quote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Homo sc is eentje verderop. Hommo's
kun je niet lezen dimaquote:Op zondag 27 december 2015 17:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
herkenbaar voor trein- berlijnmeisje dit stuk
ik weet wel zeker
MadeInVaChinaquote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ookal is MadeInChina weg, in mijn gedachten is hij aanwezig
ik was toch hommo met mijn armbandjesquote:
maar was dat serieus retry? hij wist echt alles wat er het afgelopen jaar in de SC was gebeurd, wie gaat er nou maanden lang in een SC lurkenquote:Op zondag 27 december 2015 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ookal is MadeInChina weg, in mijn gedachten is hij aanwezig
12???? gvd .. kom je nu mee... godtievus... er stopt een busje voor de deurquote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat betekent dit ik ben twaalf en snap dr niks vaaan
AIVD is snel ingelichtquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
12???? gvd .. kom je nu mee... godtievus... er stopt een busje voor de deur
Hermannquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR JE EIGEN SC!!!!!!!!!!!!1
vraag het eens aan je moeder.quote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat betekent dit ik ben twaalf en snap dr niks vaaan
GEERDGOD ZEI DAT WE HIERNAARTOE MOESTENquote:Op zondag 27 december 2015 17:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR JE EIGEN SC!!!!!!!!!!!!1
ben jij ditquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
uff die braclelet met deze scoopneck + black skinny tapered fit jeans en varsity red janoskis
Lijkt me leuk, toen was jij er ook nog nietquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ga jij terug naar toen je nog niet op FOK! zat
dat weet ik niet, maar dat zei iemand. maar retry vindt mij een mongool en ik vind hem een mongool en gisteren konden we opvallend goed fucken, dus zal wel.quote:Op zondag 27 december 2015 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar was dat serieus retry? hij wist echt alles wat er het afgelopen jaar in de SC was gebeurd, wie gaat er nou maanden lang in een SC lurken
ja maar hij is een drolflapquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
GEERDGOD ZEI DAT WE HIERNAARTOE MOESTEN
Kon dat niet eerder ofzo, de kerst is net voorbijquote:Op zondag 27 december 2015 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mn moeder denkt dat je mn vriend bent en ze wil je ontmoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |