man man man wat ben je oudquote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, toen was jij er ook nog niet
Nee ben ik te onzeker voor ;$quote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
plaats jij eens een foto van jezelf
retry vindt iedereen een mongoolquote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat weet ik niet, maar dat zei iemand. maar retry vindt mij een mongool en ik vind hem een mongool en gisteren konden we opvallend goed fucken, dus zal wel.
Wilde jij mij nou misbruiken voor kerstquote:Op zondag 27 december 2015 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kon dat niet eerder ofzo, de kerst is net voorbij
En voor het eten natuurlijk, want no moneyquote:Op zondag 27 december 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wilde jij mij nou misbruiken voor kerst
doe even normaal zo is opso nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maagd in het poesje
anus waar een golfbal in past
als je maar gelukkig bent met jezelf toch ?quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je ziet er best wel gay uit, misschien dat het daarom niet werkt met de vrouwtjes
In jouw anus past een basketbal, zo erg is die uitgewoond hoorde ik.quote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
maagd in het poesje
anus waar een golfbal in past
egoïstisch menneke zegquote:Op zondag 27 december 2015 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als je maar gelukkig bent met jezelf toch ?
ja, dat heb ik gedaanquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In jouw anus past een basketbal, zo erg is die uitgewoond hoorde ik.
kom basketballenquote:Op zondag 27 december 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In jouw anus past een basketbal, zo erg is die uitgewoond hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |