Laat het wegblijvenquote:Op maandag 28 december 2015 13:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True, maar de "kou" staat nu toch echt al een paar dagen in de kaarten, en hij lijkt alleen maar heviger te worden
Doe nou maar gewoon veel sneeuw en kou. Ik heb zoveel ideeën voor winter foto's van Oldenzaalquote:Op maandag 28 december 2015 14:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Laat het wegblijven![]()
Het is zo'n topwinter tot nu toe
En als het dan toch moet sneeuwen, dan maar meteen zo erg dat we ingesneeuwd raken, dan is het nog een beetje leuk.
Het was hier gister een graad of 25, strakblauwe lucht, geen wolk gezien de hele dag. Ik ben benieuwd wat vandaag brengt.quote:Op zondag 27 december 2015 17:05 schreef Dven het volgende:
19.7 graden hier geworden. Morgen zou warmer dan vandaag worden dus wie weet halen we op de valreep van het jaar toch nog een 20+
[ afbeelding ]
Hier 32 graden met lichte bewolking.quote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was hier gister een graad of 25, strakblauwe lucht, geen wolk gezien de hele dag. Ik ben benieuwd wat vandaag brengt.
Den Helder blijft me verbazenquote:Op maandag 28 december 2015 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was hier gister een graad of 25, strakblauwe lucht, geen wolk gezien de hele dag. Ik ben benieuwd wat vandaag brengt.
Niet mis met elfstedenkoortsquote:Op maandag 28 december 2015 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Altijd leuk om met deze dagen gewoon weerwoord lekker door te lezeniedereen weer zien genieten en vervolgens 1 voor 1 weer diep teleurgesteld zijn omdat ze met -10 lekker zijn gemaakt
![]()
Ik lig er niet wakker meer van, wat kou wat sneeuw zal wel leuk zijn voor de kinderen maar daar is ook alles mee gezegd, liever nog blijft het gewoon 10 gradendat scheelt in de stookkosten
en gezien de winterse periode nog geen week duren heb je er ook maar vrij weinig aan.
Geef mij maar 15 graden, zon bij windkrachtje 10bft of zo
20 gradenquote:Op maandag 28 december 2015 21:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet mis met elfstedenkoorts
Hier trouwens in een maand maar 0.2mm regen gevallen. De maand daarvoor ook maar een kleine 20mm in totaal. Ernstig droog! Morgen misschien een centimeter snel volgens de verwachtingen, dat wel. Terwijl we vandaag net de 20 graden hebben gemist. Het kan verkeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |