SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
De albumversie is gortdroge meukquote:Op zondag 27 december 2015 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Ik ken de plaat niet.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
rest van het album is veel leuker dan die draak.quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik vond het wel mooi destijdsquote:Op zondag 27 december 2015 13:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
rest van het album is veel leuker dan die draak.![]()
![]()
Let's get the funk out!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:26 schreef Berkery het volgende:
Deze versie is toch van de hand van Nile Rodgers?![]()
![]()
Vreemd, dit nummer smaakt juist naar meer.quote:Op zondag 27 december 2015 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De albumversie is gortdroge meukDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zullen ze volgend jaar wel stijgen in de lijst.
Make love, not war ☮![]()
destijds wel, maar toen kreeg ik verstand..quote:I love music |Ajax forever
Nee, goed, dan zijn we het eensquote:Op zondag 27 december 2015 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
destijds wel, maar toen kreeg ik verstand..![]()
![]()
Bak met water ging over het publiek GijsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Paul Weller
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
!
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Foutje moet kunnen....quote:Op zondag 27 december 2015 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bak met water ging over het publiek GijsMake love, not war ☮![]()
hehequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zooo lekker ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Style Council is ook erg leukThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
In a town called malice oeehhh yeaaahhhhArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Kick out the Style, bring back the Jamquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Minder liedje dit uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit nummer ken ik alleen van de Idols auditie van Jim.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Isn't she lovely?
Hoe weet jij dat Stevie?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hahaquote:Op zondag 27 december 2015 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit nummer ken ik alleen van de Idols auditie van Jim.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ik stem altijd op 'For once in my life' van Stevie, maar om voor mij onduidelijke reden staat die nooit in de top 2000Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Moet ik nog een keer luisteren danquote:Op zondag 27 december 2015 13:33 schreef miep63 het volgende:
[..]
Wel van beste album van Stevie. 'songs in the key of life![]()
![]()
toch R.I.P.quote:Op zondag 27 december 2015 13:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja we kunnen moeilijk beweren dat ie er zelf niks aan bijgedragen heeft...How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
zeker doen! geweldig albumquote:Op zondag 27 december 2015 13:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer luisteren dan
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Deze gaat nog wel van Barbra.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De dubieuze lijst van nummers die ooit in de top 10 stonden en die nu volledig uit de lijst zijn verdwenen:
Small Faces - Itchycoo park, 6e plaats in 1968.
Lovin' Spoonful - Summer in the city, 7e plaats in 1968.
Aphrodite's Child - Rain and tears, 6e in 1970.
Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising, 8e in 1970.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Top 100 aller tijden bedoel je? Die laatste staat er nog wel in lijkt me.quote:Op zondag 27 december 2015 13:36 schreef Molurus het volgende:
De dubieuze lijst van nummers die ooit in de top 10 stonden en die nu volledig uit de lijst zijn verdwenen:
Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising, 8e in 1970.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Op Rain and Tears na:quote:Op zondag 27 december 2015 13:36 schreef Molurus het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising, 8e in 1970.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:36 schreef Molurus het volgende:
Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising, 8e in 1970.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, was toen nog top 100 idd. Die laatste is echt verdwenen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 100 aller tijden bedoel je? Die laatste staat er nog wel in lijkt me.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Da's wel een schatje jaWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die stond vorig jaar nog rond de 400 joh, dat kan echt niet.quote:Op zondag 27 december 2015 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, was toen nog top 100 idd. Die laatste is echt verdwenen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah nu de band die hun hele carrière aan Bløf hebben te danken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Op 342 inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar nog rond de 400 joh, dat kan echt niet.![]()
Toch sympathiek van ze.quote:Op zondag 27 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ah nu de band die hun hele carrière aan Bløf hebben te danken.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oh fuck, ik zit met m'n neus te kijken. Die staat er idd nog in.quote:Op zondag 27 december 2015 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond vorig jaar nog rond de 400 joh, dat kan echt niet.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Welk cafe kijk jij naar dan?quote:Op zondag 27 december 2015 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal los daar in het café.![]()
Echt wel, die bardames hebben het doorquote:Op zondag 27 december 2015 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal los daar in het café.![]()
![]()
Sinds ze iets met Blof gedaan hebben hebben ze geen hit meer gehadWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Uh neequote:Op zondag 27 december 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Ah nu de band die hun hele carrière aan Bløf hebben te danken.
Accidentaly in love en
waren toch veel betere hits voor hun carrière![]()
Nee dat geloof ik niet.quote:Op zondag 27 december 2015 13:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uh nee
Accidentaly in love en
waren toch veel betere hits voor hun carrièreReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Echt he. 's Avonds valt het nog wel een beetje mee, dan durft men een voorzichtig wupsje te maken maar verder is het op een halve klapjosti na maar een dooie boel.quote:![]()
Ja, het is te triest voor woorden......quote:Op zondag 27 december 2015 13:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Echt he. 's Avonds valt het nog wel een beetje mee, dan durft men een voorzichtig wupsje te maken maar verder is het op een halve klapjosti na maar een dooie boel.![]()
Dan hebben ze ook iets meer drank opquote:Op zondag 27 december 2015 13:43 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Echt he. 's Avonds valt het nog wel een beetje mee, dan durft men een voorzichtig wupsje te maken maar verder is het op een halve klapjosti na maar een dooie boel.![]()
Vogue
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch wel een heel lekker nummer van Madonna!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Deze tolereer ik van simpel rood[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze tolereer ik van simpel rood![]()
Oudste nieuwe binnenkomer, Nina Simone - Feeling Good. (1965.)
Dat komt vast door Muse.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ja, ik vind dit veruit de leukste van Simply Red. Lekker geroffelThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Alleen al vanwege het lekkere begin tolereer ik hem. Daarna zakt het snel weg.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Een paar jaar geleden waren ze volgens mij ook nog in Nederland.quote:Op zondag 27 december 2015 13:50 schreef miep63 het volgende:
Simply Red ooit nog live gezien in Ahoy.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Wij hebben ze op Bospop gezien. Ze waren erg goed.quote:Op zondag 27 december 2015 13:50 schreef miep63 het volgende:
Simply Red ooit nog live gezien in Ahoy.Make love, not war ☮![]()
Ninagodin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs Peace vondt dat?quote:Op zondag 27 december 2015 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben ze op Bospop gezien. Ze waren erg goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1987, het jaar van de kleipoppetjesclipsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was begin jaren 90 toen ik ze live zag.quote:Op zondag 27 december 2015 13:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden waren ze volgens mij ook nog in Nederland.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 13:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1987, het jaar van de kleipoppetjesclips![]()
![]()
Feargal Sharkey staat tot mijn grote schrik niet meer in de lijst. A good heart was toch wel één van mijn favoriete jaren '80 nummers.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja schandalig he? Die gaat volgende jaar op mijn stemlijstje.quote:Op zondag 27 december 2015 13:53 schreef livelink het volgende:
Feargal Sharkey staat tot mijn grote schrik niet meer in de lijst. A good heart was toch wel één van mijn favoriete jaren '80 nummers.Make love, not war ☮![]()
Ja dat vond ik ook wel verrassend.quote:Op zondag 27 december 2015 13:53 schreef livelink het volgende:
Feargal Sharkey staat tot mijn grote schrik niet meer in de lijst. A good heart was toch wel één van mijn favoriete jaren '80 nummers.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik was heel blij toen ik Teenage Kicks in de keuzelijst zag staan, maar die heeft het helaas niet gehaaldquote:Op zondag 27 december 2015 13:53 schreef livelink het volgende:
Feargal Sharkey staat tot mijn grote schrik niet meer in de lijst. A good heart was toch wel één van mijn favoriete jaren '80 nummers.![]()
achter in de kamerquote:I love music |Ajax forever
Met de clip er bij maakt het het toch weer erg speciaal.... net als riepetiet (geen idee hoe die plaat van zichzelf heet, met dat poppetje dat zn kop over zn hele lijf laat bewegen)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog een kaartje verstuurd?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb liever de ondertonen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:53 schreef livelink het volgende:
Feargal Sharkey staat tot mijn grote schrik niet meer in de lijst. A good heart was toch wel één van mijn favoriete jaren '80 nummers.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
que?quote:Op zondag 27 december 2015 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog een kaartje verstuurd?I love music |Ajax forever
Groeten uit de achterkamerquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Reet petitequote:Op zondag 27 december 2015 13:55 schreef Nizno het volgende:
Met de clip er bij maakt het het toch weer erg speciaal.... net als riepetiet (geen idee hoe die plaat van zichzelf heet, met dat poppetje dat zn kop over zn hele lijf laat bewegen)
(Klein kontje dus)
![]()
ow riepetiet klinkt leukerquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
was ff lezen over Fok! over of het nu wel of niet slecht gesteld is met Fok!I love music |Ajax forever
Ja, de clip van dit nummer is geweldig. En dank voor het herinneren aan Rietepetiet (ik weet ook niet hoe die echt heet). Die ga ik binnenkort opzoeken op Youtube.quote:Op zondag 27 december 2015 13:55 schreef Nizno het volgende:
Met de clip er bij maakt het het toch weer erg speciaal.... net als riepetiet (geen idee hoe die plaat van zichzelf heet, met dat poppetje dat zn kop over zn hele lijf laat bewegen)Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
en wat is de uitkomst?quote:Op zondag 27 december 2015 13:56 schreef peaceman het volgende:
was ff lezen over Fok! over of het nu wel of niet slecht gesteld is met Fok!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, ik hou ook wel van een beetje bootyquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is je mening?quote:Op zondag 27 december 2015 13:56 schreef peaceman het volgende:
was ff lezen over Fok! over of het nu wel of niet slecht gesteld is met Fok![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou echt goed lijkt het niet te gaan, maar of het zo dramatisch is als gesuggeert werd, weet ik nog steeds niet.quote:I love music |Ajax forever
Kunnen we de top 2000 volgend jaar nog beleven via Fok, Peaceman?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
ik hoop het, anders ga ik heel veel van jullie missen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:58 schreef livelink het volgende:
Kunnen we de top 2000 volgend jaar nog beleven via Fok, Peaceman?
I love music |Ajax forever
Meurt Mossel?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
50+ match...... ow ja..... dat klinkt goed...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Caroline
Kun je dat dan ook combineren met de hoog-opgeleiden-match? Of zou je dan niks meer overhouden?quote:Op zondag 27 december 2015 14:00 schreef Nizno het volgende:
50+ match...... ow ja..... dat klinkt goed...Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Tegen de tijd dat je 50 bent misschien welquote:Op zondag 27 december 2015 14:00 schreef Nizno het volgende:
50+ match...... ow ja..... dat klinkt goed...![]()
vroegah zat ik nog wel eens in de kerk met kerst...quote:Op zondag 27 december 2015 14:01 schreef StephanL het volgende:
Oh ja, hier ook. Een kerkdienst met 2000 liedjes
maar sinds we alle liedjes gingen verkrachten waren we niet meer welkom
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik denk dat dat idd erg weinig oplevertquote:Op zondag 27 december 2015 14:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je dat dan ook combineren met de hoog-opgeleiden-match? Of zou je dan niks meer overhouden?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gebruikte Extince anders ook in de jaren 90quote:Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
ja ik mag nog ff.quote:Op zondag 27 december 2015 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je 50 bent misschien welOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zoveelquote:Op zondag 27 december 2015 14:01 schreef StephanL het volgende:
Oh ja, hier ook. Een kerkdienst met 2000 liedjes![]()
![]()
waarom doet radio2 wel gewoon reclame op de evenementen zender uitzenden en radio 3 met SR niet?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat gaat er een beetje aan liggen. An sich denk ik dat FOK! het nog wel een jaartje of wat kan uitzingen, maar dan moeten er wel keuzes gemaakt worden.quote:Op zondag 27 december 2015 13:58 schreef livelink het volgende:
Kunnen we de top 2000 volgend jaar nog beleven via Fok, Peaceman?
Anyway, het zou zonde zijn als we de top 2000 zonder elkaar moeten beleven
De laatste keer dat ik naar de kerk ging leek het inderdaad ook wel een eeuwigheid te duren....quote:Op zondag 27 december 2015 14:01 schreef StephanL het volgende:
Oh ja, hier ook. Een kerkdienst met 2000 liedjes![]()
Eens. Ik mag jullie wel..quote:Op zondag 27 december 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat er een beetje aan liggen. An sich denk ik dat FOK! het nog wel een jaartje of wat kan uitzingen, maar dan moeten er wel keuzes gemaakt worden.
Anyway, het zou zonde zijn als we de top 2000 zonder elkaar moeten belevenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1308 Lovely Day Bill Withers
1307 Rock 'n Roll Highschool Ramones![]()
1306 Read All About It, Pt. 3 Emeli Sandé![]()
1305 Hero Enrique Iglesias![]()
1304 Jerusalem Anouk![]()
1303 Wat Zou Je Doen Marco Borsato & Ali B![]()
1302 Back Home Golden Earring![]()
1301 Het Land Van… Lange Frans & Baas B![]()
1300 Love Me Tender Elvis Presley![]()
1299 R U Kiddin' Me Anouk![]()
1298 Don't Know Why Norah Jones
1297 L.A. Song (Out Of This Town) Beth Hart
1296 Break On Through (To The Other Side) The Doors
1295 Let's Stay Together Al GreenNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Bij SR gebruikte ze het als reclame voor SR en terugblik op wat is geweest.quote:Op zondag 27 december 2015 14:04 schreef Nizno het volgende:
waarom doet radio2 wel gewoon reclame op de evenementen zender uitzenden en radio 3 met SR niet?Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Radio 3 ook wel hoor, alleen overdag. Op tv wordt dan alleen een update gegeven, op radio hoor je reclame.quote:Op zondag 27 december 2015 14:04 schreef Nizno het volgende:
waarom doet radio2 wel gewoon reclame op de evenementen zender uitzenden en radio 3 met SR niet?Make love, not war ☮![]()
1298 Don't Know Why Norah Jones![]()
1297 L.A. Song (Out Of This Town) Beth Hart![]()
1296 Break On Through (To The Other Side) The Doors![]()
1295 Let's Stay Together Al Green![]()
![]()
Wie kan die toon net zolang volhouden als Bill?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beetje flauw dit, maar toch wel lekker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat net dit nummer van Bill er altijd in staat
Hij heeft veel betere gemaaktFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Duurt 18 seconden hoorde ik ergensquote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie kan die toon net zolang volhouden als Bill?No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
A lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
kunnen ze bij radio2 ook doen toch?quote:Op zondag 27 december 2015 14:05 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Bij SR gebruikte ze het als reclame voor SR en terugblik op wat is geweest.hmm, ze waren op een gegeven moment ook geluid aan het wegdraaien als er iets te vroeg naar het nieuws werd geschakeld, ik dacht dat dat was omdat die reclameblokjes niet voor tv uitzending hadden betaald ofzo.quote:Op zondag 27 december 2015 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Radio 3 ook wel hoor, alleen overdag. Op tv wordt dan alleen een update gegeven, op radio hoor je reclame.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie kan die toon net zolang volhouden als Bill?![]()
![]()
Break On Through (To The Other Side) The Doors is nog zo'n oude nieuwe binnenkomer. 1967.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Eens. Harlem, Sweet Wanomi.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef laxus13 het volgende:
Hij heeft veel betere gemaakt![]()
Ik heb het geprobeerd maar niet het net niet volquote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie kan die toon net zolang volhouden als Bill?
For you, there'll be no more crying.
Ja, die op t einde pas hequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wat ik er van begrijp heeft Fok vooral behoefte aan meer users.quote:Op zondag 27 december 2015 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat er een beetje aan liggen. An sich denk ik dat FOK! het nog wel een jaartje of wat kan uitzingen, maar dan moeten er wel keuzes gemaakt worden.
Anyway, het zou zonde zijn als we de top 2000 zonder elkaar moeten beleven
Ik denk wel dat het doodzonde is dat er geen geld voor een app is.I love music |Ajax forever
komt paul nog?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Had t net geprobeerd. Niet dus.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikquote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie kan die toon net zolang volhouden als Bill?Maar wel vals.
![]()
Geprobeerd. Word er een beetje duizelig van.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens de echte toon is hoger en komt zo pasWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik haal het net niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pas vanaf 1300 dus weer interessanter. Wat een hele opluchting zal zijn na het schijtmoment van pal ervoor.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef zorro28 het volgende:
1298 Don't Know Why Norah Jones![]()
1297 L.A. Song (Out Of This Town) Beth Hart![]()
1296 Break On Through (To The Other Side) The Doors![]()
1295 Let's Stay Together Al Green"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ow dat heb ik niet gehoord.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen ze bij radio2 ook doen toch?
[..]
hmm, ze waren op een gegeven moment ook geluid aan het wegdraaien als er iets te vroeg naar het nieuws werd geschakeld, ik dacht dat dat was omdat die reclameblokjes niet voor tv uitzending hadden betaald ofzo.Make love, not war ☮![]()
Maar daar hebben ze minder baat/winst bij. Daarnaast minder gebeurtenissen en zou er iemand blij worden van 30 sec een nummer en dan weer een ander? Dat zorgt vooral voor verwarring.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen ze bij radio2 ook doen toch?
[..]
hmm, ze waren op een gegeven moment ook geluid aan het wegdraaien als er iets te vroeg naar het nieuws werd geschakeld, ik dacht dat dat was omdat die reclameblokjes niet voor tv uitzending hadden betaald ofzo.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Van Driel?quote:Op zondag 27 december 2015 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jongens de echte toon is hoger en komt zo pasDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
rob moet zn smoel houden tussen de nummers doorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mobiel op de site werkt toch niet zo goed, vooral niet bij de FP. En de jeugd zit vooral op het mobieltje,, meer dan op de laptop, dus dan moet je een goede mobiele interface hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 14:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat ik er van begrijp heeft Fok vooral behoefte aan meer users.
Ik denk wel dat het doodzonde is dat er geen geld voor een app is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan hoeft ie niet te komenquote:Op zondag 27 december 2015 14:09 schreef Nizno het volgende:
rob moet zn smoel houden tussen de nummers doorWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
de clipjes als in de OP, stukje ekdom enzo.quote:Op zondag 27 december 2015 14:09 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze minder baat/winst bij. Daarnaast minder gebeurtenissen en zou er iemand blij worden van 30 sec een nummer en dan weer een ander? Dat zorgt vooral voor verwarring.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Grandma's Hands uiteraard ook.quote:Op zondag 27 december 2015 14:06 schreef laxus13 het volgende:
Hij heeft veel betere gemaakt![]()
doe eens liefquote:Op zondag 27 december 2015 14:09 schreef Nizno het volgende:
rob moet zn smoel houden tussen de nummers door![]()
Dan kan die wel naar huis gaan.quote:Op zondag 27 december 2015 14:09 schreef Nizno het volgende:
rob moet zn smoel houden tussen de nummers doorDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Baas en Ali Bquote:Op zondag 27 december 2015 14:10 schreef Keselo het volgende:
Marco Borsato en Lange Frans in één uur, er is nog een God
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
ja heuj..... hij praat gewoon door de tekst heen van een nummer. intro is al erg genoeg dat hij er door heen tettert.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja, daarom zou een goede app een enorme toevoeging zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel op de site werkt toch niet zo goed, vooral niet bij de FP. En de jeugd zit vooral op het mobieltje,, meer dan op de laptop, dus dan moet je een goede mobiele interface hebben.I love music |Ajax forever
Use me kan ook nogquote:
For you, there'll be no more crying.
Dit was geen nr 1 hit RobWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
als jij hem maakt wil Danny hem vast wel gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2015 14:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, daarom zou een goede app een enorme toevoeging zijn.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker hoor
ha! Ik weet nog net waar de aanknop van mijn telefoon zit...quote:Op zondag 27 december 2015 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij hem maakt wil Danny hem vast wel gebruiken.I love music |Ajax forever
Mobiel is lastig lezen en langere posts plaatsen inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mobiel op de site werkt toch niet zo goed, vooral niet bij de FP. En de jeugd zit vooral op het mobieltje,, meer dan op de laptop, dus dan moet je een goede mobiele interface hebben.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
wel een lekker ding die vent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er lopen vast wel users die het zouden kunnen.. maar willen is een grote tweede geworden.quote:Op zondag 27 december 2015 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij hem maakt wil Danny hem vast wel gebruiken.
wordt hij nu afgevoerd???????????????????Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En hij gebruikt niet eens zijn touch id...quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ha! Ik weet nog net waar de aanknop van mijn telefoon zit...![]()
ROCK 'N' ROLL!!!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit vind ik wel een aardig zeikplaatje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
naja zeg..... de enige die echt genoot gooien ze er uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stiekem toch wel heel mooi
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
why?quote:Op zondag 27 december 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er lopen vast wel users die het zouden kunnen.. maar willen is een grote tweede geworden.I love music |Ajax forever
WTF waarom wordt hij er nu uitgegooid
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En hij gebruikt niet eens zijn touch id...![]()
I love music |Ajax forever
Emmeliesandee"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
oh oh oh oh oh oh oh ohOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zie geen sticker bij hem, dus wellicht was hij er illegaal om dit nummer mee te makenquote:Op zondag 27 december 2015 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja zeg..... de enige die echt genoot gooien ze er uit![]()
![]()
![]()
![]()
SantéWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ow ja dat kon ook nog.....quote:Op zondag 27 december 2015 14:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie geen stikker bij hem, dus wellicht was hij er illegaal om dit nummer mee te makenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alsof-ie tussen het gezelschap van een begrafenis bezig is.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Er is een stuk meer weerstand op FOK! dan vroeger. Je ziet het al in die Feedback topics. Er wordt soms weinig opbouwende kritiek gegeven, mensen hebben het gevoel dat er weinig mee gedaan wordt, vervolgens gaat een topic dicht. Er is niet 1 verantwoordelijke partij, maar zo groei je als users en crew verder uit elkaar en dat is voor een kleinere site heel gevaarlijk, zeker voor FOK! waar participatie al die jaren enorm belangrijk is geweest..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie stemt hierop?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Misschien was het de oom van Stickertje.quote:Op zondag 27 december 2015 14:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie geen sticker bij hem, dus wellicht was hij er illegaal om dit nummer mee te makenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Huisvrouwenquote:For you, there'll be no more crying.
Meiden/vrouwen die op Enrique wegdrijven.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Not again.......quote:Op zondag 27 december 2015 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien was het de oom van Stickertje.![]()
![]()
dan hoop ik dat de wcmat ook mee wasquote:Op zondag 27 december 2015 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien was het de oom van Stickertje.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is ook wel iets van deze tijd he?! als je je zin niet krijgt, ga je bashen.. en natuurlijk zal de crew daar niet foutloos in zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is een stuk meer weerstand op FOK! dan vroeger. Je ziet het al in die Feedback topics. Er wordt soms weinig opbouwende kritiek gegeven, mensen hebben het gevoel dat er weinig mee gedaan wordt, vervolgens gaat een topic dicht. Er is niet 1 verantwoordelijke partij, maar zo groei je als users en crew verder uit elkaar en dat is voor een kleinere site heel gevaarlijk, zeker voor FOK! waar participatie al die jaren enorm belangrijk is geweest..
Ik heb mijn conflicten ook wel gehad met modjes, maar dat is nooit een reden geweest om op heel fok te gaan bashen.I love music |Ajax forever
Wordt het zometeen nog erger?
hebben wij al eens ruzie gehad?quote:Op zondag 27 december 2015 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets van deze tijd he?! als je je zin niet krijgt, ga je bashen.. en natuurlijk zal de crew daar niet foutloos in zijn.
Ik heb mijn conflicten ook wel gehad met modjes, maar dat is nooit een reden geweest om op heel fok te gaan bashen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
¿Podría ser tu héroe?quote:Op zondag 27 december 2015 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi lied dit, al had ik liever de Spaanse versie gehoord.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
dan is het inderdaad BESTUUR TEGEN DE MUUR modus. Mensen weten ook niet meer hoe ze werkelijk actie moeten voeren tegenwoordig.quote:Op zondag 27 december 2015 14:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook wel iets van deze tijd he?! als je je zin niet krijgt, ga je bashen.. en natuurlijk zal de crew daar niet foutloos in zijn.
Ik heb mijn conflicten ook wel gehad met modjes, maar dat is nooit een reden geweest om op heel fok te gaan bashen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2x Anouk in 1 uur
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik vind die van Toen Ik Je Zag wel sterk.quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef JaneDoe het volgende:
sowieso is t origineel van mariah carey beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
nog niet........ kan nog komenquote:
Als het nummers van voor 2007 zijn heb ik daar ook weer niet zóveel problemen mee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jaquote:Op zondag 27 december 2015 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kijk je voorbij de uurlijstjes, snel scrollen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ook wel weer een bewijsje van intolerantie eigenlijk..quote:Op zondag 27 december 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan is het inderdaad BESTUUR TEGEN DE MUUR modus. Mensen weten ook niet meer hoe ze werkelijk actie moeten voeren tegenwoordig.I love music |Ajax forever
Vanuit?quote:Op zondag 27 december 2015 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook wel weer een bewijsje van intolerantie eigenlijk..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Okee...hoeveel mensen hebben dit nu opgeslagen?quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze van Anouk vind ik wel prima te pruimen moet ik zeggen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Anouk was eigenlijk op haar best toen ze net bekend werd. Daarna werd het alleen maar minder, imho.quote:Op zondag 27 december 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het nummers van voor 2007 zijn heb ik daar ook weer niet zóveel problemen mee.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
2005 en 1999, je hebt gelukquote:Op zondag 27 december 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het nummers van voor 2007 zijn heb ik daar ook weer niet zóveel problemen mee.
users... ik krijg mijn zin niet, dus neem ik het recht in eigen hand: heel fok bashen...quote:I love music |Ajax forever
Geldt voor veel artiesten denk ikquote:Op zondag 27 december 2015 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Anouk was eigenlijk op haar best toen ze net bekend werd. Daarna werd het alleen maar minder, imho.
-XOXO-![]()
Dat blijft wel een goede vraag, op deze stemmen is ook gewoon onzinquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
morgenavond poging 5?quote:Op zondag 27 december 2015 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik doe een 4e poging om een kerstfilm (af) te kijken.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |