Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op zondag 27 december 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
algemene tendens bij homo sapiens
ik hou van lekkere dikke behaarde buiken waar ik lekker in kan porrenquote:Op zondag 27 december 2015 17:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ben het tegenovergestelde van een twinkie dus denk niet dat je me wil
Godverdomme... ik zie echt optiesquote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hou van lekkere dikke behaarde buiken waar ik lekker in kan porren
2016 wordt ons jaarquote:Op zondag 27 december 2015 17:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme... ik zie echt opties
tegen België?quote:Op zondag 27 december 2015 17:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zin om etto te voorzien van zwart witte zeshoeken en op het veld te gooien bij een interland
Helpquote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk om verstoppertje te spelen met piemels in al die vetrollenquote:Op zondag 27 december 2015 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is liefde toch mooi
Ha ha ha nou dan kun je bij wel een avondje zoeke hahahaquote:Op zondag 27 december 2015 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het ook leuk om verstoppertje te spelen met piemels in al die vetrollen
quote:Op zondag 27 december 2015 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ha ha ha nou dan kun je bij wel een avindje zoeke hahaha
Je mag in mijn getinte gespierde buik porrenquote:Op zondag 27 december 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trap er niet in, dat is een vrouwquote:Op zondag 27 december 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag in mijn getinte gespierde buik porren
nu wilt iedereen hier pics, dat weet jequote:Op zondag 27 december 2015 17:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag in mijn getinte gespierde buik porren
Oh zei ik gespierd?quote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu wilt iedereen hier pics, dat weet je
Dankje voor de waarschuwing, ik wilde al bijna DM'enquote:Op zondag 27 december 2015 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Trap er niet in, dat is een vrouw
dan ben jij iets voor Toto.quote:Op zondag 27 december 2015 17:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh zei ik gespierd?
Ik bedoel dat ik een big fat strong independent woman ben
gaat alles goed met jequote:Op zondag 27 december 2015 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Laat me met rust M.
Dan laat ik jou ook.
N.
Ook een keer ingetrapt, kreeg ik ineens allemaal naaktpics van een vrouwding was echt schrikkenquote:Op zondag 27 december 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dankje voor de waarschuwing, ik wilde al bijna DM'en
moest je toen je ogen laten verwijderen?quote:Op zondag 27 december 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ook een keer ingetrapt, kreeg ik ineens allemaal naaktpics van een vrouwding was echt schrikken
nee had al oogaidstievusquote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
moest je toen je ogen laten verwijderen?
gelukkig laat die opso mijn ogen n beetje met rustquote:Op zondag 27 december 2015 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee had al oogaidstievus
Ik hoop het wel, met je mooie ogenquote:Op zondag 27 december 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig laat die opso mijn ogen n beetje met rust
awwwquote:Op zondag 27 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, met je mooie ogen
Moet je nog meer foto's, kale ?quote:Op zondag 27 december 2015 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
haha
vond het heus niet leuk...je bleef ook sturen.. echt heel vies
ik experimenteer alleenquote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Homo sc is eentje verderop. Hommo's
Neequote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet je nog meer foto's, kale ?
herkenbaar voor trein- berlijnmeisje dit stukquote:Personally, I've been approached by many man to who I wasn't attracted at ALL, most of whom were self-assured, smooth-talking, many even handsome but they just didn't attract me.
On the other hand, many guys with whom I really felt I'd made a connection, just moved around the place I was for a while, smiling awkwardly, behaving as if they didn't belong there and then suddenly disappeared.
Honestly, I would feel rejected and awkward every time (now I simply start the conversation myself).
Ookal is MadeInChina weg, in mijn gedachten is hij aanwezigquote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
kun je niet lezen dimaquote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
herkenbaar voor trein- berlijnmeisje dit stuk
ik weet wel zeker
MadeInVaChinaquote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ookal is MadeInChina weg, in mijn gedachten is hij aanwezig
ik was toch hommo met mijn armbandjesquote:
maar was dat serieus retry? hij wist echt alles wat er het afgelopen jaar in de SC was gebeurd, wie gaat er nou maanden lang in een SC lurkenquote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ookal is MadeInChina weg, in mijn gedachten is hij aanwezig
12???? gvd .. kom je nu mee... godtievus... er stopt een busje voor de deurquote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat betekent dit ik ben twaalf en snap dr niks vaaan
AIVD is snel ingelichtquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
12???? gvd .. kom je nu mee... godtievus... er stopt een busje voor de deur
Hermannquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR JE EIGEN SC!!!!!!!!!!!!1
vraag het eens aan je moeder.quote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat betekent dit ik ben twaalf en snap dr niks vaaan
GEERDGOD ZEI DAT WE HIERNAARTOE MOESTENquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR JE EIGEN SC!!!!!!!!!!!!1
ben jij ditquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
uff die braclelet met deze scoopneck + black skinny tapered fit jeans en varsity red janoskis
Lijkt me leuk, toen was jij er ook nog nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ga jij terug naar toen je nog niet op FOK! zat
dat weet ik niet, maar dat zei iemand. maar retry vindt mij een mongool en ik vind hem een mongool en gisteren konden we opvallend goed fucken, dus zal wel.quote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar was dat serieus retry? hij wist echt alles wat er het afgelopen jaar in de SC was gebeurd, wie gaat er nou maanden lang in een SC lurken
ja maar hij is een drolflapquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GEERDGOD ZEI DAT WE HIERNAARTOE MOESTEN
Kon dat niet eerder ofzo, de kerst is net voorbijquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn moeder denkt dat je mn vriend bent en ze wil je ontmoeten
man man man wat ben je oudquote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, toen was jij er ook nog niet
Nee ben ik te onzeker voor ;$quote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
plaats jij eens een foto van jezelf
retry vindt iedereen een mongoolquote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar dat zei iemand. maar retry vindt mij een mongool en ik vind hem een mongool en gisteren konden we opvallend goed fucken, dus zal wel.
Wilde jij mij nou misbruiken voor kerstquote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon dat niet eerder ofzo, de kerst is net voorbij
En voor het eten natuurlijk, want no moneyquote:Op zondag 27 december 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wilde jij mij nou misbruiken voor kerst
doe even normaal zo is opso nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maagd in het poesje
anus waar een golfbal in past
als je maar gelukkig bent met jezelf toch ?quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je ziet er best wel gay uit, misschien dat het daarom niet werkt met de vrouwtjes
In jouw anus past een basketbal, zo erg is die uitgewoond hoorde ik.quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maagd in het poesje
anus waar een golfbal in past
egoïstisch menneke zegquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als je maar gelukkig bent met jezelf toch ?
ja, dat heb ik gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In jouw anus past een basketbal, zo erg is die uitgewoond hoorde ik.
kom basketballenquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In jouw anus past een basketbal, zo erg is die uitgewoond hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |