderdaad meer sociaal geaccepteerd, maar de persoon in kwestie zit er niet echt op te wachten gok ik zo.
Tja iedereen weet dat roken slecht is maar doen het toch.. al willen best veel mensen stoppen denk ik. Lastig, dit leek me wel een mooi moment om een gesprekje aan te knopen. Het weer, de feestdagen, studie etc. is al zo standaard.
pi_158623223
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja iedereen weet dat roken slecht is maar doen het toch.. al willen best veel mensen stoppen denk ik. Lastig, dit leek me wel een mooi moment om een gesprekje aan te knopen. Het weer, de feestdagen, studie etc. is al zo standaard.
Tja, koetjes en kalfjes he. Werkt prima hoor.
pi_158623244
quote:

[..]

Dan ben je een zak hooi en heb je het niet begrepen, of ga je dat ook doen bij de oliebollenkraam... Dat is niet gezond leuk meisje.
pi_158623253
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:16 schreef Westerling het volgende:

[..]

Tja, koetjes en kalfjes he. Werkt prima hoor.
Ik heb een hekel aan koetjes en kalfjes. 3 zinnen en dan? :D
pi_158623311
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als je het hebt over bijv. het weer, refereer je terug naar de afgelopen tijd, en dan kan je het bijv. over El Nino hebben, en de gevolgen daarvan enz. Je kan toch wel aanvoelen of iemand daar interesse in heeft? Verzin wat.
pi_158623425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tsja, en dan schaapjes en lammetjes. Of het nieuws. Of de ruimte waar je je in bevindt. Of de mensen daarin.

En de meeste mensen beleven daar wel een beetje plezier aan. Het is gewoon een sociaal smeermiddel. En (even voor jouw eeuwige relaties-viewpoint) gedurende die gesprekken gaat er een shitload aan non-verbale communicatie over en weer waardoor mensen elkaar zomaar aardig of aantrekkelijk kunnen gaan vinden.
pi_158623568
Bij mij ging het gisteren zo:

Ik: Wil je likken?
Hij: Waaraan?
Ik: Gaf hem een lolly.
Hij: Lachte erom en vandaar het gesprek verder gezet.
Wij: werden in de ochtend samen wakker.

Wel erbij zeggen dat ik hem al langer ken.
pi_158623980
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor, ik zei tegen jóu dat opleidingsniveau en het hebben van een auto niet heel erg belangrijk zijn, maar dat thuis wonen bij je ouders wel echt n afknapper kan zijn.
Dat kan je net zo goed zeggen over opleidingsniveau of (g)een auto hebben. Dat is voor sommige mensen alsnog erg belangrijk. Of juist niet. Hetzelfde met bij je ouders wonen. Kan een afknapper zijn. Of juist niet.
pi_158624025
vmbo net afgemaakt, 18de al een eigen zaak en verkocht nu. Wel een auto maar gebruik hem nooit ik leef eenvoudig daar houd ik namelijk van. En zoals je ziet ben ik al gek genoeg teveel centen en dan word ik allemaal gekker, Peter oh Peter... Zie je ;(

Op vandaag zegt opleiding in Nederland amper nog geen fuck, je kunt het zowat bijna bij een pakje boter weggeven. Alleen peopletjes aan de uni heb ik nog bewondering voor.
pi_158624094
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 10:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Autisten focussen ook veel te veel op details en zien daardoor amper het grotere geheel.
Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
pi_158624121
Dan moet die daar hulp voor zoeken. Doe ik ook...
pi_158624759
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen we best stellen dat het sneu is om op Deezertje te zeiken. Hij heeft daadwerkelijk een stoornis en kan er vrij weinig aan doen dat hij reageert zoals hij reageert.
Als iemand alle welgemeende goede adviezen keer op keer negeert en dagelijks een half subforum volknalt met diarree, stoornis of niet, mag je toch hopen dat ze het op een gegeven moment maar laten na dagelijks uitgekotst te worden door de helft van de userbase. Geen wonder dat fok zo hatelijk is :{w .
pi_158625901
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:58 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan moet hij professionele hulp zoeken zoals hier al tig keer aangegeven is.
pi_158625935
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat kan je net zo goed zeggen over opleidingsniveau of (g)een auto hebben. Dat is voor sommige mensen alsnog erg belangrijk. Of juist niet. Hetzelfde met bij je ouders wonen. Kan een afknapper zijn. Of juist niet.
Het leuke van dit soort constateringen is dat het dus soms niet eens om de persoon zelf gaat, maar om randzaken, en dat lijkt mij per definitie weinig met liefde te maken te hebben.

Net als zeggen ik val op blond, blauwe ogen en lange benen.. Dat is puur uiterlijk en wat je aantrekkelijk vindt, maar heeft met liefde weinig te maken, hooguit met lusten en wensen.

Ik heb dat nooit begrepen, maar daar zal ik wel vrij uniek in zijn.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_158625944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 01:43 schreef Aeth het volgende:

[..]

Als iemand alle welgemeende goede adviezen keer op keer negeert en dagelijks een half subforum volknalt met diarree, stoornis of niet, mag je toch hopen dat ze het op een gegeven moment maar laten na dagelijks uitgekotst te worden door de helft van de userbase. Geen wonder dat fok zo hatelijk is :{w .
Of je draait het om en geeft na de tiende keer dat iemand niks met het advies doet, gewoon geen advies meer. Het komt van twee kanten. Het is gek om te verwachten van iemand met een stoornis dat hij meteen zelfreflectie heeft en aan de slag gaat na wat aanvallende 'adviezen', terwijl hij er zelf totaal anders over denkt.
pi_158625962
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dan moet hij professionele hulp zoeken zoals hier al tig keer aangegeven is.
Maar hij ziet het zelf overduidelijk anders, dus waarom verwacht je van hem dat hij het inziet of überhaupt professionele hulp gaat zoeken?
pi_158625963
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:12 schreef Vova het volgende:
Maar zit in een slachtofferrol nietwaar *O*
Fijn dat je het zelf inziet.
pi_158625969
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 06:54 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Of je draait het om en geeft na de tiende keer dat iemand niks met het advies doet, gewoon geen advies meer. Het komt van twee kanten. Het is gek om te verwachten van iemand met een stoornis dat hij meteen zelfreflectie heeft en aan de slag gaat na wat aanvallende 'adviezen', terwijl hij er zelf totaal anders over denkt.
meteen zelf reflectie, wat aanvallende adviezen. Dit loopt al meer dan een jaar op deze manier. :')

Er zijn al twee topicreeksen gesloten wegens hun gemekker.
pi_158625994
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

meteen zelf reflectie, wat aanvallende adviezen. Dit loopt al meer dan een jaar op deze manier. :')

Er zijn al twee topicreeksen gesloten wegens hun gemekker.
De adviezen zijn meestal op een aanvallende toon. En eh ja, als je professionele hulp inschakelt moet je eerst beseffen dát er iets fout zit. Nou, dat is bij hem overduidelijk niet aan de orde. Daarom snap ik niet dat je dat zegt. Als het al meer dan een jaar loopt vind ik het nog gekker dat mensen (aanvallende) adviezen blijven geven.
pi_158625999
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:11 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

De adviezen zijn meestal op een aanvallende toon. En eh ja, als je professionele hulp inschakelt moet je eerst beseffen dát er iets fout zit. Nou, dat is bij hem overduidelijk niet aan de orde. Daarom snap ik niet dat je dat zegt. Als het al meer dan een jaar loopt vind ik het nog gekker dat mensen (aanvallende) adviezen blijven geven.
Omdat ze topics blijven kapen met hetzelfde riedeltje. Na een jaar dezelfde shit te lezen in ieder dating gerelateerd topic is het geduld wel een keer op. :')
pi_158626006
Mooie woorden Wimper.
Helaas hebben sommige dezelfde reactie die ze anderen verwijten.
  dinsdag 29 december 2015 @ 08:52:36 #179
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158626706
Waarom maken jullie speciaal voor deze twee personen dan geen apart topic aan (bijv. De Waldorf en Statler show). Aangezien deze twee personen toch graag in het middelpunt van de belangstelling in de besproken topics willen staan en al te graag een eigen spinn off willen.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158626764
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 08:52 schreef Konijntjuh het volgende:
Waarom maken jullie speciaal voor deze twee personen dan geen apart topic aan (bijv. De Waldorf en Statler show). Aangezien deze twee personen toch graag in het middelpunt van de belangstelling in de besproken topics willen staan en al te graag een eigen spinn off willen.
Kan er dan ook een apart homo-topic komen voor Vova en mij?
  dinsdag 29 december 2015 @ 09:35:04 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158627132
Anders houden we het wel of niet reageren op hen, ze doen niets met de adviezen etc buiten dit topic :)
Of je geeft advies of je negeert ze, maar de discussie daarover, daar is dit topic niet voor bedoelt (en dan sluit ie weer voor onbeperkte tijd)

Laten we gewoon hopen dat er ook andere mensen meelezen die (stiekem) wel wat aan de adviezen hebben :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Copycat op 29-12-2015 10:14:02 ]
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:14:14 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158627739
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2015 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Anders houden we het wel of niet reageren op hen, ze doen niets met de adviezen etc buiten dit topic :)
Of je geeft advies of je negeert ze, maar de discussie daarover, daar is dit topic niet voor bedoelt (en dan sluit ie weer voor onbeperkte tijd)

Laten we gewoon hopen dat er ook andere mensen meelezen die (stiekem) wel wat aan de adviezen hebben :)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:40:24 #183
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158628204
quote:

[..]

Daar heb je dan weer hobby's voor.
Dan kun je wat meer vertellen dan alleen die standaard dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door broccoli. op 29-12-2015 10:47:59 ]
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158628229
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja gewoon lekker zelf koken, wassen, strijken. Vooral op hbo/uni zie je dat er meer vrouwen op kamers gaan.
Mijn god.....
Feyenoord Rotterdam
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 10:50:03 #185
5428 crew  miss_sly
pi_158628441
quote:

[..]

Het gesprekje dat je wil aanknopen, is één en al kritiek op haar en jij vindt kennelijk dat ze moet veranderen. Moet stoppen met roken. Ik denk niet dat dat echt een klik gaat geven.
Als je het ander brengt, vragend in plaats van feitelijk, en anders reageert op een eventueel ontkennend antwoord, zou je een dergelijk gesprekje kunnen hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158629564
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 10:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het gesprekje dat je wil aanknopen, is één en al kritiek op haar en jij vindt kennelijk dat ze moet veranderen. Moet stoppen met roken. Ik denk niet dat dat echt een klik gaat geven.
Als je het ander brengt, vragend in plaats van feitelijk, en anders reageert op een eventueel ontkennend antwoord, zou je een dergelijk gesprekje kunnen hebben.
Kritisch of lef is ook een manier om een gesprek te starten. Ik wil niet dat ze stopt, ik vraag gewoon of ze daar toevallig aan denkt. Sowieso willen mensen toch een rooskleurig gesprek hebben. Hoorde laatst iemand bellen.. Ach chick dat ga je prima redden, ik heb het volste vertrouwen in je. Komt goed. Toi toi.
Meteen nadat ze ophing zei ze tegen de jongen langs haar: 'zij gaat het zò niet redden. Maar ja dat kan ik moeilijk zeggen...' lekkere vrienden heb je dan :') de wereld is soms krom en niet logisch.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deezertje op 29-12-2015 11:40:48 ]
pi_158629653
Blegh. Heb nu via tinder whatsapp contact gekregen met iemand maar het roept zo veel spanning op dat ik er aan onder door ga. Misschien moet ik het toch rustiger aan doen. Ben eigenlijk ook voornamelijk begonnen met serieus zoeken omdat ik jaloers ben op een vriendin/collega die vandaag een date heeft. Heb al lang een oogje op haar gehad en verteld maar ze had geen interesse. Nu is dat goed geweest omdat we heel vaak botsen en het toch nooit zou kunnen werken vanwege onze problematiek, maar het gevoel zit er nog steeds wel een beetje...

Weet niet zo goed hoe ik hier om me moet gaan. Die tinder match is wel leuk maar ik denk dat het gewoon even te veel en te snel is geweest. Ik twijfel of ik het aan zal geven of af moet breken. Worry worry worry
pi_158629843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Aeth het volgende:
Blegh. Heb nu via tinder whatsapp contact gekregen met iemand maar het roept zo veel spanning op dat ik er aan onder door ga. Misschien moet ik het toch rustiger aan doen. Ben eigenlijk ook voornamelijk begonnen met serieus zoeken omdat ik jaloers ben op een vriendin/collega die vandaag een date heeft. Heb al lang een oogje op haar gehad en verteld maar ze had geen interesse. Nu is dat goed geweest omdat we heel vaak botsen en het toch nooit zou kunnen werken vanwege onze problematiek, maar het gevoel zit er nog steeds wel een beetje...

Weet niet zo goed hoe ik hier om me moet gaan. Die tinder match is wel leuk maar ik denk dat het gewoon even te veel en te snel is geweest. Ik twijfel of ik het aan zal geven of af moet breken. Worry worry worry
Haar jaloers maken met een soort van Crush rebound? Helaas zelf ook mee gemaakt maar als de dame voor een ander kiest is dat helaas een teken. Doe je niks aan, jij kan niet voor haar kiezen en jaloers proberen te maken werkt maar bij heel weinig mensen.. Ik had ook een Crush op een meid die al lang bezet was. Na jaren ging haar relatie uit maar nog steeds maakte ik geen kans. Dubbele teleurstelling
pi_158629871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:38 schreef Aeth het volgende:

Iets als een eerste date zou niet zoveel spanning op moeten leveren. Als je er nu al aan onderdoor gaat moet je het misschien maar afzeggen.. of verwacht je dat het van voorbijgaande aard is, en als het eenmaal zover is je wel een goede tijd kan hebben (daar gaat het toch om?)?
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 11:45:58 #190
5428 crew  miss_sly
pi_158629898
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 11:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kritisch of lef is ook een manier om een gesprek te starten. Ik wil niet dat ze stopt, ik vraag gewoon of ze daar toevallig aan denkt. Sowieso willen mensen toch een rooskleurig gesprek hebben. Hoorde laatst iemand bellen.. Ach chick dat ga je prima redden, ik heb het volste vertrouwen in je. Komt goed. Toi toi.
Meteen nadat ze ophing zei ze tegen de jongen langs haar: 'zij gaat het zò niet redden. Maar ja dat kan ik moeilijk zeggen...' lekkere vrienden heb je dan :') de wereld is soms krom en niet logisch.
als je een gesprekje aanknoopt met iemand, ben je nog lang geen vriend. Je bent niets, een toevallige voorbijganger. En nee, niemand zit te wachten op enige vorm van kritiek van iemand de ze nog nooit gezien hebben en waarschijnlijk ook nooit meer gaan zien.

Maar goed, in plaats van na te denken over hoe je zo'n gesprekje een andere, prettiger wending, zou kunnen geven, ga je me vertellen dat wat jij denkt wél klopt, Terwijl je inmiddels toch hebt ervaren dat het niet zo is. Vind je dat zelf niet een tikkeltje eigenwijs?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158630156
Deezertje: De intentie is niet haar jaloers te maken. Ik weet al dat er niks gaat gebeuren tussen ons maar ben nogal obsessief over haar (geweest). Ik probeer dat heel erg los te laten, en ik zie het feit dat zei verder gaat gewoon ook als een soort schop onder m'n reet om nou ook eindelijk eens buiten mijn comfort zone te stappen. Ik voel dan wel weer veel afgunst jegens haar en daar zit ik eigenlijk ook wel erg mee. Dat is gewoon niet cool tegenover haar en daarnaast ook uiteindelijk niet goed voor de vriendschap die we dan wel hebben. Passieve agressiviteit enzo. Het blijft gewoon door mijn hoofd spoken en dat ben ik zat.

Casiotone: Eigenlijk is het de eerste match waar ik wel leuk mee kon praten tot nu toe, nu heb ik haar nummer vooral gevraagd om wat kunstzinnige foto's uit te wisselen via whatsapp. Maar verder nog niets afgesproken en ik heb haar op persoonlijker niveau nog niet leren kennen. Daarnaast woont ze niet bepaald naast de deur en zijn mijn mogelijkheden qua vervoer gering, al mag dat natuurlijk geen excuus zijn om het te vermijden aangezien ik dat vanaf het begin al wist. Het voelt met momenten heel erg geforceerd en onnatuurlijk, ook alsof ik tegen mijn aard inga.

Gisteren kon ik dan tijdens de fitness wel weer een leuk meisje aanspreken die ik van gezicht ken en leverde dat een stuk minder stress op. Maar dat is toch weer anders omdat je geen verwachtingen hebt denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Aeth op 29-12-2015 12:13:58 ]
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:56:25 #192
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158631960
Ik vind dat rook-voorbeeld best grappig eigenlijk, maar ik rook niet, dus misschien is mijn mening irrelevant.

Gisteren zei iemand tegen me 'jij ziet er netjes uit'. En toen hebben we zitten kletsen tot hij de trein uit moest.
Een gesprek gaande kunnen houden is belangrijker dan je openingszin.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158632901
Waarom wil je sowieso rondhangen in het rokershok als niet-roker? Tenzij je enkel samen met een rokende vriend bent die avond, is dat best wel raar.

Maar heb je eigenlijk uberhaupt al plannen voor oud en nieuw Deezertje?
  dinsdag 29 december 2015 @ 13:51:21 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158633462
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:56 schreef SiIk het volgende:
Ik vind dat rook-voorbeeld best grappig eigenlijk, maar ik rook niet, dus misschien is mijn mening irrelevant.

Gisteren zei iemand tegen me 'jij ziet er netjes uit'. En toen hebben we zitten kletsen tot hij de trein uit moest.
Een gesprek gaande kunnen houden is belangrijker dan je openingszin.
Dat dus. Wat je zegt boeit niet, hoe je het zegt en hoe het gesprek verder loopt wel.

Dus silk, wanneer gaan we met Sonic stappen? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158634577
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:30 schreef Bonkers. het volgende:
Waarom wil je sowieso rondhangen in het rokershok als niet-roker? Tenzij je enkel samen met een rokende vriend bent die avond, is dat best wel raar.

Maar heb je eigenlijk uberhaupt al plannen voor oud en nieuw Deezertje?
Het is geen hok. Gewoon een pleintje buiten waar iedereen mag staan. Zelfde als in de kantine zitten binnen, maar daar ga je ook niet zomaar zitten.

Nee nog niet. Zat er aan te denken om naar het buitenland te gaan maar da's misschien te hoog gegrepen qua budget en planning nu nog. Eerst maar eens lokaal beginnen. Wil misschien de stad ingaan, maar dan echt stad. Dus geen café of feestje. Maar om nou een paar uur rond te zwerven door de stad? Iemand daar ervaring mee? Zijn er bandjes ofzo? Volgens mij gaat het regenen... :) Verder praktisch: geen nachtbussen dus moet of op de fiets (minimaal half uur) of taxi terug nemen. Prima op te lossen maar ja wil ook niet uren in de stad zitten en eigenlijk niks gedaan hebben dan, beetje zonde. Waarom geen feestje of café? Ben alleen, en heb niks met drinken.
pi_158634699
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is geen hok. Gewoon een pleintje buiten waar iedereen mag staan. Zelfde als in de kantine zitten binnen, maar daar ga je ook niet zomaar zitten.

Nee nog niet. Zat er aan te denken om naar het buitenland te gaan maar da's misschien te hoog gegrepen qua budget en planning nu nog. Eerst maar eens lokaal beginnen. Wil misschien de stad ingaan, maar dan echt stad. Dus geen café of feestje. Maar om nou een paar uur rond te zwerven door de stad? Iemand daar ervaring mee? Zijn er bandjes ofzo? Volgens mij gaat het regenen... :) Verder praktisch: geen nachtbussen dus moet of op de fiets (minimaal half uur) of taxi terug nemen. Prima op te lossen maar ja wil ook niet uren in de stad zitten en eigenlijk niks gedaan hebben dan, beetje zonde. Waarom geen feestje of café? Ben alleen, en heb niks met drinken.
Te veel denken, te weinig doen. Maak het niet zo belangrijk allemaal. Gewoon gaan, en naderhand trots zijn dat je iets gedaan hebt. Al is het op de dam zitten en met toeristen een praatje maken.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158634844
quote:

[..]

Ga naar Amsterdam op de 31e, boek een hostel (evt. met bar), kom daar aan en loop naar de bar toe. Zitten er al mensen? Mooi, dan vraag je: "Do you mind if I join you?", heeft tegen mij nog nooit iemand nee op die vraag geantwoord. De rest gaat vanzelf.

Nog een voordeel, je kunt lullen over wat je wilt want kans is groot dat je die mensen daarna toch nooit meer ziet. Plus, mensen zitten daar eigenlijk altijd wel gelegen om gezelschap.
  dinsdag 29 december 2015 @ 14:41:44 #198
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158634969
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 13:51 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Wat je zegt boeit niet, hoe je het zegt en hoe het gesprek verder loopt wel.

Dus silk, wanneer gaan we met Sonic stappen? ;)
Ik wil elke avond wel met Sonic stappen :@
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158635158
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:32 schreef Koral het volgende:

[..]

Te veel denken, te weinig doen. Maak het niet zo belangrijk allemaal. Gewoon gaan, en naderhand trots zijn dat je iets gedaan hebt. Al is het op de dam zitten en met toeristen een praatje maken.
Klopt, alleen als ik de sites zo bekijk is speelt het voornamelijk binnen in clubs en cafés af dus de straten lijken dan leeg.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 14:37 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Ga naar Amsterdam op de 31e, boek een hostel (evt. met bar), kom daar aan en loop naar de bar toe. Zitten er al mensen? Mooi, dan vraag je: "Do you mind if I join you?", heeft tegen mij nog nooit iemand nee op die vraag geantwoord. De rest gaat vanzelf.

Nog een voordeel, je kunt lullen over wat je wilt want kans is groot dat je die mensen daarna toch nooit meer ziet. Plus, mensen zitten daar eigenlijk altijd wel gelegen om gezelschap.
Klinkt goed, maar denk je dat er op de 31ste (alleenstaande) mensen zitten die hun oud en nieuw van plan waren door te brengen in een hostel? Ik denk dat de meeste erop uit trekken 's avonds dus moet je in de middag al contacten leggen. Ik heb zelf ook in hostels geslapen voorgaande jaren en was daar altijd met iemand anders, nooit écht alleen. Bovendien starten de prijzen nu op 80 euro voor een nacht hostel. Waar je waarschijnlijk de nacht zelf weg bent en tot 12u op 1 januari de tijd hebt om uit te checken?
pi_158635217
quote:

[..]

Hostel is altijd nog wel plek, treinkaartje naar Amsterdam/Rotterdam/Berlijn/Hamburg/Antwerpen/etc. zijn redelijk goedkoop. 2 weken geleden nog naar Hamburg gegaan, supertoffe kerstmarkt op de Reeperbahn staat daar nu. _O_

In de grote steden is er altijd wel wat de te doen in het stadscentrum. Beetje struinen door de stad en mensen ontmoeten, kijken bij de vuurwerkshows. Denk dan wel dat om half 2/2 uur daar de mensenmassa vertrokken is, en je misschien een cafeetje in moet, er zijn echt wel cafeetjes te vinden die niet massaal zijn en waar ook met oud en nieuw prima een cola kunt drinken en mensen kunt ontmoeten.

En dat je niet afhankelijk wilt zijn van OV is wel te begrijpen, maar neem het risico gewoon eens en boek nu een hostel en een treinkaartje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')