hahaquote:Op zondag 27 december 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Klinkt als een thaise hoer van nielsnul
Ik zit nu in je PM inbox, ik ga etsu je adres PM-en dat wordt een hete 3e kerstdagquote:Op zondag 27 december 2015 17:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij met een admin samenwerkt ja, klootzak.
prrrr, ik ga mn bed alvast verschonenquote:Op zondag 27 december 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zit nu in je PM inbox, ik ga etsu je adres PM-en dat wordt een hete 3e kerstdag
Die zwakkeling kan het niet aan en haalt de autoriteiten er bij hoor. Als je iets niet zelf af kan maken dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op zondag 27 december 2015 17:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat jij met een admin samenwerkt ja, klootzak.
Hij wil mij toch niet.quote:Op zondag 27 december 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zit nu in je PM inbox, ik ga etsu je adres PM-en dat wordt een hete 3e kerstdag
Ben het tegenovergestelde van een twinkie dus denk niet dat je me wilquote:Op zondag 27 december 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan niks beters krijgen, dus kom maar
Die heb je niet zelf verzonnenquote:Op zondag 27 december 2015 17:15 schreef Toto69 het volgende:
Laat me met rust M.
Dan laat ik jou ook.
N.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |